Die met t balkonnetje?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
krijg nou tietenIk woonde daar ook, totdat mijn ouders gingen scheiden ong 2 jaar geleden, tegenover eetcafe deksels woonde we.... Echt rielekst was dat, kast van 'n huis, super centraal. Ja das was mooi
![]()
Dit was al de tweedequote:Op vrijdag 24 november 2006 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, geen animo...
regel gerust een nieuwe als je je geroepen voelt
pcies, het ENIGE balkonnetje in de hele straat aan onze kant die de moffen niet hebben weg gebombardeerd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:40 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Die met t balkonnetje?
Bierentieten, jeweetoch K?
Ga je ook?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Vanavond zal het om en in het Gelredome tyfusdruk zijn.
Maar vannacht wel minder irritante leute in de stadquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Komen ze weer de straat volparkeren. En morgenochtend al die schreeuwende mongolen door de buurt.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je ook?
slaapplaats nodig?
Ik ga gelukkig niet uit waar die lui uitgaan, ik zie het verschil meestal niet zo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar vannacht wel minder irritante leute in de stad[afbeelding]
Ik ook niet, maar ze zijn vaak wel te vinden bij de betere frituur en kebabtentquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga gelukkig niet uit waar die lui uitgaan, ik zie het verschil meestal niet zo.
Hockeyclubsquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:23 schreef Billy_Mack het volgende:
AMHC Upward de gekste!
hockeysletjesquote:
Idd. En dan sta je daar, alleen gothic huppelkutjes van 14 en bijbehorend puberend kutvolk dat rond loopt te schreeuwen en te doen. Het lijkt er tegenwoordig wel een kleuterklas. Bah.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
Maar de Move is ook kut tegenwoordig. Vroegah had je daar altijd leuke dansbare Indiehitjes, maar nu allemaal van die gay-muziek. Spice Girls, The Weather Girls, het komt allemaal voorbij![]()
Ik ga ook ja, maar ik woon maar een klein uurtje van Arnhem afquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga je ook?
slaapplaats nodig?
Woon je er in de buurtquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:26 schreef Slarioux het volgende:
Komen ze weer de straat volparkeren. En morgenochtend al die schreeuwende mongolen door de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |