rld-pes6.r01quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:27 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in het begin maar soms zie je echt tot de grensrechters een fout maken.
Ik kan niet wachten tot PES6/WE10 op PC in de nieuwsgroepen verschijnt om hem erna in de winkel te gaan kopen.![]()
ja....maar......een stuk trager is wat anders dan het verschil tussen pal en ntsc denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja hoe?
ik heb um toch nog niet
Trouwens, PES6 PAL zal wel trager zijn ja ( PAL = 50Hz ).
WE10 is NTSC-J dus 60Hz.
Duh..
Bullshit imoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rld-pes6.r01
rld-pes6.r02 enz...
Dat kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef satecl het volgende:
ik neem aan dat je die dan niet op een niet-omgebouwde ps2 kan spelen?
WE 10 ging veeeeeel te snel, dat is toch geen voetbal? Ik kreeg altijd uitslagen van 10-6quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:48 schreef kaos- het volgende:
Het 50Hz/60Hz verhaal klopt maar half.
Weet nog goed, met Pro4 (eu versie dus) kon je beter aan de bal pingelen (lees : sneller) maar minder hard lopen.
Met Winning Eleven 8 was het precies andersom, de mannetjes waren heel snel in het rennen, maar het pingelen ging minder vlot.
Het gevoel wat ik nu bij WE10 heb is ongeveer gelijkwaardig aan Pro4.
Speelt weer heerlijk snel, pingelt goed, schiet lekker, gewoon een topgame.
Mocht Pro6 langzamer zijn, dan speel ik gewoon WE10
hoe het nu is vind ik prima.... een potje van 10 min (speel ik standaard) staat kwa schoten op doel en doelpunten meestal wel gelijk aan een gehele wedstrijd!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:11 schreef kaos- het volgende:
Realisme wil niet altijd zeggen beter.
Ik heb liever een game die lekker speelt dan een game die super-realistisch is.
Het moet een game blijven, geen imitatie van de werkelijkheid imo.
Dan kan je namelijk 1,5 uur spelen en met een beetje mazzel 2-0 maken.
Een potje van 10 minuten zal dan 9 vd 10 keer eindigen in een gelijkspel.
Ik wacht wel op de .torrentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
rld-pes6.r01
rld-pes6.r02 enz...
Maar ik haal hem toch voor de Xbox (en downkoop hem wel voor de pc), veel vetter
Vind ik ook wel leuk aan de ene kant, dat je dik genaaid wordt door de grens en bijna je controller kapot gooit omdat hij gewoon een blunder maakt, wel zo realistisch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
niet waar!ik stond gistere echt niet buitenspel!
Groningen - Vitesse gemist?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef Damzkieee het volgende:
Je ne sais pas,
Gisteren trouwens een heroisch 5-5 gelijkspel tegen een maat van me. Wat een trieste verdedigingen (en scheids!). Er komt verdomme 2 minuten bij, en hij scoort gewoon 2 keer! Da kan toch nie!
Ja, maar deze sjaak liet echt fokking langer doorspelen! Tegen de computer heb ik dat trouwens ook altijd, hij fluit pas als je zelf balbezit hebt..quote:
Met andere woorden, totaal niet realistisch dus. In 10 minuten zoveel aanvallen en schietkansen. Dat kan ik het echt natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
hoe het nu is vind ik prima.... een potje van 10 min (speel ik standaard) staat kwa schoten op doel en doelpunten meestal wel gelijk aan een gehele wedstrijd!
Ik las op een forum dat als je een 50HZ tv hebt, je zwart wit krijgtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:15 schreef jpg97 het volgende:
Ja hoe?
ik heb um toch nog niet
Trouwens, PES6 PAL zal wel trager zijn ja ( PAL = 50Hz ).
WE10 is NTSC-J dus 60Hz.
Duh..
TENZIJ je een RGB kabel hebt ( dus niet zo'n component kabel met 3 tulpjes ).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |