zuiderparkquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef pdiscs het volgende:
Weet iemand een goedkoop adres waar je deze game kunt pre-orderen?
(Tevens TVP)
nu 4 weken dus....helaas.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef quantas het volgende:
mooie OP
nog maar 3 weken?
NOG MAAR 3 WEKEN, dit is gewoon de maand van PES
Maakt dat nou uit? Je moet toch met zo'n ps2 controller spelen dan maakt dat kruisje en vierkantje echt niet uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef X-fi het volgende:
Ziet er wel ok uitHeb nu 4 en 5 in me bezit op de PC. Maar waar ik me zo aan irriteer, brakke porten.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef X-fi het volgende:
FIFA rocks echt wel hoor. Jullie moeten het gewoon vaker spelen!
Met controller vind ik dus niets, speel me hele leven al met een tobo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit? Je moet toch met zo'n ps2 controller spelen dan maakt dat kruisje en vierkantje echt niet uit.
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
FIFA is een ontzettend kutspel geworden. Het speelt zoveel minder lekker en realistisch dan PES, kromme zin trouwens.
geen verschil????quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!
Het mooie van FIFA is dat ze alle licenties hebben.
eindeloze discussiequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
Als je geen verschil merkt tussen FIFA en PES heb je het echt niet begrepen
Met hun brakke port. Blijf dan lekker op de consoles !quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:32 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
geen verschil????![]()
![]()
je bent echt een domme fifa hoertje he.
Ga hier weg a.u.b. en blijf in fifa topic![]()
![]()
![]()
PES 6 is gewoon te goed!![]()
![]()
Ja, en Tetris is eigenlijk gewoon een veredelde legpuzzel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef X-fi het volgende:
Ik speel nu FIFA07 met plezier!
En PES6 moet ik eerst maar eens zien.
eensgelijks, en wat een kutgraphics ook. uitgerekte texturesquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
Man ik speelde 3 wedstrijden FIFA 07, Leuke menu's, leuk dat ze alle spelers hebben, leuke muziek, maar een GAAR KUTSPEL verderWat een gameplay, bah. Je hebt gewoon het gevoel dat je zelf niet speelt, die bewegingen zo nep...
Bron?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nu 4 weken dus....helaas.
PES 6 komt op 26 oktober uit.
die hoofden van spelers zijn ook weer dramatisch...dat haarquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:29 schreef taart het volgende:
[..]
eensgelijks, en wat een kutgraphics ook. uitgerekte textures
Dr hangt ook zo'n witte gloed over die shirts heen, zoals altijd. Echt zoo lelijk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef satecl het volgende:
[..]
die hoofden van spelers zijn ook weer dramatisch...dat haar
Nee hoor, ze gaa nvolgens mij gewoon winning eleven (de japanse en USA naam voor PES) 2007 noemen ipv een nummer XX. Dat is wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn vriend hoorde gister dat er misschien helemaal geen PES 6 komt.. maar ze willen wachten tot januari..voor een pes 2007..
Weet iemand hier, hier meer van?
Thanks!
Graag een reactie op mijn vraag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
welke competities hebben een licentie dit jaar
netjes nu alleen premier+bundesliga nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef taart het volgende:
uit m'n hoofd:
italie
frankrijk
spanje
nederland
Okay, bedankt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaa nvolgens mij gewoon winning eleven (de japanse en USA naam voor PES) 2007 noemen ipv een nummer XX. Dat is wat ik begrepen heb.
Een vrouw die PES speeltquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay, bedankt!
Hier komt PES 6 dus 26 oktober uit! Issie ook weet blij, alleen wel 6 dagen uistel!
Morgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef toma het volgende:
Wanneer komt de demo ?
Haha, sorry ik moet je teleur stellen.. Ik vroeg het namens mijn vriend.. Ik slaap meestal als hij pes-tquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een vrouw die PES speelt
Ik dacht dat mijn vriendin de enige was
Nep supporterquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, sorry ik moet je teleur stellen.. Ik vroeg het namens mijn vriend.. Ik slaap meestal als hij pes-t![]()
Ziet er gewoon realistisch uit, gezeur om niets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:21 schreef Brasco125 het volgende:
De screenshots geven mij het gevoel dat de graphics weer behoorlijk gaan tegenvallen. Gameplay is uiteraard het belangrijkste maar een beetje realistische graphics doet een hoop aan sfeer. Hoop dat er binnenkort een demo op Xbox Live komt, kan ik het even met mijn eigen ogen aanschouwen. Ik vind dat er wel eens wat verbetering in de animatie en dergelijke mag plaatsvinden voor ik weer geld investeer anders kan ik net zo goed PES5,4,3,2,1 weer gaan spelen, of Senisble Soccer for that mather.
[afbeelding]
Op de PC zal het er naar alle waarschijnlijkheid niet zo uit zien, het eerder geposte filmpje was namelijk van de ietwat gepimpte 360 versie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:18 schreef toma het volgende:
oja lekkere graphics, hopen dat mn pc t trekt
morgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:07 schreef PPWB84 het volgende:
wanneer komt die demo nou?!
er komt geen demo morgen...niet voor xbox 360 en niet voor ps2.....helemaal niks dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:58 schreef satecl het volgende:
[..]
morgen
En k d8 trouwens ook dat de bundesliga er ook al bij zat !!
Succes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik wacht nog ff af of dit spel ook zo ruk wordt als PES5.
Nog nooit ZO geërgerd op een spel als PES5
Controlls (op zowel xbox als xbox360) zuigen zwaar, scheids is ergerlijk slecht,met passes doen de poppetjes de meest mongoolse dingen
Kortom, ik heb net weer "lekker" online gespeeld
Eerlijk waar, als PES 6 zo ruk wordt, koop ik FIFA.
ja echt...
uren?quote:
Weken, ik was nog in slaapstand, mijn excuses.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Weken, ik was nog in slaapstand, mijn excuses.
Ik wilde deze eigenlijk eerst pre-orderen. Maar ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik wacht nog ff af of dit spel ook zo ruk wordt als PES5.
Nog nooit ZO geërgerd op een spel als PES5
Controlls (op zowel xbox als xbox360) zuigen zwaar, scheids is ergerlijk slecht,met passes doen de poppetjes de meest mongoolse dingen
Kortom, ik heb net weer "lekker" online gespeeld
Eerlijk waar, als PES 6 zo ruk wordt, koop ik FIFA.
ja echt...
van Bommel ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wat een realisme! Zelfs de schwalbes van Robben zitten erin![]()
De controls van PES5 was niks mis mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik wilde deze eigenlijk eerst pre-orderen. Maar ...
- Sommige beelden zien er niet helemaal top uit
- De filmpes zien er wel goed uit (al is het niet super)
- De controls van PES5 waren blijkbaar ruk
Ik wacht dus op de reviews en maak dan pas de beslissing tussen PES en FIFA.
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Crush65 het volgende:
Lol....wtf doen ze met die cornervlag?
Heeft ie 1 keer gedaan bij Barcelona uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijd
Sterker nog; micromedia geeft ook nog 20 oktober aan ( dat is een officiele importeur van consoles en games )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:41 schreef magnifor het volgende:
Komt het spel overigens echt op 26 oktober uit? Zuiderpark, Dimensionplus en Nedgame geven nog steeds 20 oktober aan.
Hopelijk zit er in Pro Evo 6 een celebration bij hoe Tim Cahill het altijd doet:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijd
Dit zijn screens van PES5, zo slecht ziet dat er niet uit en PES6 zal zeker niet slechter zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, zijn dat screenshots van de PC versie? Wat zien die er slecht uit zeg
Ik was van plan om een gamepad te kopen om PES toch maar eens te proberen, misschien een leuke afwisseling naast FIFA, maar dat is wel heel dramatisch
Met lodmixer en een goede video kaart ziet PES er echt niet minder uit dan die shineygayboys van FIFA.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, zijn dat screenshots van de PC versie? Wat zien die er slecht uit zeg
Ik was van plan om een gamepad te kopen om PES toch maar eens te proberen, misschien een leuke afwisseling naast FIFA, maar dat is wel heel dramatisch
Ja dat is een programma voor de pc versiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef nietteveranderen het volgende:
lodmixer?
wat doet dat dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is een programma voor de pc versie![]()
Level Of Detail mixer (LODmixer)quote:
cool.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
De controls van PES5 was niks mis mee?
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.
Wel met toetsenbord.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet als je gewoon met een contoller speelt
Wie speelt er dan ook met de D-padquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.
Nog altijd trouwens...
De xbox 360 controller en de xbox controller zijn niet echt super om PES mee te spelen ( en dan met name de vierpuntsdruktoets is echt belabberd ).
Ik denk dat je deel 5 bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef Gerard. het volgende:
Ben ik de enige die vrijwel geen last gehad heeft van die 'slechte' passes bij deel 4?
Juist ik dus ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik denk dat je deel 5 bedoelt
op het begin merkte ik het wel tov deel 4.. je moest wel geconcentreerder paasen en moest soms ff wachten tot de speler 'in balans' was.. vond het eigelijk wel een verbetering..
quote:Eén van de fijnste controllers ooit gemaakt is zonder twijfel de Xbox 360 controller. Hij ligt fijn in de hand, de knoppen zitten op de goede plaatsen en hij is behoorlijk robuust. Het is echter zo dat er maar één controller perfect lijkt voor het spelen van Pro Evolution Soccer, en dat is de Dual Shock Controller van Sony, gemaakt voor hun PlayStation 2.
Microsoft is daarom nu bezig met twee nieuwe controllers om bepaalde games nog beter speelbaar te maken. Het gaat hierbij vooral om knoppen die op andere plaatsen gezet zijn, zodat de controller in bepaalde genres makkelijker te gebruiken is. De baas van de Pro Evo afdeling bij Konami heeft namelijk bevestigd dat hij één van de nieuwe controllers aan het testen is in Pro Evo 6, het nieuwste deel in de reeks.
Microsoft sent Seabass the two controllers to allow him to test re-mapped button configurations for PES, the best footy game in town, presumably to make the game as playable on an Xbox 360 pad as it is on the PS2.
eh.. ten eerste is naar mijn inzien de animatie niet echt verbeterd en de graphics ook niet echt next gen. zonder extra gameplay toevoegingen dus niet waard voor weer een investering. Ik dank Konami voor 5 bezonder aangename game jaren, en mij zie je weer zodra er daadwerkelijk wat inovatieve ontwikkelingen in deze franchise zullen plaats vinden. Oja Erwtensoep, bedankt voor de link ter ondersteuning standpunt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ziet er gewoon realistisch uit, gezeur om niets.
Tofquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:09 schreef Guerra het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)lution-soccer-6.html
Drie videos van PES op de 360. Ziet er goed uit, alleen jammer dat niet alles up to date is want Diarra speelt nog bij Lyon.
Allou Diarra iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.
die doe ik altijd gewoon met (a), komen 99 van de 100 keer gewoon aan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Un4 het volgende:
Lage passes voor het doel langs waren echt dramatisch in PES 5. Was je een keer weg met 2 man, geeft die kerel zo'n slechte pass dat die andere speler er niet aan komt of niks mee kan. Hopelijk hebben ze dit gefixed.
Viel me wel op dat het one touch passen wel verbeterd is in de filmpjes die ik van PES 6 zag.
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:11 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Demo van fifa 2007 gespeeld op X360.
Lijkt qua gameplay wel verdomd veel op PES6
Het wisselen van poppetje gaat nu ook met de "L" trigger ( was eerst altijd "A" ).
Even afwachten of deze beter speelt dan PES...
ik vind het juist veel te simpel.... tenminste... na fifa 204 heb ik het niet meer gespeeld.. de lol was er af.. als ik perse wilde scoren.. dan gebeurde dat ook.... de spanning was weg.... nu soms met pes doe ik zo me best en wilt het toch niet lukken..... dat is realistisch.. kijk maar naar holland/bulgarije haha!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturen![]()
Als je nou de schietknop en de hoge pass knop omdraait heb je de besturing van Pro evolutionquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturen![]()
Ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor de PC gaat ie maar ¤ 35,- kosten, dat wordt echt genieten met m'n controller.![]()
Ik lijk wel gek, wie gaat er nou een game kopen?
ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor de PC gaat ie maar ¤ 35,- kosten, dat wordt echt genieten met m'n controller.![]()
ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Idd. Alleen Bayern Munchen is gelicenseerd en zit bij Overige Teams.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
geen duitse league is zeker nu
En ik patch alle teams die ik nodig heb toch wel zelf op de PC versie. Alleen gaat daar veel tijd en moeite in zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef Cubewoods het volgende:
Idd ML is alles dat ik nodig heb.
Heb zelfs nog nooit eredivisie gedaan in pes
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :Squote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef jpg97 het volgende:
Bij fifa op de x360 zitten er ook minder teams in... wat is dat toch?
die bundesliga zit er dus niet inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Dat de bundesliga erin zit kan me weinig schelen. Speel toch nooit met Duitse teams. Al mogen ze de Ligue 1 er wel uit gooien voor de bundesliga
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :S
Ai een woordje vergetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die bundesliga zit er dus niet in![]()
Echt verschrikkelijk stomquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ai een woordje vergeten. Niet moet er nog tussen, ziet er inderdaad wat stom uit zo
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Het hebben van geen licentie is onzin, de FIFA serie heeft alle licenties. Punt is alleen dat ze door de uitmelk-strategie (zowel FIFA als PES) veel textures en 3d-modellen makkelijk kunnen hergebruiken. Moet je het echter allemaal verfijnen en vergroten qua resolutie, moet je alles van voren af aan opbouwen. Dan moet je in een jaar tijd dus doen waar je zo'n 6 jaar over hebt kunnen doen voor de vorige generatie consoles.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
ik speel liever ook met ajax (pes 6 zeker weten met huntelaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
pfff.. ik had laatst een super week.. versloeg mensen met 4-0 5-1 enzo... ook hoge mensen (606, 524) (meestal wordt het dan 3-0 omdat ze de computer uitzetten)quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Gelukkig heb ik eindelijk een Xbox 360.... tenminste niet van deze flauwe kutdingen. Zelfde geldt voor Test Drive, die komt nu pas in februari ofzo naar de pcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Crush65 het volgende:
Ja, sorry kreeg een mailtje van Amazon.uk....staat dat de pc versie pas op 31 oktober verschijnt!
klotezooi....
Als Bayern er maar in zit. En dat is het geval. Makaay was super in deel 5.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef twi het volgende:
Alsof iemand buiten Duitsland zich voor de Bundesliga interesseert. Zolang Ajax er maar in zit vind ik het prima.
shit.. ik ben het eensch met een ajaciedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
ik oneens maar ben wel een joodquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
shit.. ik ben het eensch met een ajacied
als ie ook maar een beetje op WE10 lijkt dan zekerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
omdat je plotseling niet meer kon scoren en je passjes niet meer aankwamen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Nee omdat deel 5 gewoon crap was ( maar nog altijd beter dan fifa )quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je plotseling niet meer kon scoren en je passjes niet meer aankwamen?![]()
ik wil graag een onderbouwing!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee omdat deel 5 gewoon crap was ( maar nog altijd beter dan fifa )
Onlogische passes, scheids fluit voor elke scheet etc.etc. heb ik het in vorige topics uitgebreid over gehad.quote:
PS2/XBOX/X360/PC ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Snackbar het volgende:
de franse versie van pro evolution soccer is sinds vandaag op bepaalde plaatsen 'beschikbaar'
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Snackbar het volgende:
de franse versie van pro evolution soccer is sinds vandaag op bepaalde plaatsen 'beschikbaar'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
trager?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Snackbar het volgende:
stuk trager dan we10, wel iets mooier
ja daar word ik ook gek van...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Onlogische passes, scheids fluit voor elke scheet etc.etc. heb ik het in vorige topics uitgebreid over gehad.
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef OreO het volgende:
[..]
ja daar word ik ook gek van...
en dat buitenspel klopt vaak ook niet.
Maar de ene scheids fluit meer dan de ander... er is er 1 die bijna nooit fluit
Wie of wat is "WE10"?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
vermaak me nog prima met WE10
laatst bijna met een hakkie gescoord
niet waar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.
Dat dacht ik ook in het begin maar soms zie je echt tot de grensrechters een fout maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.
Wat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Snackbar het volgende:
stuk trager dan we10, wel iets mooier
Ja hoe?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Snackbar het volgende:
ja stuk trager, check zelf maar
rld-pes6.r01quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in het begin maar soms zie je echt tot de grensrechters een fout maken.
Ik kan niet wachten tot PES6/WE10 op PC in de nieuwsgroepen verschijnt om hem erna in de winkel te gaan kopen.![]()
ja....maar......een stuk trager is wat anders dan het verschil tussen pal en ntsc denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja hoe?
ik heb um toch nog niet
Trouwens, PES6 PAL zal wel trager zijn ja ( PAL = 50Hz ).
WE10 is NTSC-J dus 60Hz.
Duh..
Bullshit imoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rld-pes6.r01
rld-pes6.r02 enz...
Dat kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef satecl het volgende:
ik neem aan dat je die dan niet op een niet-omgebouwde ps2 kan spelen?
WE 10 ging veeeeeel te snel, dat is toch geen voetbal? Ik kreeg altijd uitslagen van 10-6quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:48 schreef kaos- het volgende:
Het 50Hz/60Hz verhaal klopt maar half.
Weet nog goed, met Pro4 (eu versie dus) kon je beter aan de bal pingelen (lees : sneller) maar minder hard lopen.
Met Winning Eleven 8 was het precies andersom, de mannetjes waren heel snel in het rennen, maar het pingelen ging minder vlot.
Het gevoel wat ik nu bij WE10 heb is ongeveer gelijkwaardig aan Pro4.
Speelt weer heerlijk snel, pingelt goed, schiet lekker, gewoon een topgame.
Mocht Pro6 langzamer zijn, dan speel ik gewoon WE10
hoe het nu is vind ik prima.... een potje van 10 min (speel ik standaard) staat kwa schoten op doel en doelpunten meestal wel gelijk aan een gehele wedstrijd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef kaos- het volgende:
Realisme wil niet altijd zeggen beter.
Ik heb liever een game die lekker speelt dan een game die super-realistisch is.
Het moet een game blijven, geen imitatie van de werkelijkheid imo.
Dan kan je namelijk 1,5 uur spelen en met een beetje mazzel 2-0 maken.
Een potje van 10 minuten zal dan 9 vd 10 keer eindigen in een gelijkspel.
Ik wacht wel op de .torrentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rld-pes6.r01
rld-pes6.r02 enz...
Maar ik haal hem toch voor de Xbox (en downkoop hem wel voor de pc), veel vetter
Vind ik ook wel leuk aan de ene kant, dat je dik genaaid wordt door de grens en bijna je controller kapot gooit omdat hij gewoon een blunder maakt, wel zo realistisch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
niet waar!ik stond gistere echt niet buitenspel!
Groningen - Vitesse gemist?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef Damzkieee het volgende:
Je ne sais pas,
Gisteren trouwens een heroisch 5-5 gelijkspel tegen een maat van me. Wat een trieste verdedigingen (en scheids!). Er komt verdomme 2 minuten bij, en hij scoort gewoon 2 keer! Da kan toch nie!
Ja, maar deze sjaak liet echt fokking langer doorspelen! Tegen de computer heb ik dat trouwens ook altijd, hij fluit pas als je zelf balbezit hebt..quote:
Met andere woorden, totaal niet realistisch dus. In 10 minuten zoveel aanvallen en schietkansen. Dat kan ik het echt natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
hoe het nu is vind ik prima.... een potje van 10 min (speel ik standaard) staat kwa schoten op doel en doelpunten meestal wel gelijk aan een gehele wedstrijd!
Ik las op een forum dat als je een 50HZ tv hebt, je zwart wit krijgtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:15 schreef jpg97 het volgende:
Ja hoe?
ik heb um toch nog niet
Trouwens, PES6 PAL zal wel trager zijn ja ( PAL = 50Hz ).
WE10 is NTSC-J dus 60Hz.
Duh..
TENZIJ je een RGB kabel hebt ( dus niet zo'n component kabel met 3 tulpjes ).quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:30 schreef Tackleberry het volgende:
Play.com zegt (nog steeds) 27-10...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een leak, franstalig, maar wel PAL.
Weet niet of er fatsoenlijke PS2 emulators beschikbaar zijn voor de PC. Zoja, dan zijn zelfs de snelste home computers niet snel genoeg om een game op fatsoenlijke snelheid te draaien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef PPWB84 het volgende:
kan een ps2 spel niet gespeeld worden op de pc met een emulator
Leuker dan deel 5 hoop ik?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef Henkmanz het volgende:
ah, jullie willen hem voor de PC.. vandaarde PS2 versie werkt prima! het is wel ff wennen, het speelt -uiteraard- anders dan PES5, maar voor nu wel geinig
AC Milan is alleen erg afgezwakt dit deel
.
Heb je wat meer info over stats enzo ? bijvoorbeeld hoe goed is Huntelaar, hoe goed is Babel.. en of de laatste transfers er ook inzitte (kuyt --> liverpoolt etc)..quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:
cool!
Bij PSV ( pes6 ) spelen Kromkamp, Mendez en Kluivert gewoon in de basis. De tranfers zijn dus goed up to date.
Hij speelt wel trager dan WE10.
Tot nu toe speelt hij toch wel lekkerder dan PES5
Ben zo benieuwd naar de Xbox 360 versie!
En dat de bal terugspelen in de handen van de keeper ook niet meer mogelijk is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ik download toch weer een of andere Superpatch, die transfers etc. komen wel goed
Ik ben benieuwd of je nu wel kan passen en niet dat de passes 30meter naast de man komen. Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Klopt, er komen regelmatig spreekkoren van mijn kant en staken ho maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.
Realistisch tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
je moet die radar gaan gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef EvertonPride het volgende:
Hoe zit het met de camerapositie(s). Is er nu wel een broadcastview waarbij je meer kan uitzoomen.
Zou toch zeker een grote pluspunt zijn voor mij.
Ik speel inderdaad meer sensible soccer dan PES door die radarquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
je moet die radar gaan gebruiken![]()
Ik kijk bijna meer op dat ding dan naar de spelers
is zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik las op een ander forum dat er maar 8 stadions in de 360 versie zouden zitten. Ik mag hopen dat dit een grap is?
flikker op kut fifa hoertje....op xboxworld.nl heb je dit ook geplaatst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Mooi zo hoort dat ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
In deel 6 fluit de scheids veel minder, kleine overtredingen gebeuren haast niet.Wel worden er sneller kaarten gegeven bij overtredingen...
Dit klinkt mij als muziek in de oren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
Verder heb ik het idee dat het spelletje beter voetballend moet worden opgelost. Je kan niet gewoon een passje ergens naartoe sturen, je moet echt zeker weten dat de pass over kan komen en de speler die passt er goed voor staat, anders ben je de bal kwijt. Het is weer wat meer sim dan pes5 was.
Bron, het is nergens terug te vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Hoe kom je aan al deze informatie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Wel transfers, wel veranderen van namen en clubs. Ik speel hem al het hele weekend dus die van den Herik lult ( net als zijn "echte" counterpart ) uit zijn nek.
Maar wat wil je met die gefrustreerde kakkerlakken
Pro Evo 6 speelt een stuk beter dan PES5. Licht weer dichter bij PES4
Scheids is niet meer zo irritant, vrije trappen gaan lekker, passes ook weer.
Het is ook heel realistisch; ik speelde met Oranje en Robben lag om de 5 minuten op de grond
Dat staat er toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al deze informatie?
Ik kan me een filmpje herinneren waarin het wel te zien was. Stond ook ergens in de lijst van new features..dus dat zit wel snor denk ik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja nog iets:
Bij WE10 kon je bij een vrije trap L1+R1 indrukken voor een snelle vrij trap, maar dat heb ik bij PES6 (nog) niet gezien...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
de erg slechte graphics op de pc
Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Saekerhett het volgende:
De Eredivisie zit er toch ook gewoon in (in de 360 versie)?
Klopt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen eredivisie en Nederlands elftal heb ik vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |