quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pilots? Een serie heeft doorgaans 1 pilot.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Hij bedoeld denk ik de seizoensopening afleveringen.
Yupquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:25 schreef Legally_Brunette het volgende:
Zouden die vrouw en die man die ineens tekst hadden op het strand nieuwe karakters worden?
Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Beetje jammer, ik vind eigenlijk wel dat er al genoeg karakters en verhaallijnen zijn waar ze voorlopig mee door kunnen gaan.quote:
Denk het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef madcat het volgende:
[..]
Zul je straks nog zien dat er ook nog flashbackafleveringen gaan komen met hen.![]()
Geïmplodeerd toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Niemand die zich afvraagt wat er nou met de hatch is gebeurt? Locke, Desmond en mr Eko worden op verschillende plaatsen 'wakker' en de hatch is compleet verdwenen.
Het alarmsysteem van het eiland?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:
Wat ik me gister aan het afvragen was:
In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.quote:
Heb ik ook. Ik vind dit seizoen voorlopig een stuk beter dan seizoen 2, alleen ik heb het wel een beetje gehad met door de jungle rennen en vage onverklaarbare dingen. Die scene dat ineens de beer aanviel, zo'n vluchtscene is echt totaal niet origineel of boeiend meer. Been there, done that. Ze moeten eens verzinnen waar ze naartoe willen met de serie, maar ze hebben het in seizoen 2 gewoon verknald met het verhaal. In het begin ging het meer over rare mensen en was iedereen heel bang om de jungle in te gaan, nu is er niks meer van dat over. De schrijvers zelf zwalken ook van onderwerp naar onderwerp. De black rock, de ijsbeer, Ethan en het afweermechanisme hielden de serie spannend en stoer, nu zijn ze een andere weg ingeslagen wat ik heel jammer vind.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Hare het volgende:
Wat ik me gister aan het afvragen was:
In de allereerste aflevering is er iets dat de piloot uit de cockpit rukt en in een boom neersmijt. Een ijsbeer kan dit niet zijn geweest. Heeft iemand enig idee wat dit wel geweest kan zijn?
Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rosseau heeft dat uitgelegd toen ze dynamiet gingen halen.
Het is het defense-mechanism van het eiland ofzo.
Juist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is toch die zwarte rook ? Of niet...![]()
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze werden groots aangekondigd en er zijn ook al promo foto's v/d 2.Hebben ze niet laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien later nog
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Dat weet nog niemand, wel dat het monster zich kan veranderen in andere gedaantes. Denk aan de vader van Jack etc.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar hoe kan die zwarte rook nou dan een mens met veel geweld uit een cockpit rukken en helemaal 'verslonden' in een boom neersmijten?
In die aflevering waar Locke bijna in die gaten van dat 'berschermingsmechanisme' kan ik de rook nog 'begrijpen', maar hoe zoiets kan doen als in de eerste aflevering is me een raadsel. Ook was er geen zwarte rook te zien die eerste aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |