Die screencaps van Mirel? Aflevering 12 geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welke episode is dat in S1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mist Maggie Grace*quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Voor de liefhebbers:
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Ja en later ook, toen die Other zei 'You're not a killer' waarop Sun haar genadeloos neerschoot. Ze is best een bikkel..
Niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ze schoot omdat ze schrok van de motor die gestart werd en ze raakte dingetje in de rechterbuik. Ze schoot dus niet bewust en niet dodelijk.
Tnx voor de sitequote:Op maandag 16 oktober 2006 18:31 schreef karoltje het volgende:
Voor de Sawyer liefhebbers: http://apartment42.com/lost-avatars-2.html . Honderden Sawyer avatars. Deze is vet:
[afbeelding]
op het moment dat de motor van het zeilschip starte schrok Sun van het geluid en schoot ze . . .quote:
En op deze foto lijkt hij meer op tommy lee jones.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Wow, ik kom er net achter dat de vrouw van Holloway ongelooflijk lelijk is.![]()
[afbeelding]
Bewonderingswaardig.
Nee, da's toch echt zijn bitch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij helpt de vrouw van de toko hem met zijn boodschappen
Hij lijkt op Hulk Hoganquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:28 schreef Aventura het volgende:
Op die foto ziet meneer er ook niet zo lekker uit. Misschien hadden ze hun dag niet
"I'm so NOT going to the rape caves."quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:08 schreef edejong het volgende:
[..]
shannon... van mij mag ZIJ wel eens terug komen in een flashback dan wel gewoon in de serie![]()
WAT WAT!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:05 schreef Chen het volgende:
Sextape van Lilly? Lees ik dat nou?
Leuk...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
WAT WAT!!!![]()
![]()
Je bent toch niet in de war met die van Postma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |