nee hoor, we doen die anderequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef longinus het volgende:
Dubbel ?
Heeft ook een mooiere OP.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee hoor, we doen die andere
Nee, telkens als ik wil gaan ze niet doorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg. Vleg0ls. Zijn jullie wel eens op een ONZ meet geweest? Nou?![]()
En is het bevallen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef remlof het volgende:
ja
1 keer dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, telkens als ik wil gaan ze niet door![]()
dat mensen elkaar lam begonnen te zoenen en me daarna smeekten het niet verder te vertellen en/of de foto's te postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En is het bevallen?
Wat zijn de opmerkelijkste dingen die je hebt meegemaakt (en laat mij daarbuiten)?
Mijn secretaresse belt jouw secretaresse ok?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als ik kan, kunnen jullie nooit.
Bel maar de assistent van mijn secretaresse, dan heb je meer kans om me te bereiken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn secretaresse belt jouw secretaresse ok?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:ik kots op de meeting, nu is ie alweer verplaatst. ik kom niet meer, als ie niet eens normaal door kan gaan
In 2030?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:23 schreef remlof het volgende:
suggestie: vrijdag 29 september?
echt wel 30+ usertsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef SolidasRock het volgende:
Een grote meeting zal toch niet lukken. Spreek af met een select groepje, dat zal meer succes hebben...
Zullen we die datum maar gelijk vast zetten danquote:
Kan ik mijn pensioen vierenquote:
Wat is dit nu weer voor onzin? De meet is 1 keer verplaatst omdat het voor meer dan de helft uitkwam.quote:
Nog even in Jip & Janneke taalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:tis toch zo dat er niet eens een normale meeting gedaan kan worden, of hij word wel weer verplaatst
Iedereen zegt te komen, iedereen is zeker van zijn zaak en naarmate de meeting dichterbij komt vallen er mensen af omdat ze ineens iets vergeten waren of dat er ineens iets tussenkwam...
![]()
Tis gewoon jammer, had me verheugd op de meeting vandaag![]()
We doen nog wel een kleinere meet deze zomer. Voor de Hagenezen onder ons.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis gewoon jammer, had me verheugd op de meeting vandaag![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:25 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kom wel maar dan moet ik dan wel kunnen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah een meet.
Net onder je steen vandaan gekomen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef SolidasRock het volgende:
Een grote meeting zal toch niet lukken. Spreek af met een select groepje, dat zal meer succes hebben...
Amenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog even in Jip & Janneke taal![]()
We hebben 4 ONZ meets gehad die gewoon zijn doorgegaan. Nou ja, gewoon, er werd wel eens wat veranderd, maar ze gingen gewoon door.![]()
Bij de eerste meet waren ruim 30 mensen! Ook de andere meets waren drukbezocht.![]()
De laatste meet is niet doorgegaan want:
a. De helft van de mensen kon niet komen. punt.
De meet is een week verschoven naar vandaag en:
a. er is geen aninmo voor een strandmeet: want geen zon
b. sommige mensen zijn zooooo beledigd over het verplaatsen, dat ze uit "principe" () vandaag niet wilden komen
c. er zijn mensen ziek.
Ik vind het prima. Wie nog meer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:23 schreef remlof het volgende:
suggestie: vrijdag 29 september?
Febeauxquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Wie nog meer?![]()
Het lijkt me leuk als we weer eens samen gaan eten (en niet bij de BK of Mac).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |