O jawelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mee eens maar ik val niet op mannen.
Lost is weer terug van weggeweest na een uiterst zwak 2e seizoen.
Lost nog niet te vinden trouwens![]()
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:27 schreef Hare het volgende:
Vond het zelf een beetje tegenvallende aflevering. Weinig bijzonders. Op de terugkeer van Hurley werd ook zeer minimaal gereageerd. En het eind, dat Hurley zei dat ie een deja-vu had kan ik ook compleet niet plaatsen
Volgende keer maar weer vlug verder met Sayid, Saywer & co
Ah, k, stom dat ik dat niet gezien hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij was dit nog niet bekend hoor.
Het was een soort Santo Daime-groep ofzo. Die Eddie vroeg wel even of ze wat op gingen blazen. Maar meer dan die thee/drugs/ayahuasca hadden ze toch niet? Hebben ze daar dan al die wapens voor nodig.. ?
Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |