quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Je Sig...quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom tussenborrelen [afbeelding].
Nu heb je snot aan je shirtquote:Op maandag 25 september 2006 17:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
* Remco2002] troost DFDuo [afbeelding
Done!quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Remco2002 het volgende:
DFDuo wil graag overgehaald worden om te komen
quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
![]()
Wat een levendige fantasie heb jij![]()
[..]
![]()
Ja. Dolletjes he?quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef purplerose het volgende:
Halleluja een nieuwe miet topique
Poe Heequote:
Je wagen mét banaanhanger?quote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,het is toch wel een baggermeet?Er heeft nog bijna niemand afgezegd.
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
Ow ja,Purplerose,doe eens lachen en vrolijk enzo.![]()
Joh...quote:Op maandag 25 september 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
De snelheid van FOK is iig behoorlijk bagger.
[..]
![]()
Tis nog geen vrijdag heejquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
You wouldquote:
wat snap je niet??quote:
Ik stond ook plotseling niet meer in het rijtje komers, dus ik kan niet afzeggenquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
Ik ben voorquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
[GEZ] lekker wijf om gratis met HW naar Disturbed te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
quote:
Inderdaad, dan had ik het grootste gedeelte van PUB al kunnen afschietenquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Het Grote Afzeggen gaat beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Zeg ik afquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen gaat beginnen.
jah kom maar, meld je maar af!quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeg ik af
Een paar tietenfoto's zouden wonderen kunnen doen voor de rest.
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik kan me niet eens afmelden, ik sta niet meer op de komers lijst![]()
Wanneer dan? Ik kan het niet meer terugvinden, terwijl ik er al vanaf 18.00 op zit...quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.
Mooi, de planning is dat ik kom.quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)
Ik vond die tent waar we verleden keer naar toe gingen wel een succes! (behalve het lange wachten danquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef longinus het volgende:
Je schijnt er ook te kunnen eten, maar of het ook te eten is
Als er meerdere gaan eten doe ik dat ook.
alcoholistjequote:
van mij mag hetquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Daar wil ik mij bij aansluiten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]aan nieuwe mensen zien enzo bedoel ik
ik zal proberen dit keer WEL te komenquote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]aan nieuwe mensen zien enzo bedoel ik
Kom jij ook etenquote:
Heej leukiequote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Zet Cynix en mij er ook maar bij
We komen alleen niet borrelen van tevoren
Gezelligquote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Ooit commentaar gehad van je vader/moeder/leraar/lerares toen je klein was dat je **** niet mocht doen omdat het gevaarlijk/niet lekker/niet goed was? En wilde je het toch niet JUIST doen?quote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Fok radio.
![]()
Ze raden iedereen aan NIET naar de meet te komen,stelletje homo's.![]()
Hèèèè... gezellig!quote:
Done!quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Het is beter om geen willekeurige fobo's te bekijken vlak voor zo'n meetingquote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Bij deze wil ik me afmelden voor vrijdag.
Ik ben even kotsmisselijk geworden.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
? Je komt echt niet?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja zeg.. dat kan echt niet hoor..quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Ook zwanger? Net zoals Maxima?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Woensdag in Paradiso Amsterdam, is nog niet uitverkocht, be therequote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef DFDuo het volgende:
[..]
WAAAAT waar hoe?
POTVERDOMME waarom weet ik dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoi!quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Remco2002 het volgende:
[..]![]()
Moemoe!
![]()
Kroeliewoeliepoeksiemoekski!! (of zoiets)
quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
what's up pussy?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
WTF, waarom nietquote:
oef, das klotequote:Op dinsdag 26 september 2006 04:49 schreef fraubitch het volgende:
MIJN PORTEMONEE IS GEJAT
Incl inhoud
Gaat nog leuk worden voor vrijdag![]()
godverdegodverdegodver![]()
Tof!quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Ze maakt maar een grapje, dat zie je toch zo ... jeetje!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pussy wat is er aan de hand dan?!![]()
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterdquote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Fok radio.
![]()
Ze raden iedereen aan NIET naar de meet te komen,stelletje homo's.![]()
er HEEFT tenminste iemand geluisterdquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterd
De buurvrouw denk ik ook anders hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er HEEFT tenminste iemand geluisterd.
had ze dr doorschijnende nachtjapon weer aan??quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
De buurvrouw denk ik ook anders hoor![]()
Want het raam stond open
Dan schat je haar nog jong inquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had ze dr doorschijnende nachtjapon weer aan??
jammer dat ze 78 is.
Kost haar ook 25 euro per keer dat ik het zegquote:
Ja, ik had het ook meteen doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:27 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ze maakt maar een grapje, dat zie je toch zo ... jeetje!!![]()
Je had je aangemeld. En toen weer afgemeld. En daar is de OP nog niet op aangepast. Lekker belangrijk.quote:
Leugens!quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij verwachten je komst.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef JDude het volgende:
Ah okay, dan is dat duidelijk.
Vroeg me af waar dat boze gezichtje vandaan kwam.
Ohjee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij verwachten je komst.
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:06 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook meteen door![]()
Maar nu is het al te laat voor Nosh, hij heeft zich al aangeboden als wangknijp-object![]()
![]()
FB, hoe is dat gebeurd dan? Ik bedoel hoe wat waar zomaar opeens![]()
Dat is mooi kut. Je pasjes enzo ook allemaal? Zat er veel geld in?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..
en op het eind van de avond was me beurs weg...
Heeft het topic je nog iets opgeleverd HeatWave?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere collega's heb je dan....
Kaartje Disturbed is weg inmiddels,bedankt voor je 'hulp" remlof.
Misschien was dat het gevolg dat ik en luisterde,en op IRC#fokradio zat en op Fok zelf zat te prutsen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterd
nee, een IRL vriendinnetje uit de B&W gaat meequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heeft het topic je nog iets opgeleverd HeatWave?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..
Jezus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus.
Nog gemeldt bij supervisor, of iemand?
Tsja,het sjoemelen en frauderen gebeurt ook in Limburg dus het verbaast me niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Crimineel stukje Nederland dat Limburg, ben blij dat ik in het veilige Amsterdam woon.
Ach,anders leggen we allemaal even 1 of 2 euro in voor het FBHF oftewel het FrauBitchHulpFonds.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Hoop iig dat er niet teveel geld inzat, en dat je voor Vrijdag iig geld kan opnemen met je paspoort oid.
30 keer 2 euro, is een goede 25 bier, én borrelhapjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach,anders leggen we allemaal even 1 of 2 euro in voor het FBHF oftewel het FrauBitchHulpFonds.
HELP FRAUBITCH DE MEET DOOR EN GEEFT ALLEN GUL
![]()
Dat is blijkbaar toch verstandiger.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:41 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga godver niet met mijn handtas de hele kroeg door slepen![]()
anytime heetwijf!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere collega's heb je dan....
Kaartje Disturbed is weg inmiddels,bedankt voor je 'hulp" remlof.
wat een wijfquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
wat een wijf
en ja, ik ben effe afwassen
nee geen afwasmachine en ook geen vrouw die het voor me doetquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?
Nee,iedereen is bang voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Neem dan gewoon als "straf" voor je baas je grootste handtas mee (of leen zo'n belachelijke langwerpige sporttas) en sleep die de hele avond mee. En vooral veel glaasjes en rotzooi ermee omstotenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch verstandiger.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Ik heb ff beetje moeite met komenquote:
*ook!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
*afzegt.
Hihi, nee hoor, grapje.quote:
Erm, nee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor, grapje.
Psst, D_A, nu jij. Geef maar toe dat het een grapje was.
Oh, dan, báh!quote:
Ik zal me eens uit de OP slopen.quote:
Hoef ik me niet op in te stellen, ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je al ingesteld op de vele knuffels die je moet uitdelen vrijdag.
O ja, die is te doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
nuecken dan?quote:
Jij deed gemeen tegen mequote:
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Jij deed gemeen tegen me![]()
Nu moet je eerst heel veel geld aan me uitgeven voor het goed is. Als bling bling negert.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
![]()
ga je dronken wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dribbel_.
Nog even en we kunnen weer gezellig zuipen met z'n allen.
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
Wrom?quote:
Ook babes niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet. Menigeen heeft het wel graag over babes. Dus je mag komen!
knap! met al die random bagger TT'squote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Remco2002 het volgende:
Zo, even voorgaande deeltjes toegevoegd. Hopelijk heb ik ze allemaal?
Och, gewoon meet invoeren, in GC zoeken tussen augustus en spetember van dit jaar en je hebt maar 3 pagina'squote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
knap! met al die random bagger TT's
respect
welke post?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef moemoe het volgende:
Huuuuuh Janetje heeft snel haar post weer vewijderd.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Neem dan gewoon als "straf" voor je baas je grootste handtas mee (of leen zo'n belachelijke langwerpige sporttas) en sleep die de hele avond mee. En vooral veel glaasjes en rotzooi ermee omstoten![]()
Fb modusquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zucht,zal ik hem maar inkoppen dan?![]()
Hihi,je zei:ik kom.
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Au.
Disturbed was zooooo heftig van de eerste tot de laatste minuut vooraan gestaan, veel beuken moeten incassereren, maar mijn agressie ben ik weer kwijt, net als een contactlens.
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zooo, ook uit de OP.
Veel plezier vrijdag![]()
Tisser poessie?quote:
True.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Das het tradionele 'wat stom dat je niet komt" gedrag, soort van overhalingsproging of een aandachtgeef actie.
Doe ik nooit aan mee.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, je staat nog in de lijst. Ik had er overheen gekeken.
Fijn dat je toch komt Ratelquote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben een beetje (erg) ziekjes, maar ik kom vrijdag wél naar Utrecht.Alleen Mei_stiertje begint nu een beetje terug te krabbelen.Maar dat komt ook wel goed.
![]()
Of (nog één uit mijn geniale oplossingen bakquote:Op woensdag 27 september 2006 03:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]!!
ik moest lachen!!![]()
Ik had mijn handtas vandaag heel demonstratief op de kassa achter de bar gezet, niemand kan erbij maar iedereen ziet hem![]()
5 minuten.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef MissHobje het volgende:
Hoe ver (lang) lopen is het van centraal naar Stairway eigenlijk???
ok ok, ik draag je wel WEER.....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh geweldig![]()
Ik loop nogal kut op het moment![]()
weetje het zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, ik draag je wel WEER......
Surequote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje het zeker![]()
euhm weer ??![]()
Mooi is dat geregeld![]()
Vertel!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh geweldig![]()
Ik loop nogal kut op het moment![]()
Oplossing voor alles bleek gisteren : alcoholquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ontstoken enkelgewricht, lekker dik en auw enzeau![]()
Ik heb een baileys kuurtjequote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oplossing voor alles bleek gisteren : alcohol.
prima oplossing ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een baileys kuurtje![]()
werkt best goed
Doe dan ook postenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lurk!
Ik vind het wel wat hebben. Het is een ONZ meetquote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
ff voor de duidelijkheid dus:
We meeten om 16;00 op CS, gaan dan naar Stairway en dan om 19:00 weer op CS? lekker omslachtig.
Denk dat het wel handig is als er een groepje ff de rest gaat halen, anders zijn we onze veroverde plek kwijt in de stairwayquote:Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Het is een ONZ meet.
Toch mis ik wat. We hadden ook een topic met het nummer 666 in de TT.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Och, gewoon meet invoeren, in GC zoeken tussen augustus en spetember van dit jaar en je hebt maar 3 pagina's![]()
Maar bedankt ja...
Ohja! Ik kom niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe dan ook posten. Lurkers
.
Jij mag blijvenquote:
Ik ga daarna naar Maria Menaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij mag blijven.
SB ken ik ook wel, dus dan zie ik je wel, en ik gok dat je wel ff blijft plakken nog, het is altijd wel gezellig hoor, en ZO eng is de rest niet....
Oh, da's een reden om te komenquote:
We zitten waarschijnlijk achterin, bij de tafeltjes. En je herkent een groep fokkers zo hoor, allemaal mensen die ogenschijnlijk niets gemeen hebben die toch lol hebbenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind tussen 16 en 17uur de stairway zelf welmoet ik alleen jullie herkennen
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En die over het algemeen vierkante ogen hebben
meer glazige ogen van de drank en/of andere middelenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
En die over het algemeen vierkante ogen hebben
M'n laptop is al ingepaktquote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef roooosje het volgende:
Er is zeker voor Stairway gekozen omdat je daar draadloos internet hebt![]()
Ben je over een bepaald topic aan het praten, zeg je gewoon:''wacht, anders zoek ik het even op.''quote:
Op je beurt wachten!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mag ik af en toe even Fok!ken?
er zijn vast digicams zat te vindenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
nemen jullie ook een webcam mee?
ingebouwd in één van m'n notebooksquote:Op woensdag 27 september 2006 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
nemen jullie ook een webcam mee?
Ok, dan ben ik van de partij via camquote:Op woensdag 27 september 2006 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er zijn vast digicams zat te vinden.
Ok, wat doe je allemaal voor de cam?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik van de partij via cam![]()
Slinger die maar eens ff aanquote:Op woensdag 27 september 2006 16:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik van de partij via cam![]()
Hee dat is in Tivoli zag ik, als je blijft plakken daar zie je ons vanzelf wel verschijnen...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ga daarna naar Maria MenaDus veel tijd om te blijven plakken is er niet
![]()
Yeah, tot hoelaat is tivoli eigen open ?quote:Op woensdag 27 september 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hee dat is in Tivoli zag ik, als je blijft plakken daar zie je ons vanzelf wel verschijnen...
of je komt terug naar de stairway natuurlijk
Piekendisco willen we naar toe ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:05 schreef roooosje het volgende:
Na maria mena is er Piekendisco, dat duurt meestal tot half 3 geloof ik?
Ja,en aan de onderzoekende blik die we op elke bezoeker werpen:"Is dat een Fok!ker?"quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ben je over een bepaald topic aan het praten, zeg je gewoon:''wacht, anders zoek ik het even op.''
Dus jullie zijn te herkennen aan een groep met mensen, vierkante, glazige ogen en verzameld achter 1 laptop.
![]()
Oh ja, die blik inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,en aan de onderzoekende blik die we op elke bezoeker werpen:"Is dat een Fok!ker?"![]()
En anders roep je gewon een keer:" LOLLEROMFG,du bist gepwnd." ,dan weten we ook wel dat je op Fok zit.![]()
[slijmmode]Bovendien onthoud ik feilloos gezichten van mooie vrouwen,dus ik herken je wel.[/slijmmode]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn grote bek,wat doe je.
![]()
Tot half 3 maar? kan me herinneren dat we (bio, dribbel, moemoe en ik) na de vorige meet nog om half 4 aan de kassa van tivoli stonden maar toch maar naar belgie zijn gegaan omdat het een tientje entree was. Belgie ging om 4 uur dicht trouwens...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:05 schreef roooosje het volgende:
Na maria mena is er Piekendisco, dat duurt meestal tot half 3 geloof ik?
Ach dan gaan we tot 6 uur door. Ook goedquote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot half 3 maar? kan me herinneren dat we (bio, dribbel, moemoe en ik) na de vorige meet nog om half 4 aan de kassa van tivoli stonden maar toch maar naar belgie zijn gegaan omdat het een tientje entree was. Belgie ging om 4 uur dicht trouwens...
dan hoef jij tenminste niet zo lang op je trein te wachtenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dan gaan we tot 6 uur door. Ook goed
Volgens mij rijden die de hele nachtquote:Op woensdag 27 september 2006 17:23 schreef roooosje het volgende:
[..]
dan hoef jij tenminste niet zo lang op je trein te wachten!
4 uur sluit het geloof ik, cafe België is ook leuk![]()
Verdomd ja!quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomd ja!dat gaat ook snel. Maar goed ik kwam toch al niet
Je komt niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomd ja!dat gaat ook snel. Maar goed ik kwam toch al niet
Tenzij ik bij jou kan slapenquote:
Ja dat zeg je nuquote:Op woensdag 27 september 2006 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Doe maar gewoon negeren. Hij komt toch wel.
Ga je toch voor het voorborrelen voor-voorborrelen, dan durf je wel.quote:
Dat was ik al van plan jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga je toch voor het voorborrelen voor-voorborrelen, dan durf je wel.
Ga je ook nog meeborrelen in tivoli?quote:Op woensdag 27 september 2006 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach met borrelen wil ik wel mee doen
Ik borrel naquote:Op woensdag 27 september 2006 18:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ga je ook nog meeborrelen in tivoli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |