als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
Ik ben voorquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
[GEZ] lekker wijf om gratis met HW naar Disturbed te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
quote:
Inderdaad, dan had ik het grootste gedeelte van PUB al kunnen afschietenquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Het Grote Afzeggen gaat beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Zeg ik afquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen gaat beginnen.
jah kom maar, meld je maar af!quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeg ik af
Een paar tietenfoto's zouden wonderen kunnen doen voor de rest.
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik kan me niet eens afmelden, ik sta niet meer op de komers lijst![]()
Wanneer dan? Ik kan het niet meer terugvinden, terwijl ik er al vanaf 18.00 op zit...quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.
Mooi, de planning is dat ik kom.quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)
Ik vond die tent waar we verleden keer naar toe gingen wel een succes! (behalve het lange wachten danquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef longinus het volgende:
Je schijnt er ook te kunnen eten, maar of het ook te eten is
Als er meerdere gaan eten doe ik dat ook.
alcoholistjequote:
van mij mag hetquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Daar wil ik mij bij aansluiten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]aan nieuwe mensen zien enzo bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |