Ja dat is een programma voor de pc versiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef nietteveranderen het volgende:
lodmixer?
wat doet dat dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is een programma voor de pc versie![]()
Level Of Detail mixer (LODmixer)quote:
cool.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
De controls van PES5 was niks mis mee?
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.
Wel met toetsenbord.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet als je gewoon met een contoller speelt
Wie speelt er dan ook met de D-padquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.
Nog altijd trouwens...
De xbox 360 controller en de xbox controller zijn niet echt super om PES mee te spelen ( en dan met name de vierpuntsdruktoets is echt belabberd ).
Ik denk dat je deel 5 bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef Gerard. het volgende:
Ben ik de enige die vrijwel geen last gehad heeft van die 'slechte' passes bij deel 4?
Juist ik dus ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik denk dat je deel 5 bedoelt
op het begin merkte ik het wel tov deel 4.. je moest wel geconcentreerder paasen en moest soms ff wachten tot de speler 'in balans' was.. vond het eigelijk wel een verbetering..
quote:Eén van de fijnste controllers ooit gemaakt is zonder twijfel de Xbox 360 controller. Hij ligt fijn in de hand, de knoppen zitten op de goede plaatsen en hij is behoorlijk robuust. Het is echter zo dat er maar één controller perfect lijkt voor het spelen van Pro Evolution Soccer, en dat is de Dual Shock Controller van Sony, gemaakt voor hun PlayStation 2.
Microsoft is daarom nu bezig met twee nieuwe controllers om bepaalde games nog beter speelbaar te maken. Het gaat hierbij vooral om knoppen die op andere plaatsen gezet zijn, zodat de controller in bepaalde genres makkelijker te gebruiken is. De baas van de Pro Evo afdeling bij Konami heeft namelijk bevestigd dat hij één van de nieuwe controllers aan het testen is in Pro Evo 6, het nieuwste deel in de reeks.
Microsoft sent Seabass the two controllers to allow him to test re-mapped button configurations for PES, the best footy game in town, presumably to make the game as playable on an Xbox 360 pad as it is on the PS2.
eh.. ten eerste is naar mijn inzien de animatie niet echt verbeterd en de graphics ook niet echt next gen. zonder extra gameplay toevoegingen dus niet waard voor weer een investering. Ik dank Konami voor 5 bezonder aangename game jaren, en mij zie je weer zodra er daadwerkelijk wat inovatieve ontwikkelingen in deze franchise zullen plaats vinden. Oja Erwtensoep, bedankt voor de link ter ondersteuning standpunt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ziet er gewoon realistisch uit, gezeur om niets.
Tofquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:09 schreef Guerra het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)lution-soccer-6.html
Drie videos van PES op de 360. Ziet er goed uit, alleen jammer dat niet alles up to date is want Diarra speelt nog bij Lyon.
Allou Diarra iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.
die doe ik altijd gewoon met (a), komen 99 van de 100 keer gewoon aan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:39 schreef Un4 het volgende:
Lage passes voor het doel langs waren echt dramatisch in PES 5. Was je een keer weg met 2 man, geeft die kerel zo'n slechte pass dat die andere speler er niet aan komt of niks mee kan. Hopelijk hebben ze dit gefixed.
Viel me wel op dat het one touch passen wel verbeterd is in de filmpjes die ik van PES 6 zag.
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:11 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Demo van fifa 2007 gespeeld op X360.
Lijkt qua gameplay wel verdomd veel op PES6
Het wisselen van poppetje gaat nu ook met de "L" trigger ( was eerst altijd "A" ).
Even afwachten of deze beter speelt dan PES...
ik vind het juist veel te simpel.... tenminste... na fifa 204 heb ik het niet meer gespeeld.. de lol was er af.. als ik perse wilde scoren.. dan gebeurde dat ook.... de spanning was weg.... nu soms met pes doe ik zo me best en wilt het toch niet lukken..... dat is realistisch.. kijk maar naar holland/bulgarije haha!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturen![]()
Als je nou de schietknop en de hoge pass knop omdraait heb je de besturing van Pro evolutionquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die 'L'-trigger viel me ook op.. als fifa nou met elke release een stapje dichterbij komt is Fifa 2010 misschien weer het spelen waard, want verder vond ik de gameplay vrij slecht.. je rent alle kanten op na een klein beetje sturen![]()
Ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor de PC gaat ie maar ¤ 35,- kosten, dat wordt echt genieten met m'n controller.![]()
Ik lijk wel gek, wie gaat er nou een game kopen?
ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Voor de PC gaat ie maar ¤ 35,- kosten, dat wordt echt genieten met m'n controller.![]()
ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Idd. Alleen Bayern Munchen is gelicenseerd en zit bij Overige Teams.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
geen duitse league is zeker nu
En ik patch alle teams die ik nodig heb toch wel zelf op de PC versie. Alleen gaat daar veel tijd en moeite in zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef Cubewoods het volgende:
Idd ML is alles dat ik nodig heb.
Heb zelfs nog nooit eredivisie gedaan in pes
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :Squote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef jpg97 het volgende:
Bij fifa op de x360 zitten er ook minder teams in... wat is dat toch?
die bundesliga zit er dus niet inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Dat de bundesliga erin zit kan me weinig schelen. Speel toch nooit met Duitse teams. Al mogen ze de Ligue 1 er wel uit gooien voor de bundesliga
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:10 schreef Badabingea het volgende:
[..]
het maken van de game kost zoveel tijd dat er tijd te weinig is om alles te regelen, of alles is te duur het maken dan. Dat ze de licenties niet kunnen betalen :S
Ai een woordje vergetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die bundesliga zit er dus niet in![]()
Echt verschrikkelijk stomquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ai een woordje vergeten. Niet moet er nog tussen, ziet er inderdaad wat stom uit zo
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Het hebben van geen licentie is onzin, de FIFA serie heeft alle licenties. Punt is alleen dat ze door de uitmelk-strategie (zowel FIFA als PES) veel textures en 3d-modellen makkelijk kunnen hergebruiken. Moet je het echter allemaal verfijnen en vergroten qua resolutie, moet je alles van voren af aan opbouwen. Dan moet je in een jaar tijd dus doen waar je zo'n 6 jaar over hebt kunnen doen voor de vorige generatie consoles.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En voor de PS2 hebben ze die licenties wel?
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
ik speel liever ook met ajax (pes 6 zeker weten met huntelaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
pfff.. ik had laatst een super week.. versloeg mensen met 4-0 5-1 enzo... ook hoge mensen (606, 524) (meestal wordt het dan 3-0 omdat ze de computer uitzetten)quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Gelukkig heb ik eindelijk een Xbox 360.... tenminste niet van deze flauwe kutdingen. Zelfde geldt voor Test Drive, die komt nu pas in februari ofzo naar de pcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Crush65 het volgende:
Ja, sorry kreeg een mailtje van Amazon.uk....staat dat de pc versie pas op 31 oktober verschijnt!
klotezooi....
Als Bayern er maar in zit. En dat is het geval. Makaay was super in deel 5.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef twi het volgende:
Alsof iemand buiten Duitsland zich voor de Bundesliga interesseert. Zolang Ajax er maar in zit vind ik het prima.
shit.. ik ben het eensch met een ajaciedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
ik oneens maar ben wel een joodquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
shit.. ik ben het eensch met een ajacied
als ie ook maar een beetje op WE10 lijkt dan zekerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
omdat je plotseling niet meer kon scoren en je passjes niet meer aankwamen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |