Jacob Cremerstraatquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:17 schreef Pino_666 het volgende:
![]()
Ohhh Arnhem
![]()
![]()
[..]
Ik ook vlakbij het sonsbeekpark (Paul Krugerstraat)![]()
Geinigquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
krijg nou tietenIk woonde daar ook, totdat mijn ouders gingen scheiden ong 2 jaar geleden, tegenover eetcafe deksels woonde we.... Echt rielekst was dat, kast van 'n huis, super centraal. Ja das was mooi
![]()
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoevenquote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Jacob Cremerstraat![]()
Bij Deksels hebben ze wel erg lekker eten en goede bediening![]()
Geniaal was dat altijd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Die donderdagjes in de Swing met onbeperkt zuipen![]()
Vaak wel ergggg druk, maar het mooie-vrouwen-gehalte ligt er ook hoogquote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?
Nummers draaien ze er natuurlijk veel te snel... Publiek gaat wel. Maar ik kan me er af en toe wel vermaken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Zijn er dan nog mensen die serieus naar Aspen gaan en het daar dan langer dan 5 minuten leuk vinden?
Zo heel af en toe kijk ik er wel eens maar ik ga altijd weg met tranen in de ogen als ik die hele tent zie hossen en meezingen op een kutnummer van Marco B.quote:Op maandag 27 november 2006 12:00 schreef Vork het volgende:
Een alles omvattend woord.quote:Op maandag 27 november 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
hossen
Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangenquote:Op maandag 27 november 2006 12:21 schreef Pino_666 het volgende:
Ik raak altijd de weg kwijt als ik aan die draaiende bar zit.... zeker na een x aantal drankjes
Yep in het verlengde, ik woon bijna naast de kapperquote:Op maandag 27 november 2006 11:38 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Geinig
Ik woon een paar huizen verder naar beneden (richting stad), ook tegenover Deksels![]()
[..]
Dat's toch het verlengde van de Paul Krugerstraat ?Btw Deksels is idd prima vertoeven![]()
You've got new mailquote:Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je mijn PM eigenlijk wel ontvangen?
Van Rijn en IJssel?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
Vervolgopleiding, MBO endezeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |