abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:42:26 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_42653229

* Lost?

Lost is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Het aantal hoofdpersonen is door de seizoenen heen al meerdere malen aangepast en we hebben ondertussen al enkele leuke/belangrijke/interessante karakters zien sterven. Hieronder de hoofdrolspelers die op dit moment het belangrijkste zijn voor de verhaallijnen.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australië gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Het is hem als enige gelukt om samen met zijn zoon van het eiland af te komen door een deal te sluiten met 'The Others' en is momenteel onderweg naar de bewoonde wereld.

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reisde hij met samen met Michael en zijn hond, Vincent. Na 66 dagen op het eiland vertrok Walt met zijn vader in een boot om naar huis te gaan.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Mr. Eko
Mr. Eko was een Nigeriaanse drugssmokkelaar en is priester geworden als dekmantel voor zijn criminele activiteiten. Langzaam is hij zijn werk als priester serieus gaan nemen en hij is nu op het eiland actief bezig om Gods werk te doen. Hij volgt boodschappen op die hij in dromen en visioenen krijgt, wat tot woede kan leiden bij anderen die zijn keuzes soms niet begrijpen.

Desmond Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Benjamin aka Henry Gale
Henry Gale is een valse naam die gebruikt wordt door deze man die een leidende positie lijkt in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Verwachte uitzendschema (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
3.01 - 4 oktober 06 (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06
3.03 - 18 oktober 06
3.04 - 25 oktober 06
3.05 - 1 november 06
3.06 - 8 november 06 (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Countdown
3.08 - 14 februari 07
3.09 - 21 februari 07
3.10 - 28 februari 07
3.11 - 7 maart 07
3.12 - 14 maart 07
3.13 - 21 maart 07
3.14 - 28 maart 07
3.15 - 4 april 07
3.16 - 11 april 07
3.17 - 18 april 07
3.18 - 25 april 07
3.19 - 2 mei 07
3.20 - 9 mei 07
3.21 - 16 mei 07
3.22 - 23 mei 07
3.23 - 30 mei 07 (season finale)

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Home.no Lost countdown
Lost links.net
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer

[ Bericht 2% gewijzigd door Hare op 14-10-2006 13:16:55 ]
  • The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_42653292
    En weer eentje vol.
    -
    pi_42653319
    grappige topictitel..
    was ook het leukste grapje uit de laatste aflevering..
    sawyer: je smaakte naar aardbeien
    kate: jij naar fishbiscuit
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:47:19 #4
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42653401
    Heel vette aflevering die weer genoeg stof tot nadenken levert

Ben benieuwd hoe the Others gaan reageren op het neerschieten van een van hun.

En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen

Nee, Sayid stelt me erg teleur. Als ik dit zelfs kan bedenken, dan hij toch wel zeker
    The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
    pi_42653482
    Met die Kate zou ik wel een biscuitje willen eten!
    Houd van een lijntje.
    pi_42653500
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Net 2 gezien ..de echte actie moet nog komen heb ik het gevoel
    Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaaf
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_42653536
    Volgende week weer een Locke aflevering. Ik dacht gisteren nog aan de hoogtepunten van de serie, en die draaide eigenlijk allemaal rond Locke.
    Houd van een lijntje.
    pi_42653655
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
    Volgende week weer een Locke aflevering. Ik dacht gisteren nog aan de hoogtepunten van de serie, en die draaide eigenlijk allemaal rond Locke.
    promo?
    pi_42653692
    Zal wel ergens in de op staan zeker?

Ik kijk ze nooit.
    Houd van een lijntje.
    pi_42653784
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
    Zal wel ergens in de op staan zeker?

Ik kijk ze nooit.
    oh, niet goed gekeken.
    pi_42653922
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
    Heel vette aflevering die weer genoeg stof tot nadenken levert

Ben benieuwd hoe the Others gaan reageren op het neerschieten van een van hun.
    Laconiek denk ik, als ze echt veel om elkaars leven gaven zouden ze Ethan niet alleen achter Claire hebben aangestuurd.
    quote:
    En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen

Nee, Sayid stelt me erg teleur. Als ik dit zelfs kan bedenken, dan hij toch wel zeker
    Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:15:44 #12
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42654341
    Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:17:53 #13
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42654424
    Ja volgens de podcast van de makers:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Toen Sawyer en Kate in seizoen 1 voor het eerst zoenden was ik echt boos, omdat ik Sawyer een klootzak vond en wilde dat Kate met Jack kreeg, dus het verbaasde me dat ik nu zowat stond te juichen toen Sawyer Kate zoende. Heeft hij toch een redelijke ontwikkeling doorgemaakt in anderhalve seizoen Maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen, ik zat ook al heel de aflevering kwijlend naar Evangeline Lilly in haar jurkje te kijken
    Ik krijg sowieso een lichte vermoeden dat The Others met Sawyer en Kate één of ander parings-experiment willen uitvoeren ofzo, en dat ze daarom bij elkaar zitten steeds [en Jack niet], dat Kate zich sexy moet kleden en dat ze elkaar niet mogen aanspreken of aanraken [waardoor ze dat juist meer gaan willen].....

Ik wist al wel dat Alex het meisje uit Malcolm in the Middle was, maar ik vond het altijd al zo vaag, ze lijkt echt 10 jaar ouder, terwijl ze er volgens mij nog geen vijf jaar geleden een meisje van 12 ofzo in speelde... maar ze is irl dus ook pas 18, dus er qua looks gewoon vroeg bij
    pi_42654688
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef crossover het volgende:

[..]

Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaaf
    Ja, er mogen meer van dat stukjes komen..meer actie, meer actie
    hi
    pi_42654891
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
    Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
    Sun hield idd verborgen voor Jin dat hij geen kinderen kan krijgen, maar heeft het uiteindelijk toch verteld op het eiland. Ze zweerde toen dat ze nooit met iemand anders naar bed was geweest en Jin geloofde haar.

Doet de Lost-banner in de OP het trouwens bij iedereen niet, of alleen bij mij?
    pi_42654927
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
    daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamen
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:33:56 #17
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42654987
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
    Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.
    Weet er iemand hoe lang het duurt na bevruchting tot de symptonen van een zwangerschap merkbaar worden? Want dat was bij Sun rond de 40 / 45 dagen, en ik neem aan dat ze Jae al een flinke tijd niet had gezien, aangezien hij best dood was Dus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad

Nog even terugkomend op aflevering één: Ben wist wel erg goed wat iedereen moest gaan doen, vonden jullie niet? Ik vond vooral zijn zin: "Goodwin, the tail probably landed in the water, go check it. Ethan, you check the fuselage, there may even be survivors" [ongeveer] echt tenenkrommend om te horen, omdat hij alles goed voorspelde, en dat is een beetje ongeloofwaardig vind ik.
    Maar ze wisten niet van de komst van de Losties voordat ze op het eiland crashten, The Others kunnen dus eigenlijk ook uit de conspiracy-theorie worden geschrapt, zij hebben pas aan de hand van de lijsten van Ethan en Goodwin info over de Losties aangevraagd bij de buitenwereld. Eigenlijk zijn ze dus gewoon geen mysterieuze wezens, maar een stelletje klootzakken
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:35:47 #18
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_42655052
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in NoordZuid-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is.
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_42655116
    tvp
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:38:30 #20
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_42655133
    En we lezen weer lekker mee
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:40:27 #21
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42655188
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Plastic_Power het volgende:
    [..]
    Thanks, ik twijfelde al
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:42:31 #22
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42655252
    quote:

[..]

Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.
    Weet er iemand hoe lang het duurt na bevruchting tot de symptonen van een zwangerschap merkbaar worden? Want dat was bij Sun rond de 40 / 45 dagen, en ik neem aan dat ze Jae al een flinke tijd niet had gezien, aangezien hij best dood was Dus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad
    Nou de aflevering die weafgelopen week zagen speelde zich af op the 69th day. Laten we zeggen dat de neukpartij met Jae enkele dagen voor het vliegtuigongeluk plaatsvond (ik heb het idee dat ze heel snel na de begrafenis van Jae zijn vertrokken). Ong. 10 dagen na het ongeluk had ze dan ongesteld moeten worden en was ze dus overtijd. Volgens mij kan je dan al symptomen voelen. Maar er zijn ook vrouwen die het niet zo gauw merken. Met 40 dagen was ze al een maand overtijd en toen gingen er een lampje branden. Maar toch, ze is pas 10-11 weken zwanger nu. Dus Jae kunnen wij niet wegstrepen denk ik. Bovendien hadden Jin en Sun onenigheid in de beginperiode op het eiland en waren dus niet zo close.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:45:30 #23
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_42655349
    Ik vind die Others eigenlijk ontzettend irritant. Wanneer gaan ze nou vertellen wat hun plan is? Argh, ik ben zo nieuwsgierig.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:45:57 #24
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42655367
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:03 schreef Symer het volgende:

[..]

Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.
    Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.
    pi_42655580
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:32 schreef Mip1988 het volgende:

[..]

daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamen
    Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?

Verder over Jin:

Lock heeft geen problemen met z'n benen meer, een vrouw (ben d'r naam ff kwijt) "voelde" dat de kanker weg was op het eiland. Dus ik denk dat het zaad van Jin ook wel weer actief is geworden na de crash op het eiland.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:02:34 #26
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42655988
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
    Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?
    Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomen Naja, ze zijn nou eenmaal op die boot gekomen en daarmee is het denk ik wel afgehandeld, wordt niet meer op doorgegaan denk ik...
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_42656183
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.
    Hij heeft de hele groep ooit verlaten uit schuldgevoel over het martelen van Sawyer, bovendien lijkt hij me ook niet iemand die een man met z'n zwangere vrouw (die hij dus net in groot gevaar had gebracht) 's nachts alleen door een gevaarlijke jungle laat lopen.
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 22:02 schreef FCDB het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomen Naja, ze zijn nou eenmaal op die boot gekomen en daarmee is het denk ik wel afgehandeld, wordt niet meer op doorgegaan denk ik...
    Ik denk wel dat dat nog een keer uitgelegd gaat worden, we weten immers ook nog niet hoe Ethan bij Scott/Steve kon komen terwijl er wachten rond het hele kamp waren.
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:10:24 #28
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42656242
    quote:
    SterkStaaltje schreef:
    Lock heeft geen problemen met z'n benen meer, een vrouw (ben d'r naam ff kwijt) "voelde" dat de kanker weg was op het eiland. Dus ik denk dat het zaad van Jin ook wel weer actief is geworden na de crash op het eiland.
    quote:
    Dus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad

Maar enkele posts hierboven staat, waren Jin en Sun aan het begin verre van close, en toen zou toch echt de bezwangering plaats moeten hebben gevonden... dus als het niet van troostseks [na de traumatische crash] is, dan vrees ik dat ze echt van Jae zwanger is Nu dus afwachten hoeveel haar het kindje bij de geboorte heeft
    pi_42656376
    hehe

Ik had wel een beetje medelijde met Jae. Hij hield blijkbaar wel echt van haar, anders spring je niet van je balkon.
    Houd van een lijntje.
    pi_42656496
    En alweer eentje vol; dát schiet wel op zeg...
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:27:56 #31
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:52:21 #32
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42657562
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
    Ja volgens de podcast van de makers:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Eindelijk!!!Ben erg benieuwd, hopelijk stellen de makers ons niet teleur
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:31:30 #33
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_42663692
    Heb net episode 1 en 2 gezien achter elkaar en vond het weer geweldig!
    Het doet wel anders aan dan de eerste twee seizoenen, maar met zulke shots van Kate hoor je mij niet klagen!
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:10:39 #34
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_42665634
    tvp Want Lost is zo cool
    opgezegd@fok.nl
    pi_42665662
    ik ben er nog steeds niet achter wat tvp betekent?
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:52:51 #36
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42666187
    Als je in een topic post, komt het automagisch in je MyAT.
    Mensen die te lui/ongeinspireerd zijn om een inhoudelijke bijdrage te plaatsen, zetten een tvp (terugvindpost) neer.
    pi_42666274
    ah ok dankje voor de uitleg!!
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:06:17 #38
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_42666366
    Ik ben lui .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_42667210
    Donderdag weer
    SPOILER
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:00:17 #40
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_42667334
    Van mij mag het hele seizoen wel over Locke en Rose gaan.
    When all else fails, you always have delusion.
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:02:25 #41
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42667367
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.
    pi_42667803
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 12:02 schreef Hare het volgende:

[..]

Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.
    Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.
    pi_42668076
    Aan de promo's te zien zijn ze allemaal helemaal gek daar bij die hatch! Sawyer en Kate vind ik nog steeds geweldig .

Wat ik nog niet heb gelezen hier: Die Alex vroeg aan Kate of ze ene 'Carl' had gezien. Dat zal dat knulletje wel zijn met wie Sawyer eerst opgesloten was. Ben benieuwd wat dat was! Alex zag eruit of ze niet meer zo goed met the Others door een deur kon! (En Kate heeft Alex dr jurkje aan!)

Over Sun's zwangerschap: Als ze zwanger is van Jae dan had ze dat echt wel eerder gemerkt. Ik denk dat Jin er gewoon een heel sterk spermacelletje tussen had zitten!
    pi_42668097
    Ohja die sneaky aanval op Sun! Ik vond het een erg onduidelijke scene, heel donker! Maar ik dacht te kunnen zien dat the Others zelf op een boot kwamen!
    pi_42668834
    De op kan trouwens ook worden aangepast, Henry's echte naam is nou ook bekend (Benjamin... ?)
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:16:09 #46
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42668895
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 12:26 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.
    Nee, maar die zie je echt wel als je aan het eind van de steiger staat waar Jin en Sayid waren
    pi_42669059
    Niet als het een klein onderzeebootje is. Voor het bestuderen van dolfijnen en haaien zou dat geen overbodige luxe zijn.
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:28:40 #48
    2835 Sweetheart
    Still beating on..
    pi_42669181
    quote:
    Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
    hehe

Ik had wel een beetje medelijde met Jae. Hij hield blijkbaar wel echt van haar, anders spring je niet van je balkon.
    Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.

Was dat hele begin met die glazen ballerina en Sun die de werkster de schuld gaf niet bedoeld om te laten zien dat ze niet zo'n lieverdje is, maar een gemeen trekje heeft.
    We never listen. . .when we are eager to speak. . .
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:30:29 #49
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42669227
    Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
    pi_42669334
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 13:28 schreef Sweetheart het volgende:

[..]

Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.

Was dat hele begin met die glazen ballerina en Sun die de werkster de schuld gaf niet bedoeld om te laten zien dat ze niet zo'n lieverdje is, maar een gemeen trekje heeft.
    Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.
    pi_42670092
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
    Wat ik nog niet heb gelezen hier: Die Alex vroeg aan Kate of ze ene 'Carl' had gezien. Dat zal dat knulletje wel zijn met wie Sawyer eerst opgesloten was. Ben benieuwd wat dat was! Alex zag eruit of ze niet meer zo goed met the Others door een deur kon! (En Kate heeft Alex dr jurkje aan!)
    Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.
    pi_42670282
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.
    Ik denk niet dat Sun Jin iets over Jae verteld heeft. Bij Mr. Paik was Jin idd bereid ontslag te nemen, maar hij veranderde van gedachte toen Paik ging inspelen op zijn eergevoel (wat heel diep ligt bij Aziaten). Dat was denk ik al genoeg voor Jin om zo geweldadig te worden. Als hij had geweten van Jae's relatie met Sun denk ik niet dat hij hem had laten leven.
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:04:31 #53
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_42671103
    Benjamins volledige naam is "Benjamin Linus".
    pi_42671383
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef Plastic_Power het volgende:
    Benjamins volledige naam is "Benjamin Linus".
    Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?
      zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:21:28 #55
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_42671455
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?
    Hier staan wat theorieen:
    http://www.lostpedia.com/wiki/Ben#Name_References
    pi_42671499
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:21 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Hier staan wat theorieen:
    http://www.lostpedia.com/wiki/Ben#Name_References
    Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goed
    pi_42671517
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.
    Hoe kom je daar dan bij?
    pi_42671766
    Die gast heeft echt een enge kop..

zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:36:54 #59
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42671769
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goed
    Vind ik ook Speelt heel overtuigend
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42671784
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:24 schreef karoltje het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan bij?
    Dat Alex het niet helemaal op de Others heeft is duidelijk. Ze heeft Claire ook al geholpen volgens mij en fluisterde ook een keer Kate of Sawyer iets in (toen er werd verteld dat ze niet over die lijn mochten en Kate gevanger werdt genomen in ruil voor hun wapens). Dat van Carl. Die hielp Sawyer ontsnappen (Laten moest Carl zn excuses aanbieden en wordt ook gezegd "say it Carl"). Nu ik het weer ff terug kijjkt vind ik het weer een vage scene. Sawyer moest een bepaalde kant oprennen en loopt tegen het lijf van een Other. Snap het niet zo goed.
    pi_42671798
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:

[afbeelding]
    Ja Maar als hij op het strand zit met Kate te ontbijten, speeltie weer zo anders en weer zo goed.
    pi_42673606
    Hielp Alex claire ook niet in die aflevering dat ze bijde others zat ?
    pi_42673816
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 16:55 schreef dapluiz het volgende:
    Hielp Alex claire ook niet in die aflevering dat ze bijde others zat ?
    Anders lees je twee posts boven je even
    pi_42674019
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:

[afbeelding]
    typisch iemand die prima in Saw mee kan spelen, en dat heeftie ook gedaan dan.
    pi_42676371
    Duh, overheengelezen ja
    pi_42681739
    Zo staat de volgende ep omschreven:
    SPOILER
    .
    pi_42682041
    Spoiler uit de Promo, ik heb er ook een foto bij gedaan die denk ik wel belangrijk is
    SPOILER
    [14.gif]
    pi_42682077
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef Chen het volgende:
    Spoiler uit de Promo, ik heb er ook een foto bij gedaan die denk ik wel belangrijk is
    SPOILER
    Dat is ook al weken bekend..
    SPOILER
    hi
    pi_42682324
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

SPOILER
    dat lijkt me niet
    SPOILER
    Potdomme, zit ik weer die spoilers te lezen
    pi_42682638
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

SPOILER
    Hmm dat wist ik niet
    SPOILER
    [14.gif]
    pi_42683716
    Dat heb ik hier ook al een keer in een spoiler gezet met veel duiderlijke foto's
    pi_42683777
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Chen het volgende:

[..]

Hmm dat wist ik niet
    SPOILER
    Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens ..zal wel net zoiets zijn
    hi
    pi_42683806
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Huh
    pi_42684438
    Die zus van Boon? had toch ook van die momenten dat ze d8 dat ze Walt in het bos zag ... En toen ging ze er8teraan rennen enzo
    hi
    pi_42684524
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Die zus van Boon? had toch ook van die momenten dat ze d8 dat ze Walt in het bos zag ... En toen ging ze er8teraan rennen enzo
    Ooh ja. Ik weet het alweer
    pi_42684542
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ooh ja. Ik weet het alweer
    10 gram per dag is meer dan zat...
    hi
    pi_42684558
    De zus van Boone
      zondag 15 oktober 2006 @ 00:14:15 #78
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42685305
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42696356
    John Locke
    hi
    pi_42696701
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 23:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    De zus van Boone
    shannon... van mij mag ZIJ wel eens terug komen in een flashback dan wel gewoon in de serie
    pi_42696739
    Shannon had van mij ook niet dood gehoeven. Ik begon haar net sympathiek te vinden

en ze was lekker
    Houd van een lijntje.
    pi_42697055
    jup dat had ik nou ook!
    eerst irriteerde ik me wel eens aan haar gedrag.. haar verschijning compenseerde dat toen ook al volkomen.. erg jammer dat ze weg is!
    pi_42697657

zondag 15 oktober 2006 @ 17:27:10 #84
    87680 Mirel
    pi_42700571

pi_42701694
    Lekker wijf was die Shannon ja, zonde dat die er uit is. Ach, het was natuurlijk wel zo'n geil blondje die gewoon der mond dicht moet houden .
    [14.gif]
    pi_42702023
    Vanavond screencaps maken
    pi_42702047
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 18:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Vanavond screencaps maken
    ?
    [14.gif]
    pi_42702973
    Welke episode is dat in S1?
    pi_42703614
    Voor de liefhebbers:

Nou, dat is feest.
    pi_42703783
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Welke episode is dat in S1?
    Die screencaps van Mirel? Aflevering 12 geloof ik.
    pi_42704443
    Die van mij ep2.
    pi_42708860
    Hier nog een promo voor de volgende ep:
    SPOILER
    pi_42715029
    kutspoilers!!
    SPOILER
      maandag 16 oktober 2006 @ 10:17:23 #94
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42716261
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Voor de liefhebbers:
    *mist Maggie Grace*
    En om te bewijzen dat het niet alleen om haar lichaam gaat [ ] hier nog een andere pic!

Nog maar drie dagen tot weer een supervette aflevering LOST
    pi_42716589
    Yes, kopt .
    pi_42717102
    ja kan niet wachten!!
      maandag 16 oktober 2006 @ 12:07:47 #97
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_42718775
    quote:
    Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
    Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
    ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.

Ze reageerde vervolgens wel heel koeltjes trouwens
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_42720290
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.
    Niet.
    pi_42722177
    Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars . Deze is vet:

maandag 16 oktober 2006 @ 18:42:38 #100
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42722257
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 18:31 schreef karoltje het volgende:
    Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars . Deze is vet:

[afbeelding]
    Tnx voor de site
    Ik vind Sawyer best geil
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      maandag 16 oktober 2006 @ 18:57:58 #101
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_42722394
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 14:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Niet.
    op het moment dat de motor van het zeilschip starte schrok Sun van het geluid en schoot ze . . .

Ze keek ook verschrikt
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_42722634
    Sawyer
    pi_42728182
    Het was even wat afgezwakt mijn Lost-verslaving, maar na deze twee afleveringen zit ik er weer helemaal in!!
    En Sawyer blijft een lekker ding
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:17:34 #104
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42728627
    "Your lips taste like strawberries"
    pi_42730068
    Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.

Bewonderingswaardig.
    pi_42732001
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:

[afbeelding]

Bewonderingswaardig.
    En op deze foto lijkt hij meer op tommy lee jones.
    -
    pi_42732483
    Me love Sawyer long time .
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:28:35 #108
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_42732967
    Op die foto ziet meneer er ook niet zo lekker uit. Misschien hadden ze hun dag niet
    pi_42734733
    maggie grace daarentegen is altijd mooi..
    pi_42736461
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:

[afbeelding]

Bewonderingswaardig.
    Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappen
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_42737986
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 12:00 schreef crossover het volgende:

[..]

Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappen
    Nee, da's toch echt zijn bitch.
    pi_42738070
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Aventura het volgende:
    Op die foto ziet meneer er ook niet zo lekker uit. Misschien hadden ze hun dag niet
    Hij lijkt op Hulk Hogan
    hi
    pi_42738343

Dan is deze foto beter
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:11:32 #114
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_42741820
    Idd er staat ook post earthquake. Miischien is hun huis naar de klote oid. Dan ben je iig niet blij.
    opgezegd@fok.nl
    pi_42745827
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef edejong het volgende:

[..]

shannon... van mij mag ZIJ wel eens terug komen in een flashback dan wel gewoon in de serie
    "I'm so NOT going to the rape caves."
    Amen.
    pi_42789818
    Sextape van Lilly? Lees ik dat nou?
    [14.gif]
    pi_42789917
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Chen het volgende:
    Sextape van Lilly? Lees ik dat nou?
    WAT WAT!!!

Je bent toch niet in de war met die van Postma.
    Houd van een lijntje.
    pi_42790239
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

WAT WAT!!!

Je bent toch niet in de war met die van Postma.
    Leuk... check;

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 18-10-2006 23:29:46 (Nee, laten we dat maar niet doen.) ]
    [14.gif]
    pi_42790248
    En zoek op Lost dus
    [14.gif]
    pi_42790747
    quote:
    Evangeline Lilly LOST Babes Private Home Sex Tape.wmv
    Een mooi lokkertje is het wel.
    Houd van een lijntje.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 23:48:57 #121
    40312 MrD
    Played.nl
    pi_42791331
    nog 4,5 uur tot lost.. Locke ep..!
    " toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
    pi_42791459
    Morgenavond pas voor mij
      woensdag 18 oktober 2006 @ 23:53:30 #123
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_42791474
    Hier hebben we nog zo'n 3 uur te gaan
    pi_42793007
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef Plastic_Power het volgende:
    Hier hebben we nog zo'n 3 uur te gaan
    2
    hi
    pi_42795481
    quote:
    Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef Meaghan het volgende:
    Het was even wat afgezwakt mijn Lost-verslaving, maar na deze twee afleveringen zit ik er weer helemaal in!!
    En Sawyer blijft een lekker ding
    Mee eens maar ik val niet op mannen.

Lost is weer terug van weggeweest na een uiterst zwak 2e seizoen.

Lost nog niet te vinden trouwens
    JOHNNY HEITINGA
    pi_42795820
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

Mee eens maar ik val niet op mannen.

Lost is weer terug van weggeweest na een uiterst zwak 2e seizoen.

Lost nog niet te vinden trouwens
    O jawel
    Ik ben em nu aan het binnenhalen...
    I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
    pi_42795846
    Gvd, ik moet over 20 min weg

Moet ik weer wachten voor ik kan kijken. N-force
    JOHNNY HEITINGA
    pi_42796180
    offtopic: wtf heeft n-force daarmee te maken.

Vanavond kijken
    pi_42796457
    Vette ep

Leuk om weer een Locke-aflevering te zien
      donderdag 19 oktober 2006 @ 09:46:21 #130
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42797019
    Hmmm, waarom staan er nu dan eens geen subtitles op het net? Vorige twee keer kon ik ze wel al meteen downloaden
    pi_42798481
    Locke aan de ayahuasca (of zo)???

Interessante episode. Locke, Eko en Desmond, die alle drie bij de hatch waren, hebben ook alle drie een toekomst visioen gehad... Gevolg van de implosie?
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
    pi_42798695
    Ik vond het visioen van Locke echt gaaf gedaan. Ook een coole episode. Alleen weten we nog niet hoe Locke in zijn rolstoel kwam . Ik gok op een gevalletje wraak van zijn wietbuddie's.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 11:27:46 #133
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42799250
    Vond het zelf een beetje tegenvallende aflevering. Weinig bijzonders. Op de terugkeer van Hurley werd ook zeer minimaal gereageerd. En het eind, dat Hurley zei dat ie een deja-vu had kan ik ook compleet niet plaatsen

Volgende keer maar weer vlug verder met Sayid, Saywer & co
    pi_42799525
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:27 schreef Hare het volgende:
    Vond het zelf een beetje tegenvallende aflevering. Weinig bijzonders. Op de terugkeer van Hurley werd ook zeer minimaal gereageerd. En het eind, dat Hurley zei dat ie een deja-vu had kan ik ook compleet niet plaatsen

Volgende keer maar weer vlug verder met Sayid, Saywer & co
    Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.

Ik vond het verder een hele vette episode. Locke eindelijk weer in zijn element, spanning weer terug, het eiland als een karakter naast de losties en the others ook aanwezig, heel goed weer, beetje seizoen 1 gevoel! Enige jammere is dat de flashback niet echt werd afgerond. Ik hoop dat er snel weer een Locke aflevering komt, zijn toch echt mijn favorieten!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 11:44:55 #135
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42799676
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.
    Ah, k, stom dat ik dat niet gezien heb

Merk wel dat ik het een stuk kutter vind om om de week een aflevering te zien dan gewoon lekker allemaal achter elkaar. Dan zit je veel meer in het verhaal, nu merk ik toch dat ik veel dingen kwijt ben.

Zoals Locke, vorig seizoen eindigde de terugblik van hem met die vader die 200000 dollar voor hem had, maar weet echt niet meer of ie die nou aangenomen had of niet. En waar is z'n vriendin gebleven?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:05:18 #136
    87680 Mirel
    pi_42800286
    Locke afleveringen blijven de beste. De voorgaande afleveringen konden me niet boeien, maar deze was geweldig.
    pi_42802053
    Kan niet wachten tot ik vanavond om 6(!) uur thuis ben heb echt zin in de aflevering!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 13:38:56 #138
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_42802838
    Deze was wel weer leuk maar ik hoop niet dat het steeds om de keer is. Dat we nu weer Jack Sawyer en Kate krijgen en de week erop het kamp weer en zo verdan.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:01:33 #139
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_42803655
    Nooit gedacht dat er iets met een ijsbeer terug zou komen
    Nobody likes us.We Don't Care
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:52:59 #140
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42805252
    Vond het ook een hele goede aflevering Eindelijk weer een Locke aflevering; dat visioen van hem was echt geweldig.Alleen jammer dat we nog steeds niet weten hoe hij in die rolstoel terecht is gekomen
    Begin Charlie steeds irritanter te vinden; hoe hij reageerde toen Locke aan hem probeerde uit te leggen dat hij niet kon praten
    En de promo van volgende week
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 19 oktober 2006 @ 15:12:54 #141
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_42805880
    Promo zien er altijd goed uit daar zijn ze voor.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_42806667
    Episode was wel ok. Ben wel benieuwd hoe Locke en anderen die hatch-implosie nou hebben kunnen overleven..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_42807729
    De NL ondertiteling voor de LOL-versie is hier te vinden
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:09:37 #144
    57340 dabadbass
    @Whitehouse.gov
    pi_42807887
    Episode viel wat tegen vond ik,

Jammer dat Eddie niet neergeschoten werd.
    Lock vond zichzelf toen een hunter

Later zei Mr. Ecko dit ook??? toeval of niet....
    "Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
    pi_42808750
    Wel een aardig aflevering maar niet denderend.. wel raar dat de flashback niet afgemaakt werd? Ik dacht dat we te weten zouden komen hoe hij in zijn rolstoel kwam? Nouja volgende keer dan maar.
    Is dit trouwens een op zichzelf staande flashback? Of is er al ooit iets gezegd in een eerder flashback over hoe hij in dit 'kamp' terecht kwam. Het is in ieder geval na het hele gebeuren met zijn vader want daar wilde hij niet over praten.
    -
    pi_42808872
    Volgens mij was dit nog niet bekend hoor.

Het was een soort Santo Daime-groep ofzo. Die Eddie vroeg wel even of ze wat op gingen blazen. Maar meer dan die thee/drugs/ayahuasca hadden ze toch niet? Hebben ze daar dan al die wapens voor nodig.. ?
      Lieve Belg donderdag 19 oktober 2006 @ 16:44:48 #147
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42809192
    Benieuwd naar de verklaring van Desmond zijn "zicht in de toekomst"
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_42810342
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Volgens mij was dit nog niet bekend hoor.

Het was een soort Santo Daime-groep ofzo. Die Eddie vroeg wel even of ze wat op gingen blazen. Maar meer dan die thee/drugs/ayahuasca hadden ze toch niet? Hebben ze daar dan al die wapens voor nodig.. ?
    Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzo

Ik vind Charlie trouwens echt een dom karakter worden . Alles wat hij zegt komt zo nep over, iig ik vind hem geen realistisch persoon.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 17:24:25 #149
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_42810415
    Spannende en mysterieuze EP, dit seizoen begint stukken beter dan de vorige, mag na 3 eps gesteld worden.
    pi_42810773
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzo
    Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?
    pi_42810893
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?
    Neuh want die mest gebruikten ze om wietplantjes te verbouwen. Maar hij dacht kennelijk dat ze dat voor een bom gebruikten.
    pi_42811011
    Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
    pi_42811065
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
    Ze jagen ook
      donderdag 19 oktober 2006 @ 18:04:47 #154
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42811636
    Matige aflevering. Sowieso zijn Locke-afleveringen altijd slecht . Dan waren de eerste twee afleveringen toch veel beter.
    2000 light years from home
    pi_42811955
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Vergeet niet dat wiet in amerika zo ongeveer net zo hard wordt aangepakt als harddrugs. Hier in Nederland kun je op je zolder wel wat bijhobbiën maar daar is dat net even iets anders.
    -
    pi_42812424
    vond het zeker ewel een leuke aflevering!
    ik hou van Locke's afleveringen!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 18:53:56 #157
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_42812865
    Waar is de promo te vinden? Url's uit de OP staan ze niet.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_42813033
    http://www.youtube.com/watch?v=0lCxJVNO-zY
    misschien iemand een betere versie? en de ctv promo?
    -
    pi_42814031
    Een goede ep, maar weer heel anders dan 1&2. Vraag me af hoe ze die implosie hebben overleefd, en 'eruit' zijn gekomen.
    Vond Charlie wel erg goed spelen, vond ik in het begin (S1) zeker niet.
    Hij had ook een geweldig zin, kan hm niet zo snel vinden. Iets over de bear community.
    pi_42814192
    "Polarbears are very clever, they are like the Einsteins of the bear community".
    Zoiets
    pi_42814289
    Was Charlie ook niet in de hatch tijdens de implosie?
    pi_42814330
    Hierrrrr de promo van volgende week.
    pi_42814340
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
    Ja, mr Eko, Locke, Desmond en Charlie.
    pi_42814375
    Wat er van de hatch is overgebleven

pi_42814446
    Ja maar, Charlie was gewoon in het kamp? En niet in de middle of nowhere zonder kleren?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 19:53:11 #167
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42814576
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Wat er van de hatch is overgebleven

[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06424/vlcsnap-418222.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
    Ziet er meer uit als een chocoladeput dan als een geïmplodeerde hatch.
    pi_42814729
    Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?
    SPOILER
    Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.
    Amen.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 20:02:34 #169
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_42814825
    Ga hem nu ff kijken
      donderdag 19 oktober 2006 @ 20:25:37 #170
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42815565
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
    Charlie was toch al in het kamp tijdens de implosie?Claire vraagt dan nog aan hem waar Locke en Eko zijn, en dan zegt Charlie zoiets van 'they are not back yet?'
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42815631
    Maar hij was toch bij Eko gebleven na de dynamiet explosie?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 20:29:45 #172
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42815714
    Nou weet ik het niet meer Was Charlie nou wel of niet in de hatch
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42816266
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
    Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?
    SPOILER
    Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.
    Dan moet je even iets verder terug lezen.
    Ik vond het wel een leuke aflevering. Voor Lock was het wel flink balen dat bleek dat ie een lifter had meegenomen. Kreeg ie nou z'n stem terug door dat spul wat ie in zijn mond stopte of ergens anders door.

Ik hoop dat ze ook nog een beetje voortborduren met die nieuwe karakters in het kamp. Die meid die tegen Hurley zei "dat vertel je nu pas" zag er ook leuk uit.
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
    pi_42816290
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef Suerte het volgende:
    Nou weet ik het niet meer Was Charlie nou wel of niet in de hatch
    Voor zover ik het me kan herinneren rende Charlie weg.
    The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
    pi_42816486
    Goede episode . John Locke klaart .
    Het begint na 3 afleveringen wel op stoom te komen
    hi
      donderdag 19 oktober 2006 @ 21:08:50 #176
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_42816984
    SPOILER: Over promo
    pi_42818513
    Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
    pi_42818572

weinig Kate helaas deze aflevering. maar ik vond haar er wel weer super sexy uitzien in die hallucinatie van Locke.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_42818627
    Inderdaad, geweldig die Kate zo

Wat make-up doet deze dame erg veel goed!
    pi_42818875
    Lost vind ik een stuk leuker als Locke er in voorkomt.

Er leven dus nog meerdere ijsberen op het eiland. Maar hoe zijn die daar gekomen en waarom zijn ze zo opgefokt?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:01:57 #181
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_42818881
    wat doen ze trouwens voor operatie bij sawyer in de amerikaanse promo? met die spuit en zo.
    "Veni, vidi, vici."
    pi_42818891
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
    Goede episode . John Locke klaart .
    Het begint na 3 afleveringen wel op stoom te komen
    pi_42818979
    Over de promo:
    SPOILER
    Verder nog iemand dit opgemerkt?

Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.

The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".

In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.

Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.
    pi_42819093
    pi_42819237
    quote:
    The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
    Mijn god, dat kan toch ook toeval zijn?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:20:34 #186
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42819544
    In Locke's visioen lijkt Kate samen met Sawyer te reizen
    ik zou ook voor Sawyer kiezen
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 19 oktober 2006 @ 22:32:46 #187
    63388 tass
    There Can Be Only One!
    pi_42820060
    Wer zo'n aflevering die alleen maar NOG meer vragen oplevert.... Die flashbacks heb ik nu eigenlijk wel gehad, wat heb dat allemaal te maken met Locke.. Alleen maar omdat ie zich een hunter voelt en het eigenlijk niet is dus? :-S

Ook zo raar dat niemand verder vraagt naar wat er nou gebeurt is toen de hatch ontplofde met die grote lichtflits en eilandbeving> alleen Charlie zegt er iets over.

Ik hoop niet dat dit nog seizoenen lang doorgaat zo, want ik wil nou wel eens wat antwoorden verdorie :-D

Oja en de ijsbeer maakt ook duidelijk dat dat in seizoen 1 echt gene verzinsel was van Walt.
    Je ziet trouwens wel dat het een computerbeeld is van die ijsbeer als Lock met hem bezig is met die lak.

[ Bericht 17% gewijzigd door tass op 19-10-2006 22:39:25 ]
    pi_42820125
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
    [[url=http://xs308.xs.to/xs308/06424/bscap0111S.jpg]afbeelding][/url]
    weinig Kate helaas deze aflevering. maar ik vond haar er wel weer super sexy uitzien in die hallucinatie van Locke.
    helemaal met je eens, nu viel me weer eens op hoe mooi ze toch eigenlijk is
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:03:59 #189
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_42821179
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
    Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
    Inderdaad! Dacht ook van huh, is dat Mr. Friendly?
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:11:40 #190
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42821477
    OMG!

Hoe geil! Die promo's!

Ik kan nu al niet wachten tot de volgende aflevering! Saywer die Benjamin een rechtse verkoopt en wat gaan ze precies met hem uitvoeren....smullen!
    pi_42821740
    Toen locke die bus haarlak pakte, "I hate to break this to you, but...."
    Wel droog
    pi_42821909
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef dapluiz het volgende:
    Toen locke die bus haarlak pakte, "I hate to break this to you, but...."
    Wel droog
    Ja van Charlie
    pi_42822361
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Over de promo:
    SPOILER
    Verder nog iemand dit opgemerkt?

Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.

In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.

Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.
    SPOILER
    [14.gif]
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:35:39 #194
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42822422
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
    Vond ik ook, ja.Gelukkig ben ik niet de enige die dat zag
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:37:19 #195
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42822487
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Chen het volgende:

[..]

SPOILER
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      donderdag 19 oktober 2006 @ 23:41:22 #196
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_42822637
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
    Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:12:12 #197
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_42823730
    Vaag, volgens de podcast van de makers zouden we te weten komen hoe Locke in zijn rolstoel terecht was gekomen!!

Hurley was in iedere scéne weer ouderwets grappig
    Charlie heeft echt ontzettend lelijk haar dit seizoen, van voren kort en een dikke mat... en hij doet ook nog eens ontzettend irritant, terwijl er echt serieuze shit gebeurt
    Ik vond het sowieso raar dat niemand echt nieuwsgierig was naar de belevenissen van Locke, Desmond en Hurley; zouden ze er inmiddels aan gewend zijn dat het eiland gewoon dik fucked up is?

Die hallucinatie van Locke in het begin was trouwens echt supervet geregisseerd zeg!
    pi_42826439
    Damndddd, ik wil echt zo graag weten wat ze met Jack, Kate, Sawyer willen doennn!
    pi_42831351
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.
    Ja, kwam ik net ook achter. Dom dat ik dat niet eerder doorhad.
    Amen.
    pi_42831688
    Hmmz, ik vind die politieagentje van Locke een ontieglijk tof accent hebben .

Die visioenen shit vond ik weer een beetje dom en vergezocht evenals magische krachten van het eiland

Maar wel leuk int algemeen
    JOHNNY HEITINGA
    pi_42832394
    Ik vond dat politieagentje op Billie Boyd uit Lotr lijken
    Amen.
    pi_42833257
    Iemand een screenshot van die kerel aan die picknick tafel die op Mr. Friendly zou moeten lijken ?
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:20:56 #203
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_42833269
    Hij kwam mij ook echt bekend voor. Maar hij was dus ook die zoon in War of the Worlds.
    pi_42833661
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef C_V_S het volgende:
    Iemand een screenshot van die kerel aan die picknick tafel die op Mr. Friendly zou moeten lijken ?
    Kan wel, als je verteld op welke minuut het is
    pi_42833905
    17m24s

[ Bericht 88% gewijzigd door VrouwTheelepel op 20-10-2006 14:00:23 ]
    Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
    pi_42835135
    mmm krijg zelf de foto er niet op. Maar het IS hem wel, die Mr. Friendly!!
    Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
    pi_42837352
    Hmm de kijfcijfers dalen voorzichtig steeds verder Dat baart mij zorgen

3-01: 18.824.000 kijkers
    3-02: 16.892.000 kijkers
    3-03: 16.070.000 kijkers

Het is nog steeds ruimschoots genoeg om de serie in de lucht te houden... maar toch he..
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:54 #208
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_42837391
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef VrouwTheelepel het volgende:
    mmm krijg zelf de foto er niet op. Maar het IS hem wel, die Mr. Friendly!!
    't Is een andere acteur, dus dat lijkt me sterk. Misschien is het een broer...
    pi_42837647
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef VrouwTheelepel het volgende:
    17m24s
    Als ik thuis ben
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:51:43 #210
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42837831
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Hij kwam mij ook echt bekend voor. Maar hij was dus ook die zoon in War of the Worlds.

Justin Chatwin

En over Mr Friendly:

Ik denk dat het m niet is..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_42838740
    Lijkt me niet.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:49:11 #212
    38070 Kabouter_Krulleput
    Kabouter_Krulleput
    pi_42839736
    Neejohh, dacht dat jullie iemand anders bedoelden. Die linker is Chris Mulkey, wel een bekende acteur opzich. Maar echt niet dezelfde.
    pi_42840610
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef VrouwTheelepel het volgende:
    17m24s
    Hiero

pi_42841240
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef wolfrolf het volgende:
    Hmm de kijfcijfers dalen voorzichtig steeds verder Dat baart mij zorgen

3-01: 18.824.000 kijkers
    3-02: 16.892.000 kijkers
    3-03: 16.070.000 kijkers

Het is nog steeds ruimschoots genoeg om de serie in de lucht te houden... maar toch he..
    Het aantal kijkers daalt wellicht, maar de methodes waarmee men meet zijn verouderd. ABC maakt het bijvoorbeeld mogelijk aflevering op internet te bekijken, worden deze meegerekend? Daarnaast is Lost elke week de best verkopende serie op itunes waar mensen (in de VS) ook voor een klein bedrag de episodes kunnen downloaden en tenslotte is er nog de DVD verkoop. Er is een namelijk ook een groep mensen die er de voorkeur aangeeft seizoenen in hun geheel te kijken en niet steeds een week willen wachten. Als je al deze getallen meeneemt is Lost nog steeds een héél lucratief project. Echt nog geen reden om te gaan zitten zwartkijken.
    pi_42841713
    Ik had me erg verheugd op een Hatch-aflevering maar nu ik het gezien heb vind ik de verhaallijn bij the others toch vetter . Van de US Promo kreeg ik echt rillingen trouwens! Heb er weer zin in!

Het zou fijn zijn als beide verhaallijnen door elkaar in een aflevering te zien zijn!
    pi_42841768
    Geweldige aflevering, ik krijg er weer helemaal dat seizoen 1 gevoel van

Een half jaar geleden had ik een hele theorie op een forum gepost waarom Locke niet meer kon lopen en op het eiland wel weer. Toen had ik ook bedacht dat Locke misschien wel epileptische aanvallen zou kunnen krijgen of zijn vermogen om te praten kwijt zou kunnen raken.

Maar dat forum bestaat niet meer en ik weet niet meer hoe ik daar bij kwam
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:28:14 #217
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_42842222
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 18:07 schreef Symer het volgende:
    Geweldige aflevering, ik krijg er weer helemaal dat seizoen 1 gevoel van

Een half jaar geleden had ik een hele theorie op een forum gepost waarom Locke niet meer kon lopen en op het eiland wel weer. Toen had ik ook bedacht dat Locke misschien wel epileptische aanvallen zou kunnen krijgen of zijn vermogen om te praten kwijt zou kunnen raken.

Maar dat forum bestaat niet meer en ik weet niet meer hoe ik daar bij kwam
    Ik dacht dat ie weer kon lopen door dat magnetische veld daar. Net zoals Rose, die zich op het eiland goed voelt en niet weg wil.
    pi_42842800
    Hmm Don_Gurgen Dat stelt mij wel enigszins gerust
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:05:00 #219
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42843113
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Het aantal kijkers daalt wellicht, maar de methodes waarmee men meet zijn verouderd. ABC maakt het bijvoorbeeld mogelijk aflevering op internet te bekijken, worden deze meegerekend? Daarnaast is Lost elke week de best verkopende serie op itunes waar mensen (in de VS) ook voor een klein bedrag de episodes kunnen downloaden en tenslotte is er nog de DVD verkoop. Er is een namelijk ook een groep mensen die er de voorkeur aangeeft seizoenen in hun geheel te kijken en niet steeds een week willen wachten. Als je al deze getallen meeneemt is Lost nog steeds een héél lucratief project. Echt nog geen reden om te gaan zitten zwartkijken.
    Ik denk dat het aantal kijkers dat via ABC.com kijkt maar gering is (misschien een paar honderdduizend). De DVD-verkoop geldt voor elke serie met niet-opzichzelfstaande afleveringen. De kijkcijfers zijn gewoon dalende. Maar er is geen reden tot paniek, 24 begint in januari aan het zesde seizoen met gemiddeld 13 miljoen kijkers. Rond de 15 miljoen kijkers is gewoon heel goed.
    pi_42843205
    Vaak worden de pilots wel juist goed bekeken. Same for the finals.
    pi_42845642
    Ik vond het een beetje een vreemde aflevering, niet helemaal wat ik er van gehoopt had. Het wordt nu allemaal wel heel vaag en mysterieus hoor.

Verder vond ik het wel heel toevallig dat Hurley het voor elkaar krijgt om op de terugweg zowel Locke/Charlie als Desmond tegen te komen, alsof ze op een eiland van 1 bij 1 kilometer leven...

Weet iemand trouwens waarom deze aflevering zo kort was, maar 41 minuten. Ik heb ook het idee dat ik een paar stukjes uit de promo niet gezien heb in de uiteindelijke aflevering.
    pi_42848269
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie weer kon lopen door dat magnetische veld daar. Net zoals Rose, die zich op het eiland goed voelt en niet weg wil.
    Ik had iets bedacht over een psychologische stoornis, na een trauma kun je namelijk verlamd raken zonder dat je medisch iets mankeert. Je spieren sterven dan niet waardoor je meteen weer kunt lopen als de stressor weg is. Niet kunnen praten is daar ook een symptoon van.

Ik zal morgen de boeken eens doorspitten op zoek naar de naam van die stoornis.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:38:32 #223
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42849857
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 19:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Vaak worden de pilots wel juist goed bekeken. Same for the finals.
    Pilots? Een serie heeft doorgaans 1 pilot .
    pi_42850149
    Hij bedoeld denk ik de seizoensopening afleveringen.
    pi_42852555
    De kijkcijfers van seizoen 3 zijn tot nu toe bijna exact gelijk aan die van seizoen 1

Sei. 1 - 3
    1 18,7 - 18,8
    2 17,0 - 16,9
    3 16,5 - 16,3

Ik voorspel 18,1 miljoen kijkers volgende week
      zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:31:47 #226
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_42853268
    "Bijna exact gelijk", houd het dan gewoon op bijna .
    pi_42853453
    Meh, klinkt minder.
    pi_42858300
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Pilots? Een serie heeft doorgaans 1 pilot .
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
    Hij bedoeld denk ik de seizoensopening afleveringen.
    pi_42867458
    Ik ben weer bijgekeken
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_42867849
    Ik vond de laatste episode weer typisch Lost seizoen een. Mysterie. Heerlijk gewoon.
    Je weet toch?
    pi_42881714
    Zouden die vrouw en die man die ineens tekst hadden op het strand nieuwe karakters worden?
    "The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
      zondag 22 oktober 2006 @ 12:29:22 #232
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42881792
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:25 schreef Legally_Brunette het volgende:
    Zouden die vrouw en die man die ineens tekst hadden op het strand nieuwe karakters worden?
    Yup
    pi_42881895
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Yup
    Hoe weet je dat?
    pi_42881968
    Hierrrr nog een promo!
    pi_42882013
    Niemand die zich afvraagt wat er nou met de hatch is gebeurt? Locke, Desmond en mr Eko worden op verschillende plaatsen 'wakker' en de hatch is compleet verdwenen.
      zondag 22 oktober 2006 @ 12:39:13 #236
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42882021
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
    Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.
    SPOILER
    pi_42883031
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Yup
    Beetje jammer, ik vind eigenlijk wel dat er al genoeg karakters en verhaallijnen zijn waar ze voorlopig mee door kunnen gaan.

Zul je straks nog zien dat er ook nog flashbackafleveringen gaan komen met hen.
    pi_42883231
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef madcat het volgende:

[..]
    Zul je straks nog zien dat er ook nog flashbackafleveringen gaan komen met hen.
    Denk het niet.
    pi_42883335
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Niemand die zich afvraagt wat er nou met de hatch is gebeurt? Locke, Desmond en mr Eko worden op verschillende plaatsen 'wakker' en de hatch is compleet verdwenen.
    Geïmplodeerd toch?
    Amen.
    pi_42883804
    ik betrap mezelf erop dat ik nu veel minder bezig ben met LOST dan vorige seizoenen.. ik ben gewoon minder benieuwd naar hoe het verder gaat.. erg vreemd en jammer maar toch is het zo!!
    (mischien is het originele er voor mij een beetje af.. :| )
      zondag 22 oktober 2006 @ 14:27:54 #241
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42885918
    Wat ik me gister aan het afvragen was:

In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
    pi_42885997
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:

In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
    Het alarmsysteem van het eiland?
      zondag 22 oktober 2006 @ 15:04:30 #243
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42887112
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 14:29 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het alarmsysteem van het eiland?
    Alarmsysteem?
      zondag 22 oktober 2006 @ 15:05:18 #244
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42887131
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 15:04 schreef Hare het volgende:

[..]

Alarmsysteem?
    Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.
    Het is het defense-mechanism van het eiland ofzo.
      zondag 22 oktober 2006 @ 15:07:32 #245
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_42887193
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:

Heb ik ook. Ik vind dit seizoen voorlopig een stuk beter dan seizoen 2, alleen ik heb het wel een beetje gehad met door de jungle rennen en vage onverklaarbare dingen. Die scene dat ineens de beer aanviel, zo'n vluchtscene is echt totaal niet origineel of boeiend meer. Been there, done that. Ze moeten eens verzinnen waar ze naartoe willen met de serie, maar ze hebben het in seizoen 2 gewoon verknald met het verhaal. In het begin ging het meer over rare mensen en was iedereen heel bang om de jungle in te gaan, nu is er niks meer van dat over. De schrijvers zelf zwalken ook van onderwerp naar onderwerp. De black rock, de ijsbeer, Ethan en het afweermechanisme hielden de serie spannend en stoer, nu zijn ze een andere weg ingeslagen wat ik heel jammer vind.

In de pilot werd de pilot (haha ) uit zijn vliegtuig getrokken. Dat was een indrukwekkende scene die meer kijkers trok, maar nu weet ik bijna zeker dat ze dat er in hebben gestopt om kijkers te trekken en verder nog niet over het verhaal hebben nagedacht. Nu zitten ze al twee seizoenen met een één of ander afweermechanisme waar ze weinig tot geen verdere informatie over geven. Volgens mij zitten ze zelf ook met de handen in het haar.

Maar toch kijk ik nog elke week.

[ Bericht 22% gewijzigd door TC03 op 22-10-2006 15:13:42 ]
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_42889671
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.
    Het is het defense-mechanism van het eiland ofzo.
    Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...
    pi_42889878
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...
    Juist.
      zondag 22 oktober 2006 @ 16:48:33 #248
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42890203
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Juist.
    Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?

In die aflevering waar Locke bijna in die gaten van dat 'berschermingsmechanisme' kan ik de rook nog 'begrijpen', maar hoe zoiets kan doen als in de eerste aflevering is me een raadsel. Ook was er geen zwarte rook te zien die eerste aflevering.
      zondag 22 oktober 2006 @ 16:50:02 #249
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42890252
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.
    SPOILER
    Hebben ze niet laten zien Misschien later nog
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42890925
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:

[..]

Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?

In die aflevering waar Locke bijna in die gaten van dat 'berschermingsmechanisme' kan ik de rook nog 'begrijpen', maar hoe zoiets kan doen als in de eerste aflevering is me een raadsel. Ook was er geen zwarte rook te zien die eerste aflevering.
    Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
      zondag 22 oktober 2006 @ 17:13:38 #251
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42891184
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
    Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?

Ik heb meer dat deze beelden een soort van illusies zijn. Op het eiland wordt iedereen met bepaalde dingen geconfronteerd en deze komen in deze illusies naar voren. Al die illusies hebben ook nog geen handelingen uitgevoerd afgezien van het gezien worden.
    pi_42891348
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Was dat geen hallucinatie?
    pi_42891672
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:18 schreef nubie het volgende:

[..]

Was dat geen hallucinatie?
    Dat denkt omdat hij dokter is, maar het is niet zo (denk ik weer )
    pi_42892560
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Hare het volgende:

[..]

Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?
    We weten iig dat het monster van dit:

naar dit kan gaan:

Het kan zich dus tot op zekere hoogte veranderen.
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:

[..]

Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.
      zondag 22 oktober 2006 @ 18:23:59 #255
    4180 Hare
    Come fly with me!
    pi_42893477
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef Symer het volgende:

[..]

We weten iig dat het monster van dit:
    [afbeelding]
    naar dit kan gaan:
    [afbeelding]
    Het kan zich dus tot op zekere hoogte veranderen.
    [..]

Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.
    Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
    pi_42893581
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef edejong het volgende:
    ik betrap mezelf erop dat ik nu veel minder bezig ben met LOST dan vorige seizoenen.. ik ben gewoon minder benieuwd naar hoe het verder gaat.. erg vreemd en jammer maar toch is het zo!!
    (mischien is het originele er voor mij een beetje af.. :| )
    Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehoopt
    Amen.
    pi_42894183
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:

[..]

Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
    Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.
    pi_42894607
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehoopt
    ja dat zit er ook wel een beetje in, ik had wat meer van het "the others" idee verwacht... dat het allemaal net wat ingewikkelder in elkaar zou zitten ...
    pi_42896642
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:

[..]

In die aflevering waar Eko het monster ontmoet zie je vanuit het oogpunt van de rook hoe het de bomen omgooit als het op Eko afstormt.

Maar je hebt wel gelijk dat er nog iets moet zijn, je kunt namelijk duidelijk kettingen horen, vooral toen Locke een gat in getrokken werd bij de Black Rock.

Misschien is de rook een bijeffect en dat het echte mechanische monster ondergronds reist?

[ Bericht 0% gewijzigd door Symer op 22-10-2006 20:11:02 ]
    pi_42896672
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.
    John Locke
    hi
    pi_42896848
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

John Locke
    Sawyer
    Tweener
    pi_42897161
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Sawyer
    Tweener
    Allebei
    Wie is daar?
    pi_42897562
    Tweener was een inhoudloze wannabe-niggah.
    Saywer roelt wel.
    Amen.
    pi_42899061

Opgeruimd staat netjes, stelletje wietkwekende hippies..
    Ook niet uitgezonden..
    pi_42899120
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
    [[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
    [/url]
    Ook niet uitgezonden..
    Hoe kom je daaraan?
    pi_42899170
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hoe kom je daaraan?
    http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1168

Dude..
    pi_42899398
    quote:
    Dat stuk was echt gaaf
    Ik wist gewoon dat ie dat ging zeggen
    pi_42899515
    quote:
    Geweldig stukje Dude
    hi
    pi_42900143
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
    [[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
    [/url]
    Ook niet uitgezonden..
    Hoezo is dat niet uitgezonden
    pi_42900504
    DJKoster, ik hoop dat je ooit een zeer pijnlijke ziekte krijgt.
    pi_42900665
    Vond het niet zo'n super. Zeker niet voor een Locke aflevering.
    Houd van een lijntje.
    pi_42901264
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet uitgezonden
    Ik weet het niet, Lostpedia zegt:
    quote:
    Although the flashback storyline ends with Locke unable to pull the trigger, promotional photos from ABC show a scene where the police arrest the members of the commune.
    Maar dat is eigenlijk ook wel logisch dat daarna gebeurde
    pi_42901421
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
    hi
    pi_42901514
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Eh, hij post een spoiler?
    pi_42901588
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
    Why?
    pi_42901700
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Why?
    Ik weet dankzij DJKotser dat
    SPOILER
    pi_42901742
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Eh, hij post een spoiler?
    Dat is niet uigezonde materiaal
    hi
    pi_42901780
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik weet dankzij DJKotser dat
    SPOILER
    Dat komt ooit bij de extra scènes in de dvd-box denk ik, niet echt een spoiler.
    pi_42901827
    Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
    pi_42901925
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
    Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
    Als er weer een flashback aflevering komt over Locke, gaan ze daar heus niet verder hoor. Het is vast een scené die niet in de ep paste..
    hi
    pi_42902156
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
    Denk dat je fout zit. (weet wel zeker )
      Moderator maandag 23 oktober 2006 @ 05:29:58 #282
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_42909327
    Morgen ep 3 kijken en dan ben ik bij Heb in 2 weken seizoen 2 + de eerste 2 eps van 3 gekeken Vind het wel leuk dat ik nu voortaan mee kan praten in het USA topic
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_42909538
    Maar nu hoor je wel bij de mensen die elke week wanhopig wachten op een nieuwe aflevering
    Amen.
    pi_42909790
    [TVP]
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
    pi_42910216
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 05:29 schreef MaJo het volgende:
    Morgen ep 3 kijken en dan ben ik bij Heb in 2 weken seizoen 2 + de eerste 2 eps van 3 gekeken Vind het wel leuk dat ik nu voortaan mee kan praten in het USA topic
    Idioot
      woensdag 25 oktober 2006 @ 15:51:48 #286
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42924409
    Vanavond weer
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42924531
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 09:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Idioot
    In een positieve zin vind ik hem ook een idioot
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:03:04 #288
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42924811
    SPOILER
    van Micheal Ausiello
    pi_42924896
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    SPOILER
    van Micheal Ausiello
    SPOILER
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:11:59 #290
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_42925088
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42925885
    Hoe mooi de serie ook is, ik mis nog steeds Ana Lucia.

Lieve Belg woensdag 25 oktober 2006 @ 16:39:19 #292
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_42925907
    Schoon truitje
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_42926019
    Hoe is ana lucia ook alweer om het leven gekomen... ben het ff kwijt...
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:43:49 #294
    8898 Darklight
    pi_42926051
    Neergeschoten door Michael
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:45:07 #295
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42926089
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:46:34 #296
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42926129
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
    pi_42926174
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:46 schreef Suerte het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_42926240
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef Darklight het volgende:
    Neergeschoten door Michael
    Ach ja, tijdens die vuige naai actie in 'the hatch'
    Wat een lul hoop dat ie nog een keer terug komt en dan dood wordt gemaakt.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:55:32 #299
    145163 Suerte
    *O*moeder*O*
    pi_42926375
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]
    SPOILER
    Da's waar.Ik denk dat je gelijk hebt
    *19 augustus 2006*
    *07 februari 2008*
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:56:23 #300
    8898 Darklight
    pi_42926403
    Hoop niet dat die terugkomt, hoop dat die is verzopen op zee, samen met Walt
    pi_42926549
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef Darklight het volgende:
    Hoop niet dat die terugkomt, hoop dat die is verzopen op zee, samen met Walt
    En daarna opgegeten door haaien, voor de zekerheid
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')