Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaafquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Net 2 gezien..de echte actie moet nog komen heb ik het gevoel
![]()
promo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgende week weer een Locke aflevering. Ik dacht gisteren nog aan de hoogtepunten van de serie, en die draaide eigenlijk allemaal rond Locke.
oh, niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal wel ergens in de op staan zeker?
Ik kijk ze nooit.
Laconiek denk ik, als ze echt veel om elkaars leven gaven zouden ze Ethan niet alleen achter Claire hebben aangestuurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
Heel vette aflevering die weer genoeg stof tot nadenken levert
Ben benieuwd hoe the Others gaan reageren op het neerschieten van een van hun.
Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.quote:En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen
Nee, Sayid stelt me erg teleur. Als ik dit zelfs kan bedenken, dan hij toch wel zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Sawyer en Kate in seizoen 1 voor het eerst zoenden was ik echt boos, omdat ik Sawyer een klootzak vond en wilde dat Kate met Jack kreeg, dus het verbaasde me dat ik nu zowat stond te juichen toen Sawyer Kate zoende. Heeft hij toch een redelijke ontwikkeling doorgemaakt in anderhalve seizoenMaar je kan het hem ook niet kwalijk nemen, ik zat ook al heel de aflevering kwijlend naar Evangeline Lilly in haar jurkje te kijken
![]()
Ik krijg sowieso een lichte vermoeden dat The Others met Sawyer en Kate één of ander parings-experiment willen uitvoeren ofzo, en dat ze daarom bij elkaar zitten steeds [en Jack niet], dat Kate zich sexy moet kleden en dat ze elkaar niet mogen aanspreken of aanraken [waardoor ze dat juist meer gaan willen].....
Ik wist al wel dat Alex het meisje uit Malcolm in the Middle was, maar ik vond het altijd al zo vaag, ze lijkt echt 10 jaar ouder, terwijl ze er volgens mij nog geen vijf jaar geleden een meisje van 12 ofzo in speelde... maar ze is irl dus ook pas 18, dus er qua looks gewoon vroeg bij![]()
Ja, er mogen meer van dat stukjes komen..meer actie, meer actiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaaf
Sun hield idd verborgen voor Jin dat hij geen kinderen kan krijgen, maar heeft het uiteindelijk toch verteld op het eiland. Ze zweerde toen dat ze nooit met iemand anders naar bed was geweest en Jin geloofde haar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in NoordZuid-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is.
Thanks, ik twijfelde alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nou de aflevering die weafgelopen week zagen speelde zich af op the 69th day. Laten we zeggen dat de neukpartij met Jae enkele dagen voor het vliegtuigongeluk plaatsvond (ik heb het idee dat ze heel snel na de begrafenis van Jae zijn vertrokken). Ong. 10 dagen na het ongeluk had ze dan ongesteld moeten worden en was ze dus overtijd. Volgens mij kan je dan al symptomen voelen. Maar er zijn ook vrouwen die het niet zo gauw merken. Met 40 dagen was ze al een maand overtijd en toen gingen er een lampje branden. Maar toch, ze is pas 10-11 weken zwanger nu. Dus Jae kunnen wij niet wegstrepen denk ik. Bovendien hadden Jin en Sun onenigheid in de beginperiode op het eiland en waren dus niet zo close.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.
Weet er iemand hoe lang het duurt na bevruchting tot de symptonen van een zwangerschap merkbaar worden? Want dat was bij Sun rond de 40 / 45 dagen, en ik neem aan dat ze Jae al een flinke tijd niet had gezien, aangezien hij best dood wasDus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad
Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:32 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamen![]()
Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?
Hij heeft de hele groep ooit verlaten uit schuldgevoel over het martelen van Sawyer, bovendien lijkt hij me ook niet iemand die een man met z'n zwangere vrouw (die hij dus net in groot gevaar had gebracht) 's nachts alleen door een gevaarlijke jungle laat lopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.
Ik denk wel dat dat nog een keer uitgelegd gaat worden, we weten immers ook nog niet hoe Ethan bij Scott/Steve kon komen terwijl er wachten rond het hele kamp waren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:02 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomenNaja, ze zijn nou eenmaal op die boot gekomen en daarmee is het denk ik wel afgehandeld, wordt niet meer op doorgegaan denk ik...
quote:SterkStaaltje schreef:
Lock heeft geen problemen met z'n benen meer, een vrouw (ben d'r naam ff kwijt) "voelde" dat de kanker weg was op het eiland. Dus ik denk dat het zaad van Jin ook wel weer actief is geworden na de crash op het eiland.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
Dus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ja volgens de podcast van de makers:Eindelijk!!!Ben erg benieuwd, hopelijk stellen de makers ons niet teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?
Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.
Nee, maar die zie je echt wel als je aan het eind van de steiger staat waar Jin en Sayid warenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.
Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
hehe
Ik had wel een beetje medelijde met Jae. Hij hield blijkbaar wel echt van haar, anders spring je niet van je balkon.
Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:28 schreef Sweetheart het volgende:
[..]
Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.
Was dat hele begin met die glazen ballerina en Sun die de werkster de schuld gaf niet bedoeld om te laten zien dat ze niet zo'n lieverdje is, maar een gemeen trekje heeft.
Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Wat ik nog niet heb gelezen hier: Die Alex vroeg aan Kate of ze ene 'Carl' had gezien. Dat zal dat knulletje wel zijn met wie Sawyer eerst opgesloten was. Ben benieuwd wat dat was! Alex zag eruit of ze niet meer zo goed met the Others door een deur kon! (En Kate heeft Alex dr jurkje aan!)
Ik denk niet dat Sun Jin iets over Jae verteld heeft. Bij Mr. Paik was Jin idd bereid ontslag te nemen, maar hij veranderde van gedachte toen Paik ging inspelen op zijn eergevoel (wat heel diep ligt bij Aziaten). Dat was denk ik al genoeg voor Jin om zo geweldadig te worden. Als hij had geweten van Jae's relatie met Sun denk ik niet dat hij hem had laten leven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef Plastic_Power het volgende:
Benjamins volledige naam is "Benjamin Linus".
Hier staan wat theorieen:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hier staan wat theorieen:
http://www.lostpedia.com/wiki/Ben#Name_References
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goed![]()
Dat Alex het niet helemaal op de Others heeft is duidelijk. Ze heeft Claire ook al geholpen volgens mij en fluisterde ook een keer Kate of Sawyer iets in (toen er werd verteld dat ze niet over die lijn mochten en Kate gevanger werdt genomen in ruil voor hun wapens). Dat van Carl. Die hielp Sawyer ontsnappen (Laten moest Carl zn excuses aanbieden en wordt ook gezegd "say it Carl"). Nu ik het weer ff terug kijjkt vind ik het weer een vage scene. Sawyer moest een bepaalde kant oprennen en loopt tegen het lijf van een Other. Snap het niet zo goed.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
Anders lees je twee posts boven je evenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:55 schreef dapluiz het volgende:
Hielp Alex claire ook niet in die aflevering dat ze bijde others zat ?
typisch iemand die prima in Saw mee kan spelen, en dat heeftie ook gedaan dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef Chen het volgende:
Spoiler uit de Promo, ik heb er ook een foto bij gedaan die denk ik wel belangrijk isDat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijkt me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potdomme, zit ik weer die spoilers te lezen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..Hmm dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm dat wist ik nietDat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...zal wel net zoiets zijn
hi
Huhquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
Ooh ja. Ik weet het alweerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die zus van Boon? had toch ook van die momenten dat ze d8 dat ze Walt in het bos zag... En toen ging ze er8teraan rennen enzo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Die screencaps van Mirel? Aflevering 12 geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke episode is dat in S1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mist Maggie Grace*quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor de liefhebbers:
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.
Tnx voor de sitequote:Op maandag 16 oktober 2006 18:31 schreef karoltje het volgende:
Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars. Deze is vet:
[afbeelding]
op het moment dat de motor van het zeilschip starte schrok Sun van het geluid en schoot ze . . .quote:
En op deze foto lijkt hij meer op tommy lee jones.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Nee, da's toch echt zijn bitch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappen
Hij lijkt op Hulk Hoganquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Aventura het volgende:
Op die foto ziet meneer er ook niet zo lekker uit. Misschien hadden ze hun dag niet
"I'm so NOT going to the rape caves."quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef edejong het volgende:
[..]
shannon... van mij mag ZIJ wel eens terug komen in een flashback dan wel gewoon in de serie![]()
WAT WAT!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Chen het volgende:
Sextape van Lilly? Lees ik dat nou?
Leuk...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
WAT WAT!!!![]()
![]()
Je bent toch niet in de war met die van Postma.
Een mooi lokkertje is het wel.quote:Evangeline Lilly LOST Babes Private Home Sex Tape.wmv
2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Hier hebben we nog zo'n 3 uur te gaan![]()
Mee eens maar ik val niet op mannen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef Meaghan het volgende:
Het was even wat afgezwakt mijn Lost-verslaving, maar na deze twee afleveringen zit ik er weer helemaal in!!
En Sawyer blijft een lekker ding![]()
O jawelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mee eens maar ik val niet op mannen.
Lost is weer terug van weggeweest na een uiterst zwak 2e seizoen.
Lost nog niet te vinden trouwens![]()
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:27 schreef Hare het volgende:
Vond het zelf een beetje tegenvallende aflevering. Weinig bijzonders. Op de terugkeer van Hurley werd ook zeer minimaal gereageerd. En het eind, dat Hurley zei dat ie een deja-vu had kan ik ook compleet niet plaatsen
Volgende keer maar weer vlug verder met Sayid, Saywer & co
Ah, k, stom dat ik dat niet gezien hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij was dit nog niet bekend hoor.
Het was een soort Santo Daime-groep ofzo. Die Eddie vroeg wel even of ze wat op gingen blazen. Maar meer dan die thee/drugs/ayahuasca hadden ze toch niet? Hebben ze daar dan al die wapens voor nodig.. ?
Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzo
Neuh want die mest gebruikten ze om wietplantjes te verbouwen. Maar hij dacht kennelijk dat ze dat voor een bom gebruikten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?
Ze jagen ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
Vergeet niet dat wiet in amerika zo ongeveer net zo hard wordt aangepakt als harddrugs. Hier in Nederland kun je op je zolder wel wat bijhobbiën maar daar is dat net even iets anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
Ja, mr Eko, Locke, Desmond en Charlie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Was Charlie ook niet in de hatch tijdens de implosie?
Ziet er meer uit als een chocoladeput dan als een geïmplodeerde hatch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat er van de hatch is overgebleven![]()
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06424/vlcsnap-418222.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.Amen.
Charlie was toch al in het kamp tijdens de implosie?Claire vraagt dan nog aan hem waar Locke en Eko zijn, en dan zegt Charlie zoiets van 'they are not back yet?'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Was Charlie ook niet in de hatch tijdens de implosie?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?
Dan moet je even iets verder terug lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Voor Lock was het wel flink balen dat bleek dat ie een lifter had meegenomen. Kreeg ie nou z'n stem terug door dat spul wat ie in zijn mond stopte of ergens anders door.
Ik hoop dat ze ook nog een beetje voortborduren met die nieuwe karakters in het kamp. Die meid die tegen Hurley zei "dat vertel je nu pas" zag er ook leuk uit.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Voor zover ik het me kan herinneren rende Charlie weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef Suerte het volgende:
Nou weet ik het niet meer
Was Charlie nou wel of niet in de hatch
![]()
![]()
SPOILER: Over promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Goede episode. John Locke klaart
.
Het begint na 3 afleveringen wel op stoom te komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.
Mijn god, dat kan toch ook toeval zijn?quote:The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
helemaal met je eens, nu viel me weer eens op hoe mooi ze toch eigenlijk isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06424/bscap0111S.jpg]afbeelding][/url]
weinig Kate helaas deze aflevering. maar ik vond haar er wel weer super sexy uitzien in die hallucinatie van Locke.
Inderdaad! Dacht ook van huh, is dat Mr. Friendly?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
Ja van Charliequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef dapluiz het volgende:
Toen locke die bus haarlak pakte, "I hate to break this to you, but...."
Wel droog
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Vond ik ook, ja.Gelukkig ben ik niet de enige die dat zagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Chen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?![]()
Ja, kwam ik net ook achter. Dom dat ik dat niet eerder doorhad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.
Kan wel, als je verteld op welke minuut het isquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef C_V_S het volgende:
Iemand een screenshot van die kerel aan die picknick tafel die op Mr. Friendly zou moeten lijken ?
't Is een andere acteur, dus dat lijkt me sterk. Misschien is het een broer...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef VrouwTheelepel het volgende:
mmm krijg zelf de foto er niet op. Maar het IS hem wel, die Mr. Friendly!!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hij kwam mij ook echt bekend voor. Maar hij was dus ook die zoon in War of the Worlds.
Het aantal kijkers daalt wellicht, maar de methodes waarmee men meet zijn verouderd. ABC maakt het bijvoorbeeld mogelijk aflevering op internet te bekijken, worden deze meegerekend? Daarnaast is Lost elke week de best verkopende serie op itunes waar mensen (in de VS) ook voor een klein bedrag de episodes kunnen downloaden en tenslotte is er nog de DVD verkoop. Er is een namelijk ook een groep mensen die er de voorkeur aangeeft seizoenen in hun geheel te kijken en niet steeds een week willen wachten. Als je al deze getallen meeneemt is Lost nog steeds een héél lucratief project. Echt nog geen reden om te gaan zitten zwartkijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm de kijfcijfers dalen voorzichtig steeds verderDat baart mij zorgen
3-01: 18.824.000 kijkers
3-02: 16.892.000 kijkers
3-03: 16.070.000 kijkers
Het is nog steeds ruimschoots genoeg om de serie in de lucht te houden... maar toch he..
Ik dacht dat ie weer kon lopen door dat magnetische veld daar. Net zoals Rose, die zich op het eiland goed voelt en niet weg wil.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Symer het volgende:
Geweldige aflevering, ik krijg er weer helemaal dat seizoen 1 gevoel van![]()
Een half jaar geleden had ik een hele theorie op een forum gepost waarom Locke niet meer kon lopen en op het eiland wel weer. Toen had ik ook bedacht dat Locke misschien wel epileptische aanvallen zou kunnen krijgen of zijn vermogen om te praten kwijt zou kunnen raken.
Maar dat forum bestaat niet meer en ik weet niet meer hoe ik daar bij kwam![]()
Ik denk dat het aantal kijkers dat via ABC.com kijkt maar gering is (misschien een paar honderdduizend). De DVD-verkoop geldt voor elke serie met niet-opzichzelfstaande afleveringen. De kijkcijfers zijn gewoon dalende. Maar er is geen reden tot paniek, 24 begint in januari aan het zesde seizoen met gemiddeld 13 miljoen kijkers. Rond de 15 miljoen kijkers is gewoon heel goed.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Het aantal kijkers daalt wellicht, maar de methodes waarmee men meet zijn verouderd. ABC maakt het bijvoorbeeld mogelijk aflevering op internet te bekijken, worden deze meegerekend? Daarnaast is Lost elke week de best verkopende serie op itunes waar mensen (in de VS) ook voor een klein bedrag de episodes kunnen downloaden en tenslotte is er nog de DVD verkoop. Er is een namelijk ook een groep mensen die er de voorkeur aangeeft seizoenen in hun geheel te kijken en niet steeds een week willen wachten. Als je al deze getallen meeneemt is Lost nog steeds een héél lucratief project. Echt nog geen reden om te gaan zitten zwartkijken.
Ik had iets bedacht over een psychologische stoornis, na een trauma kun je namelijk verlamd raken zonder dat je medisch iets mankeert. Je spieren sterven dan niet waardoor je meteen weer kunt lopen als de stressor weg is. Niet kunnen praten is daar ook een symptoon van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie weer kon lopen door dat magnetische veld daar. Net zoals Rose, die zich op het eiland goed voelt en niet weg wil.
Pilots? Een serie heeft doorgaans 1 pilotquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vaak worden de pilots wel juist goed bekeken. Same for the finals.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pilots? Een serie heeft doorgaans 1 pilot.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Hij bedoeld denk ik de seizoensopening afleveringen.
Yupquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:25 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zouden die vrouw en die man die ineens tekst hadden op het strand nieuwe karakters worden?
Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Beetje jammer, ik vind eigenlijk wel dat er al genoeg karakters en verhaallijnen zijn waar ze voorlopig mee door kunnen gaan.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef madcat het volgende:
[..]
Zul je straks nog zien dat er ook nog flashbackafleveringen gaan komen met hen.![]()
Geïmplodeerd toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat er nou met de hatch is gebeurt? Locke, Desmond en mr Eko worden op verschillende plaatsen 'wakker' en de hatch is compleet verdwenen.
Het alarmsysteem van het eiland?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:
Wat ik me gister aan het afvragen was:
In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.quote:
Heb ik ook. Ik vind dit seizoen voorlopig een stuk beter dan seizoen 2, alleen ik heb het wel een beetje gehad met door de jungle rennen en vage onverklaarbare dingen. Die scene dat ineens de beer aanviel, zo'n vluchtscene is echt totaal niet origineel of boeiend meer. Been there, done that. Ze moeten eens verzinnen waar ze naartoe willen met de serie, maar ze hebben het in seizoen 2 gewoon verknald met het verhaal. In het begin ging het meer over rare mensen en was iedereen heel bang om de jungle in te gaan, nu is er niks meer van dat over. De schrijvers zelf zwalken ook van onderwerp naar onderwerp. De black rock, de ijsbeer, Ethan en het afweermechanisme hielden de serie spannend en stoer, nu zijn ze een andere weg ingeslagen wat ik heel jammer vind.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:
Wat ik me gister aan het afvragen was:
In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.
Het is het defense-mechanism van het eiland ofzo.
Juist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...![]()
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.Hebben ze niet laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien later nog
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?
In die aflevering waar Locke bijna in die gaten van dat 'berschermingsmechanisme' kan ik de rook nog 'begrijpen', maar hoe zoiets kan doen als in de eerste aflevering is me een raadsel. Ook was er geen zwarte rook te zien die eerste aflevering.
Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
Was dat geen hallucinatie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
We weten iig dat het monster van dit:quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?
Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
We weten iig dat het monster van dit:
[afbeelding]
naar dit kan gaan:
[afbeelding]
Het kan zich dus tot op zekere hoogte veranderen.
[..]
Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehooptquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef edejong het volgende:
ik betrap mezelf erop dat ik nu veel minder bezig ben met LOST dan vorige seizoenen.. ik ben gewoon minder benieuwd naar hoe het verder gaat.. erg vreemd en jammer maar toch is het zo!!
(mischien is het originele er voor mij een beetje af.. :| )
Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
ja dat zit er ook wel een beetje in, ik had wat meer van het "the others" idee verwacht... dat het allemaal net wat ingewikkelder in elkaar zou zitten ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehoopt
In die aflevering waar Eko het monster ontmoet zie je vanuit het oogpunt van de rook hoe het de bomen omgooit als het op Eko afstormt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
John Lockequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
[/url]
Opgeruimd staat netjes, stelletje wietkwekende hippies..![]()
Ook niet uitgezonden..
Dat stuk was echt gaafquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1168
[afbeelding]
Dude..
Geweldig stukjequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1168
[afbeelding]
Dude..
Hoezo is dat niet uitgezondenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
[/url]
Opgeruimd staat netjes, stelletje wietkwekende hippies..![]()
Ook niet uitgezonden..
Ik weet het niet, Lostpedia zegt:quote:
Maar dat is eigenlijk ook wel logisch dat daarna gebeurdequote:Although the flashback storyline ends with Locke unable to pull the trigger, promotional photos from ABC show a scene where the police arrest the members of the commune.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
DJKoster, ik hoop dat je ooit een zeer pijnlijke ziekte krijgt.
Why?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
DJKoster, ik hoop dat je ooit een zeer pijnlijke ziekte krijgt.
Ik weet dankzij DJKotser datquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet dankzij DJKotser datDat komt ooit bij de extra scènes in de dvd-box denk ik, niet echt een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er weer een flashback aflevering komt over Locke, gaan ze daar heus niet verder hoor. Het is vast een scené die niet in de ep paste..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
Denk dat je fout zit. (weet wel zekerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
Idiootquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:29 schreef MaJo het volgende:
Morgen ep 3 kijken en dan ben ik bijHeb in 2 weken seizoen 2 + de eerste 2 eps van 3 gekeken
Vind het wel leuk dat ik nu voortaan mee kan praten in het USA topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Micheal AusielloYou know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Micheal AusielloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:46 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, tijdens die vuige naai actie in 'the hatch'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef Darklight het volgende:
Neergeschoten door Michael
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Da's waar.Ik denk dat je gelijk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
En daarna opgegeten door haaien, voor de zekerheidquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef Darklight het volgende:
Hoop niet dat die terugkomt, hoop dat die is verzopen op zee, samen met Walt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |