dus, dames...quote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
Dat is wel een aardig feitje voor de meisjesquote:Beroep Systeem/Netwerkbeheerder
En nog een belangrijk punt: hij is moderator op Fok!quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dat is wel een aardig feitje voor de meisjes(bij mij deed het de truuk?)
Maar ja, ik had niet eens op dit topic mogen klikken![]()
- Hij neukt alles wat los en vast zit. Ook schoonmoeders.quote:Op maandag 25 september 2006 20:03 schreef DFDuo het volgende:
- Beroep Systeem/Netwerkbeheerder
- Is moderator op Fok!
Zo, nog meer![]()
De Joodse lobby, oh mijn God.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Je hebt je zeker weer laten beinvloeden door de Joodse-lobby
![]()
[afbeelding]
![]()
Jij hebt verstand van wat vrouwen willenquote:Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
- Hij neukt alles wat los en vast zit. Ook schoonmoeders.
Als het nu een davidsster in het midden was, was hij pas echt leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 19:32 schreef Pony-Lover het volgende:
Je hebt je zeker weer laten beinvloeden door de Joodse-lobby
![]()
[afbeelding]
![]()
Dan val je naast HeatWave niet uit de toom, gewoon meegaan dusquote:Op maandag 25 september 2006 20:47 schreef Ricepuppet het volgende:
Ik ga morgen naar Disturbed. Ik ben alleen geen lekker wijf.
je wil niet weten he lang ik gezocht heb naar een lobby met davidssterquote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als het nu een davidsster in het midden was, was hij pas echt leuk.
nee, inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je wil niet weten he lang ik gezocht heb naar een lobby met davidsster![]()
![]()
Ben je gestoord!? Disturbed is GOD!quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef Repeat het volgende:
wtf is disturbed? Zeker zo'n kotsaltoband?
Daarvoor ontbreekt de richtprijs in V&Aquote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan deze niet sticky? Het concert is immers morgen al.
haha kijk die trieste luiquote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Ben je gestoord!? Disturbed is GOD!
http://www.disturbed1.com/
*GRATIS*quote:Op maandag 25 september 2006 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarvoor ontbreekt de richtprijs in V&A
quote:Op maandag 25 september 2006 21:06 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Ben je gestoord!? Disturbed is GODGoth!
http://www.disturbed1.com/
Forum Opties | |
---|---|