SPOILER: Over promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Goede episode. John Locke klaart
.
Het begint na 3 afleveringen wel op stoom te komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.
Mijn god, dat kan toch ook toeval zijn?quote:The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
helemaal met je eens, nu viel me weer eens op hoe mooi ze toch eigenlijk isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:54 schreef Caesu het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06424/bscap0111S.jpg]afbeelding][/url]
weinig Kate helaas deze aflevering. maar ik vond haar er wel weer super sexy uitzien in die hallucinatie van Locke.
Inderdaad! Dacht ook van huh, is dat Mr. Friendly?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
Ja van Charliequote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:17 schreef dapluiz het volgende:
Toen locke die bus haarlak pakte, "I hate to break this to you, but...."
Wel droog
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog iemand dit opgemerkt?
Three of Hurley's numbers, 8, 4 and 34, can be found on Officer Eddie's id card.
The discussion regarding the Geronimo Jackson t-shirt at the meal (in John's flashback) is a reference to the Geronimo Jackson album found by Charlie and Hurley in the Swan hatch in "The Hunting Party".
In the cave, you can spot an old Pearl Station Dharma shirt.
Sommige waren mij opgevallen, die tweede niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[14.gif]
Vond ik ook, ja.Gelukkig ben ik niet de enige die dat zagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:52 schreef liquid-orange het volgende:
Ik vond trouwens die man die aan de picknicktafel zat in Locke's flashback wel verdacht veel lijken of de man met de nepbaard van the others.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef Chen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:59 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering, niet echt wereldschokkend ofzo. Snapte het laatste stukje niet helemaal.... Hurley kreeg een deja vu-moment door Desmond die in z'n jurk steentjes in het water gooide?![]()
Ja, kwam ik net ook achter. Dom dat ik dat niet eerder doorhad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, Desmond zei eerder dat Locke in zijn speech had gezegd dat hij (Locke) Jack, Kate en Sawyer ging redden. Die speech had Locke toen echter nog niet gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |