Dat is blijkbaar toch verstandiger.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:41 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga godver niet met mijn handtas de hele kroeg door slepen![]()
anytime heetwijf!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere collega's heb je dan....
Kaartje Disturbed is weg inmiddels,bedankt voor je 'hulp" remlof.
wat een wijfquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
wat een wijf
en ja, ik ben effe afwassen
nee geen afwasmachine en ook geen vrouw die het voor me doetquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?
Nee,iedereen is bang voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Neem dan gewoon als "straf" voor je baas je grootste handtas mee (of leen zo'n belachelijke langwerpige sporttas) en sleep die de hele avond mee. En vooral veel glaasjes en rotzooi ermee omstotenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch verstandiger.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Ik heb ff beetje moeite met komenquote:
*ook!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
*afzegt.
Hihi, nee hoor, grapje.quote:
Erm, nee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor, grapje.
Psst, D_A, nu jij. Geef maar toe dat het een grapje was.
Oh, dan, báh!quote:
Ik zal me eens uit de OP slopen.quote:
Hoef ik me niet op in te stellen, ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je al ingesteld op de vele knuffels die je moet uitdelen vrijdag.
O ja, die is te doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
nuecken dan?quote:
Jij deed gemeen tegen mequote:
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Jij deed gemeen tegen me![]()
Nu moet je eerst heel veel geld aan me uitgeven voor het goed is. Als bling bling negert.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
![]()
ga je dronken wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dribbel_.
Nog even en we kunnen weer gezellig zuipen met z'n allen.
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
Wrom?quote:
Ook babes niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet. Menigeen heeft het wel graag over babes. Dus je mag komen!
knap! met al die random bagger TT'squote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Remco2002 het volgende:
Zo, even voorgaande deeltjes toegevoegd. Hopelijk heb ik ze allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |