Ja dat is een programma voor de pc versiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef nietteveranderen het volgende:
lodmixer?
wat doet dat dan ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is een programma voor de pc versie![]()
Level Of Detail mixer (LODmixer)quote:
cool.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
De controls van PES5 was niks mis mee?
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik WAS een FIFA speler en heb in dit forum begrepen dat de controls van PES5 niet echt super waren.
Wel met toetsenbord.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet als je gewoon met een contoller speelt
Wie speelt er dan ook met de D-padquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Op de ps2/met een ps2 controller is het echt wel ok. De passes zijn ( zeker als je PES4 gewend was ) om te huilen.
Nog altijd trouwens...
De xbox 360 controller en de xbox controller zijn niet echt super om PES mee te spelen ( en dan met name de vierpuntsdruktoets is echt belabberd ).
Ik denk dat je deel 5 bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef Gerard. het volgende:
Ben ik de enige die vrijwel geen last gehad heeft van die 'slechte' passes bij deel 4?
Juist ik dus ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik denk dat je deel 5 bedoelt
op het begin merkte ik het wel tov deel 4.. je moest wel geconcentreerder paasen en moest soms ff wachten tot de speler 'in balans' was.. vond het eigelijk wel een verbetering..
quote:Eén van de fijnste controllers ooit gemaakt is zonder twijfel de Xbox 360 controller. Hij ligt fijn in de hand, de knoppen zitten op de goede plaatsen en hij is behoorlijk robuust. Het is echter zo dat er maar één controller perfect lijkt voor het spelen van Pro Evolution Soccer, en dat is de Dual Shock Controller van Sony, gemaakt voor hun PlayStation 2.
Microsoft is daarom nu bezig met twee nieuwe controllers om bepaalde games nog beter speelbaar te maken. Het gaat hierbij vooral om knoppen die op andere plaatsen gezet zijn, zodat de controller in bepaalde genres makkelijker te gebruiken is. De baas van de Pro Evo afdeling bij Konami heeft namelijk bevestigd dat hij één van de nieuwe controllers aan het testen is in Pro Evo 6, het nieuwste deel in de reeks.
Microsoft sent Seabass the two controllers to allow him to test re-mapped button configurations for PES, the best footy game in town, presumably to make the game as playable on an Xbox 360 pad as it is on the PS2.
eh.. ten eerste is naar mijn inzien de animatie niet echt verbeterd en de graphics ook niet echt next gen. zonder extra gameplay toevoegingen dus niet waard voor weer een investering. Ik dank Konami voor 5 bezonder aangename game jaren, en mij zie je weer zodra er daadwerkelijk wat inovatieve ontwikkelingen in deze franchise zullen plaats vinden. Oja Erwtensoep, bedankt voor de link ter ondersteuning standpunt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ziet er gewoon realistisch uit, gezeur om niets.
Tofquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Level Of Detail mixer (LODmixer)
Zorgt er gewoon voor dat je voor elke texture die er is een betere kwaliteit kan instellen. Ook kan je ervoor zorgen dat er altijd publiek is etc etc.
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:09 schreef Guerra het volgende:
http://www.jeux-france.co(...)lution-soccer-6.html
Drie videos van PES op de 360. Ziet er goed uit, alleen jammer dat niet alles up to date is want Diarra speelt nog bij Lyon.
Allou Diarra iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Lyon heeft nu weer een Diarra als ik me niet vergis. Gehaald nadat die andere Diarra verkocht werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |