Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:41 schreef karoltje het volgende:
Wat ik nog niet heb gelezen hier: Die Alex vroeg aan Kate of ze ene 'Carl' had gezien. Dat zal dat knulletje wel zijn met wie Sawyer eerst opgesloten was. Ben benieuwd wat dat was! Alex zag eruit of ze niet meer zo goed met the Others door een deur kon! (En Kate heeft Alex dr jurkje aan!)
Ik denk niet dat Sun Jin iets over Jae verteld heeft. Bij Mr. Paik was Jin idd bereid ontslag te nemen, maar hij veranderde van gedachte toen Paik ging inspelen op zijn eergevoel (wat heel diep ligt bij Aziaten). Dat was denk ik al genoeg voor Jin om zo geweldadig te worden. Als hij had geweten van Jae's relatie met Sun denk ik niet dat hij hem had laten leven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:34 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ja dat laatste is zeker waar, maar ik denk niet dat Sun hem overtuigd heeft om te springen oid. Ik denk eerder dat zij (en niet haar vader) Jin de aard van haar relatie met Jae heeft verteld en dat dat hem ertoe aan zetten zo geweldadig op te treden (bij meneer Paik was hij zelfs bereid zijn beroep neer te leggen). Moet het nog opnieuw bekijken om zeker te zijn.
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef Plastic_Power het volgende:
Benjamins volledige naam is "Benjamin Linus".
Hier staan wat theorieen:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Iemand die weet of dat ook weer z'n doordachte naam is?
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hier staan wat theorieen:
http://www.lostpedia.com/wiki/Ben#Name_References
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar dat was een opgezet spelletje.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Thanks. Btw, die acteur (Michael Emerson) speelt ook zeer goed![]()
Dat Alex het niet helemaal op de Others heeft is duidelijk. Ze heeft Claire ook al geholpen volgens mij en fluisterde ook een keer Kate of Sawyer iets in (toen er werd verteld dat ze niet over die lijn mochten en Kate gevanger werdt genomen in ruil voor hun wapens). Dat van Carl. Die hielp Sawyer ontsnappen (Laten moest Carl zn excuses aanbieden en wordt ook gezegd "say it Carl"). Nu ik het weer ff terug kijjkt vind ik het weer een vage scene. Sawyer moest een bepaalde kant oprennen en loopt tegen het lijf van een Other. Snap het niet zo goed.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
Anders lees je twee posts boven je evenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:55 schreef dapluiz het volgende:
Hielp Alex claire ook niet in die aflevering dat ze bijde others zat ?
typisch iemand die prima in Saw mee kan spelen, en dat heeftie ook gedaan dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef Frenkel het volgende:
Die gast heeft echt een enge kop..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:10 schreef Chen het volgende:
Spoiler uit de Promo, ik heb er ook een foto bij gedaan die denk ik wel belangrijk isDat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat lijkt me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potdomme, zit ik weer die spoilers te lezen![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is ook al weken bekend..Hmm dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:37 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm dat wist ik nietDat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...zal wel net zoiets zijn
hi
Huhquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
Ooh ja. Ik weet het alweerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Die zus van Boon? had toch ook van die momenten dat ze d8 dat ze Walt in het bos zag... En toen ging ze er8teraan rennen enzo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat ene meisje zag Walt toch ook overal en nergens..zal wel net zoiets zijn
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Die screencaps van Mirel? Aflevering 12 geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke episode is dat in S1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mist Maggie Grace*quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor de liefhebbers:
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.
Tnx voor de sitequote:Op maandag 16 oktober 2006 18:31 schreef karoltje het volgende:
Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars. Deze is vet:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |