quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:30 schreef Tackleberry het volgende:
Play.com zegt (nog steeds) 27-10...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een leak, franstalig, maar wel PAL.
Weet niet of er fatsoenlijke PS2 emulators beschikbaar zijn voor de PC. Zoja, dan zijn zelfs de snelste home computers niet snel genoeg om een game op fatsoenlijke snelheid te draaien.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:04 schreef PPWB84 het volgende:
kan een ps2 spel niet gespeeld worden op de pc met een emulator
Leuker dan deel 5 hoop ik?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:30 schreef Henkmanz het volgende:
ah, jullie willen hem voor de PC.. vandaarde PS2 versie werkt prima! het is wel ff wennen, het speelt -uiteraard- anders dan PES5, maar voor nu wel geinig
AC Milan is alleen erg afgezwakt dit deel
.
Heb je wat meer info over stats enzo ? bijvoorbeeld hoe goed is Huntelaar, hoe goed is Babel.. en of de laatste transfers er ook inzitte (kuyt --> liverpoolt etc)..quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:
cool!
Bij PSV ( pes6 ) spelen Kromkamp, Mendez en Kluivert gewoon in de basis. De tranfers zijn dus goed up to date.
Hij speelt wel trager dan WE10.
Tot nu toe speelt hij toch wel lekkerder dan PES5
Ben zo benieuwd naar de Xbox 360 versie!
En dat de bal terugspelen in de handen van de keeper ook niet meer mogelijk is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ik download toch weer een of andere Superpatch, die transfers etc. komen wel goed
Ik ben benieuwd of je nu wel kan passen en niet dat de passes 30meter naast de man komen. Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
Klopt, er komen regelmatig spreekkoren van mijn kant en staken ho maarquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja, ze willen het wel realistisch houden natuurlijk.
Realistisch tochquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Ook hoop ik dat de scheids niet zo'n ongelooflijk irritante pisnicht is.
je moet die radar gaan gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef EvertonPride het volgende:
Hoe zit het met de camerapositie(s). Is er nu wel een broadcastview waarbij je meer kan uitzoomen.
Zou toch zeker een grote pluspunt zijn voor mij.
Ik speel inderdaad meer sensible soccer dan PES door die radarquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
je moet die radar gaan gebruiken![]()
Ik kijk bijna meer op dat ding dan naar de spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |