is zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik las op een ander forum dat er maar 8 stadions in de 360 versie zouden zitten. Ik mag hopen dat dit een grap is?
flikker op kut fifa hoertje....op xboxworld.nl heb je dit ook geplaatst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Mooi zo hoort dat ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
In deel 6 fluit de scheids veel minder, kleine overtredingen gebeuren haast niet.Wel worden er sneller kaarten gegeven bij overtredingen...
Dit klinkt mij als muziek in de oren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
Verder heb ik het idee dat het spelletje beter voetballend moet worden opgelost. Je kan niet gewoon een passje ergens naartoe sturen, je moet echt zeker weten dat de pass over kan komen en de speler die passt er goed voor staat, anders ben je de bal kwijt. Het is weer wat meer sim dan pes5 was.
Bron, het is nergens terug te vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Hoe kom je aan al deze informatie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Wel transfers, wel veranderen van namen en clubs. Ik speel hem al het hele weekend dus die van den Herik lult ( net als zijn "echte" counterpart ) uit zijn nek.
Maar wat wil je met die gefrustreerde kakkerlakken
Pro Evo 6 speelt een stuk beter dan PES5. Licht weer dichter bij PES4
Scheids is niet meer zo irritant, vrije trappen gaan lekker, passes ook weer.
Het is ook heel realistisch; ik speelde met Oranje en Robben lag om de 5 minuten op de grond
Dat staat er toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al deze informatie?
Ik kan me een filmpje herinneren waarin het wel te zien was. Stond ook ergens in de lijst van new features..dus dat zit wel snor denk ik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja nog iets:
Bij WE10 kon je bij een vrije trap L1+R1 indrukken voor een snelle vrij trap, maar dat heb ik bij PES6 (nog) niet gezien...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
de erg slechte graphics op de pc
Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Saekerhett het volgende:
De Eredivisie zit er toch ook gewoon in (in de 360 versie)?
Klopt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen eredivisie en Nederlands elftal heb ik vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |