Weet niet of er fatsoenlijke PS2 emulators beschikbaar zijn voor de PC. Zoja, dan zijn zelfs de snelste home computers niet snel genoeg om een game op fatsoenlijke snelheid te draaien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef PPWB84 het volgende:
kan een ps2 spel niet gespeeld worden op de pc met een emulator
Leuker dan deel 5 hoop ik?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef Henkmanz het volgende:
ah, jullie willen hem voor de PC.. vandaarde PS2 versie werkt prima! het is wel ff wennen, het speelt -uiteraard- anders dan PES5, maar voor nu wel geinig
AC Milan is alleen erg afgezwakt dit deel
.
Heb je wat meer info over stats enzo ? bijvoorbeeld hoe goed is Huntelaar, hoe goed is Babel.. en of de laatste transfers er ook inzitte (kuyt --> liverpoolt etc)..quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:
cool!
Bij PSV ( pes6 ) spelen Kromkamp, Mendez en Kluivert gewoon in de basis. De tranfers zijn dus goed up to date.
Hij speelt wel trager dan WE10.
Tot nu toe speelt hij toch wel lekkerder dan PES5
Ben zo benieuwd naar de Xbox 360 versie!
En dat de bal terugspelen in de handen van de keeper ook niet meer mogelijk is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ik download toch weer een of andere Superpatch, die transfers etc. komen wel goed
Ik ben benieuwd of je nu wel kan passen en niet dat de passes 30meter naast de man komen. Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Klopt, er komen regelmatig spreekkoren van mijn kant en staken ho maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.
Realistisch tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
je moet die radar gaan gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef EvertonPride het volgende:
Hoe zit het met de camerapositie(s). Is er nu wel een broadcastview waarbij je meer kan uitzoomen.
Zou toch zeker een grote pluspunt zijn voor mij.
Ik speel inderdaad meer sensible soccer dan PES door die radarquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
je moet die radar gaan gebruiken![]()
Ik kijk bijna meer op dat ding dan naar de spelers
is zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik las op een ander forum dat er maar 8 stadions in de 360 versie zouden zitten. Ik mag hopen dat dit een grap is?
flikker op kut fifa hoertje....op xboxworld.nl heb je dit ook geplaatst.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Mooi zo hoort dat ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
In deel 6 fluit de scheids veel minder, kleine overtredingen gebeuren haast niet.Wel worden er sneller kaarten gegeven bij overtredingen...
Dit klinkt mij als muziek in de oren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:59 schreef Henkmanz het volgende:
Verder heb ik het idee dat het spelletje beter voetballend moet worden opgelost. Je kan niet gewoon een passje ergens naartoe sturen, je moet echt zeker weten dat de pass over kan komen en de speler die passt er goed voor staat, anders ben je de bal kwijt. Het is weer wat meer sim dan pes5 was.
Bron, het is nergens terug te vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
hehe
Hoe kom je aan al deze informatie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:49 schreef jpg97 het volgende:
Wel transfers, wel veranderen van namen en clubs. Ik speel hem al het hele weekend dus die van den Herik lult ( net als zijn "echte" counterpart ) uit zijn nek.
Maar wat wil je met die gefrustreerde kakkerlakken
Pro Evo 6 speelt een stuk beter dan PES5. Licht weer dichter bij PES4
Scheids is niet meer zo irritant, vrije trappen gaan lekker, passes ook weer.
Het is ook heel realistisch; ik speelde met Oranje en Robben lag om de 5 minuten op de grond
Dat staat er toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al deze informatie?
Ik kan me een filmpje herinneren waarin het wel te zien was. Stond ook ergens in de lijst van new features..dus dat zit wel snor denk ik!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja nog iets:
Bij WE10 kon je bij een vrije trap L1+R1 indrukken voor een snelle vrij trap, maar dat heb ik bij PES6 (nog) niet gezien...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef nicomart het volgende:
de erg slechte graphics op de pc
Neen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:11 schreef Saekerhett het volgende:
De Eredivisie zit er toch ook gewoon in (in de 360 versie)?
Klopt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
geen eredivisie en Nederlands elftal heb ik vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |