Och, gewoon meet invoeren, in GC zoeken tussen augustus en spetember van dit jaar en je hebt maar 3 pagina'squote:Op woensdag 27 september 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
knap! met al die random bagger TT's
respect
welke post?quote:Op woensdag 27 september 2006 00:24 schreef moemoe het volgende:
Huuuuuh Janetje heeft snel haar post weer vewijderd.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:46 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Neem dan gewoon als "straf" voor je baas je grootste handtas mee (of leen zo'n belachelijke langwerpige sporttas) en sleep die de hele avond mee. En vooral veel glaasjes en rotzooi ermee omstoten![]()
Fb modusquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zucht,zal ik hem maar inkoppen dan?![]()
Hihi,je zei:ik kom.
![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Au.
Disturbed was zooooo heftig van de eerste tot de laatste minuut vooraan gestaan, veel beuken moeten incassereren, maar mijn agressie ben ik weer kwijt, net als een contactlens.
quote:Op woensdag 27 september 2006 03:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zooo, ook uit de OP.
Veel plezier vrijdag![]()
Tisser poessie?quote:
True.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Das het tradionele 'wat stom dat je niet komt" gedrag, soort van overhalingsproging of een aandachtgeef actie.
Doe ik nooit aan mee.
quote:Op woensdag 27 september 2006 12:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, je staat nog in de lijst. Ik had er overheen gekeken.
Fijn dat je toch komt Ratelquote:Op woensdag 27 september 2006 13:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben een beetje (erg) ziekjes, maar ik kom vrijdag wél naar Utrecht.Alleen Mei_stiertje begint nu een beetje terug te krabbelen.Maar dat komt ook wel goed.
![]()
Of (nog één uit mijn geniale oplossingen bakquote:Op woensdag 27 september 2006 03:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]!!
ik moest lachen!!![]()
Ik had mijn handtas vandaag heel demonstratief op de kassa achter de bar gezet, niemand kan erbij maar iedereen ziet hem![]()
5 minuten.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:38 schreef MissHobje het volgende:
Hoe ver (lang) lopen is het van centraal naar Stairway eigenlijk???
ok ok, ik draag je wel WEER.....quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh geweldig![]()
Ik loop nogal kut op het moment![]()
weetje het zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok ok, ik draag je wel WEER......
Surequote:Op woensdag 27 september 2006 14:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
weetje het zeker![]()
euhm weer ??![]()
Mooi is dat geregeld![]()
Vertel!quote:Op woensdag 27 september 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh geweldig![]()
Ik loop nogal kut op het moment![]()
Oplossing voor alles bleek gisteren : alcoholquote:Op woensdag 27 september 2006 14:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ontstoken enkelgewricht, lekker dik en auw enzeau![]()
Ik heb een baileys kuurtjequote:Op woensdag 27 september 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oplossing voor alles bleek gisteren : alcohol.
prima oplossing ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een baileys kuurtje![]()
werkt best goed
Doe dan ook postenquote:Op woensdag 27 september 2006 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lurk!
Ik vind het wel wat hebben. Het is een ONZ meetquote:Op woensdag 27 september 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
ff voor de duidelijkheid dus:
We meeten om 16;00 op CS, gaan dan naar Stairway en dan om 19:00 weer op CS? lekker omslachtig.
Denk dat het wel handig is als er een groepje ff de rest gaat halen, anders zijn we onze veroverde plek kwijt in de stairwayquote:Op woensdag 27 september 2006 15:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Het is een ONZ meet.
Toch mis ik wat. We hadden ook een topic met het nummer 666 in de TT.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:27 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Och, gewoon meet invoeren, in GC zoeken tussen augustus en spetember van dit jaar en je hebt maar 3 pagina's![]()
Maar bedankt ja...
Ohja! Ik kom niet!quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe dan ook posten. Lurkers
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |