Nee omdat deel 5 gewoon crap was ( maar nog altijd beter dan fifa )quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je plotseling niet meer kon scoren en je passjes niet meer aankwamen?![]()
ik wil graag een onderbouwing!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee omdat deel 5 gewoon crap was ( maar nog altijd beter dan fifa )
Onlogische passes, scheids fluit voor elke scheet etc.etc. heb ik het in vorige topics uitgebreid over gehad.quote:
PS2/XBOX/X360/PC ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Snackbar het volgende:
de franse versie van pro evolution soccer is sinds vandaag op bepaalde plaatsen 'beschikbaar'
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:26 schreef Snackbar het volgende:
de franse versie van pro evolution soccer is sinds vandaag op bepaalde plaatsen 'beschikbaar'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
trager?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Snackbar het volgende:
stuk trager dan we10, wel iets mooier
ja daar word ik ook gek van...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Onlogische passes, scheids fluit voor elke scheet etc.etc. heb ik het in vorige topics uitgebreid over gehad.
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:05 schreef OreO het volgende:
[..]
ja daar word ik ook gek van...
en dat buitenspel klopt vaak ook niet.
Maar de ene scheids fluit meer dan de ander... er is er 1 die bijna nooit fluit
Wie of wat is "WE10"?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef jimjim1983 het volgende:
vermaak me nog prima met WE10
laatst bijna met een hakkie gescoord
niet waar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.
Dat dacht ik ook in het begin maar soms zie je echt tot de grensrechters een fout maken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buitenspel klopt juist altijd! Altijd hebben ze het bij het rechte eind.
Wat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef Snackbar het volgende:
stuk trager dan we10, wel iets mooier
Ja hoe?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Snackbar het volgende:
ja stuk trager, check zelf maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |