zuiderparkquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef pdiscs het volgende:
Weet iemand een goedkoop adres waar je deze game kunt pre-orderen?
(Tevens TVP)
nu 4 weken dus....helaas.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:20 schreef quantas het volgende:
mooie OP
nog maar 3 weken?
NOG MAAR 3 WEKEN, dit is gewoon de maand van PES
Maakt dat nou uit? Je moet toch met zo'n ps2 controller spelen dan maakt dat kruisje en vierkantje echt niet uit.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef X-fi het volgende:
Ziet er wel ok uitHeb nu 4 en 5 in me bezit op de PC. Maar waar ik me zo aan irriteer, brakke porten.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:12 schreef X-fi het volgende:
FIFA rocks echt wel hoor. Jullie moeten het gewoon vaker spelen!
Met controller vind ik dus niets, speel me hele leven al met een tobo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit? Je moet toch met zo'n ps2 controller spelen dan maakt dat kruisje en vierkantje echt niet uit.
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
FIFA is een ontzettend kutspel geworden. Het speelt zoveel minder lekker en realistisch dan PES, kromme zin trouwens.
geen verschil????quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!
Het mooie van FIFA is dat ze alle licenties hebben.
eindeloze discussiequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:22 schreef VoreG het volgende:
Als je geen verschil merkt tussen FIFA en PES heb je het echt niet begrepen
Met hun brakke port. Blijf dan lekker op de consoles !quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:32 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
geen verschil????![]()
![]()
je bent echt een domme fifa hoertje he.
Ga hier weg a.u.b. en blijf in fifa topic![]()
![]()
![]()
PES 6 is gewoon te goed!![]()
![]()
Ja, en Tetris is eigenlijk gewoon een veredelde legpuzzel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil hoor, of ik nu een uur met PES speel of met FIFA!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:13 schreef X-fi het volgende:
Ik speel nu FIFA07 met plezier!
En PES6 moet ik eerst maar eens zien.
eensgelijks, en wat een kutgraphics ook. uitgerekte texturesquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Damzkieee het volgende:
Man ik speelde 3 wedstrijden FIFA 07, Leuke menu's, leuk dat ze alle spelers hebben, leuke muziek, maar een GAAR KUTSPEL verderWat een gameplay, bah. Je hebt gewoon het gevoel dat je zelf niet speelt, die bewegingen zo nep...
Bron?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nu 4 weken dus....helaas.
PES 6 komt op 26 oktober uit.
die hoofden van spelers zijn ook weer dramatisch...dat haarquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:29 schreef taart het volgende:
[..]
eensgelijks, en wat een kutgraphics ook. uitgerekte textures
Dr hangt ook zo'n witte gloed over die shirts heen, zoals altijd. Echt zoo lelijk...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:34 schreef satecl het volgende:
[..]
die hoofden van spelers zijn ook weer dramatisch...dat haar
Nee hoor, ze gaa nvolgens mij gewoon winning eleven (de japanse en USA naam voor PES) 2007 noemen ipv een nummer XX. Dat is wat ik begrepen heb.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn vriend hoorde gister dat er misschien helemaal geen PES 6 komt.. maar ze willen wachten tot januari..voor een pes 2007..
Weet iemand hier, hier meer van?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |