Graag een reactie op mijn vraag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
welke competities hebben een licentie dit jaar
netjes nu alleen premier+bundesliga nogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:20 schreef taart het volgende:
uit m'n hoofd:
italie
frankrijk
spanje
nederland
Okay, bedankt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaa nvolgens mij gewoon winning eleven (de japanse en USA naam voor PES) 2007 noemen ipv een nummer XX. Dat is wat ik begrepen heb.
Een vrouw die PES speeltquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay, bedankt!
Hier komt PES 6 dus 26 oktober uit! Issie ook weet blij, alleen wel 6 dagen uistel!
Morgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:10 schreef toma het volgende:
Wanneer komt de demo ?
Haha, sorry ik moet je teleur stellen.. Ik vroeg het namens mijn vriend.. Ik slaap meestal als hij pes-tquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Een vrouw die PES speelt
Ik dacht dat mijn vriendin de enige was
Nep supporterquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, sorry ik moet je teleur stellen.. Ik vroeg het namens mijn vriend.. Ik slaap meestal als hij pes-t![]()
Ziet er gewoon realistisch uit, gezeur om niets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:21 schreef Brasco125 het volgende:
De screenshots geven mij het gevoel dat de graphics weer behoorlijk gaan tegenvallen. Gameplay is uiteraard het belangrijkste maar een beetje realistische graphics doet een hoop aan sfeer. Hoop dat er binnenkort een demo op Xbox Live komt, kan ik het even met mijn eigen ogen aanschouwen. Ik vind dat er wel eens wat verbetering in de animatie en dergelijke mag plaatsvinden voor ik weer geld investeer anders kan ik net zo goed PES5,4,3,2,1 weer gaan spelen, of Senisble Soccer for that mather.
[afbeelding]
Op de PC zal het er naar alle waarschijnlijkheid niet zo uit zien, het eerder geposte filmpje was namelijk van de ietwat gepimpte 360 versie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:18 schreef toma het volgende:
oja lekkere graphics, hopen dat mn pc t trekt
morgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:07 schreef PPWB84 het volgende:
wanneer komt die demo nou?!
er komt geen demo morgen...niet voor xbox 360 en niet voor ps2.....helemaal niks dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:58 schreef satecl het volgende:
[..]
morgen
En k d8 trouwens ook dat de bundesliga er ook al bij zat !!
Succes.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik wacht nog ff af of dit spel ook zo ruk wordt als PES5.
Nog nooit ZO geërgerd op een spel als PES5
Controlls (op zowel xbox als xbox360) zuigen zwaar, scheids is ergerlijk slecht,met passes doen de poppetjes de meest mongoolse dingen
Kortom, ik heb net weer "lekker" online gespeeld
Eerlijk waar, als PES 6 zo ruk wordt, koop ik FIFA.
ja echt...
uren?quote:
Weken, ik was nog in slaapstand, mijn excuses.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Weken, ik was nog in slaapstand, mijn excuses.
Ik wilde deze eigenlijk eerst pre-orderen. Maar ...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik wacht nog ff af of dit spel ook zo ruk wordt als PES5.
Nog nooit ZO geërgerd op een spel als PES5
Controlls (op zowel xbox als xbox360) zuigen zwaar, scheids is ergerlijk slecht,met passes doen de poppetjes de meest mongoolse dingen
Kortom, ik heb net weer "lekker" online gespeeld
Eerlijk waar, als PES 6 zo ruk wordt, koop ik FIFA.
ja echt...
van Bommel ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Wat een realisme! Zelfs de schwalbes van Robben zitten erin![]()
De controls van PES5 was niks mis mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:53 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik wilde deze eigenlijk eerst pre-orderen. Maar ...
- Sommige beelden zien er niet helemaal top uit
- De filmpes zien er wel goed uit (al is het niet super)
- De controls van PES5 waren blijkbaar ruk
Ik wacht dus op de reviews en maak dan pas de beslissing tussen PES en FIFA.
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef Crush65 het volgende:
Lol....wtf doen ze met die cornervlag?
Heeft ie 1 keer gedaan bij Barcelona uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijd
Sterker nog; micromedia geeft ook nog 20 oktober aan ( dat is een officiele importeur van consoles en games )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:41 schreef magnifor het volgende:
Komt het spel overigens echt op 26 oktober uit? Zuiderpark, Dimensionplus en Nedgame geven nog steeds 20 oktober aan.
Hopelijk zit er in Pro Evo 6 een celebration bij hoe Tim Cahill het altijd doet:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:48 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de rechtse speler hem in de hand, deed Luc Nilis ook altijd
Dit zijn screens van PES5, zo slecht ziet dat er niet uit en PES6 zal zeker niet slechter zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, zijn dat screenshots van de PC versie? Wat zien die er slecht uit zeg
Ik was van plan om een gamepad te kopen om PES toch maar eens te proberen, misschien een leuke afwisseling naast FIFA, maar dat is wel heel dramatisch
Met lodmixer en een goede video kaart ziet PES er echt niet minder uit dan die shineygayboys van FIFA.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, zijn dat screenshots van de PC versie? Wat zien die er slecht uit zeg
Ik was van plan om een gamepad te kopen om PES toch maar eens te proberen, misschien een leuke afwisseling naast FIFA, maar dat is wel heel dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |