En ik patch alle teams die ik nodig heb toch wel zelf op de PC versie. Alleen gaat daar veel tijd en moeite in zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef Cubewoods het volgende:
Idd ML is alles dat ik nodig heb.
Heb zelfs nog nooit eredivisie gedaan in pes
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :Squote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef jpg97 het volgende:
Bij fifa op de x360 zitten er ook minder teams in... wat is dat toch?
die bundesliga zit er dus niet inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Dat de bundesliga erin zit kan me weinig schelen. Speel toch nooit met Duitse teams. Al mogen ze de Ligue 1 er wel uit gooien voor de bundesliga
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :S
Ai een woordje vergetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die bundesliga zit er dus niet in![]()
Echt verschrikkelijk stomquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ai een woordje vergeten. Niet moet er nog tussen, ziet er inderdaad wat stom uit zo
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Het hebben van geen licentie is onzin, de FIFA serie heeft alle licenties. Punt is alleen dat ze door de uitmelk-strategie (zowel FIFA als PES) veel textures en 3d-modellen makkelijk kunnen hergebruiken. Moet je het echter allemaal verfijnen en vergroten qua resolutie, moet je alles van voren af aan opbouwen. Dan moet je in een jaar tijd dus doen waar je zo'n 6 jaar over hebt kunnen doen voor de vorige generatie consoles.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |