quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Weet hier iemand iets van regentonnen??
Want ik krijg nu tegenstrijdige verhalen..
Ik weet niet wat ik er nou precies mee moet in de winter. nu ja, het uitgebreidere verhaal/vraag staat hier: AR's eerste huisje [4], geklooi en geklus
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:38 schreef sanger het volgende:
tvp, sorry..............
wist zo effe niets zinnigs te meldenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
Een tvp plaatsen sanger, jij rekel![]()
Ik wou net me post gaan veranderen met de vraag of dat kon, was die tvp ook meteen weggeweest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ook ff sticky, dat was ik dan weer vergeten
Goed nieuws dus, reistijd wordt ook wat gunstiger neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef arithaterhorst het volgende:
De markt is nu vrij goed. En het komt vaak voor dat er op een project meerdere ontwikkelaars nodig zijn.
Rene en ik hebben ongeveer dezelfde vaardigheden (op IT gebied dan). Ik vind het verbazingwekkend dat nog niemand ons heeft gevraagd of als we ruzie hebben, dat ook op de werkvloer is
.
Scheelt een uur per dag reizen. Best lekker, zo'n extra uurtje 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Goed nieuws dus, reistijd wordt ook wat gunstiger neem ik aan?
Neeee.quote:Maar ehh, bij HP hebben jullie toch niet aan HP printing (Voorheen Dazel) gewerkt he
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef sanger het volgende:
Aritha, als jullie ruzie hebben, hoe gaat het dan op het werk
quote:
Je kent Dazel welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef arithaterhorst het volgende:
Neeee.De belabberste printers stonden zeker op onze afdeling. Een plaatje is onherkenbaar als ie op de kleurenprinter is afgedrukt
. En het opwarmen duur zeker 30 minuten.
Dan zal ik maar niet beginnen hoe het met de code van de applicatie waar wij aan werkten gesteld isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Je kent Dazel wel![]()
Wij hebben het en hoewel het nu goed draait, het was een DRAMA!
Ow, dan zaou ik bina willen ruilen met die jobquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef arithaterhorst het volgende:
Mijn taak de afgelopen maanden bestond voornamelijk uit het sturen van een paar (twee gemiddeld) mails per dag. Dus ik verveelde me te pletter. En er wel extern zitten. Begrijp ik dus nix van. Maargoed, zo hebben Rene en ik wel poolen geleerd.
Ja, vanwege ons gepool moest HP de prijzen natuurlijk wel omhoog gooien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Marsepein het volgende:
Daarom is de inkt voor inktjets zo duur!
Wij gebruikten daar clearcase voor. En nu een programma dat op CVS moet lijken maar waar ik even niet op de naam kan komen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:12 schreef tnimble het volgende:
Gefeliciteerd met de nieuwe job!
[..]
Ow, dan zaou ik bina willen ruilen met die jobWe zijn hier op het werk nu net bezig met het afronden van een nieuwe release dan halen we ook wat statistieken uit CVS (dat is een systeem om de broncode van software in te bewaren waarbij je elke wijziging achteraf heel gemakkelijk kan terug halen / vinden).
Oef, daar komt heel HP nog niet in een maand aanquote:Sinds de vorige release (8 maanden geleden) hebben we gemiddeld per dag 1300 regels programma code geschreven!we schrokken zelf zooo.
Alle metalen delen in een badkamer moeten geaard worden naar een centraal punt, een speciaal daarvoor te installeren doosje met daarin een speciale aardstrip.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:53 schreef Solingjan het volgende:
@ Vonkenboer?Marsepein
Heb de hele! topic van 525TDS en AR en de electric topic doorgelezen maar ik kom niks tegen van de aardkabel en aardmat welke verplicht in de badkamer op stalen komponenten dient te worden aangesloten.
Misschien kan dit nog bij de voortreffelijke uiteenzetting van Vonkenboer. Zou toch zeker een aparte pijp leggen.
Is natuurlijk wel makkelijk als je die aard kabel aan gaat leggen Je zou dus van af de centrale doos naar de diverse komponenten buis kunnen leggen. Makkelijker bij de werkzaamheden en je VERGEET het nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Alle metalen delen in een badkamer moeten geaard worden naar een centraal punt, een speciaal daarvoor te installeren doosje met daarin een speciale aardstrip.
De draden hoeven niet in buis
En het centraal aardpunt verdwijnt niet achter een tegeltje! Deze blijft netjes in zicht waar hij hoort.
Je moet nl. altijd de aansluitingen kunnen inspecteren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |