"Niet" pastte er niet meer bij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef QTPi het volgende:
[zeikmodus] Klopt de TT wel?[/zeikmodus]![]()
Leuker kunnen we het 't maken, wel duurder??
Wat gaan we trouwens hard he met deze topicreeks![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:46 schreef Muck het volgende:
wat ruik ik toch.....
Mooie map hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:14 schreef ijsmeis het volgende:
De volgende twee mogen naar Maleisië en Estland!!
Haha leukquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:31 schreef Jaguarized het volgende:
En het blijkt dat deze persoon nog maar 1 kaartje heeft ontvangen en dat die ook nog eens van Klonk is!
whehequote:Op maandag 2 oktober 2006 08:31 schreef Jaguarized het volgende:
En het blijkt dat deze persoon nog maar 1 kaartje heeft ontvangen en dat die ook nog eens van Klonk is!
Ik hoop 'tquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:23 schreef Smittend het volgende:
[..]
Mooie map hoor.![]()
Je treft het wel met je adresjes.![]()
Nu nog een heleboel kaarten ontvangen, maar dat komt vanzelf wel..het moet ff op gang komen.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:54 schreef Muck het volgende:
geen post vandaag
maar wel goed nieuws! Ik ga verhuizen
Dat moet je gewoon even aan Black_Tulip vragen, zij is de Finlanddeskundige hier op Fok!quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindpostcrosser
Ik heb vandaag een kaart gehad uit Berlijn en een uit Turku, Finland.
Op die kaart uit Finland heeft de afzender me het langste woord in het Fins geleerd:
epäjärjestelmällistyttämättömyydelläänsäkäänköhän
en het schijnt niet in een andere taal te vertalen te zijn dus ik weet bij god niet wat het betekent
Beetje laatquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:47 schreef Allan24 het volgende:
Ja idd
Oh-- helemaal vergeten: vandaag ook een kaartje gehad uit Gouda!
Je kunt hier een Finse postcode opzoekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een adres gekregen in Finland maar er staat geen postcode bij. Kan ik die zo versturen?
16200 ARTJÄRVI ARTJÄRVI KESKUSquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:29 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je kunt hier een Finse postcode opzoeken
http://www.posti.fi/english/postoffices/
Ofwel, ik heb dik twee maanden geleden iemand getagged, een kaart gestuurd, en ik krijg nu een u2u dat 'ie hem niet geeft gehad?quote:hello Allan,
I have record of being tagged by you back on the 26 June and don't seem to have received the flag card yet - can you please check for me if it has been sent and lost in the post or something. Thanks heaps,
Chris.
Moet ik binnenkort weer de stad in om kaarten te halen... wat een strafquote:Hi Chris, I haven't been tagging for a while now (because it started to cost me too much, haha) but I've kept track of the sent cards as well. I used to send every tag card within 2 days after getting the address where to send it to and so I'm pretty sure I've sent your flag card as well. I'm really sorry if it didn't arrive, I've had that myself some times too but I didn't keep that much track of the cards I'd have to receive myself
If you want I can send another card to you, although that would mean I'd have to get a new one from the card store because I had only one with the Dutch flag on it. Oh -- and you should send me your address again too since I've cleaned up all my paper work last weekend and the Postcrossing address book along with it!
Cheers, Allan
Jij hebt toch al een vriendje.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:14 schreef Muck het volgende:
of utrecht
ik kan niet op doordeweekse avonden
betekend dat dat ik jag nooit ga zien?! ;'(
maar ik wil liever met jou trouwenquote:
Voor jou zou Den Bosch wel goed uitkomenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:43 schreef Muck het volgende:
ja, ik ga voor hong kong
oeh, bossche bollen
ja inderdaadquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor jou zou Den Bosch wel goed uitkomenvoor mij ook
kunnen we het combineren
![]()
Ik heb goedkope kaarten gezien in Rotterdamquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:45 schreef Knoekie het volgende:
Rotterdam gestemd
Mij maakt het ook niet zo heel veel uit, ik moet toch een heel eind met de treinquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja inderdaad
ach, het maakt me eigenlijk ook weinig uit waar ie gehouden wordt, áls ie maargehouden wordt
Nee, daar ben ik niet geweestquote:
Ja ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweestIk ben vanaf het Centraal Station naar Donner gelopen, als je dan via dat Plaza winkelcentrum loopt en je komt daar weer uit zit er een souvenirwinkeltje (is dat de Karel Doormanstraat?) en daar hadden ze 10 kaarten voor 5 euro
Ze waren niet heel erg mooi trouwens
![]()
Ik kan een stuk met Allan meerijdenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:48 schreef Knoekie het volgende:
Auto...
Vanmiddag evenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoeldIn Gouda verkopen ze hele leuke kaarten voor maar 30 cent per stuk
![]()
Wanneer ben je daar geweest trouwens??
Ja, rotdingenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Vava heeft een smiley-borrel op.
Ze probeert van alles met smilies maar dat lukt niet...whehehehe....quote:
Rotdingen zijn hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze probeert van alles met smilies maar dat lukt niet...whehehehe....![]()
Toen zat ik nog lekker thuisquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef Muck het volgende:
ik ga morgen werken
en dinsdag
en woensdag ook
en ook al op donderdag
maar vrijdag ben ik vrij
dan ga ik naar de dokter voor de utislag van mijn bloedonderzoek, 's middags naar de terugkomdag op school en aan het eind van de middag iser weer
dat hoop ik ookquote:
whehehequote:Ik morgen nog vrijen dan dinsdag t/m zaterdag werken
dan verdien ik weer geld voor kaarten en postzegels
![]()
Ook nog wel voor andere dingen natuurlijk, zeepjesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:50 schreef Muck het volgende:
[..]
dat hoop ik ook
dank je
[..]
whehehe
daar werk ik ook voor
1 maand werken en 1 maand overwerk/ziek uren. Maar ik ben nooit ziek, dus ik krijg aardig wat.quote:
Ah okayquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
1 maand werken en 1 maand overwerk/ziek uren. Maar ik ben nooit ziek, dus ik krijg aardig wat.
Slaap jij nooit?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:38 schreef Klonk het volgende:
Even een middernachtelijk vava-momentje melden
Dat is het rare daar heb ik het niet druk mee..... heel sporadisch wordt er eens wat geregistreerd!quote:
Wat een tijdstipquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 02:38 schreef Klonk het volgende:
Even een middernachtelijk vava-momentje melden
Hij is langs jouw avatar gekomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:00 schreef Klonk het volgende:
brandvlekken, vaag
Mijn expired kaartje is nu 94 dagen onderweg en staat nog steeds in het lijstje... misschien is dat een nieuwe feature?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:31 schreef Vava het volgende:
Wat wel vreemd is, bij mij is vorige week een kaart expired.... bij jullie blijven ze dan toch nog een hele tijd in de lijst staan? Bij mij is hij gelijk verdwenen
haha, nee, allemaal kleine fotootjesquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Sonja27 het volgende:
Kaartje uit Finland en allemaal verjaardags kaartjes!
* Sonja27 is jarig vandaag!
Sneeuw!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, nee, allemaal kleine fotootjes
met vooral veel sneeuw
jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Sneeuw!!!![]()
Met kerst gaan we kerstkaartjes sturen![]()
Zo creatief ben ik nietquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
NL-20087 farang54 France 23 Aug, 2006 41 Travelling
NL-21650 Jude New Zealand 7 Sep, 2006 26 Travelling
NL-24128 faith86 Finland 2 Oct, 2006 1 Travelling
NL-24173 Hallahapsi Finland 2 Oct, 2006 1 Travelling
NL-24242 flerdle Australia 2 Oct, 2006 1 Travelling
Die Fransoos reageert ook niet op pm's.
Het kan idd niet en het is niet goedkoopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef Muck het volgende:
ja, klopt
is leuk!
maar kan dat ook voor buitenland-zegels? anders moet je heel ongelukkig bij gaan zitten plakken...
Sonja27!!! Gefeliciteerd!! Op de valreep!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Sonja27 het volgende:
Nee, ergens bij Parijs.quote:
Oh dat hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:21 schreef Allan24 het volgende:
Tot nu toe staat het in de poll op 'Weekend' in 'Utrecht'allemaal stemmen!!
Oh-- en Jag, als de kosten het grootste probleem zijn voor het niet in het weekend houden van een meet, dan stuur ik de komende weken gewoon een paar kaartjes minder en krijg je X maal ¤ 0,39 van mij ter compensatie van de kosten
Okay, dan is het niet de persoon die ik bedoel.quote:
Ja maar..... we willen dat je ook komt!!!!!quote:Oh dat hoeft niet hoor.![]()
Die had ik ookquote:
kaartje aangekomen in FInland, en het nieuwe kaartje weer naar Finland, da's een vava momentquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat een vava-moment is?
jij hebt je eigen brievenbus er ook bij, leuk ideequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:05 schreef Allan24 het volgende:
Heb trouwens even mijn profiel geupdate, naar voorbeeld van Klonk
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:15 schreef Sonja27 het volgende:
Hmm... ik kreeg gisteren toch die kaart met brandvlekken? De postzegel die daarop zat was niet gestempeld en is Fins!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:24 schreef Jaguarized het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=7464
Nieuwe tag aangemaakt.
Dan ben je wel verzekerd van een zeer geslaagde dagquote:
Mwa... het is wel heel wat he, drie Vava-momenten achter elkaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef Jaguarized het volgende:
Zooo, dat kan ook wel in één bericht ofzo...
http://www.postcrossing.com/faq#faq15quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
Wat te doen als je geen ID hebt?
Vertel!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Smittend het volgende:
Ik heb vandaag een tag binnen gekregen...met strafport.![]()
Gelukkig werk ik bij de TPG/TNT en weet ik hoe ik er onderuit kan komen.![]()
pff, dat doe ik toch nietquote:
What the fuck?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef QTPi het volgende:
Vraagje aan Muck & Allan24: wat betekent Mitä vittuä?!
"What the fuck". Dat betekent het.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef QTPi het volgende:
[..]
Dat staat bij hun avatar..mijn Fins is niet zo goed dat ik dat al begrijp
Näkemiin
[i]That[i] simple!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Het kaartje van de strafport terugsturen met geweigerd erop.
![]()
Maarre dit heb je NIET van mij.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"What the fuck". Dat betekent het.
nietquote:
Ik dácht het al!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
niet
naja, bij mij wel
bij jou betekend het natuurlijk "I love Muck"
duh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef Muck het volgende:
he wat naar
ik heb echt een hekel aan dat soort mensen
hihiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Muck het volgende:
jean paul?
oh nee, stomme marjo, dna moet er nog een L tussen![]()
Hij van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Muck het volgende:
gelukkig maar
whehe, anders had je misschien wel een lekker luchtje gekregen
Reken er dan maar niet op dat je die nog krijgtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Knoekie het volgende:
AGGG NEE
Ik zou een voetbal kaart van hem krijgen
Ja, naar zulke mensen zou je toch iets heel erg smerigs willen sturenquote:
Ja, die Helga mag blij zijn dat ze wat kreegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Muck het volgende:
ja, helga in een envelop ofzo
Jaquote:
We waren ons even aan het opwinden, dat moet zo eens in de zoveel tijdquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
We waren ons even aan het opwinden, dat moet zo eens in de zoveel tijd![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
206 om precies te zijn
ik denk ik help even, ben namelijk zeer behulpzaamquote:
Ja, ik heb ook wel wat wraakgevoelens... maar durf dat dan toch nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Klonk het volgende:
erg jammer dat er altijd kl**tzakken zijn die op die manier profiteren van andere mensen, maar ehmm, als z'n adres bekend is kun je leuke dingen doen toch
pakjes met stront ofzo versturen
pakje stront moet kunnen, geheel anoniem versturen uiteraard, of je plukt een verse koeienvlaai uit een weiland perst dat in ijsblokjes vormen, laat het opdrogen en verstuurd het met de vermelding dat het echte hollandse chocolade isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel wat wraakgevoelens... maar durf dat dan toch niet
Ik heb weer postzegels gekocht20 voor Europa en 15 voor buiten Europa. Kan ik weer even vooruit
En ook nog kaarten gekochtWaaronder wat mapcards van Brabant. Wie wilde die ook alweer hebben?
ik zou het nooit durven, maar ik heb een nogal levendige fantasie wat dat soort dingen betreftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel héél erg, KlonkOok zonde van mijn ijsblokjes-vorm
Ik heb net zo'n mooie gekocht, in de vorm van legoblokjes!
Ja, cool he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Fannetje, legoblokjes? GAAF! Waar haal je dat soort dingen?
da's toch heel normaal, ik heb ook meestal een verschil van 5-6 kaartenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden.
Nu zijn er al weer een aantal dingen expired van mensen die al 3 (!) kaartjes gehad hebben. Kijk, een kaartje dat niet aankomt kan gebeuren, daarom stuur ik dan ook gewoon een tweede kaartje. Maar 3 kaartjes die niet aankomen is gewoon bullshit.
Daarnaast vind ik eigenlijk dat ik wel heel erg weinig kaartjes terug krijg. Telkens zie ik maar weer mensen die meer received hebben dan sent, maar bij mij is het compleet andersom en zijn er ook telkens 5 kaartjes onderweg.
Nu dus 58 sent, 53 ontvangen, en zes onderweg ( 1 expired). Eentje daarvan staat alweer bijna op expired en de andere is van iemand die pas in november weer terug is (maar dat staat netjes in het profiel), maar die zal dus ook wel expireren.
Blegh
Fannetje, legoblokjes? GAAF! Waar haal je dat soort dingen?
Tot op zekere hoogte vind ik het normaal, maar zeker nu ik een aantal keer meer kaarten heb moeten sturen die niet aankomen en zelf al meer dan 2 weken niets meer gezien heb vind ik het vervelend worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's toch heel normaal, ik heb ook meestal een verschil van 5-6 kaarten
Ik heb zijn adres wel jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Klonk het volgende:
erg jammer dat er altijd kl**tzakken zijn die op die manier profiteren van andere mensen, maar ehmm, als z'n adres bekend is kun je leuke dingen doen toch
pakjes met stront ofzo versturen
Was jij nou degene die mapcards wilde hebben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zijn adres wel ja![]()
Veel post vandaag! Een officiele kaart uit Japanstationarytag uit Finland, twee UNESCO-kaarten uit Maleisie en een UNESCO-kaart uit China
En er lag nog een envelop met overdreven veel luchtpoststickers in de brievenbuswie zou die nou gestuurd hebben
![]()
Ja, dat is wel heel stom!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zijn adres wel ja![]()
Veel post vandaag! Een officiele kaart uit Japanstationarytag uit Finland, twee UNESCO-kaarten uit Maleisie en een UNESCO-kaart uit China
En er lag nog een envelop met overdreven veel luchtpoststickers in de brievenbuswie zou die nou gestuurd hebben
![]()
Ja! Dankjewel! Ik las het net al maar vergat te reagerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Was jij nou degene die mapcards wilde hebben?
Ik had eigenlijk verwacht dat die envelop in de bak met luchtpost terecht zou komen en daardoor nogal wat vertraging op zou lopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel stom!
Maar wel goed dat 'ie er snel is, ik had 'm niet voor niks
PRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITY
verstuurd
Schandalig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel! Ik las het net al maar vergat te reageren![]()
Wat voor kaarten wil je ervoor terug? Dan ga ik die dinsdag even kopen
Driequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Schandalig!![]()
Wil je er één, of twee, of drie? Meer heb ik er niet
Ik hoop dat dit wel de kaarten zijn die je bedoelt
Ik hou van alle kaarten
Nou, dat is wel erg zakelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Om 22.49?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, dat is wel erg zakelijk
Misschien komt het nog?
Ben ik de enige die nog steeds maar één account heeft?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Knoekie het volgende:
Zo vandaag éen tag binnen, kauwgum uit Finland. Best lekker. Tevens op mijn 2de account 8 verstuurd 0 binnengekregen
Unwritten in envelope pleasequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef Fannetje het volgende:
Is die ook met tekeningetjes van belangrijke toeristische trekpleisters in de provincie? En met plaatsnamen? Dan heb ik die ook
Ik moet er dus niks op schrijven, neem ik aan?
nee hoor, ik ook en ik pieker er niet over om nog er nog eentje te nemen, zo is het leuk genoeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog steeds maar één account heeft?
Yep, dat is 'm iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Unwritten in envelope please![]()
er staan idd toeristische trekpleisters op, Sint Jan in Den Bosch, duinen bij Drunen, de ufo (Evoluon denk ik?) in Eindhoven enz..
![]()
Ik wil heel graag van die mapkaarten sparen maar die van Zeeland zijn overal al maanden uitverkochtdus ik ben heel blij met kaarten van Brabant
![]()
Ik heb jouw adres helemaal niet dus die moet je me even sturen, ik kan de mijne ook sturen hoor! En ik doe er ook een extra kaart bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm idd
Ik moet ff je adres opzoeken.. heb het wel ergens, maar dat moet ik dus ff zoeken
Ik zal er ook een echte kaart bijdoen, helemaal niks schrijven is ook zo saaiDus je krijgt vier kaarten van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |