abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42479588

Voor wie is 'Slank de feestdagen in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 23-10-2006 08:46:56 ]
pi_42479627
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
nja ik heb hier een tijdje niet gepost omdat ik eigenlijk niets goeds te vertellen had kwa eetgedrag, en dat bleek vandaag ook wel toen ik mezelf woog..
ik was dus 1 kilo afgevallen maar momenteel ben ik 0,5 kilo zwaarder dan mijn startgewicht;') ik weet wel hoe t komt.. mijn chocolaverslaving is terug gekomen.. dit zie je niet alleen aan mijn gewicht maar ook de puisten.. en gister friet gegeten en bij een feestje heb ik vollediger overgegeven aan de zoutjes en m&m's.. Ook heb ik maar een keer hardgelopen deze week omdat t op de andere dagen dat ik normaal ren, regende of ik iets had afgesproken..
Blijkbaar red ik t dus niet geheel op 'eigen kracht' ik ga dna ook vanaf morgen strepen met het streep-je-slank dieet.. als soort van goede start heb ik mijn kamer al een beetje opgeruimt zodat er weer plek om buikspieroefeningen te doen..
Nja ik baal flink, maar aan de andere kant heb ik nu wel weer allemaal motiverende gedachtes dat t echt niet langer zo kan
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Balen dat het bij jou ook niet zo lekker gaat Marleen, maar het is iig fijn dat we allebei weten waar het aan ligt en de moed niet opgeven, maar er juist extra hard tegenaan gaan Veel succes
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:11:01 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42479985
ik zal mijn bmi deze week hier ook ff posten
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:24:47 #4
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42480322
Een nieuw topic en een mooi moment om me eindelijk aan te melden... toch kan ik beter een algemeen weegtijdstip doen en dat zal morgenochtend dan maar zijn want ik moet vanavond weer werken
Bernie en ik zijn tof.
pi_42480457
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:24 schreef mordradead het volgende:
Een nieuw topic en een mooi moment om me eindelijk aan te melden... toch kan ik beter een algemeen weegtijdstip doen en dat zal morgenochtend dan maar zijn want ik moet vanavond weer werken
Het is idd goed om een vast moment in de week te kiezen waarop je je weegt ja. Bij mij is dat de zaterdagochtend, behalve als ik dan niet thuis ben, dan wordt het zondagochtend. Maar liever zaterdagochtend, want als ik dan op zaterdag ben wezen stappen dan merk ik dat op zondag niet gelijk op de weegschaal
pi_42483925
een tvp'tje en iedereen veel succes weer dit topic!
pi_42484952
vanavond gaan we indische rijsttafel eten (mijn vriend kookt)
Ben benieuwd hoeveel ik naar binnen ga schuiven

[ Bericht 6% gewijzigd door wkraaij op 08-10-2006 19:17:33 ]
pi_42485283
oja, tijd van de maand, misschien verklaart dat m'n hlve kilo (hoop ik dan) .
Tap tap tap
pi_42486314
Waarom plaatsen jullie een tvp terwijl jullie verder ook gewoon een reactie geven Dan kun je die tvp gewoon weglaten hoor

Ik had vanmidadg mijn groentensoep die ik voor vanavond had bedoeld al opgegeten, net dus even naar de AH to go geweest voor avondeten, zak Italiaanse roerbakgroenten gekocht en macaronisaus ( kruiden + water) en een flinke pan tagliatelle gemaakt
pi_42493964
Conclusie : het is een slecht weekend geweest voor de meesten van ons
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42494478
Hier ook niet super gegaan, heb een groot deel van de zak marshmellows (gratis van de c1000 kwartetkaarten ) opgegeten, spekkies zijn mijn grote zonde dus ik blij dat ik het weer eens kon eten, maar voel me daarna er toch niet lekker over. Daarom net even keihard gestept en ruim 500 kcal verbrand, dus de spekkies zijn er wel weer af . Ik sport de laatste tijd niet zoveel meer omdat ik laat thuis ben en dan zo moe ben, maar ik wil het toch weer minimaal 3 keer in de week gaan doen want ik voel me er zoveel lekkerder bij Nou iedereen succes hier weer na een tegenvallend weekendje, gaat goed komen
pi_42502328
Mijn weekend is wel goed gegaan. Ik pas weer een broek waar ik eerst echt niet in kwam
Maar vanochtend was ik 1 kilo zwaarder als gisterochtend.
Volgens mij komt dat door die K*t medicijnen die ik voor mij knie moet slikken. Ik heb al vaker gehad dat ik soms opeens een dag veel zwaarder weeg. De dag erna is dan alles weer weg. Dus ik maak me nog geen zorgen. En gisteren was ook de laatste dag dat ik de medicijnen moest slikken dus hopelijk is het geschommel voorbij.
De vorige keer dat ik moest stoppen met deze medicijnen viel ik de week erna bijna 2 kilo af. Ik hou er namelijk vocht door vast.
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:24:11 #13
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42502601
Begin van een nieuwe week!
En ik ben nu al moe

Ik kan echt merken dat de winter er weer aan komt, yuk!
Minder energie, futloos, moe en vooral heel veel honger...

Maarja dit is natuurlijk geen goed begin om m'n week te beginnen.
We gaan gewoon weer lekker door!!
pi_42502904
Mijn weegschaal geeft altijd twee verschillende gewichten aan - een zwaardere op 1 of 2 plekjes, en een lichtere op de meeste andere plekken, 't ligt er aan waar en hoe ik 'm neerzet in m'n kamer ( ), dus ik moet me altijd een paar keer wegen voor ik doorheb wat ik nou echt weeg. Vanochtend was de eerste keer dat ik het "foute" gewicht (70.3 kilo) verwarde met het echte gewicht (68.6)!

Ik dacht, ja, 70.3, kan best kloppen na zo'n weekend vol zondigen.. maar nee! Ik ben helemaal blij!

Succes allemaal deze nieuwe week
pi_42504126
wkraaij, mooi dat je weer in die broek past en ik hoop voor je dat je doordat je die medicijnen niet meer hoeft te slikken wat afvalt

Waarom laat je je weegschaal dan niet gewoon op 1 plek staan innepin? Dan heb je gewoon steeds hetzelfde "foute"? gewicht, maar weet je wel hoeveel er verandert is zeg maar

Succes iedereen deze week
pi_42505310
* Quinazoline is weer terug uit Zweden en heeft eigenlijk niet zo'n heel slecht weekend achter de rug.
Ik heb vanmorgen al een uur op de crosstrainer gestaan. Morgen ga ik me weer wegen en dan zal ik zien of die kilo die er vorige week af was d'r ook echt af is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42508506
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Sylvana het volgende:
Waarom laat je je weegschaal dan niet gewoon op 1 plek staan innepin? Dan heb je gewoon steeds hetzelfde "foute"? gewicht, maar weet je wel hoeveel er verandert is zeg maar

Succes iedereen deze week
Omdat mijn kamer zo'n 7m2 is Past gewoon niet. Het enige rechte stukje vloer is pal voor m'n deur. Ik vind 'm ook steeds wel weer terug, maar 't is vaak even zoeken

Jij ook succes En de rest natuurlijk!
pi_42516581
zow terug uit mijn werk!
De hele dag koppijn gehad, ik denk ontwenningsverschijnselen.
Ben wel 10 keer naar de plee geweest dus dat vocht is er ook uit aan het gaan.
Lekker gevoel.
Ben denet stiekum op de weegschaal gaan staan en weeg al minder als vanochtend. En dat na een half brood en 2 appels.
Dus het komt wel goed!!!

Innepin, een lijntje erom heen trekken?
pi_42518567
Zo, vandaag weer 2 uur gelopen ( uur heen en weer naar school en uur heen en weer naar psych)

Toch wel weer voordeel dus van geen fiets hebben

Eten ging ook wel redelijk, lekker tagliatelle gegeten en verder geen ongezonde tussendoortjes gehad vandaag
pi_42521185
zo 2 uur, netjes
Ik heb er voor vandaag 1,5 uur wandelen op zitten
En ook nog eens 3 kwartier fietsen.
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 20:44:00 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_42523329
onze weegschaal is een beetje dood... nu kan ik niet eens wegen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:21:03 #22
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42524968
oeh, ik knap uit elkaar..zit zooo vol!
Heb niet slecht gegeten, maar vanavond een beetje teveel avondeten gehad.
Had rijst met kip, chinese roerbakgroenten en kip/kerrie madras gemaakt.
De versie van conimex, want daar moet je water bij doen en bij de andere versies creme fraiche,
dus dit leek me wat beter..

Verder vandaag:
2 geroosterde bruine broodjes met appelstroop
banaan en appel
yoghurt met cruesli
en na t avondeten magere kwark

Alleen mn maag trekt de madras dus niet zo goed
Maaar t was wel lekker
pi_42534600
M'n weegschaal twijfelt toch tussen de 64,5 en 65, dus die kilo die er vorige week af leek te zijn zit er nog fijn aan.
pi_42534863
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
M'n weegschaal twijfelt toch tussen de 64,5 en 65, dus die kilo die er vorige week af leek te zijn zit er nog fijn aan.
Jammer hoor

ik ga vandaag lekker naar de sauna, flink zweten
pi_42534956
Oe, naar de sauna, dat moet ik toch ook weer eens doen. Maar het mag pas als ik het verslag af heb waar ik nu aan aan het werk ben, dus moet nog even doorwerken dus.

Ben nu wel weer gewoon braaf en netjes aan het eten, heb wel het gevoel dat het ooit nog gaat gebeuren (kilo's kwijtraken) als ik gewoon stug doorga, dus dat doen we dan maar he.
pi_42535196
Sauna heerlijk. Maar er is niemand die met mij mee wilt, dat is dan weer jammer

Het lijnen gaat goed. Hoop snel onder de 80 te zitten, dat is mijn streven nu. En met de kerst enzo 75 Ik weeg nu 85. Ben sinds vrijdag bezig met sonja b. Herbalife kon ik niet meer betalen

Ik hoop dat ik het nu kan volhouden, zonder te smokkelen en dergelijke. Afgelopen weken, hing ik elke keer tussen de 87 en 84 kilo afvallen, en dan in het weeken slecht eten, gaat niet samen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:37:11 #27
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42535328
Zo, vanochtend even gewogen enzo.... 83kg met mijn 1.83 dus een BMI van 24.78, genoeg om me hier aan te melden dus..... is 75 een goed streefgewicht of hebben julie een beter idee
Bernie en ik zijn tof.
pi_42535439
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:31 schreef ymme het volgende:
Sauna heerlijk. Maar er is niemand die met mij mee wilt, dat is dan weer jammer
Ik ga ookg ewoon alleen hoor, is een kleine sauna hier in de buurt, met maar 3 sauna's, 1 bubbelbad en een zwembadje ( en een relaxeruimte natuurlijk) maar ik vermaak me er in me eentje altijd prima, lekker rustig en als ik wil praten dan doe ik dat wel gewoon met de andere gasten

Alleen nu regent het hier ( terwijl ze voorspelt hadden dat het niet zou gaan regenen) dus ff wachten totdat dat opgehouden is
pi_42538075
hoihoi, ik ben inmiddels 78.8 kilo voor het weekend, dit weekend verjaardag gehad en allemaal lekkere etenswaren kwamen voorbij, ik heb ook 2 stukken taart op maarja maandag weer met frisse moed begonnen en donderdag ga ik me weer wegen. hopelijk ben ik op hetzelfde gewicht gebleven.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:10:52 #30
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42546156
ik weet nog steeds niet wat ik weeg

Ik zou nu op school moeten zitten, maar zit nog lekker thuis, zometeen maar even goed ontbijten.
Van het weekend het er een beetje van genoten, totaal 2x ijs gegeten en wel netjes drie keer per dag gegeten en veel gelopen. Wel veel gegeten...

Deze week weer hard trainen

@ Sylvana Hier schijnt de zon Ik heb ook nog niet echt een sauna gevonden, maar sauna's zijn heerlijk!

Ik sta trouwens niet meer in het lijstje? Heb al een poosje geen updates gedaan omdat ik nog immer geen weegschaal in de buurt heb...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42547762
zwahiel, ontbijten nu nog??? Woon je in het buitenland

Als je een maand niet meer ge-update hebt, dan verdwijn je in het lijstje. Gewoon een update doen, zelfde gewicht of niet, dan sta je weer in het lijstje.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:41:19 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_42549552
tvp
disclaimer
pi_42551649
Nog 2,2 kilo en dan zijn we met z'n allen 100 kg afgevallen
pi_42551936
Ik ben sinds gister bezig met het streepjesdieet en ik eet echt duidelijk minder.. vooral als ik uit school kom.. BIj alles wat ik normaal neem, denk ik: nee dat vind ik mijn kostbare streepjes niet waard.. ik heb niet echt honger maar om nou te zeggen dat ik goed vol zit na zon dag valt wel tegen/mee.. ik hoop dat ik t een beetje vol kan houden
pi_42552192
streepjesdieet, wat houdt dat dan precies in marleenhoofd-?
pi_42552254
Streep je slank van Magriet denk ik, niet?

Ik heb er ook nog even over gedacht maar had geen zin om het boek te kopen .
pi_42553420
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:50 schreef ymme het volgende:
zwahiel, ontbijten nu nog??? Woon je in het buitenland

Als je een maand niet meer ge-update hebt, dan verdwijn je in het lijstje. Gewoon een update doen, zelfde gewicht of niet, dan sta je weer in het lijstje.
Zie zijn sig hij loopt stage in Chili
pi_42554228
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef Quinazoline het volgende:
Streep je slank van Magriet denk ik, niet?

Ik heb er ook nog even over gedacht maar had geen zin om het boek te kopen .
ja dat..

Dat is gewoon dat je een aantal hokjes per dag vol mag eten, en elk hokje staat dan voor 10kcal.. Voor in het boekje staat een beetje hoeveel hokjes een bepaalde hoeveelheid van de producten is..
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:14:00 #39
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42622539
Ik faal
Ik faal
Ik faal
Ik faal

ARGH!!!!!

Bleeh, ik ben echt een gelegenheidseter en het zit me niet mee...
Eerst mijn laptop gestolen uit mijn kamer, dan huisgenoten die mijn eten opeten, zelfs als het nog in de ketel staat af te koelen om in de koelkast te verdwijnen. En nu hebben ze de hand gelegd op kleren van mij die op de waslijn hingen...

Ik wordt hier niet blij van! Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan...
Probeer het gisteren en vandaag al erg rustig aan te doen, maar toch... De afgelopen weken echt teveel gefaald...

Zie al aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben, dat is niet het idee... Ik was net zo goed op weg Van trainen komt niet zoveel terrecht omdat ik elke dag tot 18.30 moet werken ben ik pas om 19 uur thuis, moet dan nog eten en dan heb ik gewoonweg geen zin meer om uberhaupt iets te gaan doen! Bleeh...

* zwahiel
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42622659
Jemig, wat een irritante huisgenoten heb je dan daar zeg, ben je blij mee

Kan me voorstellen dat het dan ff niet wil met gezond doen hoor, en dat je 's avonds geen puf meer hebt, maar komt vast wel een moment dat je de draad weer op kunt pakken
pi_42622667
Wat rot zwahiel. Je was toch bezig met een kamer in een andere buurt, of is dat niks geworden? Dit lijkt me niet echt lekker leven zo, dan kan ik me voorstellen dat je je even niet met gezond eten bezig kunt houden.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe je nu toch zou moeten afvallen, maar zou me nu meer richten op die andere dingen die zo slecht lopen. Slaat toch nergens op dat niks veilig is in je eigen huis?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:33:10 #42
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42625454
Thanks!

Ik ben in een ander huis gaan kijken, maar daar ga ik dood. 'n beetje als een Amerikaans armeluis huis, maar dan nog erger... Mijn huis zelf is echt perfect, ik heb inmiddels een leuke kamer (ben doorverhuisd in huis) met een erg dik slot erop en een leen pc van mijn huisbaas. Maar alle dingen buiten mijn kamer worden gewoon gestolen. Ik voel me eerlijk gezegd op straat veiliger dan thuis

Ik zou 't liefste gewoon mijn dieet oppakken, maar je kunt het niet krijgen hier in Chili... Dat is wel jammer! Want nu moet ik zelf een koolhydratenarm dieet samenstellen. En bijna alles hier bevat teveel koolhydraten, lijkt wel of ze hier niet gezond kúnnen eten!

Alles komt hier ook uit een pakje, alles is een poedertje (zelfs je melk is in poedervorm te krijgen!). Ik probeer gewoon brood te eten. Hier bij een lokale supermercado kun je een broodje krijgen (in NL begrippen 2 stuks) met ham erop voor $500,- (da's 85 cent). Dat was vandaag mijn lunch.

Ik ga toch proberen om vandaag te trainen ook al staat mijn hoofd er niet na. Vannacht om 21 uur naar bed gegaan om om 04.00 uur wer wakker te worden en niet meer in slaap te komen. Aangekeken tot 5 uur en toen maar opgestaan en ontbeten Dat is wel ok, want ik heb pas om half 2 lunch gehad Kreeg 'n beetje hetzelfde gevoel als toen ik met mijn dieet bezig was...

Moet gewoon van die zoetigheden afblijven, daarbij Chocolade is helemaal niet lekker met die aanmaak rommel erin en ik heb ernu alweer puisten van! Ben gelukkig wel begonnen met water te drinken!

* zwahiel verlangt zo terug naar zijn dieet! (340kCal p.d.)

Qua huisgenoten weet ik gewoonweg niet meer wat ik moet doen, ik weet niet of ik links moet gaan, om moet draaien of rechtsaf moet gaan. Ik weet het gewoon niet meer. Heb wel echt vaak op het punt gestaan om terug naar Nederland te vliegen omdat ik 't niet meer trok, maar dat is opgeven en dat wil ik dan ook weer niet. Net als mijn doel dat ik met carnaval superman kan worden met echte spieren zonder buik!
pi_42632122
Succes ermee zwahiel Klinkt niet als een fijn huis.... getver, jammer dat zo'n ervaring in een ander land dan zo wordt verpest zeg.
En 340kcal per dag? dat is toch wel heel erg weinig?

Verder stap ik zo het vliegtuig in naar Californie voor 10 dagen, dus m'n dieet zal er wel he-le-maal aangaan... al dat Amerikaanse junkfood en de koekjes en de pannenkoeken en en en..... oh god.
pi_42632284
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:03 schreef innepin het volgende:
Succes ermee zwahiel Klinkt niet als een fijn huis.... getver, jammer dat zo'n ervaring in een ander land dan zo wordt verpest zeg.
En 340kcal per dag? dat is toch wel heel erg weinig?

Verder stap ik zo het vliegtuig in naar Californie voor 10 dagen, dus m'n dieet zal er wel he-le-maal aangaan... al dat Amerikaanse junkfood en de koekjes en de pannenkoeken en en en..... oh god.
Veel plezier in California en daar is zeker wel gezond eten te krijgen hoor, ik ben er van de zomer 3 weken geweest
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:10:20 #45
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42667485
Hier gaat alles prima..
Kan me niet wegen vandaag.. (doe ik normaal op zaterdag) want ga dit weekend niet naar mn vriend.
Maar heb deze week weer 3 uurtjes op mn hometrainer gezeten en op zich ok gegeten.
Geen strenge week, maar ook geen slechte dingen gehad!

Even kort berichtje... nu ga ik shoppen!
pi_42667521
ik ben weer even aan het pauzeren tijdens het steppen . ik heb het deze week pas 2 keer gedaan, dus ik loop achter . en ik vind het steeds moeilijker om van de chocola af te blijven .
Tap tap tap
pi_42667560
Hier gaat ie de hele week ontzettend slecht, hartstikke veel stress voor de verhuzing en school, en heb chips, cashewnootjes, walnoten, toastjes met brie en pizza op

Vanaf morgen beginnen met verhuizen, dus dan krijg ik iig heel wat beweging, steeds met trolley en tassen de kleine dingen naar mn nieuwe kamer brengen en naar boven sjouwen enzo
pi_42667578
oja, en ik heb donderdag weer bij de mac gegeten . voor het eerst in ruim een maand ofzo, maar toch. m'n maag is echt gekrompen, ik had een happy meal en kreeg m'n drinken niet eens op .
Tap tap tap
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:47:24 #49
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42672019
Zo! Ik heb net een mailtje verzonden voor een account met de gegevens van afgelopen maandag dus maandag maar weer een updateje
Deze week eigenlijk pas een beetje op m'n eten gaan letten, geen frisdrank gehad en ook de chips en andere lekkere tussendoortjes laten staan op donderdag wel erg veel bier gehad maarja, het was een gezellig stapavond en ervoor had ik met een aantal studiegenoten bij mij thuis gegeten en mijn moeder had gekookt
Bernie en ik zijn tof.
pi_42673699
Wie valt de laatste 0.7 kg af?
Ik ben deze week anderhalve kilo afgevallen maar vanavond uit eten, lekker wijn drinken en een oliebol op de kermis
Dus ben bang dat ik komende maandag (mijn officiele weegdag ) geen 76,5 meer weeg...
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:05:04 #51
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42673836
die laatste 0.7 is er bij mij al af maarja... maandag is mijn officiele weegdag dus je weet maar nooit.... vanavond een paar biertjes want ja... werken en daarna nog even poolen en morgen afhankelijk van het weer en of ik moet werken naar Groningen fietsen want ik ben van plan dit jaar de Elfstedentocht te gaan fietsen. (volgend jaar dus)
Bernie en ik zijn tof.
pi_42678090
Ik heb 0,4 afvalkilo's toegevoegd.
Nog 0,3 te gaan dus!
pi_42678695
ik hb morgen weegdag, maar ben bang dat ik eeder 0,3 kg aangekomen ben dan afgevallen
pi_42679364
ik sta ook al een maand stil ofzo, vanochtend was er niks af iig.
Tap tap tap
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:30:03 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42682479
Ik zal zo ook weer 's een update posten Denk dat er dan heel wat meer kg's af zijn ongeveer 20

Ik ben aangekomen!
Nahja ik wist het al, niet zoveel, zit momenteel op 78 kg rond. Maar dat was niet het idee! Ben wel erg blij dat de schade toch een beetje beperkt gebleven is... Maar ja die 1 kg moet eraf, niet erbij.

Ik heb ook mijn vet op laten meten, dat is de grootste teleurstelling voor mij...
Waar ik eerst netjes op 13% zat (van 26% eerst) zat ik nu op 15% rond.
De sportschool waar ik train meet dat normaal op, dus niet met een weegschaal maar gewoon met een tang Ik heb vanmorgen voor het _eerst_ getraind_ voor het eerst ja
Bedoeling was om veel meer te trainen, maar het beviel me niet slecht. Al kwam ik er na mijn training pas achter dat er wel cardio fietsen waren (ligfietsen). Maandag weer!!

Ik heb een personal trainer, of ik, eigenlijk heeft iedereen die, omdat de sportschool super klein is en maar 12 toestellen heeft, 3 fietsen en een aparte ruimte vol gestouwt met gewichthefzooi (dat is echt VEEL!) Ik heb mijn trainer in handen en voeten spaans uit proberen te leggen dat ik 3 maanden geleden nog bijna 100kg woog, maar volgens mij snapte die 't niet zo...

Hij heeft me meteen aan een zware trainig gezet. Toch tegenvallend hoor zo'n gewichtstraining als je alleen maar een beetje cardio gewend bent en nooit echt zwaar getraint hebt. Ik ga 't in elk geval elke dag vol proberen te houden, dus ik denk dat ik aan ga komen. Maar ja afvallen was ook nooit mijn doel

Alleen afvallen van het vetgewicht was het doel En dat is redelijk gelukt, die kg's die er verder af zijn is meegenomen tot nu toe. Ik ben erg benieuwd, want ik wil dit wel tot en met januari op zijn minst volhouden! Het is nu wel erg zwaar, maar het wordt makkelijk naar mate ik vorder weet ik uit ervaring.

@Sylvana: Herkenbaar, ik eet ook veelsteveel. Ik ga proberen om weer balansdagen in te voeren, van te voren minder eten of meer bewegen en dan de volgende dag je feestje doen Dat hielp bij mij in het verleden behoorlijk.

Ik ga ook weer zwaar letten op mijn intake van eten en vocht. Vocht zit de laatste week wel beter, op zijn minst 4 glazen water per uur ongeveer. Dat gaat wel ok. Merk het ook meteen. Eten ga ik weer letten op koolhydraten. Want als je minder koolhydraten eet gaat je lichaam vanzelf vet verbranden, tenminste dat heb ik geleerd met mijn dieet. Ik vind het jammer dat ik het dieet niet hier kan krijgen, want anders was ik er zeker mee verder gegaan!
pi_42683521
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola .
Tap tap tap
pi_42683605
Hier pepernootjes Verdorie slechts 39 cent voor Bolletje nog wel!
  zondag 15 oktober 2006 @ 08:30:12 #58
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42691579
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef CherryLips het volgende:
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola .
Ik ken 't maar ook de gevolgen ervan! Delicata is erg lekker, gelukkig is hier de echt choco rete duur! En de enige die goeiekoop is is Nestle, maar dan nog 2 euro per reep. Maar wel

Maar ja, een reep chocola betekend voor mij een week met rode vlekke in de vorm van puisten en andere rotzooi op mijn gezicht rondlopen... Dat laten we maar en doen we dus maar incidenteel!

Ik kom net terug van een BBQ, erg gezellig maar erg ongezond! Die Chilenen zijn gek! Gek zeg ik! Ze pleuren overal een kilo zou op! We aten spareribs met een extreem zoute smaak. Ze kennen hier dus geen sauzen voor bij de BBQ, maar alleen zout... Nou doe mij die sauzen maar hoor! Laat Calvé maar komen
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:06:15 #59
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42695157
Ik heb me gister heerlijk misdragen, maar dat was ingepland
Na drie weken heel gezond te hebben geleefd, mocht ik van mezelf even weer..

's Middags wat pepernootjes bij de thee, , vind ik zo lekker!
Krijg ik direct een gevoel van gezelligheid over me ofzo
's Avonds heeeerlijk uit eten geweest met vriendlief bij de Mexicaan incl. twee wijntjes..
En 's avonds wat chips bij het bankhangen..
Daarna nog uit geweest, maar heb me toen netjes aan de cola light gehouden..

Vandaag gaan we gewoon weer verder met het gezonde eten..
Al yoghurt met biologische muesli (schijnt beter te zijn) op en ananas en aardbeien van de markt!
pi_42695209
Ik ben me vanochtend vergeten te wegen :$

Morgenochtend dus maar even doen

Zit nu lekker aan de groentensoep en over een uurtje sleuteloverdracht van mn nieuwe kamer
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:12:30 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42695297
Ik moest gisteren weer werken en ik heb me best lopen zweten in die hete keuken.... bijna 5 uurtjes zitten beunen met afwas, aperitiefjes en desserts daarna nog even aan de bar ee paar biertjes gedronken en toen met de serveersters en de jongen die achter de bar staat naar de kroeg geweest om nog een paar pilsjes te nuttigen nou ja, bij dit soort avonden blijft het gelukkig want verder weet ik me goed aan het niet snoepen en geen frisdrank drinken te houden
Ik ga me morgenochtend ook wegen en als ik de komende week een account heb kan ik meteen updaten
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:58:40 #62
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42707479
Tip voor als je in de keuken werkt:

Drink genoeg water, heel erg simpel. Ik was persoonlijk altijd blij als ik weer mocht werken, want onder het werken dronk ik 10x zoveel als dat ik alleen thuis of op school zat

Ik nam altijd van de bar een halve liter pul mee naar de keuken en dronk er minstens 1 per uur leeg. En dat was als het buiten koud was, was het super goed weer dan deed ik er soms wel 2 uur of zo.

Doet 't erg goed bij je lichaam als je af wil vallen!

@Klein: Af en toe moet het ook kunnen!
@Sylvana: Hoe is je kamer?
pi_42714170
Er moet nog 0,6 kg worden afggevallen willen we de 100 kg bereiken, want ik ben 2 ons aangekomen. Valt me nog mee eigenlijk, na wat ik allemaal heb gegeten, maar zit alweer bijna op mn startgewicht dus

Mn nieuwe kamer is helemaal geweldig, foto's staan op mn weblog ( zie sig)
pi_42714509
Haha dit is leuk Ik was bang dat ik vanmorgen weer meer zou wegen, vanwege de kermis, het drinken, een pizza etc. Maar het gezond eten en veel water drinken daarna heeft zijn vruchten afgeworpen, op mijn weegdag nog steeds 76,5, dus ben afgelopen week bijna anderhalve kilo afgevallen
Ben benieuwd naar je kamer, Sylvana, ik ga nu even kijken
pi_42714580
netjes sabinee!

blegh ik ben ziek vandaag. dus ik ga lekker de hele dag in bed liggen tot ik dat helemaal zat ben.

Met afvallen gaat het hier nog steeds goed. De 75 kilo zit eraan te komen
pi_42714603
Ben er ook erg blij mee
Haha gaan we samen naar de 75
En beterschap
pi_42717485
Sabinee goed hoor, maar ga ff snel updaten in de OP dan, dan zijn we over de 100 kg heen

Beterschap wkraaij
pi_42718985
jeej whoehoe! vanochtend 78.4:) bij mij gaat het nu steeds langzamer lijkt het
pi_42719067
ik sta echt al een maand stil . stomme chocola.
Tap tap tap
pi_42721510
Ik heb me aangemeld Ik ga me woensdag op Fitness even goed wegen, voor een duidelijk gewicht, Onze weegschaal thuis geeft namelijk elke dag wat anders aan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:16:55 #71
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42721716
100 kg...

*kuch*

Ik zag dat mijn gewicht nog op 78,5 stond Aangezien 't nu 78 en de 77 niet stond, ben ik stiekempjes 0,5 afgevallen eigenlijk dus 1kg aangekomen maar ja...

Vanavond weer trainen, ik moet zeggen zo'n personal trainer is wel prettig, die neemt me goed onder handen zeg. Heb nog spierpijn op sommige plekken...
Ik maak me alleen nog steeds druk over die 2% vet wat ik bijgekomen ben, daar ben ik niet blij mee, vooral omdat je het meteen ziet (in mijn gezicht vind ik)

[b]@Sylvana:[./b] ziet er goed uit die kamer!
pi_42721754
gistermorgen woog ik dus 55 kilo.. ik helemaal happy.. ik ben zelfs ongesteld.. maar goed ik had de hele week dan ook super goed gedaan en alleen zaterdagavond chinees gegeten.. echter gisteravond had ik een feestje waar ik veel vlaai, m&m's, nootjes en bier genuttigd heb.. daarom was t vanmorgen ook weer 56.. echter al met al gaat t goed met t streepjesdieet:) aankomende week vakantie en dan eet ik sowieso 2 dagen niet thuis en dan ga ik niet strepen, want ik vind het stom bij andere mensen moeilijk te doen over eten.. Nee zeggen tegen mezelf gaat over t algemeen redelijk goed, maar tegen andere mensen nog niet zo:')
Nja ik zie t allemaal positief in:)
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:15:40 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42722066
Ik ga morgen m'n sportpas ophalen en woensdag badmintonnen..... misschien zo nog even een stukje fietsen alleen dan heb ik het zo koud omdat ik alleen nog maar een korte broek heb
Gisteren wel lekker chinees gegeten
Bernie en ik zijn tof.
pi_42723471
Sylvana, ik had dit gewicht afgelopen donderdag ofzo al, dus toen had ik het stiekem al upgedate, ik was er zo blij mee
Je kamer ziet er echt super goed uit zeg!
En iedereen, ga zo door!
pi_42737653
Omdat ik nog steeeeeeds even zwaar ben en het me altijd moeite kost om te gaan sporten ben ik nu een beetje rond aan het kijken wat ik kan gaan doen. Vanmorgen ben ik daarom naar de sportschool (op 25 minuten fietsen hier vandaan) geweest, waar je ook gewoon per keer kan betalen en geen abbonement nodig hebt. Daar heb ik een les step&shape oid gevolgd, en dat was wel erg lekker. Ik denk dat ik dit maar vaker ga doen, want de combinatie van de muziek en iemand die zegt wat je moet doen, beviel me wel.
Er waren trouwens wel heel veel van die dunne perfecte meisjes in de zaal, dus ik voelde me een beetje lomp maar als ik dan straks ook zo dun word heb ik het er wel voor over .
pi_42737740
Goed dat je die stap hebt gezet Q! En wat handig zeg, een sportschool waar je per keer kunt betalen, zou wel wat voor mij zijn, want nou sponsor ik de sportschool elke maand voor veel geld terwijl ik er dus niet heen ga

Sabinee, thnx, maar ik moet juist vooral niet zo doorgaan, want dan ben ik binnen een maand 60 kg, ik moet juist weer de draad oppakken, alleen dat lukt niet echt zonder fiets, zodra stufi is dus echt vaart achter die vouwfiets zetten
  woensdag 18 oktober 2006 @ 08:23:01 #77
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42762423
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!

Hier gaat alles prima, zit al heerlijk aan een boterham met aardbeien..
Ik ben officieel verslaafd aan de fruit kraam van de markt.

Heb al 1 1/2 uur op mn hometrainer gezeten deze week, zit dus al op de helft,
maar wil eigenlijk even iets extra's doen om mn snaaiweekend te compenseren.

Ben benieuwd wat ik dit weekend weeg!
Heb me al twee weken niet kunnen wegen...
pi_42762461
Ik heb o-ver-al spierpijn. Duidelijk dus dat ik spieren heb gebruikt met step&shape die ik normaal gesproken niet train.

* Quinazoline gaat maar eens ontbijten.
pi_42766978
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef Klein het volgende:
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!
Nouja, hijs maar iets groter dan mn kamer die ik nu heb hoor, deze kamer hier is 18 m2 en die kamer is 19,5 ofzo Dus scheelt op zich nog niet eens zo heel veel dus

Eten is hier niet echt afwisselend, niet zo heel veel geld meer ( deze maand 975 euro aan huurbaas moeten overmaken) dus van de week een grote pan spaghetti gemaakt waar ik 4 dagen van kan eten En dan nog voor die andere 4 dagen totdat de stufi er is wat anders verzinnen, 1 dag pizza en dan nog 3 dagen nasi ofzo

Dat geloop tussen mn kamers steeds en steeds trap op en af werkt wel goed, k heb echt spierpijn in mn benen
pi_42769891
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
pi_42769983
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)

In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:01:32 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42770015
Het is niet zo goed gegaan afgelopen week, toch teveel alcohol genuttigd en chips en koekjes... En niet gesport.
Niet heel veel aangekomen, maar toch wel een teken dat ik moet opletten.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:03:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_42770090
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)

In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Wow, het stijgt maar door zeg
Mijn kamer van 30m2 waar ik begin dit jaar uit ben gegaan kostte me 304 euro inclusief. Centrum Eindhoven.
disclaimer
pi_42770756
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:40:04 #85
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771260
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
Voor 200 euro krijg je echt iets héél kleins of je moet echt ver buiten het centrum gaan wonen.
Misschien moet je je eens bij het euhm NSH nog iets inschrijven? Woningstichting voor studenten in Nijmegen.
Kom je in studentenflat in t centrum terecht voor redelijke prijs..

Ik woon ook duur (vind ik iig zelf) heb redelijk grote kamer incl. eigen keuken, heb mn eigen douche en deel wc alleen met één huisgenootje net als de wasmachine. Midden in t centrum van Groningen.
Betaal 315 euro incl. alles (ook internet).. maar ook al vind ik t duur, t valt nog best mee als je kijkt naar wat ik heb vergeleken met anderen..
pi_42771358
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

succes met het inrichten van je kartonnen doos dan

voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:43:10 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_42771370
Mwaa, ik woon alleen nu, appartementje van 50 m2 op de begane grond van een woonhuis. Wel met tuin, eigen keukentje, badkamer en slaapkamer maar nog 610 inclusief. En dat is zonder internet en gemeentelijke heffingen.
Op kamers wonen is goedkoop
disclaimer
pi_42771587
ik wilde in utrecht wonen . gaat me ook niet lukken. ik kijk nu naar woninkjes in zeist.
Tap tap tap
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:54:05 #89
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771720
Wat zijn we allemaal actief!
Allemaal net als mij lekker hangend op de bank wachtende tot oprah begint om een heerlijk rustige middag te beginnen met een kop thee na een chaotisch week? *ademt*
Mhh even kijken wat t onderwerp is..
pi_42771762
ik ben wel actief hoor, net al keer met zware trolley vol boeken naar mn nieuwe kamer gelopen en zometeen de volgende lading weer doen en zo zal ik nog wel een paar keer heen en weer lopen vandaag en de rest van de week
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:57:42 #91
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771842
"Oprah ontmoet vrouwen die zich volledig hebben laten gaan. Een vrouw die eerst zelf bedrogen werd, bedriegt nu haar man. De vrouwen willen dat iedereen zich laat gaan. "

Aaaaaaaaaaargh lekker onderwerp
Heb superveel zin in pepernoten bij de thee.. MAAR IK DOE T NIET!

Succes met verhuizen Sylvana!

pi_42771873
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

succes met het inrichten van je kartonnen doos dan

voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
pi_42771903
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
ja, maar dan is het niet alleen je slaapkamer, maar ook je wonokamer, hou daar wel even rekening mee, dat je er dan niet alleen hoeft te slapen, maar alles moet doen
pi_42773087
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

mijn slaapkamer was vroeger 2 x 2, maar daar zat ik dan ook niet de hele dag in en toen had ik geen computer ofzo. ik moet er niet in denken om zo'n kamertje in een studentenhuis te hebben.
Tap tap tap
pi_42776470
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader

En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
pi_42776588
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro.
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
Kreeg je ook huursubsidie dan voor dat appartementje ofzo, echt goedkoop zeg

Ben vandaag 3 keer heen en weer gelopen emt zware trolley, dus hier 2 trappen af, lopen naar andeer kamer, daar trap op, en voel mn benen echt wel nu En van de week nog wel tig keer heen en weer lopen voordat alles over is en dan zondag de grote dingen uit elkaar halen, overhuizen en weer inlkaar zetetn, dus hoop toch wel iets af te vallen ervan Laatste paar weken alleen maar aangekomen, dus dat is niet echt motiverend
pi_42779140
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
4 jaar wachten? in utrecht? da's niet lang en niet duur. ik sta nu 2 jaar ingeschrveen, iets fatsoenlijks en betaalbaars boven de 20m2 heb ik opgegeven dus daarom kijk ik naar zeist.
Tap tap tap
pi_42779226
Gaat goed laatste dagen, eet niet te veel en beweeg veel
pi_42780287
net teruggave van energie op mn rekening gekregen, dus kan toch normaal eten de komende dagen
pi_42781335
@sylvana, ik kreeg ook huursubsidie, maar dat was maar 50 euro.
Wat ik nog niet had gezegd is dat dat appartementje wel in kanaleneiland zuid was. ik woonde direct naast de ikea (enigste voordeel van de buurt).
@cherrylips, nee 4 jaar is niet lang.. maar toch ook weer wel. Best idioot dat je zo lang moet wachten in utrecht voor een fatsoenlijke woning (en amsterdam zelfs nog veel langer).
Daarom ben ik ook verhuist naar het oosten van nederland. Daar heb je zo een woning en voor weinig geld ook nog.

Ik ben heel benieuwd of ik aan het eind van de week ben afgevallen. momenteel zit ik weer op een plateau. Ben wel genoeg aan het bewegen, elke dag 45 min fietsen en 45 wandelen.
En nog steeds geen pepernootjes op!!!
(marsepein al wel )
pi_42781833
ik heb ook nog geen pepernoten op, vind dat niet eens zo lekker eigenlijk

zo, net weer even flink wat gezonde dingen ingeslagen in de supermarkt
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:31 #102
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42785856
Ik kan niet meer zoveel eten

Ik heb een fikse ontsteking aan mijn tandvlees... Mijn hele tandvlees aan mijn onder-voortanden en de hoektanden bloedt als een rund als ik er alleen al aan kom

Ik hoorde net dat 't waarschijnlijk komt omdat ik een te harde tandenborstel heb, morgen foto's doorgeven aan mijn tandarts in Nederland als die dat wil Zie mezelf hier nog niet echt naar een tandarts gaan...

Gisteren weer naar de sportschool geweest, vind het wel jammer dat ze bij mijn sportschool niet zoveel cardiotoestellen hebben. Ze hebben drie fietsen, waarvan er twee geen computers hebben, en die zijn allemaal zonder stuur, een soort van ligfietsen. Zit elke keer in de knup met mijn handen, kan ze niet kwijt! Verder gaat 't wel goed. Vanavond denk ik niet, morgen weer. Langzaam weer opbouwen.
pi_42785937
sterkte met je mond Zwahiel en das idd niet echt veel nee, 3 fietsen en dan ook nog eens 2 zonder computer en stuur, lijkt mij ook niet echt handig zulke ligfietsen nee
pi_42788130
Ik ga me vanavond wegen, paar dagen geleden ook 's avonds gewogen en kijken wat het verschil is
pi_42788148
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef wkraaij het volgende:

@cherrylips, nee 4 jaar is niet lang.. maar toch ook weer wel. Best idioot dat je zo lang moet wachten in utrecht voor een fatsoenlijke woning (en amsterdam zelfs nog veel langer).
Daarom ben ik ook verhuist naar het oosten van nederland. Daar heb je zo een woning en voor weinig geld ook nog.
waar ik nu woon, dorp in gelderland, is ook een wachttijd van 5 jaar en hele hoge huurprijzen . maar ik wil hier juist weg .
Tap tap tap
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:24:23 #106
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42800836
Naja hoe meer we aan huur betalen, hoe minder geld we overhouden om eten te kopen

Hier gaat t lekker, vanochtend weer uurtje op hometrainer gezeten, zit alweer aan mn drie uurtjes van deze week.
En net twee boterhammen met aardbeien verslonden.
Ben beetje ziekjes, maar dat gaat enorm rond hier in de buurt.
Gelukkig voel me ik me alweer stukken beter dan gister, bleeeeeegh toen voelde ik me echt verrot.

Sleep mezelf zo maar weer eens naar college
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:31 #107
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42820010
Ik heb eindelijk 's goed nieuws!

Gisterenavond heb de voedseldief ontmaskerd hier in huis, en toen ik zijn kamer doorzocht vond ik kleren an mij die gestolen waren, zelfs een onderbroek die hij gejat had van me, maar ook mijn iBook!

Ik heb mijn laptop weer terug!
En mijn kleren!

Had gisteren bijna niets gegeten, maar omdat ik de hele nacht door gegaan ben (ivm dingen regelen mensen bellen verzekering en zo) heb gedurende de nacht zo'n pak droge crackertoostjes gegeten, en als avond eten gisteren een reep Milka noten chocolade (ik weet niet goed, maar 't was 't enige wat ik nog had)
Gisteren pannen gekocht, een lekkere grote wok en nog wat andere spulletjes zodat ik verantwoord en gezond kan gaan koken. Want twee ketels met putjes, twee pannen die scheef zijn en uitgeschuurt zijn, zijn nu niet bepaald het schoolvoorbeeld van koken

Ik twijfel nog erg of ik door moet gaan met fitnessen op dit moment, omdat er weinig (lees geen) cardio meuk is hier, maar wel mooi veel gewichten, en daardoor verlies je ook vet massa. Ik zou graag verder gaan met mijn dieet, maar dan kan ik niet trainen want zo weinig energie binnen per dag is niet goed icm sporten

Gewoon om het laatste stukje eraf te krijgen, ik wil een platte buik hebben geen buik met in het midden nog een soort van kussen en teveel vet in mijn borstkas...
pi_42827109
Mooi dat je je spullen weer terug hebt Zwahiel

En ook al is er weinig cardio daar, iets doen is beter dan niets toch
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:55:46 #109
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42827733
Jep, ik ben erg blij!

Kom nu net terug van 't uitgaan, ja moet soms ook gebeuren!
En idd, ik twijfel erg wat ik ga doen, ga ik door of stop (met trainen) ik of ga ik dieeten. Ik zou erg graag met mijn dieet verder willen gaan. De enige reden waarom ik gestopt ben met het dieet is omdat ik gewoonweg geen geld meer had. Het kost 50 euro per week. En dat had ik niet meer.

Crue maar waar. Jammer eigenlijk. Want ik zat pas op 13% vet terwijl mijn doel 11% maximaal was. Ik ben nu ook bezig om langzaam maar zeker naar dat doel te komen. Alleen bereik ik dat doel niet door 'krachttraining'. Dus ik ben me erg aan het beraden wat te doen? Ik heb de mensen van mijn dieet gemaild om te kijken of ik niet een kleine maand het dieet hier kan volgen. Ok, dan zie ik maar bleek en ok dat duurt een tijdje om weg te gaan. Het is verdorie het beste wat mij ooit overkomen is!

Echt gewoon, ik bedoel zoveel afvallen in zo'n korte tijd en dan daarna dat gewicht gewoon houden!
Ik ben nog steeds van mening dat het voor mij het beste is tot nu toe wat me overkomen is.
Het is alleen een beetje moeilijk om in Chili te krijgen. Ik probeer steeds contact te zoeken met Brazilië, maar mijn Porteugees is niet zo goed

Kortom: ik twijfel erg wat ik moet doen.
Persoonlijk denk ik dat ik nog niet klaar ben, ik heb mijn doel van 11% nog niet bereikt.

Gisteren hoorde van een vriend die bleek dat hij 25% vet had, ik had dat ook nog niet zo lang geleden en het zette me aan het denken. Ik wil nooit meer terug naar dat getal.
Ik ben energieker, voel me beter, heb meer zelfvertrouwen dan ooit! Serieus! Zelfs mijn schoenen slijten minder hard!

Ik zag een foto van mezelf 2 jaar geleden... Sorry maar ik schrok echt!
Een tijdje geleden toen ik nog in NL was, kreeg ik van iemand te horen dat hij me echt niet meer herkende en dat mijn metamorfose echt goed gelukt was. Daarvan krijg ik gewoon een kick, hetzelfde geld voor de opmerkingen hier op FOK!. Dát zijn steuntjes in de rug!

Nog even een vergelijk:

note: ik schaam me kapot voor deze foto!

en nu:

Ok nu wel met wat langer haar maar ik ga morgen naar de kapper...
Ik wil graag nog wat meer afvallen zeg maar, gewoon tot het formaal 'normaal' althans wat ik normaal vind.

Misschien is het een taboe, ik weet het niet, maar ik ga 't nu doorbreken.
Ik bedoel als ik mijn foto's van vroeger zie, dan schaam ik me kapot, ik denk wat is mis met mij. Hoe had ik ooit zo kunnen zijn!? Ik vind het echt niet prettig. Ik ben een gezelschapsdier maar de mening van anderen beinvloed wel mijn doen en laten, dus hoe je bent ligt ook aan anderen. Niet alleen aan jou...
Ik wil gewoon een strakker shirt aan zonder dat er wat 'uitsteekt' bij mijn borstkas zeg maar, dat is mijn heikele punt. Mijn buik boeit me niet! Maar mijn borstkas, daar is waar bij mij het hete ijzer hangt. Het liefste zou ik gewoon een kippenborst hebben, maar helaas dat wordt 't niet bij me... Ik moet doen met wat ik heb, gelukkig heb ik wel de kans om het beïnvloeden. Om het vormen zoals ik het 't liefste wil. Maar een überslanke den zal ik nooit worden. Mede omdat ik een redelijk brede bekkenvorming heb. Maar dat is niet erg, als alleen dat ene punt opgelost zou zijn. Momenteel is het zo'n dikke deuk in mijn zelfvertrouwen. Ter grootte van... Nou ik denk niet dat je 't in kunt schatten hoe groot 't is. Ik denk dat de mensen in dit topique wel weten waar ik 't over heb. Het is nu eens openbaar gezegd...

Misschien heb ik als ik wakker wordt spijt van deze post, maar ik denk 't niet!

(ik ben nog steeds erg blij dat ik mijn spullen terug heb!!!!)
pi_42836082
Zwahiel, wat een verschil zeg, je ziet er echt goed uit nu

Maarre, waarom zou je alleen dat ene dieeet volgen en probeer je niet gewoon een ander dieet wat wel te volgen is?
pi_42844866
zwahiel wow je ziet er nu echt goed uit!
en heel fijn dat je je spullen terug hebt. Wel jammer dat je huisgenoot ze dus uit je kamer steelt...

Ik zie alleen niet zo goed wat je nu bedoelt met je taboe. Misschien is het geen taboe voor mij hoor
Je door anderen laten beinvloeden hoe je zelfbeeld is, is voor mij heel herkenbaar. Ik vergelijk mezelf ook nog veels te vaak met anderen. Maar volgens mij doen heel veel mensen dat. In mijn omgeving zie ik het veel mensen doen in elk geval. En dat zijn geen lelijke of domme mensen.
En brede heupen bah, praat me er niet van!

En ik heb mezelf vanavond beloofd dat wanneer ik 75,5 weeg ik een zak drop mag kopen!
Dan ben ik namelijk op de helft en ik zit me zelf al maanden in te houden
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:27:55 #112
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42853143
Ik herken me ook wel in jouw verhaal hoor Zwahiel Vandaag was ik voo het eerst sinds tijden onder de 80 en daar was ik wel tevreden mee zodat ik mijzelf en een vriend van me heb getrakteerd op en tosti en een saucijnzenbroodje dus morgen zal ik er wel weer boven zitten maarja, het gaat er als het goed is wel weer vanaf.
Vandaag ook weer afgewassen en desserts enzo gemaakt in de keuken en weer eens lekker gezweet ook best veel water gedronken en op het eind een heerlijk pilsje van de tap
Ook een lekker stukje gefietst vandaag en er meteen achtergekomen dat een lange broek geen overbodige luxe is
Bernie en ik zijn tof.
pi_42857716
Ik ga vaker verhuizen

Ben 0,9 kg afgevallen en zit weer op de 54 nu

Eindelijk sinds een paar weken weer afgevallen dus, terwijl morgen pas al mjn grote spullen verhuisd worden ( van de week alleen met trolley tig keer heen en weer gelopen voor kleine spullen)

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 21-10-2006 10:23:58 ]
pi_42858088
aargh ik kom weer aan
Tap tap tap
pi_42858374
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:46 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik kom weer aan
dat wordt verhuizen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:08:11 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42869952
Gezien mijn voorgenomen huwelijk wil ik ook een paar kilotjes afvallen. Ik zat te denken aan een kilo of 5.
Nu zag ik bij het kruidvat afslankpillen staan. Is dat wat? Werkt het? Wat doet het eigenlijk? Iemand ervaring ermee?
pi_42879670
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
Gezien mijn voorgenomen huwelijk wil ik ook een paar kilotjes afvallen. Ik zat te denken aan een kilo of 5.
Nu zag ik bij het kruidvat afslankpillen staan. Is dat wat? Werkt het? Wat doet het eigenlijk? Iemand ervaring ermee?
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

Ik vertrouw die dingen niet zo. Heb altijd het idee dat ze vooral vochtafdrijvend zijn, zodat je wel wat gewicht verliest, maar dat dat niet echt blijvend ofzo is. Maar eerlijk gezegd is dat vooral gebasseerd op vooroordelen.

Hoe de meeste mensen in dit topic proberen af te vallen is door regelmatig te eten, niet te veel maar ook zeker niet te weinig en veel er bij te sporten. Via bijvoorbeeld www.voedingscentrum.nl kun je de eet- en beweegwijzer invullen om te kijken hoeveel calorieen je op een dag nodig hebt en binnen krijgt. Ik heb wel het idee dat je daarmee een redelijk kloppend beeld kunt krijgen.
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 12:06:18 #118
18653 crew  D.
pi_42881377
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen
Niet goed voor mijn bmi trouwens

Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
pi_42881744
hehehe
ik heb een zak drop mogen kopen
Ben dus op de helft!!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:26:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_42885879
LET OP:

Met ingang van vandaag zal de site http://slank.qqn.nl niet meer bruikbaar zijn om de nieuwe standen in te geven. Dit kan namelijk op de nieuwe site http://www.dieet-web.nl
Ook nieuwe leden kunnen hier zelf (!) een login aanmaken. De oude gegevens worden zo snel mogelijk verhuisd naar de nieuwe site, het plaatje zal ook zo snel mogelijk aangepast worden (op dit moment laat het plaatje de stand van zaken van de oude login zien).

Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:22 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_42886040
Derhalve kan de tekst in de OP ook aangepast worden (haal asjeblieft dat emailadres eruit, het stond niet voor niets in een image!!!)

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42886399
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
edit: maar het nieuwe resultaten kunnen dus nog niet op t plaatje worden gezien? tenminste dat lukt me nog niet..

[ Bericht 40% gewijzigd door marleenhoofd- op 22-10-2006 14:55:05 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:40:55 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42889964
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen
Niet goed voor mijn bmi trouwens

Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
hoe gedaan? Netjes hoor!

@ Wkraai: Netjes Smakelijk! Niet alles in een keer he

@Troel: Ook tof Ziet er goed uit! Thanks!
pi_42896181
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
ja, of niet dus.. Ze zijn de keuken aan t verbouwen.. en ik meende dat we er alleen vandaag en morgen niet inkonden maar t komt er nu op neer dat we er de hele week niet in kunnen i.v.m. voegen die dan weer moeten drogen en dan de nieuwe keuken enz.. echt fatsoendelijke maaltijden zullen het deze week niet worden dus.. ik ga dan ook maar een weekje niet strepen en proberen gewoon zo op te letten
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:40:43 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_42897907
Dames en heren, nog een klein puntje.

Bert is op dit moment bezig met het nieuwe plaatje. Ik heb bij Bert aangegeven dat iedereen pas bij een nieuwe update weer op het lijstje verschijnt (dit omdat ook alle oude accounts overgezet zijn).

Daarnaast zou ik jullie willen verzoeken om opnieuw jullie streefgewicht en lengte in te vullen, anders zal ik dat allemaal met de hand in moeten vullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:44:58 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42898060
Geen probleem, ik vind het al hardstikke tof dat jullie het allemaal regelen! Bedankt
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:46:27 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_42898118
mordradead, als ik het goed heb zijn de gegevens van jouw oude account ook overgezet naar je nieuwe, zodat je een doorlopend overzicht hebt.

Service van de zaak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42898736
Mijn accountgegevens zijn ook overgezet zie ik

Ziet er goed uit Troel

Alleen bij profiel-geslacht staat bij mij "man"
pi_42899197
hmm ik ben ook een man!
alleen niet alle gewichtsupdates van mij staan er tussen.
Maar die kan ik er zelf wel even tussen zetten.
mijn lengte, begin gewicht en streefgewicht heb ik al ingevuld
Maar verder erg netjes allemaal!
Ook erg leuk dat de lichaamsomtrek bij gehouden kan worden!

Enne, ik doe heel zuinig met mijn drop hoor! Ik heb er 3 op vandaag.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:17:48 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899356
Hmmm, dat was eerst de standaard waarde. NU is de standaardwaarde vrouw. Tzt kan het profiel ook ge-edit worden, dus dan kan dat rechtgezet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42899816
Troel, heel fijn dat jullie dit allemaal voor ons willen regelen! Ik ga vanzelfsprekend wel even zelf mijn lengte ed. invullen!
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:33:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899968

Dit is overigens de nieuwe image!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:35:56 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_42900061
Oja, de BMI's worden nog aangepast, denk de komma maar 1 plaats naar links
Edit: al aangepast
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:38:41 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42900155
Dan ben ik nu zeker een vrouw nou ja, morgenochtend bij update wel veranderen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:43:54 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42900322
Weet niet of ik hier goed zit maar ik wil echt even trots zijn.
Na de bevalling had ik nog flink wat overgewicht, ik was het spuugzat en ben erg op mijn eten gaan letten (niet meer snoepen en geen cola meer) ook ben ik meer gan bewegen, en ik ben echt trots op mezelf.
Ik ben dus 11 kilo afgevallen!!!

Dit was ik een half jaar terug, woog toen 68 kilo (ben 1.63) en had maat 40/42.

Deze foto heb ik een uur geleden gemaakt, 11 kilo lichter en maat 36/38.
Ik kan gewoon weer in mijn oude broeken!!

Als ik hier verkeerd zit even zeggen maar ben echt zo blij!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42900688
Snakelady, goed man

Je ziet echt een goed verschil zeg, knap hoor
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:04:47 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42901158
dank je wel!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42901205
goed zo snakelady! mijn grote voorbeeld .
Tap tap tap
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:52:56 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42903006
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
pi_42903070
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef zwahiel het volgende:
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
stuur ook een beetje zon deze kant op, hier is het de hele dag regenachtig geweest en dat zal voorlopig ook nog zo blijven hoorde ik

het verhuizen zit erop, veel beweging gehad dus, vorige week daardoor al 0,9 kg afgevallen, ben benieuwd of ik volgende week ook nog afgevallen ben of dan niet meer. Vandaag wel een patatje als avondeten gegeten, had echt geen puf meer om nog te koken ( vanmiddag wel groentensoep gekookt en gegeten)
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 23:20:38 #141
18653 crew  D.
pi_42903952
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

hoe gedaan? Netjes hoor!
Dank je

Het afvallen:
iedere dag op de hometrainer (minimaal 25 km) genoeg water drinken, niet snoepen, geen extra porties opscheppen en 2 maaltijden per dag.(ja, velen vinden dit te weinig, maar ik had er genoeg aan en het was effectief)

Het aankomen:
zeker 4x per week in de gewichten hangen, om de 2 á 3 uur eten, vooral extra eiwitten (iedere dag een eiwitshake)
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:19:40 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909116
Ik wil ook een hometrainer!!! echt 's erachter komen waar hier de viavia is (übergrote 2ehands markt). Misschien dat ik er daar eentje kan kopen. Of ik moet switchen van sportschool. Maar ja deze is best goeiekoop

Kijk wel eens deze week moet ik namelijk verlengen. Dat gewichtentrainen is ook niet verkeerd ik heb alleen het idee dat je er geen flikker aan vet mee verbrand en dat wil ik juist wel

Moet mijn buik weg krijgen!

Het spierentrainen zelf is wel prettig eigenlijk! Je merkt het meteen, tenminste ik wel nu na 2 weken in mijn armen. Het is vrij duidelijk zichbaar. Ook al in mijn borst, dat zijn opstekers! Daar heb ik wat aan!

Die eiwitshakes, ik ken het van vroeger ja Werkt nog behoorlijk goed voor als je spiermassa op wilt bouwen hoor! Heb er thuis nog een hoop liggen, alleen smaken die krengen zo chemisch dat ik ze links heb laten liggen. Bleeehrg!
Ik ga deze week ook 's op zoek naar een squashcentrum. Vroeger squashte ik gewoon 2x per week, 2x per week spinning en zo nog trainen. Helaas is dat een beetje onmogelijk hier. Maar ik ga wel proberen het beste ervan te maken... Ook al heb ik vandaag maar een keer gegeten (halve dag geslapen, gisteren (lees vanmorgen vroeg) laat naar bed gegaan... Morgen weer werken en dan gaat het trainen weer loos.

Ik kreeg ook te horen dat mijn blog op de website van de 'schoolkrant' van de Hogeschool Utrecht geplaatst wordt vanaf komende week Natuurlijk wel ingekorte versies

Time to start over, in alle opzichten
pi_42909118
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 23-10-2006 04:37:10 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:40:32 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909169
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
pi_42909172
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:40 schreef zwahiel het volgende:
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:56:54 #146
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909212
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
De mens is een zwak wezen... Daarbij... Je kunt niet altijd zo makkelijk afvallen. Ik vind het nog steeds een prestatie dat niet alleen ik, maar ook genoeg mensen in dit topique afvallen...!

Het is te makkelijk om te zeggen dat je het zo even kunt, zo werkt het niet. Levensgewoonten afleren kan maanden, soms jaren duren. Dat heeft niets met zwakheid te maken, maar puur alleen met gewoonten die je als een persoon hebt.

Denk je eens in hoe moeilijk zou het voor jou zijn als je van vandaag op morgen ipv met rechts met links gaat schrijven (of als je links bent andersom!) Dat is ook een gewoonte. Je zou dus net zo makkelijk kunnen zeggen dat alle linksschrijvers ook zwak zijn, want dat is net als niet afvallen of verkeerd eten een gewoonte van het lichaam. Uit gemak worden die mensen links schrijven aangeleerd door de maatschappij. Maar kijk eens naar andere maatschappijen. Ik denk dat je in USSR geen linkschrijvenden tegen kwam hoor. Rechtsschrijven. Even als dik of dun zijn.

Ook ligt het aan het eten van tegenwoordig. Ook hebben veel mensen er aanleg voor. Als je kijkt naar welke rotzooi je koopt terwijl je denkt dat het gezond is, dan schrik je wel. En zo wordt je stapje voor stapje dikker.

Denk eens aan de rokers die stoppen, die worden allemaal moddervet! En kunnen er niet zoveel aan doen.

Je lichaam geeft soms rare reacties. Of mensen die zwanger zijn geweest en hun figuur niet meer terug krijgen! Het blijft wél een prestatie. Misschien niet voor jou, maar voor de mensen die het doen wel. En dan heb ik het niet over een lullig (sorry) 7 kg. Dat stelt niet zoveel voor. Van die 7 kg is 4 kg vocht. Zo kan ik het ook! Je bent dus in feite maar 3 kg afgevallen. Later heeft je lijf je vochtbalans hersteld en daardoor ben je nog langzaam wat kg's kwijt geraakt. Maar 7kg in een maand is niet zoveel. Misschien is het beter om te zeggen dat afvallen geen prestatie op zich is, verantwoord afvallen wel, maar dat het gewicht eraf houden, de juiste mentaliteit behouden en de juiste instelling behouden wel een prestatie is. Want dat is in zekere zin ook wel zo.

Bedoel het afvallen is slechts een klein deel van het proces. Daarnaast hoort bij afvallen, misschien niet bij jouw, maar bij de meeste in dit topique ook een andere proces. En dat is het psychische proces. Je kunt ontkennen wat je wil, maar dit is voor ieder mens anders. En dat is juist het zwaarste voor de mensen die afvallen en dat wordt wel als een prestatie gezien. Het geheel als een actie. Dat is wat het voor de meesten hier een prestatie maakt, niet alleen het afvallen! Als je eerst het hele topique en wat oudere delen door gelezen had dan had je misschien een ander inzicht gehad en beter en fatsoenlijker gereageerd...

(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
pi_42909332
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:56 schreef zwahiel het volgende:
(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:07:28 #148
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909366
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
[..]

Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
hmjah, je kunt jezelf genoeg haten om idd aan het juiste lichaam te komen. Trouwens een mooie quote uit Dodgeball

Ik heb 't een tijdje gedaan, 't is ook niet alles hoor! En je kúnt niet altijd gezond eten! Het is misschien erg makkelijk gezegd, maar het is nu eenmaal zo. Als ik kijk naar mezelf. Ik wil op tijd eten 's avonds. Dat kan gewoonweg niet omdat ik tot half 7 moet werken, ben pas rond 7 uur half 8 thuis. Dan is het voor mij eigelijk al te laat om te eten. Eet ik te weinig en ga ik trainen dan gaat dat niet goed. Ik dwing mezelf dan om tot minimaal 12 uur op te blijven om toch wat te verteren.

Middag eten gelijke klokje, ik heb pas om half 2 middagpauze tot half 3, hoe ongezond is dat!? Ik begin wel om 9 uur met werken (althans dat is de bedoeling) maar dan nog!

Optimaal is het niet, optimaal zou zijn, 8 uur eten misschien wat later, daarna rond 12 / 1 uur eten en dan om 5 / 6 uur weer dat zou optimaal zijn, maar het gaat hier niet!

Over je redenatie dat je beter functioneerd, daar kan ik idd echt over mee praten! Het praktische voorbeeld van mij is dat mijn schoenen niet slijten, of veel minder Normaal had ik elke 3 maanden een nieuw paar schoenen nodig, nu loop ik al 4 maanden op dit paar zonder echte grote slijtage aan de zolen

Het is allemaal prioriteiten, kijk je moet er veel voor laten als je snel veel af wilt vallen, veel mensen willen dat wel maar beginnen niet, ik heb dat ook! Het is ook erg moeilijk om alleen te beginnen. Dit topique is ook meer een steuntopique voor die mensen, tenminste zo zie ik het. Ik heb er persoonlijk erg veel aan! De stap moet je zelf zetten, je moet zelf het werk doen. Maar je hebt hier wel meer mensen die weten wat je aan het doen bent en je jut elkaar ook op. Ik zie 't als een beetje een concurrentiegevoel. Je probeert toch wel met z'n allen af te vallen.

Voor buitenstaanders die zoals jij kennelijk makkelijk afvallen kan het simpel over komen, maar niet iedereen valt makkelijk af.

Een voorbeeldje: toen ik met mijn dieet bezig was, schakelden mijn hersenen uit! Heel simpel. Liep de trap op naar het magazijn op mijn werk en wist boven niet meer wat ik moest halen. Omdat ik zo bezig was met vet te verbranden en alleen het noodzakelijke aan energie binnenkreeg. Dan gaat het wel snel maar je lijf moet er aan wennen. En juist die gewennigsperiode is voor de meeste mensen het moeilijkste, zo ook voor mij.

Ik vind niet dat je er zo neerbuigend over moet doen, zoals ik al zei is het voor jou misschien erg makkelijk voor anderen niet. Vergeet niet dat het meer is dan afvallen alleen. Het is voor de meesten hier ook een verandering van persoonlijkheid, zelfbeeld, zelfbewustzaamheid, zelfvertrouwen, kijk op de wereld, kijk op zichzelf, levensstijl en gewoonten. En die stappen zijn veel moeilijker en complexer dan het simpelweg verliezen van gewicht! (bij mij interesseert het hele gewicht niet eens, ik heb 't alleen maar over percentages!)
pi_42910744
Ondanks de kermis, veel drinken en uit eten toch nog een halve kilo afgevallen.
Zit nu op 76 kg, ben al bijna op de helft Gisteren met mijn moeder broeken gepast, zij past haar broeken niet meer, en ik pas al haar broeken. Ben zo trots, haar linnen broek maat 40 zat vrij los bij mij
Als we allebei ons streefgewicht hebben bereikt (zij 55 kg, ik 65 kg) , hebben we afgesproken dat we lekker gaan shoppen samen.
pi_42910873
Het leek vanmorgen wel of ik 64 woog . Ik wacht nog maar even met updaten, maar het gebeurt tegenwoordig wel steeds vaker dat ik wat afgevallen lijk te zijn!
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:08:04 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42910937
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:55 schreef Sabinee het volgende:
Ondanks de kermis, veel drinken en uit eten toch nog een halve kilo afgevallen.
Zit nu op 76 kg, ben al bijna op de helft Gisteren met mijn moeder broeken gepast, zij past haar broeken niet meer, en ik pas al haar broeken. Ben zo trots, haar linnen broek maat 40 zat vrij los bij mij
Als we allebei ons streefgewicht hebben bereikt (zij 55 kg, ik 65 kg) , hebben we afgesproken dat we lekker gaan shoppen samen.
76 kilo en dan maat 40 aankunnen, hoe doe je dat? als ik dat zou wegen zou ik denk ik wel maat 46 hebben oid. Of ben je erg lang? Wel gefeli trouwens dat het zo goed gaat!
pi_42914546
Snakelady, ziet er netjes uit!
Q, nog steeds je kilo kwijt?
En sabinee, hoe doe je dat met 76 kilo maat 40 passen?
Ik denk dat we dan een andere maat 40 hebben. Jij bent langer als ik en met mijn bijna 75 kilo begint maat 42 een tikkie te wijd te zitten. Ik denk dat ik pas bij 72 kilo maat 40 goed aankan.
Het zal wel uitmaken waar die broek is gekocht denk ik.

Enne...fok doet het weer!! yehhh

En ik ben heeeel blij dat ik veel van mijn oude kleren hebt bewaard. Alles wat ik nog veels te mooi vond om weg te geven (en waar sentiment aan zat) heb ik in dozen bewaard. Zo langzamerhand begin ik weer dingen te passen. Scheelt me kapitalen aan geld . Er liggen nog wel 10 mooie broeken te wachten. En nog wat truitjes. tshirts had ik wel bijna allemaal weggegooid.

En tis vandaag nog precies 2 maanden tot de kerst Jippie! ik heb het meeste zin erin omdat ik dan mijzelf in mijn mooie nieuwe kerstoutfit aan de familie kan showen (ik moet die outfit nog kopen hoor). Mijn familie woont niet in de buurt en heb ik al weer een paar maanden niet gezien.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:48:30 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42914721
quote:
[b]Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef
En sabinee, hoe doe je dat met 76 kilo maat 40 passen?
Ik denk dat we dan een andere maat 40 hebben. Jij bent langer als ik en met mijn bijna 75 kilo begint maat 42 een tikkie te wijd te zitten. Ik denk dat ik pas bij 72 kilo maat 40 goed aankan.
Het zal wel uitmaken waar die broek is gekocht denk ik.
uh snap niet dat jullie daar zo van opkijken?
Ik ben ook erg lang (185 cm) en ben 89,5 kg en heb ook gewoon maat 42 hoor.....
(overigens van veel verschillende merken)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:59:14 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42915008
Nou ik kijk ervan op omdat ik 168 cm ben, 64 kg weeg en maat 38 heb. Een heel soms zelfs 40.
Dus ik ben een stuk kleiner en lichter en dan toch dezelfde confectiemaat. Misschien zijn jullie gespierder.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:05:43 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915219
ja maar het gewicht zit dus ook verdeeld over het hele lichaam, ook al ben ik zoveel zwaarder.
En ja ik sport inderdaad wel redelijk, maar denk niet dat dat het enige is wat ermee te maken heeft.
ligt er natuurlijk ook nog aan welke bouw je hebt (peer, appel etc...)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:07:22 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42915270
Ik ben een echte zandloper, dus van onder en van boven wat ronder en ook niet heel erg gespierd, misschien is dat het.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:10:01 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915366
zal ik anders ff een foto plaatsen, dan heb je een idee hoe het eruit ziet (89 kg en maat 42)
???
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:14:08 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915509
zo dan hebben jullie een beetje een idee ervan
pi_42915528
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

ligt er natuurlijk ook nog aan welke bouw je hebt (peer, appel etc...)
en hoe strak je je kleding wil hebben.
Ik vind dat ik in een maat pas als er een beetje ruimte over is en er geen rolletjes 'overhangen'. Sommigen zullen vinden dat ze in een maat passen als ze de rits/knoop dichtkrijgen (evt met geweld )
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:21:09 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915790
vind je dat die kleren te strak zitten op de foto dan? ik koop echt geen kleren om de maat hoor??
(die ziet toch niemand als ik het aan heb????)
pi_42915922
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
vind je dat die kleren te strak zitten op de foto dan? ik koop echt geen kleren om de maat hoor??
(die ziet toch niemand als ik het aan heb????)
Ik bedoelde in het algemeen, niet gericht op jou. Ik zie wel een rolletje trouwens, dus ik had die broek een maat groter gekocht
algemeen: oOf iets je past qua maat is subjectief
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:26:56 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916014
ja daar heb je zeker gelijk in.... sommige mensen WILLEN ook speciaal een maat en als het niet past (dus te strak zit), dan doen ze het toch aan, omdat ze geestelijk geen grotere maat aanwillen...

naja ik ben zelf van mening dat het ook nog lekker moet zitten.. dus inderdaad makkelijk dicht te krijgen en vooral niet knellen enzo...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:27:30 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_42916035
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ik kijk ervan op omdat ik 168 cm ben, 64 kg weeg en maat 38 heb. Een heel soms zelfs 40.
Dus ik ben een stuk kleiner en lichter en dan toch dezelfde confectiemaat. Misschien zijn jullie gespierder.
Ik heb ook gewoon maat 42 van shirts en dergelijke

Ik weeg nog 95 kilo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:28:15 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_42916067
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja daar heb je zeker gelijk in.... sommige mensen WILLEN ook speciaal een maat en als het niet past (dus te strak zit), dan doen ze het toch aan, omdat ze geestelijk geen grotere maat aanwillen...

naja ik ben zelf van mening dat het ook nog lekker moet zitten.. dus inderdaad makkelijk dicht te krijgen en vooral niet knellen enzo...
Fran Dresscher schijnt dat te hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42916212
Ik ben weer terug uit Amerika en slechts 0,4kg aangekomen Valt me alles mee, want mijn eetregime is er flink aangegaan zeg
pi_42916359
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon maat 42 van shirts en dergelijke

Ik weeg nog 95 kilo
ik ben 1m70, weeg nu 59 kilo en heb maat 40/42 qua truien en shirts .
Tap tap tap
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:39:22 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916440
ik heb bovenkleding vaak L of XL (nogal redelijke boezem)
en onder dus 42 (en soms 44 als het klein valt..)
pi_42916537
Ja, maten/gewicht/lengte verhoudingen zijn altijd raar. Toen ik (1.78m) nog 59 kilo woog (!), had ik ook nog steeds maat 38.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:58:57 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_42917030
Het gaat toch niet om de maat, het gaat erom hoe het er uit ziet
disclaimer
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:36:46 #170
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42918242
Wiehoe fok is terug!

Heb weer een baaldag gehad..vorige week zaterdag
Chips, pepernoten, warme chocolademelk...

Maar ben zondag direct gestraft met een inmense buikpijn die zelfs tot maandag duurde..

Zondag een fruitdagje gehouden en ook maandag en dinsdag heel netjes gedaan om het te compenseren.
Kan deze week weinig op mn hometrainer omdat ik niet zoveel thuis ben.
Vakantie he (of iig leesweek ), dus hang lekker bij mn vriend thuis..
Maar ga toch nog even proberen twee uurtjes mee te pakken deze week in de tijd dat ik thuis ben!

Ik hou dagelijks bij wat ik eet, om zo ook te zien hoe lang de periodes zijn dat ik weer de fout in ga.
Val mezelf toch wel erg tegen, ga zeker 1x in de anderhalve week/twee weken de fout in.
Zelfs terwijl ik mezelf er zo mee confronteer door een 'eetagenda' bij te houden...
Waar is die wilskracht?!!!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:41:11 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_42918382
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef Klein het volgende:
Wiehoe fok is terug!

Heb weer een baaldag gehad..vorige week zaterdag
Chips, pepernoten, warme chocolademelk...

Maar ben zondag direct gestraft met een inmense buikpijn die zelfs tot maandag duurde..

Zondag een fruitdagje gehouden en ook maandag en dinsdag heel netjes gedaan om het te compenseren.
Kan deze week weinig op mn hometrainer omdat ik niet zoveel thuis ben.
Vakantie he (of iig leesweek ), dus hang lekker bij mn vriend thuis..
Maar ga toch nog even proberen twee uurtjes mee te pakken deze week in de tijd dat ik thuis ben!

Ik hou dagelijks bij wat ik eet, om zo ook te zien hoe lang de periodes zijn dat ik weer de fout in ga.
Val mezelf toch wel erg tegen, ga zeker 1x in de anderhalve week/twee weken de fout in.
Zelfs terwijl ik mezelf er zo mee confronteer door een 'eetagenda' bij te houden...
Waar is die wilskracht?!!!
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, zo'n eetagenda, maar ik zou het zelf afraden. De reden daarvoor is dat je extreem geobsedeerd bezig raakt met alles wat je in je mond steekt. Op een gegeven moment voel je je schuldig als je een appel eet, bij wijze van spreken. Omdat je jezelf elke keer weer confronteert met wat je hebt gegeten.
Een keer in de week een extreem ranzige eetdag hebben is juist supergoed voor het afvallen, hoe stom het ook klinkt. Je geeft op die ene dag je spijsvertering een enorme boost Ik heb het maanden volgehouden: 6 dagen gezond, 1 dag helemaal los. Ben er 1,5 kilo per week mee afgevallen en heb het er goeddeels af kunnen houden.
disclaimer
pi_42918856
Nog even over die maten, ik meet mezelf altijd en dan lees ik de maat af van een maattabel.
Het scheelt natuurlijk of je erg gespierd bent, of juist helemaal niet.
Spieren wegen natuurlijk meer en dan ben je slanker bij het zelfde gewicht.
Maat 42 is voor mij heupwijdte 102-104 cm en borstbreedte 94-97 cm.
Kwa taille val ik zelf in maatje 36 met mijn 65 cm taille
Mijn heupwijdte is nu 101 cm, dus net onder maat 42 en mijn borstbreedte 98 cm das weer net boven maat 42.
Lekker handig allemaal.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:52 #173
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42919876
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een tijdje gedaan, zo'n eetagenda, maar ik zou het zelf afraden. De reden daarvoor is dat je extreem geobsedeerd bezig raakt met alles wat je in je mond steekt. Op een gegeven moment voel je je schuldig als je een appel eet, bij wijze van spreken. Omdat je jezelf elke keer weer confronteert met wat je hebt gegeten.
Een keer in de week een extreem ranzige eetdag hebben is juist supergoed voor het afvallen, hoe stom het ook klinkt. Je geeft op die ene dag je spijsvertering een enorme boost Ik heb het maanden volgehouden: 6 dagen gezond, 1 dag helemaal los. Ben er 1,5 kilo per week mee afgevallen en heb het er goeddeels af kunnen houden.
Ik heb t idd ook eerder gedaan en er komt altijd een moment dat t me niet meer bevalt en ik er mee kap...
Maar het is nu even lekker als stok achter de deur, ik moet het voor mezelf toch weer noteren als ik verkeerd heb gegeten en dat maakt mij voor mij de drempel een stukje hoger om toch te snoepen!

Maar ben bang dat ik 1 1/2 kilo per week nooit zou gaan redden...ik doe daar eerder een half jaar over!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:25:44 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_42919964
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Klein het volgende:

[..]

Ik heb t idd ook eerder gedaan en er komt altijd een moment dat t me niet meer bevalt en ik er mee kap...
Maar het is nu even lekker als stok achter de deur, ik moet het voor mezelf toch weer noteren als ik verkeerd heb gegeten en dat maakt mij voor mij de drempel een stukje hoger om toch te snoepen!

Maar ben bang dat ik 1 1/2 kilo per week nooit zou gaan redden...ik doe daar eerder een half jaar over!
Maar dan ben je jezelf toch constant aan het controleren en het straffen? Voel je je daar niet ongelukkig bij?
En die 1,5 kilo per week gingen gepaard met een BMI van bijna 33, dan gaat het ook wat rapper
disclaimer
pi_42920064
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, k heb geen meetlint

Ik ben vandaag geslaagd voor mn theorie-examen met maar 2 fout en dat ga ik toch wel even voorzichtig vieren
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:09 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_42920095
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, k heb geen meetlint

Ik ben vandaag geslaagd voor mn theorie-examen met maar 2 fout en dat ga ik toch wel even voorzichtig vieren
Yay
En binnenkort BNOR-examen?
Ik rij nu 2 weken rond inmiddels. Autorijden roeleert
disclaimer
pi_42920156
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Yay
En binnenkort BNOR-examen?
Ik rij nu 2 weken rond inmiddels. Autorijden roeleert
jup, dat wordt vanavond gelijk aangevraagd
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:40:46 #178
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42920434
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dan ben je jezelf toch constant aan het controleren en het straffen? Voel je je daar niet ongelukkig bij?
En die 1,5 kilo per week gingen gepaard met een BMI van bijna 33, dan gaat het ook wat rapper
Ik weet niet, ik snap wat je bedoelt, maar voel me daar op dit moment echt niet vervelend bij.
Heb zeker eerder momenten gehad dat ik kneitergek van mezelf en de lijstjes werd, maar dan
stopte ik er ook gewoon weer mee.
Op dit moment is het meer beetje bijhouden. En let eigenlijk meer op het aantal keren dat ik goed de fout inga, dan dat ik echt kijk wat ik elke dag heb gegeten ofzo..
En die dagen wil ik dan gewoon weer compenseren met een tijdje goed eten..

Snap echt wat je bedoelt, maar op dit moment voelt het absoluut niet zo en als het weer foute kant op gaat kap ik er gewoon weer mee!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:30 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_42920547
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Klein het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik snap wat je bedoelt, maar voel me daar op dit moment echt niet vervelend bij.
Heb zeker eerder momenten gehad dat ik kneitergek van mezelf en de lijstjes werd, maar dan
stopte ik er ook gewoon weer mee.
Op dit moment is het meer beetje bijhouden. En let eigenlijk meer op het aantal keren dat ik goed de fout inga, dan dat ik echt kijk wat ik elke dag heb gegeten ofzo..
En die dagen wil ik dan gewoon weer compenseren met een tijdje goed eten..

Snap echt wat je bedoelt, maar op dit moment voelt het absoluut niet zo en als het weer foute kant op gaat kap ik er gewoon weer mee!
Ik was mijn eigen frustraties geloof ik een beetje aan het reflecteren, waarvoor excuses Ik heb daar namelijk zelf wel vrij snel last van, dat het echt de overhand gaat nemen
disclaimer
pi_42921346
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef wkraaij het volgende:
...
Q, nog steeds je kilo kwijt?
...
JAAAAAAAA, hoewel ik het nog niet geloof, maar vanmorgen wassie er nog steeds af . Als ie er morgen nog af is ga ik updaten .
pi_42927038
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo dan hebben jullie een beetje een idee ervan
[afbeelding]
ik zou het zo laten.
ja, misschien een andere tas
maar afvallen? Neuj..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:20:23 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_42927147
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik zou het zo laten.
maar afvallen? Neuj..
Hee, jij ook hier?
disclaimer
pi_42927236
ja, ik heb het nodig, dat weet je toch
pi_42930106
Mn fiets is weer gemaakt en ga hem voorlopig toch maar niet verkopen, dus vanaf morgen kan ik weer naar de sportschool

Ik heb een schema opgesteld waar ik me zoveel mogelijk aan wil proberen te houden

Maandag: 17.00 uur Bodypump
Dinsdag 20.00 uur: Bodystep
Donderdag 20.00 uur: Bodystep
Vrijdag: Als ik 's ochtends niet naar school hoef:
9.30 uur: Bodypump
10.30 uur Bodystep

Als ik wel naar school moet
20.00 uur: Bodypump
pi_42930519
is dat niet een beetje teveel van het goede?
pi_42930583
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef FUFR het volgende:
is dat niet een beetje teveel van het goede?
4-6 uur in de week sporten ben ik gewend, en als ik eenmaal begonnen ben dan hou ik het ook wel vol, alleen dat beginnen is lastig als je er een tijdje uit bent geweest. Maar goed, ik ga er gewoon voor, anders val ik nooit af natuurlijk

Sommigen hier die staan elke dag een uur te steppen, dan valt dat van mij nog wel mee En het is ook de ene dag krachttraining en de andere dag conditietraining, dus spieren krijgen ook voldoende rust
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:28:20 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42930776
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik zou het zo laten.
maar afvallen? Neuj..
Thx

maaruh ik moet nog zeker 10 kg afvallen....
(ben er inmiddels ruim 25 kwijt)
pi_42930805
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Thx

maaruh ik moet nog zeker 10 kg afvallen....
(ben er inmiddels ruim 25 kwijt)
Wow, goed man Veel succes met de laatste 10 kg dan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:35:26 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42930965
thanx Sylvana
de laatste loodjes wegen wel het zwaarst hoor....
vooral nu ik weer fanatiek volleybal val ik niet echt snel meer af.. (denk iets te maken met spieropbouw).
pi_42931081
Ik ga morgenochtend denk ik weer een les steps doen, en daarna lekker in de sauna.
pi_42936493
ik kijk afvallers of zoiets op dit moment en eet een stokbroodje Bressot.

stoppen met roken is makkelijker

mm...moet misschien niet teveel in 1 keer doen..
pi_42937018
Hmm ik sport nauwelijks meer, maar blijf even slank, zo niet slanker.. ik mag niet klagen natuurlijk, maar hoe kan dit nou?
pi_42937356
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm ik sport nauwelijks meer, maar blijf even slank, zo niet slanker.. ik mag niet klagen natuurlijk, maar hoe kan dit nou?
Als je erachter bent, laat het ook ff aan ons weten, kijken of het bij ons ook werkt
pi_42944226
Ik heb geupdate. Wel naar 64,5 i.p.v. 64 omdat ik dat niet zo goed aandurf, maar 65 was het niet meer.

Nu ontbijten en naar steps toe!
pi_42946901
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

76 kilo en dan maat 40 aankunnen, hoe doe je dat? als ik dat zou wegen zou ik denk ik wel maat 46 hebben oid. Of ben je erg lang? Wel gefeli trouwens dat het zo goed gaat!
Ik ben 1.73m..en maat 46 vind ik wel heel overdreven hoor
Ondertussen alweer 75 kg En nee mijn broeken zitten niet zo strak dat er rollen overheen hangen, ik heb ze het liefst ook een beetje losjes. Denk inderdaad dat het aan het merk ligt (en het is LINNEN) want verder heb ik gewoon nog mn maat 42 broeken hoor Heb een zandloperfiguur en ben vrij gespierd ja.
Maar vind wel dat jullie er een beetje te verbaasd over zijn
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:14 #196
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42947011
hey allemaal

kom nog eens goededag zeggen ;-) het gaat allemaal goed precies
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:00 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_42947055
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Ik ben 1.73m..en maat 46 vind ik wel heel overdreven hoor
Ondertussen alweer 75 kg En nee mijn broeken zitten niet zo strak dat er rollen overheen hangen, ik heb ze het liefst ook een beetje losjes. Denk inderdaad dat het aan het merk ligt (en het is LINNEN) want verder heb ik gewoon nog mn maat 42 broeken hoor Heb een zandloperfiguur en ben vrij gespierd ja.
Maar vind wel dat jullie er een beetje te verbaasd over zijn
Inderdaad, ik had met 70 kilo en lengte 1.68 maat 38/40, dus volgens mij is het heel normaal
disclaimer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:15 #198
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42947066
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Makkelijk antwoord ... je spieren zijn langzaam aan het verdwijnen.... spieren wegen meer dan vet en daarom heb je het idee dat je nog meer afvalt... wat er eigenlijk aan het gebeuren is is dat je spiermassa verminderd. En dit geeft de illusie dat je slanker aan het worden bent!

grtz

A.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 12:12:23 #199
18653 crew  D.
pi_42948755
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:19 schreef zwahiel het volgende:
Ik wil ook een hometrainer!!! echt 's erachter komen waar hier de viavia is (übergrote 2ehands markt). Misschien dat ik er daar eentje kan kopen. Of ik moet switchen van sportschool. Maar ja deze is best goeiekoop

Kijk wel eens deze week moet ik namelijk verlengen. Dat gewichtentrainen is ook niet verkeerd ik heb alleen het idee dat je er geen flikker aan vet mee verbrand en dat wil ik juist wel

Moet mijn buik weg krijgen!

Het spierentrainen zelf is wel prettig eigenlijk! Je merkt het meteen, tenminste ik wel nu na 2 weken in mijn armen. Het is vrij duidelijk zichbaar. Ook al in mijn borst, dat zijn opstekers! Daar heb ik wat aan!

Die eiwitshakes, ik ken het van vroeger ja Werkt nog behoorlijk goed voor als je spiermassa op wilt bouwen hoor! Heb er thuis nog een hoop liggen, alleen smaken die krengen zo chemisch dat ik ze links heb laten liggen. Bleeehrg!
Ik ga deze week ook 's op zoek naar een squashcentrum. Vroeger squashte ik gewoon 2x per week, 2x per week spinning en zo nog trainen. Helaas is dat een beetje onmogelijk hier. Maar ik ga wel proberen het beste ervan te maken... Ook al heb ik vandaag maar een keer gegeten (halve dag geslapen, gisteren (lees vanmorgen vroeg) laat naar bed gegaan... Morgen weer werken en dan gaat het trainen weer loos.

Ik kreeg ook te horen dat mijn blog op de website van de 'schoolkrant' van de Hogeschool Utrecht geplaatst wordt vanaf komende week Natuurlijk wel ingekorte versies

Time to start over, in alle opzichten
Hometrainers zijn niet zo duur, ik heb 'm nieuw gekocht via Marktplaats voor ¤150

Met spieren trainen zie je als je het goed doet idd al snel resultaat.

De shakes die ik heb smaken bijna zoals een echte milkshake hoort te smaken, zeker met een schep dextrose erbij.
Als jij ze nog hebt staan kun je ze waarschijnlijk weggooien, die zijn meestal maar beperkt houdbaar.

succes ermee
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:10 #200
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42949536
Ik heb een racefiets en met de komende regenbuien en het koude weer een Tacx op de kop getikt dus dan kan ik lekker in de winter binnen fietsen
Plaatje:
Bernie en ik zijn tof.
pi_42949714
zo, das handig zo'n ding
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:51:58 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_42951748
Mochten jullie problemen ervaren met de nieuwe site, graag melden in het Dieetclubtopic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:53:44 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42953767
Thnx allemaal voor de complimenten.

Ik ga overigens ook maar sporten, 11 kilo afvallen is erg leuk maar mijn buik is nog lange na niet strak.
Heb de oude roei-apparaat van mijn schoonmoeder weten te strikken.
Iemand hier ervaring mee, werkt dat goed?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:14:26 #204
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42954445
Ik weet niet of je daar je buikspieren mee traint, op de sportschool voelde ik m'n buikspieren in ieder geval nooit na het roeiapparaat. Wil je je buikspieren trainen kun je volgens mij prima op een matje oefeningen doen, op de sportschool waar ik zit hebben ze het zogeheten "buikspierkwartier" met een muziekje en wat oefeningen van de instructeur, ik kan je vertellen... na een kwartier heb je het wel gehad
Bernie en ik zijn tof.
pi_42954721
met roeien voel ik mn buikspieren ook niet, dan voel ik vooral mn arm- en beenspieren

ik denk idd dat je dan beter gewoon crunches kunt doen of een ab king pro ofzo kopen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:03:10 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_42956125
als je je buik niet voelt na het roeien, dan doe je iets verkeerd. Ik zie heel vaak mensen die alleen als een wilde op en neer bewegen, maar de bedoeling is dat je, als je naar achteren gaat, ook met je hoofd naar beneden gaat zodat je "plat" komt te liggen. Als je weer naar voren gaat kom je weer omhoog.
Doe dit 10 minuten en je zult je buikspieren gegarandeerd voelen.
disclaimer
pi_42956516
Vanmorgen weer gestept en geshaped en daarna lekker in de sauna geweest. Ben benieuwd of het morgen meevalt met de spierpijn. Ik heb wel staan klungelen tijdens het steppen trouwens. Een pasje/move/weetikveelhoedatheet lukte steeds niet, en dat was natuurlijk net diegene waarbij je draaide en dus keek naar de genen die achteraan stond. En wie stond daar? Juist.

Eigenlijk was het wel leuk dus ik ga zeker proberen volgende weer weer een lesje (of misschien wel twee, want de week daarop kan ik niet) te volgen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:50:11 #208
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42957826
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
als je je buik niet voelt na het roeien, dan doe je iets verkeerd. Ik zie heel vaak mensen die alleen als een wilde op en neer bewegen, maar de bedoeling is dat je, als je naar achteren gaat, ook met je hoofd naar beneden gaat zodat je "plat" komt te liggen. Als je weer naar voren gaat kom je weer omhoog.
Doe dit 10 minuten en je zult je buikspieren gegarandeerd voelen.
Ik doe het volgens jou wel goed maar voel ze niet, meer been en armspieren. Ik ga trouwens nooit zo lang, meestal heb ik het na een kilometer of 3/4 wel gehad Maar goed, het befaamde buikspierkwartier is imho veeeel effectiever
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:51:07 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_42957856
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:50 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ik doe het volgens jou wel goed maar voel ze niet, meer been en armspieren. Ik ga trouwens nooit zo lang, meestal heb ik het na een kilometer of 3/4 wel gehad Maar goed, het befaamde buikspierkwartier is imho veeeel effectiever
dat klopt. Abs Attack.
Ik durf me er niet eens aan te wagen gewoon
disclaimer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:52:05 #210
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42957890
Ik zeg gewoon altijd dat ik nieuw ben, dan valt het niet zo op
Bernie en ik zijn tof.
pi_42957918
oeps.
pi_42963782
ik kan echt niet van de chocola afblijven. ik ben verdoemd. zo maar weer steppen tijdens CSI en House.
Tap tap tap
  donderdag 26 oktober 2006 @ 20:58:23 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_42965077
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef CherryLips het volgende:
ik kan echt niet van de chocola afblijven. ik ben verdoemd. zo maar weer steppen tijdens CSI en House.
Niet kopen dan
disclaimer
pi_42966377
Zo, dat was lekker zeg Uurtje naar sportschool geweest, bodystep gedaan, en me echt een uur lang lekker uitgeleefd en me kapot gezweet, wat voelde dat goed

Morgen weer, alleen dan bodypumpen Die 4 keer in de week moet gaan lukken zo, nou weet ik weer dat het zo ontzettend lekker is
pi_42966766
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet kopen dan
ik krijg het .
Tap tap tap
pi_42967181
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Makkelijk antwoord ... je spieren zijn langzaam aan het verdwijnen.... spieren wegen meer dan vet en daarom heb je het idee dat je nog meer afvalt... wat er eigenlijk aan het gebeuren is is dat je spiermassa verminderd. En dit geeft de illusie dat je slanker aan het worden bent!

grtz

A.
Nou ik denk het niet, ik weeg namelijk 1 kilo meer en ik ben duidelijk slanker bij m'n middel en buik. Misschien heb je wel gelijk hoor, maar het is qua lichaam dat ik merk dat ik slanker ben, en niet qua gewicht
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:26:09 #217
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42976795
ah je weegt meer en je voelt je slanker? en je doet geen sport meer? O_o dat is wel heel straffe kost ... gelukkig voor jou he ;-) ik moe er nog steeds op letten. maar ik blijf stabiel op 77.5 kg. Dat wil zeggen dat de spieren vergroten (>massa) en het vet verminderd (< vet). En zo zijn we allemaal weer goed bezig ;-)

prettig weekend!
pi_42985910
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Aventura het volgende:
maar je confectiemaat gaat eigenlijk toch een beetje over de verhouding tussen je lengte en gewicht.. iemand die langer is dan jij maar hetzelfde gewicht heeft, zal een kleinere confectiemaat hebben en andersom.. Dus: iemand die langer is met dezelfde confectiemaat is ook zwaarder..
pi_43005988
Gisteren even met mijn vriend de Esprit winkel in Grunn ingedoken, heb een hele leuke broek meegenomen de paskamer in, een maat 40 en een 42. De 42 zat een beetje los, en de 40 een beetje strak, maar ze pasten allebei over mijn bovenbenen heen en de knoop wilde makkelijk dicht
Haha hij stond er echt van te kijken: "wat heb je lange benen ineens "
Dus over een paar weekjes kan ik lekker nieuwe broeken gaan shoppen, want alle broeken van nu slobberen om me heen...Nog 10 kg te gaan
pi_43007174
Leuk he, Sabinee, het moment dat je voor kleinere maatjes mag shoppen
pi_43008810
vandaag was weegdag en voor het douchen woog ik 58 . wel raar, want ik doe eigenlijk geen moeite meer om af te vallen dankzij m'n ziekelijke obsessie met chocola. na het douchen stond hij weer op 59, maar toch fijn om even de 58 gezien te hebben .
Tap tap tap
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:27:20 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43008980
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:18 schreef CherryLips het volgende:
dankzij m'n ziekelijke obsessie met chocola

Mag ik vragen hoeveel choco jij dan naar binnen werkt in laten we zeggen 1 week? Just curious
pi_43009087
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoeveel choco jij dan naar binnen werkt in laten we zeggen 1 week? Just curious
eh, ik hou het niet helemaal bij, maar ik heb tussen woensdagnacht en gistermiddag een doos merci naar binnen gewerkt. 's ochtends eet ik special k met chocola en tussen de middag chocopasta of vlokken op brood (chocpasta had m'n zus gekocht maar ze vond hem niet lekker, zonde om weg te gooien ) . Volgens mij heb ik ook nog deze week ergens een halve bon bon bloc opgegeten en gisteren in Utrecht een halve punt chocoladetaart. oh, en vrij veel van die kleine marsjes en twixjes en milky ways .
Tap tap tap
pi_43013115
omg, das wel erg veel chocola zeg Ben ik blij dat ik echt nooit chocola eet
pi_43016029
innepin, ik vind het heerlijk Kan echt niet wachten tot de rest eraf is, dan lekker shoppen voor hopelijk maat 38
Paps, mams en ik hebben daarnet heerlijk als beloning een stukje pure chocolade gehad. (Daar gaat het natuurlijk niet sneller van, maar t was wel echt super lekker )
pi_43019335
ik ben bij mn ouders en daar is niet zo heel veel gezond eten, ook wel beetje mn eigen schuld door mee te doen met de lekkere dingen

wat ik op heb vandaag

1 wit bolletje met kipfilet
1 gevulde koek
bloemkoolschotel
4 toastjes met brie
2 koppen thee
4 glazen cola

Niet echt heel goed dus, maarja, als ik weer bij mn eigen ben dan heb ik geen lekkere dingen in huis, kom ik ook niet in de verleiding
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:59:51 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43019791
Lieve Sylvana, het is heus niet het einde van de wereld als je weleens buiten je boekje gaat.
Het is ONMOGELIJK om levenslang te lijnen. Je mag best een lekker genieten. Je leeft tenslotte maar 1 keer.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:45:15 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_43021013
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:59 schreef amaranta het volgende:
Lieve Sylvana, het is heus niet het einde van de wereld als je weleens buiten je boekje gaat.
Het is ONMOGELIJK om levenslang te lijnen. Je mag best een lekker genieten. Je leeft tenslotte maar 1 keer.
!
disclaimer
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:05:57 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43021566
Daarnaast wil ook even zeggen dat wat je hebt gegeten heus te niet veel is.(maar dat is mijn mening) Lijnen is oke. Maar pas op dat het je gezondheid niet aantast. Liever een kilotje of 2 meer dan 30 kilo wegen omdat ik een of andere leipe ziekte heb.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:11:02 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_43021700
vrouwen met een beetje vlees zijn
disclaimer
pi_43021844
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
vrouwen met een beetje vlees zijn
inderdaad
pi_43022310
maar wat is een 'beetje' .
Tap tap tap
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:35:23 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_43022391
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef CherryLips het volgende:
maar wat is een 'beetje' .
Alle vrouwen die in dit topic posten vallen mijns inziens nog met gemak onder die categorie
disclaimer
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:38:17 #234
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43027133
ik weet niet meer wat ik moet denken, krijg allemaal gekke signalen van mijn lijf!

Ik ga wel op zoek naar een andere sportschool, deze is leuk maar heeft buiten die drie fietsen zonder stuur en met meer een computer geen cardio meuk! Het is wel goeiekoop en je hebt echt een 'personal trainer' omdat je 'm deelt met max 3 anderen.

Denk dat ik een dikke maand gewoon ga cardio-en en daarna langzaam terug ga naar het gewichten werk Ik heb tot en met begin februari

Ik ga gelukkig niet zoveel uit, dus bier drink ik bijna niet! En ik probeer meestal een heel broodje overdag te eten. Een broodje hier is eigenlijk hetzelfde als 2 broodjes in NL. Daarop wat ham en ik heb weer voldoende. 's avonds probeer ik niet teveel en vooral niet te laat te eten, helaas lukt dat laatste niet zo goed en vaak.

Moet veeeeeel meer groente eten! Mijn tandvleesontsteking is wel voor een deel over, al blijven de rechterzijkanten boven en onder wel erg pijnlijk en makkelijk bloedend enzo.

Vanmorgen werd ik rond half 2 wakker of zo, vannacht tot half 4 bezig geweest en ik trok mijn broek aan en die zakt gewoon af. Ik kon gewoon zittend mijn handen er allebei op elkaar tussen steken... Echt maf! Nu heb ik 'n uurtje geleden gegeten (kip met wat brood) en nu lukt niet natuurlijk niet. Maar toch wel raar hoor!

Sinds een tijdje drink ik op mijn werk echt enorm veel, die hoeveelheid glazen water houd ik prima vol! Nu drink ik wel 's avonds teveel cola light, da's wel minder. Het is ook erg lastig omdat ik om 19 uur of zo 's thuis ben en dan nog moet koken. Meestal eet ik dan ook maar een broodje. Dagelijks heb ik al een poosje multivitamine pillen, die neem ik al een half jaar of zo. Maar moet gewoon gevarieerder eten

Vandaag bij de supermarkt slamixen gekocht en heel veel kruiden! Nu kan ik die wok van me eindelijk 's goed gaan gebruiken!
pi_43033996
hmm vanmorgen woog ik nog steeds 55 en daar ben ik wel blij mee:) deze week kregen we namelijk een nieuwe keuken waardoor we eerste een paar dagen niet konden koken omdat we niet op de vloer mochten en later was er geen fornuis.. dus ik heb eigenlijk de hele week niet echt goed gegeten.. ik heb ook niet gestreept.. maar vanaf morgen ga ik weer streep-je-slanken.. op gewicht blijven is mooi, maar ik wil eerst nog ongeveer 3 kilo afvallen:)
pi_43034080
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

eh, ik hou het niet helemaal bij, maar ik heb tussen woensdagnacht en gistermiddag een doos merci naar binnen gewerkt. 's ochtends eet ik special k met chocola en tussen de middag chocopasta of vlokken op brood (chocpasta had m'n zus gekocht maar ze vond hem niet lekker, zonde om weg te gooien ) . Volgens mij heb ik ook nog deze week ergens een halve bon bon bloc opgegeten en gisteren in Utrecht een halve punt chocoladetaart. oh, en vrij veel van die kleine marsjes en twixjes en milky ways .
daar heb ik dus ook een beetje last van.. niet zo extreem maar toch.. ik had mezelf eerst het chocolade ontzegt in de hoop dat de behoefte ook zou afnemen, maar deze week ben ik daar niet consequent in geweest en ik heb nu ook weer een aantal puistjes.. ik weet niet zeker of t in verband ligt, maar misschien wel een extra stimulans om toch maar geen chocolade meer te eten, ofja iig niet elke dag hagelslag of chocolade vla..
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:00:17 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_43034780
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:38 schreef zwahiel het volgende:
Moet veeeeeel meer groente eten! Mijn tandvleesontsteking is wel voor een deel over, al blijven de rechterzijkanten boven en onder wel erg pijnlijk en makkelijk bloedend enzo.
Bedenk je wel dat dit ook een tekort aan vitamines kan zijn waardoor je er last van hebt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:03:01 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_43034850
De volgende mensen zullen eerst het profiel en het plan op de site moeten updaten voordat ze in het lijstje zichtbaar zijn:

| acidburner |
| aventura |
| bubblegum |
| bxie |
| cherrylips |
| djenneke |
| drose |
| elda |
| ennuik |
| greatwhitesilence |
| guppyfriend |
| ilske |
| jolanda |
| minirulez |
| miss_bleu |
| shining_star |
| snuusje |
| springstein |
| sting |
| thrilled |
| wendy-tje |
| zwahiel |

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 29-10-2006 14:33:58 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43042229
Ik ben deze week 100 gram afgevallen, niet echt de moeite waard om te updaten vind ik Vanaf nu weer lekker veel sporten, dus hopen dat het dan wat sneller gaat
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:35:45 #240
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_43048365
Ik ben deze week ongetwijfeld angekomen stomme vakantie met lekkere eetfeestjes
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:30:20 #241
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43050826
Troel geupdate!

Ik ga zo naar de kapper... ben benieuwd wat het word, want mijn kappersjargon is in het Spaans nihil...
pi_43058616
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef marleenhoofd- het volgende:

daar heb ik dus ook een beetje last van.. niet zo extreem maar toch.. ik had mezelf eerst het chocolade ontzegt in de hoop dat de behoefte ook zou afnemen,
Waarom eet je dan niet gewoon elke dag 1 of 2 blokjes extra pure chocolade (minstens 72% cacao). Je zal zien dat je niet snel de neiging zal hebben om een hele reep van dat spul naar binnen te werken.
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:31:24 #243
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_43059707
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef mordradead het volgende:
Ik ben deze week ongetwijfeld aangekomen stomme vakantie met lekkere eetfeestjes

same here..
had niet eens vakantie, maar leesweek, dus moest eigenlijk studeren...
heb een heerlijk weekje alleen maar leuke dingen gedaan met het daarbij behorende uit eten enzo
en moest een moeilijke beslissing maken, waarom grijpen vrouwen dan altijd naar eten?!
pi_43059745
volgens m'n tante, die bij een diëtiste zit, moet ik 's ochtends goed ontbijten om af te vallen en is een schaaltje spcial k niet voldoende . dus ik heb net twee bruine boterhammen op en ik zit vol. ben geen ontbijt-peroontje .
Tap tap tap
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:16:27 #245
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43065693
eet gewoon boterhammen tot je genoeg hebt. die special K is ge grootste brol ever! vol met suiker. dus eet lekker wat brood met kaas en zo :-)
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:29:15 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_43066103
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:16 schreef AcidBurner het volgende:
eet gewoon boterhammen tot je genoeg hebt. die special K is ge grootste brol ever! vol met suiker. dus eet lekker wat brood met kaas en zo :-)
Special K is inderdaad erg suikerrijk.
Ik pak tegenwoordig de Allbran Vezels, zit nauwelijks suiker in en valt als beton op je maag als je het met magere yoghurt eet en een half uurtje laat inweken
disclaimer
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:39 #247
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43066361
wat eigelijke nog het beste is, heb ik uit eigen ervaring is niet meer opletten. ik bedoel nu niet dagelijks tonnen snoep binnenladen... maar gewoon 3-4X per dag goed eten en je sport zeker niet verwaarlozen. al dat geweeg en zo word je alleen maar depri van en werkt soms echt tegen je.
ik weeg me dus nog maar 1X per maand. En sport doe ik dagelijks. eten doe ik ook wat ik wil.
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:59:26 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43073423
Ik ontbijt elke ochtend koffie met melk. Gewone melk dus (halfvol) en 2 sneden brood. Een met kaas en met iets anders. Soms chocopasta soms vlees.
Daarmee red ik het tot kwart voor 12. Dan is de lunch en dan eet ik vier á 5 sneden brood. Met kaas vlees of schuddebuikjes. Tussen de middag hou ik niet van zoet.
Daarbij nog een kop thee of een stuk fruit of een yoghurtje.
Daarmee red ik het tot een uur of 17.30 - 18.00 en dan nuttig ik een gewone warme maaltijd.
Verder zo min mogelijk tussendoortjes.

dat van het ontbijt is zeker geen onzin. Daamee leg je namelijk een basis waardoor je tussen opstaan en lunch niet de behoefte krijgt om te snacken. Je zou evt rond 10en een sultana kunnen nemen en tussen 12.00 en 18.00 een kop bouillon. 5 maaltijden is de aanbevolen hoeveelheid namelijk.
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:23:03 #249
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43078994
Ontbijt is echt super belangrijk!

Ik weet het van mezelf, ik vergeet regelmatig te eten 's morgens en dan eet ik pas om 11 uur of iets later... Ik krijg last van mijn lenzen, erg vaag, maar ik heb echt ontbijt nodig. Ik kan ook anders echt niet goed denken, dat is het belangrijkste wat ik merk. Ik kan me veel minder goed concentreren en functioneer gewoon minder goed. Desondanks blijf ik liever in mijn warme bedje liggen

Ik moet ook regelmatig op tijd op staan eigenlijk...

Ga trouwens vanavond ff kijken of ik bij een andere sportschool ook terrecht kan. Misschien kan ik daar 's morgens ook voor mijn werk terrecht. Mijn huidige sportschool gaat pas om 9 uur open en om half 10 moet ik alweer op school zijn... Dus da's wat te kort.
En deze heeft geen cardio, geen steppers en geen loopbanden, tijd voor cardio dus Per dag weer lekker gaan cardio-en voor mijn werk / school, lijkt me helemaal geen slecht idee namelijk!

En special K... tja... Ach... Marketing troep laten we maar zeggen!
pi_43082555
tsja, special K... ik ga langzaamaan de goed ekant op want vorige week at ik nog chocoladecruesli .
Tap tap tap
pi_43148212
Wat is het hier rustig de laatste tijd!
M'n kilo is er nog steeds vanaf trouwens, dus dat is wel heel lekker .
pi_43158811
ik ben weer opnieuw begonnen .
Tap tap tap
pi_43162120
Ik ben aan de het eind van de zomer aangekomen en nu wil ik er weer 3,5 kilo af hebben . Helaas is mijn zwakke punt koekjes . En daar zijn er genoeg van in deze wereld. En chocola.
Maar het lukt me wel!
pi_43162880
hier gaat ie wel goed, ben weer begonnnen met sporten, eet gezond, alleen nou maar hopen dat de weegschaal dat ook gaat uitwijzen
pi_43171761
Ik vrees dat ik een beetje stilsta..en ik heb de hele tijd gigantische trek in siterklaassnacks. Tot nu toe heb ik me nog in weten te houden, hoe lang gaat het nog goed...?
Maandag update, hopelijk toch weer een kilo eraf...we houden de moed erin
  donderdag 2 november 2006 @ 14:57:47 #256
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43171925
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O

moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
pi_43171969
Ik heb nog helemaal niks aan sinterklaasspul gehad En dat wil ik nog lang zo proberen te houden, maar scheelt dat ik het toch niet echt lekker vind, pepernoten en speculaas enzo

Vanochtend als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek gehad en tussen de middag 2 tosti's ( = 4 boterhammen)

En drinken alleen maar thee, dus wel redelijk gezond tot nu toe En zo gaat het al een paar dagen en ik sport ook weer, dus gaat goedkomen hoop ik
pi_43172225
Ooo ik vind het zo heerlijk. Pepernoten (vooral die met chocola) en chocoladeletters en taaitaai en schuimpjes en borstplaat..
En straks o hel, de kerst Kerstkransjes
pi_43172248
Vind het ook heerlijk allemaal, maar begin er maar niet aan.. er zit altijd zoveel in die zakken
pi_43173198
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Sabinee het volgende:
Ooo ik vind het zo heerlijk. Pepernoten (vooral die met chocola) en chocoladeletters en taaitaai en schuimpjes en borstplaat..
En straks o hel, de kerst Kerstkransjes
Ja .
  donderdag 2 november 2006 @ 17:35:13 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_43177117
Nou ja, een goed voornemen is niet zo moeilijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_43177297
De tijd gaat echt heel snel. De lootjes voor sinterklaas zijn al getrokken.
En de maand oktober is voorbij. Tijd dus om te kijken hoe die maand is gegaan.
Ik ben 1,5 kilo afgevallen en er is 1,5 cm van mijn heupen en 2 cm van de taille af
Het is wel moeilijk om genoeg te blijven sporten wekelijks als je hele dagen werkt. Maar mijn vriend is gelukkig mee gaan doen (met bewegen) dus dat is al een stuk gezelliger.

En ik vind marsepein niet meer zo lekker . Het is nu al 4 maanden dat ik geen snoep en alle andere dingen waar suiker aan toegevoegd is meer eet, en ik vind nu alles zoet Alle lekkere dingen zeg maar.
Dus dat scheelt weer, maar is ook erg jammer.
  donderdag 2 november 2006 @ 19:35:33 #263
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_43181212
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:
goed eten meiden en dan heb je geen trk meer in koekies en zo. ik heb eens geprobeerd er een kilo aan te krijgen... lukt niet meer!! dit weekend 3 zakken chips... en er is zelfs een kilo af O_O

moet je kunnen... maar uhm in mijn geval is het spiermassa ben 2 dagen niet gaan zwemmen.
Hoe doe je dat?
pi_43181799
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef AcidBurner het volgende:

het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit vol ) om het uit te houden tot het avondeten zonder koekjes en bij het avondeten schep ik genoeg op om er de hele avond op te kunnen teren . heb al vier dagen niet meer gesnoept . Behalve toen m'n zus gister om drie uur besloot om wafels te maken, maar ik had een kleintje want het beslag was op .
Tap tap tap
  donderdag 2 november 2006 @ 19:53:29 #265
157031 roosjeroosje1988
pi_43181915
Na 5 boterhammen heb ik nog steeds honger.
pi_43186201
gister moest ik oppassen en daar stond een schaaltje met chocoladepepernoten op tafel.. tja, dan maak je t ook wel erg moeilijk he.. ze waren lekker:)
Over het algemeen gaat t voor mijn gevoel wel goed en ik verwacht stiekem wel dat ik zondag afgevallen ben:)
  vrijdag 3 november 2006 @ 03:23:43 #267
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195336
De postbode bracht zojuist een AH tas
Met daarin:
2 doosjes zoethoutthee
doosje Karamelthee, doosje sinasappelthee, doosje tropische melangethee, doosje peer & perzikthee, zakje pepernoten pak De Ruijter puur hagelslag en een pak melk hagelslag, een verpakking Shout (de uitvinder ervan moet gehuldigd worden, géén ander middel verwijderd zweetplekken uit je kleren!!!), mijn zorgpas (zoja na 9 maanden hebben ze 'm toch 's opgestuurd) en 3 verpakkingen Odorex extra dry (wel nodig hier!) alleen is er eentje al lek...

Lief briefje van mijn huisgenoten:

Woei! De theeketel staat al aan!
Lekker lekkerrrrrr! Dus wat minder gewoon water en meer thee hiero de komende tijd!

Vanmorgen had ik het weer, mijn lijf was vet aan het verbranden, duidelijk te merken aan mezelf, maar het meest prettige is: ik kreeg weer een energie stoot Dat betekend bij mij helemaal dat het verbrandingsproces begonnen is Ik ben al een tijdje minder aan het eten. Morgen ga ik langs een sportschool hier in de buurt voor extra cardio en later ga ik terug naar mijn ouwe sportschool om daar weer gewichten te doen Want die hebben er lekker veel

Ik zit nog steeds op 77 / 78 schommelend wat ik ervan begrepen heb, morgen proberen ergens te wegen...

Succes hoor mensen!
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:03:45 #268
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195651
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
bijna twee jaar aan het zwemmen nu, elke dag toch wel minstens 80 baantjes - 104 kg -> 76.5kg
dan heb je wel wat overschot om wat chips binnen te tassen - zeg mensen vergeten jullie niet om extra vitamines en mineralen te nemen nu de winter er aankomt? je lichaam heeft het nodig met al dat gesport niet vergeten!
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:07:02 #269
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195657
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

het klopt wel, 's ochtends en tussen de middag eet ik nu genoeg (2 sneetjes brood en ik zit vol ) om het uit te houden tot het avondeten zonder koekjes en bij het avondeten schep ik genoeg op om er de hele avond op te kunnen teren . heb al vier dagen niet meer gesnoept . Behalve toen m'n zus gister om drie uur besloot om wafels te maken, maar ik had een kleintje want het beslag was op .
dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i know
  vrijdag 3 november 2006 @ 05:09:25 #270
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195661
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Na 5 boterhammen heb ik nog steeds honger.
Als je nog steeds honger hebt, dan kan je beter kleine porties nemen en in plaats van 3 maal eten per dag ... opvoeren tot 4 - 5x per dag. wel sporten he... anders ga je bulken
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:08:16 #271
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195725
Heej AcidBurner, weer terug in het ouwe topique?
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:10:17 #272
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195730
goedemorgen zwahiel!! tuurlijk af en toe is komen kijken naar mijn lotgenoten he! ... zo te lezen doen jullie het allemaal goed...op een paar choco addicts na (grapje) maar ik zal echt niet meer spammen beloofd ik blijf beleefd..leuke dag nog ik ga werken btw zwahiel de vroeger je opstaat de meer kcal's je verbrand op een dag goed bezig dus...
  vrijdag 3 november 2006 @ 06:14:04 #273
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43195741
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 06:10 schreef AcidBurner het volgende:
goedemorgen zwahiel!! tuurlijk af en toe is komen kijken naar mijn lotgenoten he! ... zo te lezen doen jullie het allemaal goed...op een paar choco addicts na (grapje) maar ik zal echt niet meer spammen beloofd ik blijf beleefd..leuke dag nog ik ga werken btw zwahiel de vroeger je opstaat de meer kcal's je verbrand op een dag goed bezig dus...
*hint*

Ik zit in tijdzone SCL

Het is hier 2.13

Hoe gaat 't nog verder met jouw gewicht? Lees een net aantal kg's nu hoor bij je...
Zit zelf nog op 77/78 met 2% vet erbij (dus 14 ~ 15% nu ) Moet terug naar 75 met 11% vet...

ff op zoek naar nieuwe sportschool met cardio, want gewichtheffen is leuk, maar niet 100% vet verbrandend
  vrijdag 3 november 2006 @ 07:17:19 #274
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43195860
ah ok ok ;-) bedje in dan!! tis al veel te laat ...wel ik was vandaag ook uitzonderlijk vroeg uit de veren... zo goed geslapen man! gisteren dan ook lekker gezwommen en dan lekker vroeg bedje in ... zaaaaalig... vraag me af waarom ik dat al die jaren zo heb laten liggen. anyway ... mijn gewicht is stabiel op 76-77kg .. schommelt af en toe wel beetje ... ik moet zeggen ik probeer nu echt op niet meer af te vallen. het zou zonde zijn om nu puur spier te zien verdwijnen. Dat is voor mij het belangrjikste ... blijven trainen en blijven eten zodat ik langzaamaan groei tot een klein tankie ...
pi_43198052
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 05:07 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

dat is de ironie van de zaak, als je sport MOET je eten. hoe ik het in het begin deed was rete-ongezond....niet eten en dan dagelijks 2 uur zwemmen. Nu weet ik dat ik geluk heb gehad dat ik genoeg reserves had. maar voor hetzelfde geld word je zo ziek als een hond. roofbouw op je lichaam is niet goed. En nog is iets ... als je gezond en voldoende eet zal je sneller afvallen. je lichaam zal niet op reserve overschakelen en de verbranding zal veel beter gaan. Dus niet uithongeren...helemaal verkeerd! ... goed eten en voldoende sport dat is de sleutel .. .trust me i know
ja maar ik sport niet . dat uurtje steppen drie keer in de week (of minder... CSI zijn herhalingen, moet even vervanging vinden anders ben ik het binnen een half uur zat) noem ik geen sport .
Tap tap tap
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:22:10 #276
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_43199584
dan down je toch gewoon alles van Lost, Prison Break, Simpsons, South Park, Family Guy etc etc ... stepgenot voor weken ;-) en uhm een goei weekend!!!!!!!!! mijn begint zodadelijk met een paar uurtjes zwemmen
pi_43201009
downloaden gaat bij mij verschrikkelijk langzaam, ik doe een week ofzo over één aflevering van grey's anatomy . Iets met de firewall ofzo, enorm irritant.
Tap tap tap
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:57:01 #278
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_43209146
Ik heb alweer bijna een hele kan zoethoutthee op

Wel weer redelijk wat vocht dus

CherryLips, dat downloaden ken ik, bij mij gaat het ook zo traag als bagger... Een mp3'tje downloaden duurt ongeveer 2 uur en dan is één liedje...

Zit er over te denken om te gaan hardlopen...
Ik zat namelijk net naar mijn schoenen te kijken en verbaasde me hoe weinig er van mijn zool afgesleten is. Ik loop nu 4 maanden dit paar Tigers, maar ze zien er nog steeds prima uit, ook op de zool! En normaal waren ze echt naar 3 maanden zwaar versleten op de zool, erg raar maar erg fijn!
Door mijn gewichtsverlies doe ik dus ook al langer met schoenen Maar dat betekend dat mijn enkels (al tijden geen last van gehad) ook meer aan kunnen. Misschien kan ik nu dan wél hardlopen zonder als een invalide te lopen de weken daarna. Vind het wel een poging waard eigenlijk... Moet zowieso weer oefenen met lopen en lange stukken lopen. Binnenkort hoop ik een hike te gaan lopen hier en over een maand hoop ik op de zuidpool (of in de buurt narate mijn portmonnee zich leent, want $2000,- voor een 6 uur verblijf op de zuidpool is wat hartig en totaal buiten mijn budget) rond te banjeren. En tussen al die sneeuw moet je ook een redelijke conditie hebben lijkt me
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 18:04:59 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_43210883
ik ben ook een tijdje niet hier geweest, maar wel braafjes blijven sporten! moet me alleen weer eens wegen op de sportschool, want hier is de weegschaal nog steeds stuk...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_43245630
Ik ga heeeeel veel sporten van de week om afleiding te hebben denk ik

Mn nichtje is vandaag op 22-jarige leeftijd overleden

Mn huis is op een gegeven moment ook wel een keer schoon van al dat poetsen om er maar niet aan te hoeven denken dat het echt waar is
pi_43245817
getsie, wat een rotnieuws sylvana..

sterkte...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43245845
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:

Mn huis is op een gegeven moment ook wel een keer schoon van al dat poetsen om er maar niet aan te hoeven denken dat het echt waar is
sterkte sylvana .
Tap tap tap
pi_43247711
Sterkte Syl, wat naar .
  zondag 5 november 2006 @ 01:00:00 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43249833
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef Sylvana het volgende:

Sterkte.... en waarom afleiding zoeken? Er aan toe geven is ook niet erg hoor.
pi_43266243
Thnx iedereen, ze was trouwens geen 22 maar 23, maar dat maakt ook niet veel uit, nog veel te jong dus

Donderdag wordt ze begraven, nota bene op de verjaardag van mn zusje

En er aan toe geven doe ik ook wel, maar de hele dag alleen maar huilen kan ik niet, probeer toch af en toe mn zinnen wel een beetje te verzetten
  zondag 5 november 2006 @ 18:28:57 #286
157031 roosjeroosje1988
pi_43266356
Sterkte.
  zondag 5 november 2006 @ 18:53:59 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43267101
Jee Sylvana, wat verschrikkelijk. Veel sterkte toegewenst.
  zondag 5 november 2006 @ 20:50:43 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43271121
Vandaag dieet advies gehad van mijn schoonbroer. 5 maaltijden per dag is een PRE als je af wilt vallen.
Zijn advies.
Bij het ontbijt mag ik koffie drinken en verder 2 sneden brood. Geen kaas.
10 uur wat fruit of komkommer
12 uur 250 gram kwark en max 2 sneden brood
15 uur wat komkommer
avondeten.... gewoon wat je normaal eet en nog 250 gram kwark

en dan nog bewegen natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door amaranta op 05-11-2006 21:28:18 ]
pi_43271470
onze weegschaal is niet heel precies en ik kreeg hem vanmorgen niet precies op 0.. Nja als die iets onder de 0 stond, woog ik 54 en als hij er iets boven stond woog ik 55.. maar er dus maar 54,5 van.. Had eigenlijk verwacht dat ik iets meer was afgevallen:$ maar goed, hij is nog een dalende lijn en dat is goed:)
  zondag 5 november 2006 @ 21:19:46 #290
157031 roosjeroosje1988
pi_43272334
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
onze weegschaal is niet heel precies en ik kreeg hem vanmorgen niet precies op 0.. Nja als die iets onder de 0 stond, woog ik 54 en als hij er iets boven stond woog ik 55.. maar er dus maar 54,5 van.. Had eigenlijk verwacht dat ik iets meer was afgevallen:$ maar goed, hij is nog een dalende lijn en dat is goed:)
Dan weeg je toch al heel weinig?
pi_43272535
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dan weeg je toch al heel weinig?
ligt aan je lengte he

ik ben maar 1.58 en weeg nou 54 kg, maar er mag dus nog zeker wel 6 kg vanaf
pi_43272708
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
ja dat heb ik ook gedaan . hoe langer ik op dat ding sta, hoe zwaarder ik word. en voor het douchen weeg ik 58, na het douchen weeg ik 58,5 (halve kilo water in m'n haar?) en dat kreng staat nooit helemaal op 0. Dan zet ik hem op 0, ga er op staan, stap er weer af, zit ie weer een halve kilo naast de 0. aargh!
Tap tap tap
  zondag 5 november 2006 @ 21:26:41 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43272746
54 is ook niet zoveel hoor sylvana....
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat van alle mensen in de beginlijst jij en marleenhoofd het het minst nodig hebben om af tevallen.
Jullie zijn allebei (afgaande op jullie gewicht) superslank...
En het lijkt er ook sterk op dat jullie beide het er het meest mee bezig zijn....een beetje tegen het obsessieve aan...
Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten en als je neit lekker in je velzit met je 54 kilo moet je vooral doorgaan. Let er wel op dat je gezondheid er niet onder gaat leiden. Want ik zie eetpatronen die echt niet gezond zijn. En het is natuurlijk wel leuk dat je nu slank bent en weinig weegt.....maar wat heb je eraan als je over een paar jaar ernstig ziek wordt, of dat je over een paar jaar onvruchtbaar bent (om maar iets te noemen) door dat obsessieve lijnen.
  zondag 5 november 2006 @ 21:26:53 #294
157031 roosjeroosje1988
pi_43272756
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ligt aan je lengte he

ik ben maar 1.58 en weeg nou 54 kg, maar er mag dus nog zeker wel 6 kg vanaf
Ik ben hooguit 1.65 en weeg ook zoiets, als het al niet meer is tenminste want ik vreet de laatste tijd wel weer heel veel.
pi_43272835
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
54 is ook niet zoveel hoor sylvana....
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat van alle mensen in de beginlijst jij en marleenhoofd het het minst nodig hebben om af tevallen.
Jullie zijn allebei (afgaande op jullie gewicht) superslank...
En het lijkt er ook sterk op dat jullie beide het er het meest mee bezig zijn....een beetje tegen het obsessieve aan...
Maargoed, je moet het natuurlijk zelf weten en als je neit lekker in je velzit met je 54 kilo moet je vooral doorgaan. Let er wel op dat je gezondheid er niet onder gaat leiden. Want ik zie eetpatronen die echt niet gezond zijn. En het is natuurlijk wel leuk dat je nu slank bent en weinig weegt.....maar wat heb je eraan als je over een paar jaar ernstig ziek wordt, of dat je over een paar jaar onvruchtbaar bent (om maar iets te noemen) door dat obsessieve lijnen.
om onvruchtbaar te worden moet je wel een aardige tijd lang aan de boulimia zijn hoor, zij eten nog heus wel wat .
Tap tap tap
pi_43272935
ik heb trouwens de laagste bmi .
Tap tap tap
pi_43272947
Volgens mij moet je helemaal niet naar je gewicht kijken maar naar de omvan in cm. van je taille. Die moet 60 a 70 cm worden en je gewicht doet niet terzake.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  zondag 5 november 2006 @ 21:30:46 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43272958
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

om onvruchtbaar te worden moet je wel een aardige tijd lang aan de boulimia zijn hoor, zij eten nog heus wel wat .
weet ik.... dat was ook het extreemste....ik wil ze er alleen maar op wijzen...
Ik herken mezelf er een beetje in...een paar jaar geleden was ik opdezelfde manier bezig als zij.
Gevolg....half jaar niet ongesteld geworden. Ik hoop nu echt dat dit geen blijvende gevolgen voor mij heeft gehad....ik wil over een klein half jaar toch wel proberen zwanger te raken namelijk.
  zondag 5 november 2006 @ 21:31:49 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43273014
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij moet je helemaal niet naar je gewicht kijken maar naar de omvan in cm. van je taille. Die moet 60 a 70 cm worden en je gewicht doet niet terzake.
De meeste mensen in dit topic streven naar een lager gewicht (en volgens mij een zo laag mogelijk groen bmi....)
pi_43273096
Amaranta, ik ben er echt niet obsessief mee bezig hoor, en ik ben ook niet dik, alleen ik heb wel een buikje, daar zit al mn vet en ik wil gewoon een strakkere buik hebben, maar verder valt het idd wel mee en van andere lichaamsdelen hoeft er niks af, alleen plaatselijk afvallen kan helaas niet

Ik heb altijd onder de 50 kg gewogen en daar voel ik me het prettigst bij, alleen sinds ik op kamers ben gaan wonen ben ik in een jaar tijd ruim 5 kg aangekomen en dat is allemaal op mn buik gaan zitten en daar baal ik gewoon van
  zondag 5 november 2006 @ 21:33:49 #301
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_43273134
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef CherryLips het volgende:
ik heb trouwens de laagste bmi .
Dat zegt dus, dat je, voor je lengte al het juiste gewicht.... en dat je dus al een lekker wijf bent dat niet HOEFT af te vallen omdat ze geen risico loopt voor overgewicht...(eerder voor ondergewicht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')