Ze heeft ze allebei gehadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En ze heeft het met Steve gedaan. Of was dat nou Scott?
Volgens mij is de laatste keer dat die hond gezien is, toen ze wegzeilden op die raft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef Geqxon het volgende:
Die hond zal vast wel weer weggerend zijn
Alex, dochter van Rousseau.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef Mip1988 het volgende:
maar wie was dat meisje die met Kate praatte.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Alleen is ze nu een grote meid gewordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Nu weet ik weer waar ik Alex van ken!
Cynthia van Malcolm in the Middle!
lol, da's het eerste wat ik dacht toen ik haar zagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Hehe, ze is idd mooi opgedroogdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alleen is ze nu een grote meid geworden![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, maar dat ziet er uit als een dame die je in Vegas op het randje van The Strip oppikt om 5 minuten lang een gezellige tijd te hebben...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef edejong het volgende:
vind wel meevallen hoe mooi ze is.. geef mij Shannon à la Maggie Grace maar terug..
al vind ik er op deze foto niet verkeerd uitzien
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |