http://www.postcrossing.com/faq#faq15quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
Wat te doen als je geen ID hebt?
Vertel!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Smittend het volgende:
Ik heb vandaag een tag binnen gekregen...met strafport.![]()
Gelukkig werk ik bij de TPG/TNT en weet ik hoe ik er onderuit kan komen.![]()
pff, dat doe ik toch nietquote:
What the fuck?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef QTPi het volgende:
Vraagje aan Muck & Allan24: wat betekent Mitä vittuä?!
"What the fuck". Dat betekent het.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef QTPi het volgende:
[..]
Dat staat bij hun avatar..mijn Fins is niet zo goed dat ik dat al begrijp
Näkemiin
[i]That[i] simple!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Het kaartje van de strafport terugsturen met geweigerd erop.
![]()
Maarre dit heb je NIET van mij.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"What the fuck". Dat betekent het.
nietquote:
Ik dácht het al!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
niet
naja, bij mij wel
bij jou betekend het natuurlijk "I love Muck"
duh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef Muck het volgende:
he wat naar
ik heb echt een hekel aan dat soort mensen
hihiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Muck het volgende:
jean paul?
oh nee, stomme marjo, dna moet er nog een L tussen![]()
Hij van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Muck het volgende:
gelukkig maar
whehe, anders had je misschien wel een lekker luchtje gekregen
Reken er dan maar niet op dat je die nog krijgtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Knoekie het volgende:
AGGG NEE
Ik zou een voetbal kaart van hem krijgen
Ja, naar zulke mensen zou je toch iets heel erg smerigs willen sturenquote:
Ja, die Helga mag blij zijn dat ze wat kreegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef Muck het volgende:
ja, helga in een envelop ofzo
Jaquote:
We waren ons even aan het opwinden, dat moet zo eens in de zoveel tijdquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
We waren ons even aan het opwinden, dat moet zo eens in de zoveel tijd![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
206 om precies te zijn
ik denk ik help even, ben namelijk zeer behulpzaamquote:
Ja, ik heb ook wel wat wraakgevoelens... maar durf dat dan toch nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Klonk het volgende:
erg jammer dat er altijd kl**tzakken zijn die op die manier profiteren van andere mensen, maar ehmm, als z'n adres bekend is kun je leuke dingen doen toch
pakjes met stront ofzo versturen
pakje stront moet kunnen, geheel anoniem versturen uiteraard, of je plukt een verse koeienvlaai uit een weiland perst dat in ijsblokjes vormen, laat het opdrogen en verstuurd het met de vermelding dat het echte hollandse chocolade isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel wat wraakgevoelens... maar durf dat dan toch niet
Ik heb weer postzegels gekocht20 voor Europa en 15 voor buiten Europa. Kan ik weer even vooruit
En ook nog kaarten gekochtWaaronder wat mapcards van Brabant. Wie wilde die ook alweer hebben?
ik zou het nooit durven, maar ik heb een nogal levendige fantasie wat dat soort dingen betreftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel héél erg, KlonkOok zonde van mijn ijsblokjes-vorm
Ik heb net zo'n mooie gekocht, in de vorm van legoblokjes!
Ja, cool he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Fannetje, legoblokjes? GAAF! Waar haal je dat soort dingen?
da's toch heel normaal, ik heb ook meestal een verschil van 5-6 kaartenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:02 schreef Troel het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden.
Nu zijn er al weer een aantal dingen expired van mensen die al 3 (!) kaartjes gehad hebben. Kijk, een kaartje dat niet aankomt kan gebeuren, daarom stuur ik dan ook gewoon een tweede kaartje. Maar 3 kaartjes die niet aankomen is gewoon bullshit.
Daarnaast vind ik eigenlijk dat ik wel heel erg weinig kaartjes terug krijg. Telkens zie ik maar weer mensen die meer received hebben dan sent, maar bij mij is het compleet andersom en zijn er ook telkens 5 kaartjes onderweg.
Nu dus 58 sent, 53 ontvangen, en zes onderweg ( 1 expired). Eentje daarvan staat alweer bijna op expired en de andere is van iemand die pas in november weer terug is (maar dat staat netjes in het profiel), maar die zal dus ook wel expireren.
Blegh
Fannetje, legoblokjes? GAAF! Waar haal je dat soort dingen?
Tot op zekere hoogte vind ik het normaal, maar zeker nu ik een aantal keer meer kaarten heb moeten sturen die niet aankomen en zelf al meer dan 2 weken niets meer gezien heb vind ik het vervelend worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's toch heel normaal, ik heb ook meestal een verschil van 5-6 kaarten
Ik heb zijn adres wel jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Klonk het volgende:
erg jammer dat er altijd kl**tzakken zijn die op die manier profiteren van andere mensen, maar ehmm, als z'n adres bekend is kun je leuke dingen doen toch
pakjes met stront ofzo versturen
Was jij nou degene die mapcards wilde hebben?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zijn adres wel ja![]()
Veel post vandaag! Een officiele kaart uit Japanstationarytag uit Finland, twee UNESCO-kaarten uit Maleisie en een UNESCO-kaart uit China
En er lag nog een envelop met overdreven veel luchtpoststickers in de brievenbuswie zou die nou gestuurd hebben
![]()
Ja, dat is wel heel stom!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb zijn adres wel ja![]()
Veel post vandaag! Een officiele kaart uit Japanstationarytag uit Finland, twee UNESCO-kaarten uit Maleisie en een UNESCO-kaart uit China
En er lag nog een envelop met overdreven veel luchtpoststickers in de brievenbuswie zou die nou gestuurd hebben
![]()
Ja! Dankjewel! Ik las het net al maar vergat te reagerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Was jij nou degene die mapcards wilde hebben?
Ik had eigenlijk verwacht dat die envelop in de bak met luchtpost terecht zou komen en daardoor nogal wat vertraging op zou lopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel stom!
Maar wel goed dat 'ie er snel is, ik had 'm niet voor niks
PRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITYPRIORITY
verstuurd
Schandalig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Dankjewel! Ik las het net al maar vergat te reageren![]()
Wat voor kaarten wil je ervoor terug? Dan ga ik die dinsdag even kopen
Driequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Schandalig!![]()
Wil je er één, of twee, of drie? Meer heb ik er niet
Ik hoop dat dit wel de kaarten zijn die je bedoelt
Ik hou van alle kaarten
Nou, dat is wel erg zakelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Om 22.49?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, dat is wel erg zakelijk
Misschien komt het nog?
Ben ik de enige die nog steeds maar één account heeft?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:01 schreef Knoekie het volgende:
Zo vandaag éen tag binnen, kauwgum uit Finland. Best lekker. Tevens op mijn 2de account 8 verstuurd 0 binnengekregen
Unwritten in envelope pleasequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef Fannetje het volgende:
Is die ook met tekeningetjes van belangrijke toeristische trekpleisters in de provincie? En met plaatsnamen? Dan heb ik die ook
Ik moet er dus niks op schrijven, neem ik aan?
nee hoor, ik ook en ik pieker er niet over om nog er nog eentje te nemen, zo is het leuk genoeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog steeds maar één account heeft?
Yep, dat is 'm iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Unwritten in envelope please![]()
er staan idd toeristische trekpleisters op, Sint Jan in Den Bosch, duinen bij Drunen, de ufo (Evoluon denk ik?) in Eindhoven enz..
![]()
Ik wil heel graag van die mapkaarten sparen maar die van Zeeland zijn overal al maanden uitverkochtdus ik ben heel blij met kaarten van Brabant
![]()
Ik heb jouw adres helemaal niet dus die moet je me even sturen, ik kan de mijne ook sturen hoor! En ik doe er ook een extra kaart bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm idd
Ik moet ff je adres opzoeken.. heb het wel ergens, maar dat moet ik dus ff zoeken
Ik zal er ook een echte kaart bijdoen, helemaal niks schrijven is ook zo saaiDus je krijgt vier kaarten van mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |