Ik weet dankzij DJKotser datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet dankzij DJKotser datDat komt ooit bij de extra scènes in de dvd-box denk ik, niet echt een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er weer een flashback aflevering komt over Locke, gaan ze daar heus niet verder hoor. Het is vast een scené die niet in de ep paste..quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
Denk dat je fout zit. (weet wel zekerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
Goed, als in één van de volgende afleveringen de hippies opgepakt worden, weet ik wel bij wie ik moet klagen
Idiootquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:29 schreef MaJo het volgende:
Morgen ep 3 kijken en dan ben ik bijHeb in 2 weken seizoen 2 + de eerste 2 eps van 3 gekeken
Vind het wel leuk dat ik nu voortaan mee kan praten in het USA topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Micheal AusielloYou know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van Micheal AusielloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:46 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, tijdens die vuige naai actie in 'the hatch'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:43 schreef Darklight het volgende:
Neergeschoten door Michael
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]Da's waar.Ik denk dat je gelijk hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |