abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42781833
ik heb ook nog geen pepernoten op, vind dat niet eens zo lekker eigenlijk

zo, net weer even flink wat gezonde dingen ingeslagen in de supermarkt
  woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:31 #102
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42785856
Ik kan niet meer zoveel eten

Ik heb een fikse ontsteking aan mijn tandvlees... Mijn hele tandvlees aan mijn onder-voortanden en de hoektanden bloedt als een rund als ik er alleen al aan kom

Ik hoorde net dat 't waarschijnlijk komt omdat ik een te harde tandenborstel heb, morgen foto's doorgeven aan mijn tandarts in Nederland als die dat wil Zie mezelf hier nog niet echt naar een tandarts gaan...

Gisteren weer naar de sportschool geweest, vind het wel jammer dat ze bij mijn sportschool niet zoveel cardiotoestellen hebben. Ze hebben drie fietsen, waarvan er twee geen computers hebben, en die zijn allemaal zonder stuur, een soort van ligfietsen. Zit elke keer in de knup met mijn handen, kan ze niet kwijt! Verder gaat 't wel goed. Vanavond denk ik niet, morgen weer. Langzaam weer opbouwen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42785937
sterkte met je mond Zwahiel en das idd niet echt veel nee, 3 fietsen en dan ook nog eens 2 zonder computer en stuur, lijkt mij ook niet echt handig zulke ligfietsen nee
pi_42788130
Ik ga me vanavond wegen, paar dagen geleden ook 's avonds gewogen en kijken wat het verschil is
pi_42788148
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef wkraaij het volgende:

@cherrylips, nee 4 jaar is niet lang.. maar toch ook weer wel. Best idioot dat je zo lang moet wachten in utrecht voor een fatsoenlijke woning (en amsterdam zelfs nog veel langer).
Daarom ben ik ook verhuist naar het oosten van nederland. Daar heb je zo een woning en voor weinig geld ook nog.
waar ik nu woon, dorp in gelderland, is ook een wachttijd van 5 jaar en hele hoge huurprijzen . maar ik wil hier juist weg .
Tap tap tap
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:24:23 #106
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42800836
Naja hoe meer we aan huur betalen, hoe minder geld we overhouden om eten te kopen

Hier gaat t lekker, vanochtend weer uurtje op hometrainer gezeten, zit alweer aan mn drie uurtjes van deze week.
En net twee boterhammen met aardbeien verslonden.
Ben beetje ziekjes, maar dat gaat enorm rond hier in de buurt.
Gelukkig voel me ik me alweer stukken beter dan gister, bleeeeeegh toen voelde ik me echt verrot.

Sleep mezelf zo maar weer eens naar college
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:31:31 #107
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42820010
Ik heb eindelijk 's goed nieuws!

Gisterenavond heb de voedseldief ontmaskerd hier in huis, en toen ik zijn kamer doorzocht vond ik kleren an mij die gestolen waren, zelfs een onderbroek die hij gejat had van me, maar ook mijn iBook!

Ik heb mijn laptop weer terug!
En mijn kleren!

Had gisteren bijna niets gegeten, maar omdat ik de hele nacht door gegaan ben (ivm dingen regelen mensen bellen verzekering en zo) heb gedurende de nacht zo'n pak droge crackertoostjes gegeten, en als avond eten gisteren een reep Milka noten chocolade (ik weet niet goed, maar 't was 't enige wat ik nog had)
Gisteren pannen gekocht, een lekkere grote wok en nog wat andere spulletjes zodat ik verantwoord en gezond kan gaan koken. Want twee ketels met putjes, twee pannen die scheef zijn en uitgeschuurt zijn, zijn nu niet bepaald het schoolvoorbeeld van koken

Ik twijfel nog erg of ik door moet gaan met fitnessen op dit moment, omdat er weinig (lees geen) cardio meuk is hier, maar wel mooi veel gewichten, en daardoor verlies je ook vet massa. Ik zou graag verder gaan met mijn dieet, maar dan kan ik niet trainen want zo weinig energie binnen per dag is niet goed icm sporten

Gewoon om het laatste stukje eraf te krijgen, ik wil een platte buik hebben geen buik met in het midden nog een soort van kussen en teveel vet in mijn borstkas...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42827109
Mooi dat je je spullen weer terug hebt Zwahiel

En ook al is er weinig cardio daar, iets doen is beter dan niets toch
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:55:46 #109
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42827733
Jep, ik ben erg blij!

Kom nu net terug van 't uitgaan, ja moet soms ook gebeuren!
En idd, ik twijfel erg wat ik ga doen, ga ik door of stop (met trainen) ik of ga ik dieeten. Ik zou erg graag met mijn dieet verder willen gaan. De enige reden waarom ik gestopt ben met het dieet is omdat ik gewoonweg geen geld meer had. Het kost 50 euro per week. En dat had ik niet meer.

Crue maar waar. Jammer eigenlijk. Want ik zat pas op 13% vet terwijl mijn doel 11% maximaal was. Ik ben nu ook bezig om langzaam maar zeker naar dat doel te komen. Alleen bereik ik dat doel niet door 'krachttraining'. Dus ik ben me erg aan het beraden wat te doen? Ik heb de mensen van mijn dieet gemaild om te kijken of ik niet een kleine maand het dieet hier kan volgen. Ok, dan zie ik maar bleek en ok dat duurt een tijdje om weg te gaan. Het is verdorie het beste wat mij ooit overkomen is!

Echt gewoon, ik bedoel zoveel afvallen in zo'n korte tijd en dan daarna dat gewicht gewoon houden!
Ik ben nog steeds van mening dat het voor mij het beste is tot nu toe wat me overkomen is.
Het is alleen een beetje moeilijk om in Chili te krijgen. Ik probeer steeds contact te zoeken met Brazilië, maar mijn Porteugees is niet zo goed

Kortom: ik twijfel erg wat ik moet doen.
Persoonlijk denk ik dat ik nog niet klaar ben, ik heb mijn doel van 11% nog niet bereikt.

Gisteren hoorde van een vriend die bleek dat hij 25% vet had, ik had dat ook nog niet zo lang geleden en het zette me aan het denken. Ik wil nooit meer terug naar dat getal.
Ik ben energieker, voel me beter, heb meer zelfvertrouwen dan ooit! Serieus! Zelfs mijn schoenen slijten minder hard!

Ik zag een foto van mezelf 2 jaar geleden... Sorry maar ik schrok echt!
Een tijdje geleden toen ik nog in NL was, kreeg ik van iemand te horen dat hij me echt niet meer herkende en dat mijn metamorfose echt goed gelukt was. Daarvan krijg ik gewoon een kick, hetzelfde geld voor de opmerkingen hier op FOK!. Dát zijn steuntjes in de rug!

Nog even een vergelijk:

note: ik schaam me kapot voor deze foto!

en nu:

Ok nu wel met wat langer haar maar ik ga morgen naar de kapper...
Ik wil graag nog wat meer afvallen zeg maar, gewoon tot het formaal 'normaal' althans wat ik normaal vind.

Misschien is het een taboe, ik weet het niet, maar ik ga 't nu doorbreken.
Ik bedoel als ik mijn foto's van vroeger zie, dan schaam ik me kapot, ik denk wat is mis met mij. Hoe had ik ooit zo kunnen zijn!? Ik vind het echt niet prettig. Ik ben een gezelschapsdier maar de mening van anderen beinvloed wel mijn doen en laten, dus hoe je bent ligt ook aan anderen. Niet alleen aan jou...
Ik wil gewoon een strakker shirt aan zonder dat er wat 'uitsteekt' bij mijn borstkas zeg maar, dat is mijn heikele punt. Mijn buik boeit me niet! Maar mijn borstkas, daar is waar bij mij het hete ijzer hangt. Het liefste zou ik gewoon een kippenborst hebben, maar helaas dat wordt 't niet bij me... Ik moet doen met wat ik heb, gelukkig heb ik wel de kans om het beïnvloeden. Om het vormen zoals ik het 't liefste wil. Maar een überslanke den zal ik nooit worden. Mede omdat ik een redelijk brede bekkenvorming heb. Maar dat is niet erg, als alleen dat ene punt opgelost zou zijn. Momenteel is het zo'n dikke deuk in mijn zelfvertrouwen. Ter grootte van... Nou ik denk niet dat je 't in kunt schatten hoe groot 't is. Ik denk dat de mensen in dit topique wel weten waar ik 't over heb. Het is nu eens openbaar gezegd...

Misschien heb ik als ik wakker wordt spijt van deze post, maar ik denk 't niet!

(ik ben nog steeds erg blij dat ik mijn spullen terug heb!!!!)
pi_42836082
Zwahiel, wat een verschil zeg, je ziet er echt goed uit nu

Maarre, waarom zou je alleen dat ene dieeet volgen en probeer je niet gewoon een ander dieet wat wel te volgen is?
pi_42844866
zwahiel wow je ziet er nu echt goed uit!
en heel fijn dat je je spullen terug hebt. Wel jammer dat je huisgenoot ze dus uit je kamer steelt...

Ik zie alleen niet zo goed wat je nu bedoelt met je taboe. Misschien is het geen taboe voor mij hoor
Je door anderen laten beinvloeden hoe je zelfbeeld is, is voor mij heel herkenbaar. Ik vergelijk mezelf ook nog veels te vaak met anderen. Maar volgens mij doen heel veel mensen dat. In mijn omgeving zie ik het veel mensen doen in elk geval. En dat zijn geen lelijke of domme mensen.
En brede heupen bah, praat me er niet van!

En ik heb mezelf vanavond beloofd dat wanneer ik 75,5 weeg ik een zak drop mag kopen!
Dan ben ik namelijk op de helft en ik zit me zelf al maanden in te houden
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:27:55 #112
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42853143
Ik herken me ook wel in jouw verhaal hoor Zwahiel Vandaag was ik voo het eerst sinds tijden onder de 80 en daar was ik wel tevreden mee zodat ik mijzelf en een vriend van me heb getrakteerd op en tosti en een saucijnzenbroodje dus morgen zal ik er wel weer boven zitten maarja, het gaat er als het goed is wel weer vanaf.
Vandaag ook weer afgewassen en desserts enzo gemaakt in de keuken en weer eens lekker gezweet ook best veel water gedronken en op het eind een heerlijk pilsje van de tap
Ook een lekker stukje gefietst vandaag en er meteen achtergekomen dat een lange broek geen overbodige luxe is
Bernie en ik zijn tof.
pi_42857716
Ik ga vaker verhuizen

Ben 0,9 kg afgevallen en zit weer op de 54 nu

Eindelijk sinds een paar weken weer afgevallen dus, terwijl morgen pas al mjn grote spullen verhuisd worden ( van de week alleen met trolley tig keer heen en weer gelopen voor kleine spullen)

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 21-10-2006 10:23:58 ]
pi_42858088
aargh ik kom weer aan
Tap tap tap
pi_42858374
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:46 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik kom weer aan
dat wordt verhuizen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:08:11 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42869952
Gezien mijn voorgenomen huwelijk wil ik ook een paar kilotjes afvallen. Ik zat te denken aan een kilo of 5.
Nu zag ik bij het kruidvat afslankpillen staan. Is dat wat? Werkt het? Wat doet het eigenlijk? Iemand ervaring ermee?
pi_42879670
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
Gezien mijn voorgenomen huwelijk wil ik ook een paar kilotjes afvallen. Ik zat te denken aan een kilo of 5.
Nu zag ik bij het kruidvat afslankpillen staan. Is dat wat? Werkt het? Wat doet het eigenlijk? Iemand ervaring ermee?
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

Ik vertrouw die dingen niet zo. Heb altijd het idee dat ze vooral vochtafdrijvend zijn, zodat je wel wat gewicht verliest, maar dat dat niet echt blijvend ofzo is. Maar eerlijk gezegd is dat vooral gebasseerd op vooroordelen.

Hoe de meeste mensen in dit topic proberen af te vallen is door regelmatig te eten, niet te veel maar ook zeker niet te weinig en veel er bij te sporten. Via bijvoorbeeld www.voedingscentrum.nl kun je de eet- en beweegwijzer invullen om te kijken hoeveel calorieen je op een dag nodig hebt en binnen krijgt. Ik heb wel het idee dat je daarmee een redelijk kloppend beeld kunt krijgen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 12:06:18 #118
18653 crew  D.
pi_42881377
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen
Niet goed voor mijn bmi trouwens

Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
pi_42881744
hehehe
ik heb een zak drop mogen kopen
Ben dus op de helft!!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:26:55 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_42885879
LET OP:

Met ingang van vandaag zal de site http://slank.qqn.nl niet meer bruikbaar zijn om de nieuwe standen in te geven. Dit kan namelijk op de nieuwe site http://www.dieet-web.nl
Ook nieuwe leden kunnen hier zelf (!) een login aanmaken. De oude gegevens worden zo snel mogelijk verhuisd naar de nieuwe site, het plaatje zal ook zo snel mogelijk aangepast worden (op dit moment laat het plaatje de stand van zaken van de oude login zien).

Kom je fouten tegen, heb je ideeen of wil je vertellen hoe verschrikkelijk mooi/lelijk het eruit ziet, vertel het me
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:22 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_42886040
Derhalve kan de tekst in de OP ook aangepast worden (haal asjeblieft dat emailadres eruit, het stond niet voor niets in een image!!!)

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42886399
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
edit: maar het nieuwe resultaten kunnen dus nog niet op t plaatje worden gezien? tenminste dat lukt me nog niet..

[ Bericht 40% gewijzigd door marleenhoofd- op 22-10-2006 14:55:05 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:40:55 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42889964
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen
Niet goed voor mijn bmi trouwens

Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
hoe gedaan? Netjes hoor!

@ Wkraai: Netjes Smakelijk! Niet alles in een keer he

@Troel: Ook tof Ziet er goed uit! Thanks!
pi_42896181
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
ja, of niet dus.. Ze zijn de keuken aan t verbouwen.. en ik meende dat we er alleen vandaag en morgen niet inkonden maar t komt er nu op neer dat we er de hele week niet in kunnen i.v.m. voegen die dan weer moeten drogen en dan de nieuwe keuken enz.. echt fatsoendelijke maaltijden zullen het deze week niet worden dus.. ik ga dan ook maar een weekje niet strepen en proberen gewoon zo op te letten
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:40:43 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_42897907
Dames en heren, nog een klein puntje.

Bert is op dit moment bezig met het nieuwe plaatje. Ik heb bij Bert aangegeven dat iedereen pas bij een nieuwe update weer op het lijstje verschijnt (dit omdat ook alle oude accounts overgezet zijn).

Daarnaast zou ik jullie willen verzoeken om opnieuw jullie streefgewicht en lengte in te vullen, anders zal ik dat allemaal met de hand in moeten vullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:44:58 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42898060
Geen probleem, ik vind het al hardstikke tof dat jullie het allemaal regelen! Bedankt
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:46:27 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_42898118
mordradead, als ik het goed heb zijn de gegevens van jouw oude account ook overgezet naar je nieuwe, zodat je een doorlopend overzicht hebt.

Service van de zaak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42898736
Mijn accountgegevens zijn ook overgezet zie ik

Ziet er goed uit Troel

Alleen bij profiel-geslacht staat bij mij "man"
pi_42899197
hmm ik ben ook een man!
alleen niet alle gewichtsupdates van mij staan er tussen.
Maar die kan ik er zelf wel even tussen zetten.
mijn lengte, begin gewicht en streefgewicht heb ik al ingevuld
Maar verder erg netjes allemaal!
Ook erg leuk dat de lichaamsomtrek bij gehouden kan worden!

Enne, ik doe heel zuinig met mijn drop hoor! Ik heb er 3 op vandaag.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:17:48 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899356
Hmmm, dat was eerst de standaard waarde. NU is de standaardwaarde vrouw. Tzt kan het profiel ook ge-edit worden, dus dan kan dat rechtgezet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42899816
Troel, heel fijn dat jullie dit allemaal voor ons willen regelen! Ik ga vanzelfsprekend wel even zelf mijn lengte ed. invullen!
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:33:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899968

Dit is overigens de nieuwe image!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:35:56 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_42900061
Oja, de BMI's worden nog aangepast, denk de komma maar 1 plaats naar links
Edit: al aangepast
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:38:41 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42900155
Dan ben ik nu zeker een vrouw nou ja, morgenochtend bij update wel veranderen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:43:54 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42900322
Weet niet of ik hier goed zit maar ik wil echt even trots zijn.
Na de bevalling had ik nog flink wat overgewicht, ik was het spuugzat en ben erg op mijn eten gaan letten (niet meer snoepen en geen cola meer) ook ben ik meer gan bewegen, en ik ben echt trots op mezelf.
Ik ben dus 11 kilo afgevallen!!!

Dit was ik een half jaar terug, woog toen 68 kilo (ben 1.63) en had maat 40/42.

Deze foto heb ik een uur geleden gemaakt, 11 kilo lichter en maat 36/38.
Ik kan gewoon weer in mijn oude broeken!!

Als ik hier verkeerd zit even zeggen maar ben echt zo blij!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42900688
Snakelady, goed man

Je ziet echt een goed verschil zeg, knap hoor
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:04:47 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42901158
dank je wel!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42901205
goed zo snakelady! mijn grote voorbeeld .
Tap tap tap
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:52:56 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42903006
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
pi_42903070
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef zwahiel het volgende:
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
stuur ook een beetje zon deze kant op, hier is het de hele dag regenachtig geweest en dat zal voorlopig ook nog zo blijven hoorde ik

het verhuizen zit erop, veel beweging gehad dus, vorige week daardoor al 0,9 kg afgevallen, ben benieuwd of ik volgende week ook nog afgevallen ben of dan niet meer. Vandaag wel een patatje als avondeten gegeten, had echt geen puf meer om nog te koken ( vanmiddag wel groentensoep gekookt en gegeten)
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 23:20:38 #141
18653 crew  D.
pi_42903952
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

hoe gedaan? Netjes hoor!
Dank je

Het afvallen:
iedere dag op de hometrainer (minimaal 25 km) genoeg water drinken, niet snoepen, geen extra porties opscheppen en 2 maaltijden per dag.(ja, velen vinden dit te weinig, maar ik had er genoeg aan en het was effectief)

Het aankomen:
zeker 4x per week in de gewichten hangen, om de 2 á 3 uur eten, vooral extra eiwitten (iedere dag een eiwitshake)
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:19:40 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909116
Ik wil ook een hometrainer!!! echt 's erachter komen waar hier de viavia is (übergrote 2ehands markt). Misschien dat ik er daar eentje kan kopen. Of ik moet switchen van sportschool. Maar ja deze is best goeiekoop

Kijk wel eens deze week moet ik namelijk verlengen. Dat gewichtentrainen is ook niet verkeerd ik heb alleen het idee dat je er geen flikker aan vet mee verbrand en dat wil ik juist wel

Moet mijn buik weg krijgen!

Het spierentrainen zelf is wel prettig eigenlijk! Je merkt het meteen, tenminste ik wel nu na 2 weken in mijn armen. Het is vrij duidelijk zichbaar. Ook al in mijn borst, dat zijn opstekers! Daar heb ik wat aan!

Die eiwitshakes, ik ken het van vroeger ja Werkt nog behoorlijk goed voor als je spiermassa op wilt bouwen hoor! Heb er thuis nog een hoop liggen, alleen smaken die krengen zo chemisch dat ik ze links heb laten liggen. Bleeehrg!
Ik ga deze week ook 's op zoek naar een squashcentrum. Vroeger squashte ik gewoon 2x per week, 2x per week spinning en zo nog trainen. Helaas is dat een beetje onmogelijk hier. Maar ik ga wel proberen het beste ervan te maken... Ook al heb ik vandaag maar een keer gegeten (halve dag geslapen, gisteren (lees vanmorgen vroeg) laat naar bed gegaan... Morgen weer werken en dan gaat het trainen weer loos.

Ik kreeg ook te horen dat mijn blog op de website van de 'schoolkrant' van de Hogeschool Utrecht geplaatst wordt vanaf komende week Natuurlijk wel ingekorte versies

Time to start over, in alle opzichten
pi_42909118
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 23-10-2006 04:37:10 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:40:32 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909169
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
pi_42909172
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:40 schreef zwahiel het volgende:
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:56:54 #146
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909212
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
De mens is een zwak wezen... Daarbij... Je kunt niet altijd zo makkelijk afvallen. Ik vind het nog steeds een prestatie dat niet alleen ik, maar ook genoeg mensen in dit topique afvallen...!

Het is te makkelijk om te zeggen dat je het zo even kunt, zo werkt het niet. Levensgewoonten afleren kan maanden, soms jaren duren. Dat heeft niets met zwakheid te maken, maar puur alleen met gewoonten die je als een persoon hebt.

Denk je eens in hoe moeilijk zou het voor jou zijn als je van vandaag op morgen ipv met rechts met links gaat schrijven (of als je links bent andersom!) Dat is ook een gewoonte. Je zou dus net zo makkelijk kunnen zeggen dat alle linksschrijvers ook zwak zijn, want dat is net als niet afvallen of verkeerd eten een gewoonte van het lichaam. Uit gemak worden die mensen links schrijven aangeleerd door de maatschappij. Maar kijk eens naar andere maatschappijen. Ik denk dat je in USSR geen linkschrijvenden tegen kwam hoor. Rechtsschrijven. Even als dik of dun zijn.

Ook ligt het aan het eten van tegenwoordig. Ook hebben veel mensen er aanleg voor. Als je kijkt naar welke rotzooi je koopt terwijl je denkt dat het gezond is, dan schrik je wel. En zo wordt je stapje voor stapje dikker.

Denk eens aan de rokers die stoppen, die worden allemaal moddervet! En kunnen er niet zoveel aan doen.

Je lichaam geeft soms rare reacties. Of mensen die zwanger zijn geweest en hun figuur niet meer terug krijgen! Het blijft wél een prestatie. Misschien niet voor jou, maar voor de mensen die het doen wel. En dan heb ik het niet over een lullig (sorry) 7 kg. Dat stelt niet zoveel voor. Van die 7 kg is 4 kg vocht. Zo kan ik het ook! Je bent dus in feite maar 3 kg afgevallen. Later heeft je lijf je vochtbalans hersteld en daardoor ben je nog langzaam wat kg's kwijt geraakt. Maar 7kg in een maand is niet zoveel. Misschien is het beter om te zeggen dat afvallen geen prestatie op zich is, verantwoord afvallen wel, maar dat het gewicht eraf houden, de juiste mentaliteit behouden en de juiste instelling behouden wel een prestatie is. Want dat is in zekere zin ook wel zo.

Bedoel het afvallen is slechts een klein deel van het proces. Daarnaast hoort bij afvallen, misschien niet bij jouw, maar bij de meeste in dit topique ook een andere proces. En dat is het psychische proces. Je kunt ontkennen wat je wil, maar dit is voor ieder mens anders. En dat is juist het zwaarste voor de mensen die afvallen en dat wordt wel als een prestatie gezien. Het geheel als een actie. Dat is wat het voor de meesten hier een prestatie maakt, niet alleen het afvallen! Als je eerst het hele topique en wat oudere delen door gelezen had dan had je misschien een ander inzicht gehad en beter en fatsoenlijker gereageerd...

(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
pi_42909332
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:56 schreef zwahiel het volgende:
(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:07:28 #148
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909366
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
[..]

Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
hmjah, je kunt jezelf genoeg haten om idd aan het juiste lichaam te komen. Trouwens een mooie quote uit Dodgeball

Ik heb 't een tijdje gedaan, 't is ook niet alles hoor! En je kúnt niet altijd gezond eten! Het is misschien erg makkelijk gezegd, maar het is nu eenmaal zo. Als ik kijk naar mezelf. Ik wil op tijd eten 's avonds. Dat kan gewoonweg niet omdat ik tot half 7 moet werken, ben pas rond 7 uur half 8 thuis. Dan is het voor mij eigelijk al te laat om te eten. Eet ik te weinig en ga ik trainen dan gaat dat niet goed. Ik dwing mezelf dan om tot minimaal 12 uur op te blijven om toch wat te verteren.

Middag eten gelijke klokje, ik heb pas om half 2 middagpauze tot half 3, hoe ongezond is dat!? Ik begin wel om 9 uur met werken (althans dat is de bedoeling) maar dan nog!

Optimaal is het niet, optimaal zou zijn, 8 uur eten misschien wat later, daarna rond 12 / 1 uur eten en dan om 5 / 6 uur weer dat zou optimaal zijn, maar het gaat hier niet!

Over je redenatie dat je beter functioneerd, daar kan ik idd echt over mee praten! Het praktische voorbeeld van mij is dat mijn schoenen niet slijten, of veel minder Normaal had ik elke 3 maanden een nieuw paar schoenen nodig, nu loop ik al 4 maanden op dit paar zonder echte grote slijtage aan de zolen

Het is allemaal prioriteiten, kijk je moet er veel voor laten als je snel veel af wilt vallen, veel mensen willen dat wel maar beginnen niet, ik heb dat ook! Het is ook erg moeilijk om alleen te beginnen. Dit topique is ook meer een steuntopique voor die mensen, tenminste zo zie ik het. Ik heb er persoonlijk erg veel aan! De stap moet je zelf zetten, je moet zelf het werk doen. Maar je hebt hier wel meer mensen die weten wat je aan het doen bent en je jut elkaar ook op. Ik zie 't als een beetje een concurrentiegevoel. Je probeert toch wel met z'n allen af te vallen.

Voor buitenstaanders die zoals jij kennelijk makkelijk afvallen kan het simpel over komen, maar niet iedereen valt makkelijk af.

Een voorbeeldje: toen ik met mijn dieet bezig was, schakelden mijn hersenen uit! Heel simpel. Liep de trap op naar het magazijn op mijn werk en wist boven niet meer wat ik moest halen. Omdat ik zo bezig was met vet te verbranden en alleen het noodzakelijke aan energie binnenkreeg. Dan gaat het wel snel maar je lijf moet er aan wennen. En juist die gewennigsperiode is voor de meeste mensen het moeilijkste, zo ook voor mij.

Ik vind niet dat je er zo neerbuigend over moet doen, zoals ik al zei is het voor jou misschien erg makkelijk voor anderen niet. Vergeet niet dat het meer is dan afvallen alleen. Het is voor de meesten hier ook een verandering van persoonlijkheid, zelfbeeld, zelfbewustzaamheid, zelfvertrouwen, kijk op de wereld, kijk op zichzelf, levensstijl en gewoonten. En die stappen zijn veel moeilijker en complexer dan het simpelweg verliezen van gewicht! (bij mij interesseert het hele gewicht niet eens, ik heb 't alleen maar over percentages!)
pi_42910744
Ondanks de kermis, veel drinken en uit eten toch nog een halve kilo afgevallen.
Zit nu op 76 kg, ben al bijna op de helft Gisteren met mijn moeder broeken gepast, zij past haar broeken niet meer, en ik pas al haar broeken. Ben zo trots, haar linnen broek maat 40 zat vrij los bij mij
Als we allebei ons streefgewicht hebben bereikt (zij 55 kg, ik 65 kg) , hebben we afgesproken dat we lekker gaan shoppen samen.
pi_42910873
Het leek vanmorgen wel of ik 64 woog . Ik wacht nog maar even met updaten, maar het gebeurt tegenwoordig wel steeds vaker dat ik wat afgevallen lijk te zijn!
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:08:04 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42910937
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:55 schreef Sabinee het volgende:
Ondanks de kermis, veel drinken en uit eten toch nog een halve kilo afgevallen.
Zit nu op 76 kg, ben al bijna op de helft Gisteren met mijn moeder broeken gepast, zij past haar broeken niet meer, en ik pas al haar broeken. Ben zo trots, haar linnen broek maat 40 zat vrij los bij mij
Als we allebei ons streefgewicht hebben bereikt (zij 55 kg, ik 65 kg) , hebben we afgesproken dat we lekker gaan shoppen samen.
76 kilo en dan maat 40 aankunnen, hoe doe je dat? als ik dat zou wegen zou ik denk ik wel maat 46 hebben oid. Of ben je erg lang? Wel gefeli trouwens dat het zo goed gaat!
pi_42914546
Snakelady, ziet er netjes uit!
Q, nog steeds je kilo kwijt?
En sabinee, hoe doe je dat met 76 kilo maat 40 passen?
Ik denk dat we dan een andere maat 40 hebben. Jij bent langer als ik en met mijn bijna 75 kilo begint maat 42 een tikkie te wijd te zitten. Ik denk dat ik pas bij 72 kilo maat 40 goed aankan.
Het zal wel uitmaken waar die broek is gekocht denk ik.

Enne...fok doet het weer!! yehhh

En ik ben heeeel blij dat ik veel van mijn oude kleren hebt bewaard. Alles wat ik nog veels te mooi vond om weg te geven (en waar sentiment aan zat) heb ik in dozen bewaard. Zo langzamerhand begin ik weer dingen te passen. Scheelt me kapitalen aan geld . Er liggen nog wel 10 mooie broeken te wachten. En nog wat truitjes. tshirts had ik wel bijna allemaal weggegooid.

En tis vandaag nog precies 2 maanden tot de kerst Jippie! ik heb het meeste zin erin omdat ik dan mijzelf in mijn mooie nieuwe kerstoutfit aan de familie kan showen (ik moet die outfit nog kopen hoor). Mijn familie woont niet in de buurt en heb ik al weer een paar maanden niet gezien.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:48:30 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42914721
quote:
[b]Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef
En sabinee, hoe doe je dat met 76 kilo maat 40 passen?
Ik denk dat we dan een andere maat 40 hebben. Jij bent langer als ik en met mijn bijna 75 kilo begint maat 42 een tikkie te wijd te zitten. Ik denk dat ik pas bij 72 kilo maat 40 goed aankan.
Het zal wel uitmaken waar die broek is gekocht denk ik.
uh snap niet dat jullie daar zo van opkijken?
Ik ben ook erg lang (185 cm) en ben 89,5 kg en heb ook gewoon maat 42 hoor.....
(overigens van veel verschillende merken)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:59:14 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42915008
Nou ik kijk ervan op omdat ik 168 cm ben, 64 kg weeg en maat 38 heb. Een heel soms zelfs 40.
Dus ik ben een stuk kleiner en lichter en dan toch dezelfde confectiemaat. Misschien zijn jullie gespierder.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:05:43 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915219
ja maar het gewicht zit dus ook verdeeld over het hele lichaam, ook al ben ik zoveel zwaarder.
En ja ik sport inderdaad wel redelijk, maar denk niet dat dat het enige is wat ermee te maken heeft.
ligt er natuurlijk ook nog aan welke bouw je hebt (peer, appel etc...)
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:07:22 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42915270
Ik ben een echte zandloper, dus van onder en van boven wat ronder en ook niet heel erg gespierd, misschien is dat het.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:10:01 #157
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915366
zal ik anders ff een foto plaatsen, dan heb je een idee hoe het eruit ziet (89 kg en maat 42)
???
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:14:08 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915509
zo dan hebben jullie een beetje een idee ervan
pi_42915528
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:05 schreef Beessie-Jen het volgende:

ligt er natuurlijk ook nog aan welke bouw je hebt (peer, appel etc...)
en hoe strak je je kleding wil hebben.
Ik vind dat ik in een maat pas als er een beetje ruimte over is en er geen rolletjes 'overhangen'. Sommigen zullen vinden dat ze in een maat passen als ze de rits/knoop dichtkrijgen (evt met geweld )
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:21:09 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42915790
vind je dat die kleren te strak zitten op de foto dan? ik koop echt geen kleren om de maat hoor??
(die ziet toch niemand als ik het aan heb????)
pi_42915922
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
vind je dat die kleren te strak zitten op de foto dan? ik koop echt geen kleren om de maat hoor??
(die ziet toch niemand als ik het aan heb????)
Ik bedoelde in het algemeen, niet gericht op jou. Ik zie wel een rolletje trouwens, dus ik had die broek een maat groter gekocht
algemeen: oOf iets je past qua maat is subjectief
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:26:56 #162
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916014
ja daar heb je zeker gelijk in.... sommige mensen WILLEN ook speciaal een maat en als het niet past (dus te strak zit), dan doen ze het toch aan, omdat ze geestelijk geen grotere maat aanwillen...

naja ik ben zelf van mening dat het ook nog lekker moet zitten.. dus inderdaad makkelijk dicht te krijgen en vooral niet knellen enzo...
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:27:30 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_42916035
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ik kijk ervan op omdat ik 168 cm ben, 64 kg weeg en maat 38 heb. Een heel soms zelfs 40.
Dus ik ben een stuk kleiner en lichter en dan toch dezelfde confectiemaat. Misschien zijn jullie gespierder.
Ik heb ook gewoon maat 42 van shirts en dergelijke

Ik weeg nog 95 kilo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:28:15 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_42916067
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja daar heb je zeker gelijk in.... sommige mensen WILLEN ook speciaal een maat en als het niet past (dus te strak zit), dan doen ze het toch aan, omdat ze geestelijk geen grotere maat aanwillen...

naja ik ben zelf van mening dat het ook nog lekker moet zitten.. dus inderdaad makkelijk dicht te krijgen en vooral niet knellen enzo...
Fran Dresscher schijnt dat te hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42916212
Ik ben weer terug uit Amerika en slechts 0,4kg aangekomen Valt me alles mee, want mijn eetregime is er flink aangegaan zeg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42916359
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon maat 42 van shirts en dergelijke

Ik weeg nog 95 kilo
ik ben 1m70, weeg nu 59 kilo en heb maat 40/42 qua truien en shirts .
Tap tap tap
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:39:22 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42916440
ik heb bovenkleding vaak L of XL (nogal redelijke boezem)
en onder dus 42 (en soms 44 als het klein valt..)
pi_42916537
Ja, maten/gewicht/lengte verhoudingen zijn altijd raar. Toen ik (1.78m) nog 59 kilo woog (!), had ik ook nog steeds maat 38.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:58:57 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_42917030
Het gaat toch niet om de maat, het gaat erom hoe het er uit ziet
disclaimer
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:36:46 #170
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42918242
Wiehoe fok is terug!

Heb weer een baaldag gehad..vorige week zaterdag
Chips, pepernoten, warme chocolademelk...

Maar ben zondag direct gestraft met een inmense buikpijn die zelfs tot maandag duurde..

Zondag een fruitdagje gehouden en ook maandag en dinsdag heel netjes gedaan om het te compenseren.
Kan deze week weinig op mn hometrainer omdat ik niet zoveel thuis ben.
Vakantie he (of iig leesweek ), dus hang lekker bij mn vriend thuis..
Maar ga toch nog even proberen twee uurtjes mee te pakken deze week in de tijd dat ik thuis ben!

Ik hou dagelijks bij wat ik eet, om zo ook te zien hoe lang de periodes zijn dat ik weer de fout in ga.
Val mezelf toch wel erg tegen, ga zeker 1x in de anderhalve week/twee weken de fout in.
Zelfs terwijl ik mezelf er zo mee confronteer door een 'eetagenda' bij te houden...
Waar is die wilskracht?!!!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 12:41:11 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_42918382
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef Klein het volgende:
Wiehoe fok is terug!

Heb weer een baaldag gehad..vorige week zaterdag
Chips, pepernoten, warme chocolademelk...

Maar ben zondag direct gestraft met een inmense buikpijn die zelfs tot maandag duurde..

Zondag een fruitdagje gehouden en ook maandag en dinsdag heel netjes gedaan om het te compenseren.
Kan deze week weinig op mn hometrainer omdat ik niet zoveel thuis ben.
Vakantie he (of iig leesweek ), dus hang lekker bij mn vriend thuis..
Maar ga toch nog even proberen twee uurtjes mee te pakken deze week in de tijd dat ik thuis ben!

Ik hou dagelijks bij wat ik eet, om zo ook te zien hoe lang de periodes zijn dat ik weer de fout in ga.
Val mezelf toch wel erg tegen, ga zeker 1x in de anderhalve week/twee weken de fout in.
Zelfs terwijl ik mezelf er zo mee confronteer door een 'eetagenda' bij te houden...
Waar is die wilskracht?!!!
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, zo'n eetagenda, maar ik zou het zelf afraden. De reden daarvoor is dat je extreem geobsedeerd bezig raakt met alles wat je in je mond steekt. Op een gegeven moment voel je je schuldig als je een appel eet, bij wijze van spreken. Omdat je jezelf elke keer weer confronteert met wat je hebt gegeten.
Een keer in de week een extreem ranzige eetdag hebben is juist supergoed voor het afvallen, hoe stom het ook klinkt. Je geeft op die ene dag je spijsvertering een enorme boost Ik heb het maanden volgehouden: 6 dagen gezond, 1 dag helemaal los. Ben er 1,5 kilo per week mee afgevallen en heb het er goeddeels af kunnen houden.
disclaimer
pi_42918856
Nog even over die maten, ik meet mezelf altijd en dan lees ik de maat af van een maattabel.
Het scheelt natuurlijk of je erg gespierd bent, of juist helemaal niet.
Spieren wegen natuurlijk meer en dan ben je slanker bij het zelfde gewicht.
Maat 42 is voor mij heupwijdte 102-104 cm en borstbreedte 94-97 cm.
Kwa taille val ik zelf in maatje 36 met mijn 65 cm taille
Mijn heupwijdte is nu 101 cm, dus net onder maat 42 en mijn borstbreedte 98 cm das weer net boven maat 42.
Lekker handig allemaal.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:22:52 #173
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42919876
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een tijdje gedaan, zo'n eetagenda, maar ik zou het zelf afraden. De reden daarvoor is dat je extreem geobsedeerd bezig raakt met alles wat je in je mond steekt. Op een gegeven moment voel je je schuldig als je een appel eet, bij wijze van spreken. Omdat je jezelf elke keer weer confronteert met wat je hebt gegeten.
Een keer in de week een extreem ranzige eetdag hebben is juist supergoed voor het afvallen, hoe stom het ook klinkt. Je geeft op die ene dag je spijsvertering een enorme boost Ik heb het maanden volgehouden: 6 dagen gezond, 1 dag helemaal los. Ben er 1,5 kilo per week mee afgevallen en heb het er goeddeels af kunnen houden.
Ik heb t idd ook eerder gedaan en er komt altijd een moment dat t me niet meer bevalt en ik er mee kap...
Maar het is nu even lekker als stok achter de deur, ik moet het voor mezelf toch weer noteren als ik verkeerd heb gegeten en dat maakt mij voor mij de drempel een stukje hoger om toch te snoepen!

Maar ben bang dat ik 1 1/2 kilo per week nooit zou gaan redden...ik doe daar eerder een half jaar over!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:25:44 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_42919964
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Klein het volgende:

[..]

Ik heb t idd ook eerder gedaan en er komt altijd een moment dat t me niet meer bevalt en ik er mee kap...
Maar het is nu even lekker als stok achter de deur, ik moet het voor mezelf toch weer noteren als ik verkeerd heb gegeten en dat maakt mij voor mij de drempel een stukje hoger om toch te snoepen!

Maar ben bang dat ik 1 1/2 kilo per week nooit zou gaan redden...ik doe daar eerder een half jaar over!
Maar dan ben je jezelf toch constant aan het controleren en het straffen? Voel je je daar niet ongelukkig bij?
En die 1,5 kilo per week gingen gepaard met een BMI van bijna 33, dan gaat het ook wat rapper
disclaimer
pi_42920064
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, k heb geen meetlint

Ik ben vandaag geslaagd voor mn theorie-examen met maar 2 fout en dat ga ik toch wel even voorzichtig vieren
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:30:09 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_42920095
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, k heb geen meetlint

Ik ben vandaag geslaagd voor mn theorie-examen met maar 2 fout en dat ga ik toch wel even voorzichtig vieren
Yay
En binnenkort BNOR-examen?
Ik rij nu 2 weken rond inmiddels. Autorijden roeleert
disclaimer
pi_42920156
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Yay
En binnenkort BNOR-examen?
Ik rij nu 2 weken rond inmiddels. Autorijden roeleert
jup, dat wordt vanavond gelijk aangevraagd
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:40:46 #178
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42920434
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar dan ben je jezelf toch constant aan het controleren en het straffen? Voel je je daar niet ongelukkig bij?
En die 1,5 kilo per week gingen gepaard met een BMI van bijna 33, dan gaat het ook wat rapper
Ik weet niet, ik snap wat je bedoelt, maar voel me daar op dit moment echt niet vervelend bij.
Heb zeker eerder momenten gehad dat ik kneitergek van mezelf en de lijstjes werd, maar dan
stopte ik er ook gewoon weer mee.
Op dit moment is het meer beetje bijhouden. En let eigenlijk meer op het aantal keren dat ik goed de fout inga, dan dat ik echt kijk wat ik elke dag heb gegeten ofzo..
En die dagen wil ik dan gewoon weer compenseren met een tijdje goed eten..

Snap echt wat je bedoelt, maar op dit moment voelt het absoluut niet zo en als het weer foute kant op gaat kap ik er gewoon weer mee!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:30 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_42920547
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:40 schreef Klein het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik snap wat je bedoelt, maar voel me daar op dit moment echt niet vervelend bij.
Heb zeker eerder momenten gehad dat ik kneitergek van mezelf en de lijstjes werd, maar dan
stopte ik er ook gewoon weer mee.
Op dit moment is het meer beetje bijhouden. En let eigenlijk meer op het aantal keren dat ik goed de fout inga, dan dat ik echt kijk wat ik elke dag heb gegeten ofzo..
En die dagen wil ik dan gewoon weer compenseren met een tijdje goed eten..

Snap echt wat je bedoelt, maar op dit moment voelt het absoluut niet zo en als het weer foute kant op gaat kap ik er gewoon weer mee!
Ik was mijn eigen frustraties geloof ik een beetje aan het reflecteren, waarvoor excuses Ik heb daar namelijk zelf wel vrij snel last van, dat het echt de overhand gaat nemen
disclaimer
pi_42921346
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 10:40 schreef wkraaij het volgende:
...
Q, nog steeds je kilo kwijt?
...
JAAAAAAAA, hoewel ik het nog niet geloof, maar vanmorgen wassie er nog steeds af . Als ie er morgen nog af is ga ik updaten .
pi_42927038
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
zo dan hebben jullie een beetje een idee ervan
[afbeelding]
ik zou het zo laten.
ja, misschien een andere tas
maar afvallen? Neuj..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:20:23 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_42927147
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik zou het zo laten.
maar afvallen? Neuj..
Hee, jij ook hier?
disclaimer
pi_42927236
ja, ik heb het nodig, dat weet je toch
pi_42930106
Mn fiets is weer gemaakt en ga hem voorlopig toch maar niet verkopen, dus vanaf morgen kan ik weer naar de sportschool

Ik heb een schema opgesteld waar ik me zoveel mogelijk aan wil proberen te houden

Maandag: 17.00 uur Bodypump
Dinsdag 20.00 uur: Bodystep
Donderdag 20.00 uur: Bodystep
Vrijdag: Als ik 's ochtends niet naar school hoef:
9.30 uur: Bodypump
10.30 uur Bodystep

Als ik wel naar school moet
20.00 uur: Bodypump
pi_42930519
is dat niet een beetje teveel van het goede?
pi_42930583
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef FUFR het volgende:
is dat niet een beetje teveel van het goede?
4-6 uur in de week sporten ben ik gewend, en als ik eenmaal begonnen ben dan hou ik het ook wel vol, alleen dat beginnen is lastig als je er een tijdje uit bent geweest. Maar goed, ik ga er gewoon voor, anders val ik nooit af natuurlijk

Sommigen hier die staan elke dag een uur te steppen, dan valt dat van mij nog wel mee En het is ook de ene dag krachttraining en de andere dag conditietraining, dus spieren krijgen ook voldoende rust
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:28:20 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42930776
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik zou het zo laten.
maar afvallen? Neuj..
Thx

maaruh ik moet nog zeker 10 kg afvallen....
(ben er inmiddels ruim 25 kwijt)
pi_42930805
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Thx

maaruh ik moet nog zeker 10 kg afvallen....
(ben er inmiddels ruim 25 kwijt)
Wow, goed man Veel succes met de laatste 10 kg dan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:35:26 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_42930965
thanx Sylvana
de laatste loodjes wegen wel het zwaarst hoor....
vooral nu ik weer fanatiek volleybal val ik niet echt snel meer af.. (denk iets te maken met spieropbouw).
pi_42931081
Ik ga morgenochtend denk ik weer een les steps doen, en daarna lekker in de sauna.
pi_42936493
ik kijk afvallers of zoiets op dit moment en eet een stokbroodje Bressot.

stoppen met roken is makkelijker

mm...moet misschien niet teveel in 1 keer doen..
pi_42937018
Hmm ik sport nauwelijks meer, maar blijf even slank, zo niet slanker.. ik mag niet klagen natuurlijk, maar hoe kan dit nou?
pi_42937356
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm ik sport nauwelijks meer, maar blijf even slank, zo niet slanker.. ik mag niet klagen natuurlijk, maar hoe kan dit nou?
Als je erachter bent, laat het ook ff aan ons weten, kijken of het bij ons ook werkt
pi_42944226
Ik heb geupdate. Wel naar 64,5 i.p.v. 64 omdat ik dat niet zo goed aandurf, maar 65 was het niet meer.

Nu ontbijten en naar steps toe!
pi_42946901
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

76 kilo en dan maat 40 aankunnen, hoe doe je dat? als ik dat zou wegen zou ik denk ik wel maat 46 hebben oid. Of ben je erg lang? Wel gefeli trouwens dat het zo goed gaat!
Ik ben 1.73m..en maat 46 vind ik wel heel overdreven hoor
Ondertussen alweer 75 kg En nee mijn broeken zitten niet zo strak dat er rollen overheen hangen, ik heb ze het liefst ook een beetje losjes. Denk inderdaad dat het aan het merk ligt (en het is LINNEN) want verder heb ik gewoon nog mn maat 42 broeken hoor Heb een zandloperfiguur en ben vrij gespierd ja.
Maar vind wel dat jullie er een beetje te verbaasd over zijn
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:12:14 #196
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42947011
hey allemaal

kom nog eens goededag zeggen ;-) het gaat allemaal goed precies
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:00 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_42947055
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:07 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Ik ben 1.73m..en maat 46 vind ik wel heel overdreven hoor
Ondertussen alweer 75 kg En nee mijn broeken zitten niet zo strak dat er rollen overheen hangen, ik heb ze het liefst ook een beetje losjes. Denk inderdaad dat het aan het merk ligt (en het is LINNEN) want verder heb ik gewoon nog mn maat 42 broeken hoor Heb een zandloperfiguur en ben vrij gespierd ja.
Maar vind wel dat jullie er een beetje te verbaasd over zijn
Inderdaad, ik had met 70 kilo en lengte 1.68 maat 38/40, dus volgens mij is het heel normaal
disclaimer
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:15 #198
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42947066
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Makkelijk antwoord ... je spieren zijn langzaam aan het verdwijnen.... spieren wegen meer dan vet en daarom heb je het idee dat je nog meer afvalt... wat er eigenlijk aan het gebeuren is is dat je spiermassa verminderd. En dit geeft de illusie dat je slanker aan het worden bent!

grtz

A.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 12:12:23 #199
18653 crew  D.
pi_42948755
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:19 schreef zwahiel het volgende:
Ik wil ook een hometrainer!!! echt 's erachter komen waar hier de viavia is (übergrote 2ehands markt). Misschien dat ik er daar eentje kan kopen. Of ik moet switchen van sportschool. Maar ja deze is best goeiekoop

Kijk wel eens deze week moet ik namelijk verlengen. Dat gewichtentrainen is ook niet verkeerd ik heb alleen het idee dat je er geen flikker aan vet mee verbrand en dat wil ik juist wel

Moet mijn buik weg krijgen!

Het spierentrainen zelf is wel prettig eigenlijk! Je merkt het meteen, tenminste ik wel nu na 2 weken in mijn armen. Het is vrij duidelijk zichbaar. Ook al in mijn borst, dat zijn opstekers! Daar heb ik wat aan!

Die eiwitshakes, ik ken het van vroeger ja Werkt nog behoorlijk goed voor als je spiermassa op wilt bouwen hoor! Heb er thuis nog een hoop liggen, alleen smaken die krengen zo chemisch dat ik ze links heb laten liggen. Bleeehrg!
Ik ga deze week ook 's op zoek naar een squashcentrum. Vroeger squashte ik gewoon 2x per week, 2x per week spinning en zo nog trainen. Helaas is dat een beetje onmogelijk hier. Maar ik ga wel proberen het beste ervan te maken... Ook al heb ik vandaag maar een keer gegeten (halve dag geslapen, gisteren (lees vanmorgen vroeg) laat naar bed gegaan... Morgen weer werken en dan gaat het trainen weer loos.

Ik kreeg ook te horen dat mijn blog op de website van de 'schoolkrant' van de Hogeschool Utrecht geplaatst wordt vanaf komende week Natuurlijk wel ingekorte versies

Time to start over, in alle opzichten
Hometrainers zijn niet zo duur, ik heb 'm nieuw gekocht via Marktplaats voor ¤150

Met spieren trainen zie je als je het goed doet idd al snel resultaat.

De shakes die ik heb smaken bijna zoals een echte milkshake hoort te smaken, zeker met een schep dextrose erbij.
Als jij ze nog hebt staan kun je ze waarschijnlijk weggooien, die zijn meestal maar beperkt houdbaar.

succes ermee
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:38:10 #200
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42949536
Ik heb een racefiets en met de komende regenbuien en het koude weer een Tacx op de kop getikt dus dan kan ik lekker in de winter binnen fietsen
Plaatje:
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')