Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
Was dat geen hallucinatie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.
We weten iig dat het monster van dit:quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Is het al 100% zeker dan dat het monster dit kan?
Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:50 schreef Symer het volgende:
[..]
We weten iig dat het monster van dit:
[afbeelding]
naar dit kan gaan:
[afbeelding]
Het kan zich dus tot op zekere hoogte veranderen.
[..]
Blijkbaar is het meer dan alleen rook, het kan immers ook bomen omgooien en dergelijke.
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehooptquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:36 schreef edejong het volgende:
ik betrap mezelf erop dat ik nu veel minder bezig ben met LOST dan vorige seizoenen.. ik ben gewoon minder benieuwd naar hoe het verder gaat.. erg vreemd en jammer maar toch is het zo!!
(mischien is het originele er voor mij een beetje af.. :| )
Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
ja dat zit er ook wel een beetje in, ik had wat meer van het "the others" idee verwacht... dat het allemaal net wat ingewikkelder in elkaar zou zitten ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Ik denk dat het bij mij vooral ligt aan het feit dat die Others zo menselijk blijken te zijn, ik had iets paranormalers gehoopt
In die aflevering waar Eko het monster ontmoet zie je vanuit het oogpunt van de rook hoe het de bomen omgooit als het op Eko afstormt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat bomen omrukken doet iets anders volgens mij, daar wordt alleen rook bij geproduceerd...
John Lockequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Niet ook het monster. Zie de aflevering dat Locke naar een gat wordt getrokken.
Hoe kom je daaraan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
[/url]
Opgeruimd staat netjes, stelletje wietkwekende hippies..![]()
Ook niet uitgezonden..
Dat stuk was echt gaafquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1168
[afbeelding]
Dude..
Geweldig stukjequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://gallery.lost-media.com/thumbnails.php?album=1168
[afbeelding]
Dude..
Hoezo is dat niet uitgezondenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef DJKoster het volgende:
[[url=http://gallery.lost-media.com/albums/userpics/10095/normal_107426_9756_ful_copy.jpg]afbeelding]
[/url]
Opgeruimd staat netjes, stelletje wietkwekende hippies..![]()
Ook niet uitgezonden..
Ik weet het niet, Lostpedia zegt:quote:
Maar dat is eigenlijk ook wel logisch dat daarna gebeurdequote:Although the flashback storyline ends with Locke unable to pull the trigger, promotional photos from ABC show a scene where the police arrest the members of the commune.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
DJKoster, ik hoop dat je ooit een zeer pijnlijke ziekte krijgt.
Why?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
DJKoster, ik hoop dat je ooit een zeer pijnlijke ziekte krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |