Ziet er wel freaky uitquote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef pascalheister het volgende:
je zocht komedie dizer? Wc Fields is wel een aanrader
Ja die ken ik en ook te vaak gezienquote:Op woensdag 27 september 2006 19:32 schreef Shogo het volgende:
Shaun of the Dead is ook een leuke comedy.
ja idd. die van mij doet `t nog steeds nietquote:Op woensdag 27 september 2006 17:43 schreef slindenau het volgende:
Oh, en twee avatars doen het niet...
Nu dus verkrijgbaar voor 19.99 bij o.a de FRSquote:Azur.be
2 dagen voordat Paul Verhoevens Zwartboek in première gaat, komt er een dubbel-dvd waarop vroege en korte films van de regisseur staan. Onder de noemer 'De Vroege Films van Paul Verhoeven' is deze box samengesteld in samenwerking met het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid en het Filmmuseum.
Misschien zijn 2 discs niet echt veel voor 8 films, maar het zijn wel allemaal korte films (zes van 25~30 min, twee van 50-60 min). Enkel het geluid valt me wat tegen, slechts stereo.quote:Azur.be
- Eén Hagedis Teveel (1960)
- Niets Bijzonders (1961)
- De Lifters (1962)
- Feest! (1963)
- Het Korps Mariniers (1965)
- Portret Van Anton Adriaan Mussert (1968)
- De Worstelaar (1971)
- Voorbij, Voorbij (1979)
**Sound: 2.0 Dolby Digital Stereo
In december komt de hele box.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
Weet niet of dit het juiste topic is, maar weet iemand hier of Lost S2 ook in 1 grote box komt inplaats van 2 halve?
ik zie em op play.com bijvoorbeeld staan Hier dus
Maar ik kan die box nergens terug vinden op nederlandse sites en ik lust em graag met ondertitels
December pas?quote:
nee gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Mikkie het volgende:
Ennuh: niks weekend. Gewoon twee dagen werken..
Ach jah kunnen ze weer wat extra geld uit de zakken graaien.quote:
Bad Santaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
Nee inderdaad.
Ik wil een leuke komedie kopen. Wat raden jullie aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |