Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaafquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Net 2 gezien..de echte actie moet nog komen heb ik het gevoel
![]()
promo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgende week weer een Locke aflevering. Ik dacht gisteren nog aan de hoogtepunten van de serie, en die draaide eigenlijk allemaal rond Locke.
oh, niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal wel ergens in de op staan zeker?
Ik kijk ze nooit.
Laconiek denk ik, als ze echt veel om elkaars leven gaven zouden ze Ethan niet alleen achter Claire hebben aangestuurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
Heel vette aflevering die weer genoeg stof tot nadenken levert
Ben benieuwd hoe the Others gaan reageren op het neerschieten van een van hun.
Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.quote:En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen
Nee, Sayid stelt me erg teleur. Als ik dit zelfs kan bedenken, dan hij toch wel zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen Sawyer en Kate in seizoen 1 voor het eerst zoenden was ik echt boos, omdat ik Sawyer een klootzak vond en wilde dat Kate met Jack kreeg, dus het verbaasde me dat ik nu zowat stond te juichen toen Sawyer Kate zoende. Heeft hij toch een redelijke ontwikkeling doorgemaakt in anderhalve seizoenMaar je kan het hem ook niet kwalijk nemen, ik zat ook al heel de aflevering kwijlend naar Evangeline Lilly in haar jurkje te kijken
![]()
Ik krijg sowieso een lichte vermoeden dat The Others met Sawyer en Kate één of ander parings-experiment willen uitvoeren ofzo, en dat ze daarom bij elkaar zitten steeds [en Jack niet], dat Kate zich sexy moet kleden en dat ze elkaar niet mogen aanspreken of aanraken [waardoor ze dat juist meer gaan willen].....
Ik wist al wel dat Alex het meisje uit Malcolm in the Middle was, maar ik vond het altijd al zo vaag, ze lijkt echt 10 jaar ouder, terwijl ze er volgens mij nog geen vijf jaar geleden een meisje van 12 ofzo in speelde... maar ze is irl dus ook pas 18, dus er qua looks gewoon vroeg bij![]()
Ja, er mogen meer van dat stukjes komen..meer actie, meer actiequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat stukje van Sawyer vond ik toch wel gaaf
Sun hield idd verborgen voor Jin dat hij geen kinderen kan krijgen, maar heeft het uiteindelijk toch verteld op het eiland. Ze zweerde toen dat ze nooit met iemand anders naar bed was geweest en Jin geloofde haar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:47 schreef Hare het volgende:
En ben zeer verbaasd over het feit dat Sayid nu zo makkelijk opgeeft. Hij moet nu toch willen onderzoeken hoe the Others op het schip terecht zijn gekomen? Niet via het strand iig. Ook niet via het water, want ze waren niet nat, dus logischerwijs via een luik in de steiger ofzo. En via dat luik zal je vast in het onderwaterbassin van Ben en z'n maatjes terecht komen
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Even nog ter opfrissing: was er niet iets met Jins zaad? Traag ofzo, en dat Sun dat verborgen hield? Ik weet het niet meer zo goed allemaal.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in NoordZuid-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is.
Thanks, ik twijfelde alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Nou de aflevering die weafgelopen week zagen speelde zich af op the 69th day. Laten we zeggen dat de neukpartij met Jae enkele dagen voor het vliegtuigongeluk plaatsvond (ik heb het idee dat ze heel snel na de begrafenis van Jae zijn vertrokken). Ong. 10 dagen na het ongeluk had ze dan ongesteld moeten worden en was ze dus overtijd. Volgens mij kan je dan al symptomen voelen. Maar er zijn ook vrouwen die het niet zo gauw merken. Met 40 dagen was ze al een maand overtijd en toen gingen er een lampje branden. Maar toch, ze is pas 10-11 weken zwanger nu. Dus Jae kunnen wij niet wegstrepen denk ik. Bovendien hadden Jin en Sun onenigheid in de beginperiode op het eiland en waren dus niet zo close.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was zijn zaad niet goed, maar was dat in Noord-Korea "not done" als man zijnde, dus vertelde Sun tegen hem dat zij niet in staat was kindjes te krijgen, terwijl ze dat dus wel is. Dit versterkt de vermoedens dat ze zwanger is van Jae en niet van Jin.
Weet er iemand hoe lang het duurt na bevruchting tot de symptonen van een zwangerschap merkbaar worden? Want dat was bij Sun rond de 40 / 45 dagen, en ik neem aan dat ze Jae al een flinke tijd niet had gezien, aangezien hij best dood wasDus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad
Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Het verschil tussen Sayid en jou is dat jij niet bijna verantwoordelijk was voor de dood en/of ontvoering van Sun. Door dat schuldgevoel zei Sayid dat hij voortaan zal doen wat Jin zegt en Jin zei dat ze weg moesten gaan.
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:32 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
daar had ik eigenlijk niet eens over nagedacht hoe ze op die boot terecht kwamen![]()
Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?
Hij heeft de hele groep ooit verlaten uit schuldgevoel over het martelen van Sawyer, bovendien lijkt hij me ook niet iemand die een man met z'n zwangere vrouw (die hij dus net in groot gevaar had gebracht) 's nachts alleen door een gevaarlijke jungle laat lopen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb nooit het idee gehad dat Sayid erg geleid werd door schuldgevoel. Dat hij wel zo nuchter was dat hij daaroverheen kon kijken.
Ik denk wel dat dat nog een keer uitgelegd gaat worden, we weten immers ook nog niet hoe Ethan bij Scott/Steve kon komen terwijl er wachten rond het hele kamp waren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:02 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, wel raar dat je geen motor hoorde. Of ze moeten met een roeiboot zijn gekomenNaja, ze zijn nou eenmaal op die boot gekomen en daarmee is het denk ik wel afgehandeld, wordt niet meer op doorgegaan denk ik...
quote:SterkStaaltje schreef:
Lock heeft geen problemen met z'n benen meer, een vrouw (ben d'r naam ff kwijt) "voelde" dat de kanker weg was op het eiland. Dus ik denk dat het zaad van Jin ook wel weer actief is geworden na de crash op het eiland.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
Dus misschien heeft het eiland zijn genezende krachten [Locke, Rose] ook toegepast op Jin's zaad
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ja volgens de podcast van de makers:Eindelijk!!!Ben erg benieuwd, hopelijk stellen de makers ons niet teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet gewoon via een bootje bij de boot zijn gekomen? Of is dat gek gedacht?
Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat dat bootje dan wel gezien moet zijn door Sayid, Jin en ons kijkers, aangezien we de boot zagen wegvaren met the Others, maar we geen andere boot in beeld zagen.
Nee, maar die zie je echt wel als je aan het eind van de steiger staat waar Jin en Sayid warenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Een donkere boot zie je echt niet 's nachts op zee.
Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
hehe
Ik had wel een beetje medelijde met Jae. Hij hield blijkbaar wel echt van haar, anders spring je niet van je balkon.
Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:28 schreef Sweetheart het volgende:
[..]
Misschien een heel rare gedachte van mij. Maar ik denk dat Sun hem heeft overtuigd om te springen of hem zelfs zelf eraf heeft geduwd.
Was dat hele begin met die glazen ballerina en Sun die de werkster de schuld gaf niet bedoeld om te laten zien dat ze niet zo'n lieverdje is, maar een gemeen trekje heeft.
Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Wat ik nog niet heb gelezen hier: Die Alex vroeg aan Kate of ze ene 'Carl' had gezien. Dat zal dat knulletje wel zijn met wie Sawyer eerst opgesloten was. Ben benieuwd wat dat was! Alex zag eruit of ze niet meer zo goed met the Others door een deur kon! (En Kate heeft Alex dr jurkje aan!)
Ik denk niet dat Sun Jin iets over Jae verteld heeft. Bij Mr. Paik was Jin idd bereid ontslag te nemen, maar hij veranderde van gedachte toen Paik ging inspelen op zijn eergevoel (wat heel diep ligt bij Aziaten). Dat was denk ik al genoeg voor Jin om zo geweldadig te worden. Als hij had geweten van Jae's relatie met Sun denk ik niet dat hij hem had laten leven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef Plastic_Power het volgende:
Benjamins volledige naam is "Benjamin Linus".
Hier staan wat theorieen:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hier staan wat theorieen:
http://www.lostpedia.com/wiki/Ben#Name_References
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goed![]()
Dat Alex het niet helemaal op de Others heeft is duidelijk. Ze heeft Claire ook al geholpen volgens mij en fluisterde ook een keer Kate of Sawyer iets in (toen er werd verteld dat ze niet over die lijn mochten en Kate gevanger werdt genomen in ruil voor hun wapens). Dat van Carl. Die hielp Sawyer ontsnappen (Laten moest Carl zn excuses aanbieden en wordt ook gezegd "say it Carl"). Nu ik het weer ff terug kijjkt vind ik het weer een vage scene. Sawyer moest een bepaalde kant oprennen en loopt tegen het lijf van een Other. Snap het niet zo goed.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
Anders lees je twee posts boven je evenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:55 schreef dapluiz het volgende:
Hielp Alex claire ook niet in die aflevering dat ze bijde others zat ?
typisch iemand die prima in Saw mee kan spelen, en dat heeftie ook gedaan dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef Chen het volgende:
Spoiler uit de Promo, ik heb er ook een foto bij gedaan die denk ik wel belangrijk isDat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijkt me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potdomme, zit ik weer die spoilers te lezen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..Hmm dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm dat wist ik nietDat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...zal wel net zoiets zijn
hi
Huhquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
Ooh ja. Ik weet het alweerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die zus van Boon? had toch ook van die momenten dat ze d8 dat ze Walt in het bos zag... En toen ging ze er8teraan rennen enzo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Die screencaps van Mirel? Aflevering 12 geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke episode is dat in S1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mist Maggie Grace*quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor de liefhebbers:
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.
Tnx voor de sitequote:Op maandag 16 oktober 2006 18:31 schreef karoltje het volgende:
Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars. Deze is vet:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |