nee hoor, we doen die anderequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef longinus het volgende:
Dubbel ?
Heeft ook een mooiere OP.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee hoor, we doen die andere
Nee, telkens als ik wil gaan ze niet doorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg. Vleg0ls. Zijn jullie wel eens op een ONZ meet geweest? Nou?![]()
En is het bevallen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
ja
1 keer dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, telkens als ik wil gaan ze niet door![]()
dat mensen elkaar lam begonnen te zoenen en me daarna smeekten het niet verder te vertellen en/of de foto's te postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En is het bevallen?
Wat zijn de opmerkelijkste dingen die je hebt meegemaakt (en laat mij daarbuiten)?
Mijn secretaresse belt jouw secretaresse ok?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als ik kan, kunnen jullie nooit.
Bel maar de assistent van mijn secretaresse, dan heb je meer kans om me te bereiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn secretaresse belt jouw secretaresse ok?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:ik kots op de meeting, nu is ie alweer verplaatst. ik kom niet meer, als ie niet eens normaal door kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |