ik speel liever ook met ajax (pes 6 zeker weten met huntelaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef twi het volgende:
Niet zo hoog, geloof dat ik op 't moment zo'n 1700 punten heb en dat zweeft ook gewoon tussen de 900-2300. Dat is het kutte van deze game. Heb je een slechte dag en een handvol verliespotjes, halveren je aantal punten gelijk
Maargoed, ik speel 90% met Ajax, dus dat is gelijk een goed excuus
pfff.. ik had laatst een super week.. versloeg mensen met 4-0 5-1 enzo... ook hoge mensen (606, 524) (meestal wordt het dan 3-0 omdat ze de computer uitzetten)quote:
Dat was ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die jouw strategie doorhad en jou veegde met 5-2
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:39 schreef Crush65 het volgende:
Verdomme, uitgesteld!!!
Gelukkig heb ik eindelijk een Xbox 360.... tenminste niet van deze flauwe kutdingen. Zelfde geldt voor Test Drive, die komt nu pas in februari ofzo naar de pcquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Crush65 het volgende:
Ja, sorry kreeg een mailtje van Amazon.uk....staat dat de pc versie pas op 31 oktober verschijnt!
klotezooi....
Als Bayern er maar in zit. En dat is het geval. Makaay was super in deel 5.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:09 schreef twi het volgende:
Alsof iemand buiten Duitsland zich voor de Bundesliga interesseert. Zolang Ajax er maar in zit vind ik het prima.
shit.. ik ben het eensch met een ajaciedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
ik oneens maar ben wel een joodquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
shit.. ik ben het eensch met een ajacied
als ie ook maar een beetje op WE10 lijkt dan zekerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Kan verdomme echt niet meer wachten. Ben echt benieuwd of ik net zoveel plezier aan deel 6 ga beleven dan dat ik aan deel 4 heb beleefd. Deel 5 vond ik niks.
omdat je plotseling niet meer kon scoren en je passjes niet meer aankwamen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |