op het moment dat de motor van het zeilschip starte schrok Sun van het geluid en schoot ze . . .quote:
En op deze foto lijkt hij meer op tommy lee jones.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Nee, da's toch echt zijn bitch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappen
Hij lijkt op Hulk Hoganquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Aventura het volgende:
Op die foto ziet meneer er ook niet zo lekker uit. Misschien hadden ze hun dag niet
"I'm so NOT going to the rape caves."quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef edejong het volgende:
[..]
shannon... van mij mag ZIJ wel eens terug komen in een flashback dan wel gewoon in de serie![]()
WAT WAT!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Chen het volgende:
Sextape van Lilly? Lees ik dat nou?
Leuk...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
WAT WAT!!!![]()
![]()
Je bent toch niet in de war met die van Postma.
Een mooi lokkertje is het wel.quote:Evangeline Lilly LOST Babes Private Home Sex Tape.wmv
2quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Hier hebben we nog zo'n 3 uur te gaan![]()
Mee eens maar ik val niet op mannen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef Meaghan het volgende:
Het was even wat afgezwakt mijn Lost-verslaving, maar na deze twee afleveringen zit ik er weer helemaal in!!
En Sawyer blijft een lekker ding![]()
O jawelquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:53 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mee eens maar ik val niet op mannen.
Lost is weer terug van weggeweest na een uiterst zwak 2e seizoen.
Lost nog niet te vinden trouwens![]()
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:27 schreef Hare het volgende:
Vond het zelf een beetje tegenvallende aflevering. Weinig bijzonders. Op de terugkeer van Hurley werd ook zeer minimaal gereageerd. En het eind, dat Hurley zei dat ie een deja-vu had kan ik ook compleet niet plaatsen
Volgende keer maar weer vlug verder met Sayid, Saywer & co
Ah, k, stom dat ik dat niet gezien hebquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Desmond zei tegen Hurley dat Jack, Kate en Sawyer gered zouden worden door Locke, omdat Locke dat in zijn speech had beloofd. De speech echter kwam pas later in het kamp. Desmond heeft dus blijkbaar de toekomst gezien of kan dat nog steeds.
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzoquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens mij was dit nog niet bekend hoor.
Het was een soort Santo Daime-groep ofzo. Die Eddie vroeg wel even of ze wat op gingen blazen. Maar meer dan die thee/drugs/ayahuasca hadden ze toch niet? Hebben ze daar dan al die wapens voor nodig.. ?
Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij vroeg dat omdat hij al die mest zag. Mest kan je bommen mee maken enzo
Neuh want die mest gebruikten ze om wietplantjes te verbouwen. Maar hij dacht kennelijk dat ze dat voor een bom gebruikten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat had ik door. Maar waren ze dat dan ook daadwerkelijk aan het doen, nee toch?
Ze jagen ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
Vergeet niet dat wiet in amerika zo ongeveer net zo hard wordt aangepakt als harddrugs. Hier in Nederland kun je op je zolder wel wat bijhobbiën maar daar is dat net even iets anders.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, maar dat vond ik dus het rare.. Stel wapens erbij enzo. Beetje overdreven voor alleen zo'n theedrinkend en wietrokend stelletje hippies.
Ja, mr Eko, Locke, Desmond en Charlie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Was Charlie ook niet in de hatch tijdens de implosie?
Ziet er meer uit als een chocoladeput dan als een geïmplodeerde hatch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat er van de hatch is overgebleven![]()
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06424/vlcsnap-418222.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.Amen.
Charlie was toch al in het kamp tijdens de implosie?Claire vraagt dan nog aan hem waar Locke en Eko zijn, en dan zegt Charlie zoiets van 'they are not back yet?'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Was Charlie ook niet in de hatch tijdens de implosie?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?
Dan moet je even iets verder terug lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, beide promo's zijn in goede kwaliteit ook hierrr te vinden.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Voor Lock was het wel flink balen dat bleek dat ie een lifter had meegenomen. Kreeg ie nou z'n stem terug door dat spul wat ie in zijn mond stopte of ergens anders door.
Ik hoop dat ze ook nog een beetje voortborduren met die nieuwe karakters in het kamp. Die meid die tegen Hurley zei "dat vertel je nu pas" zag er ook leuk uit.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Voor zover ik het me kan herinneren rende Charlie weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:29 schreef Suerte het volgende:
Nou weet ik het niet meer
Was Charlie nou wel of niet in de hatch
![]()
![]()
SPOILER: Over promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Goede episode. John Locke klaart
.
Het begint na 3 afleveringen wel op stoom te komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.
Mijn god, dat kan toch ook toeval zijn?quote:The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
helemaal met je eens, nu viel me weer eens op hoe mooi ze toch eigenlijk isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06424/bscap0111S.jpg]afbeelding][/url]
weinig Kate helaas deze aflevering. maar ik vond haar er wel weer super sexy uitzien in die hallucinatie van Locke.
Inderdaad! Dacht ook van huh, is dat Mr. Friendly?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
Ja van Charliequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef dapluiz het volgende:
Toen locke die bus haarlak pakte, "I hate to break this to you, but...."
Wel droog
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Vond ik ook, ja.Gelukkig ben ik niet de enige die dat zagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Chen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?![]()
Ja, kwam ik net ook achter. Dom dat ik dat niet eerder doorhad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |