? Je komt echt niet?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Bij deze wil ik me afmelden voor vrijdag.
Ik ben even kotsmisselijk geworden.
Ja zeg.. dat kan echt niet hoor..quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Ook zwanger? Net zoals Maxima?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Woensdag in Paradiso Amsterdam, is nog niet uitverkocht, be therequote:Op zondag 24 september 2006 20:37 schreef DFDuo het volgende:
[..]
WAAAAT waar hoe?
POTVERDOMME waarom weet ik dat niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoi!quote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Remco2002 het volgende:
[..]![]()
Moemoe!
![]()
Kroeliewoeliepoeksiemoekski!! (of zoiets)
quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
what's up pussy?quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
WTF, waarom nietquote:
oef, das klotequote:Op dinsdag 26 september 2006 04:49 schreef fraubitch het volgende:
MIJN PORTEMONEE IS GEJAT
Incl inhoud
Gaat nog leuk worden voor vrijdag![]()
godverdegodverdegodver![]()
Tof!quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Zet Cynix en mij er ook maar bij
We komen alleen niet borrelen van tevoren
Ze maakt maar een grapje, dat zie je toch zo ... jeetje!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Pussy wat is er aan de hand dan?!![]()
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterdquote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Fok radio.
![]()
Ze raden iedereen aan NIET naar de meet te komen,stelletje homo's.![]()
er HEEFT tenminste iemand geluisterdquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterd
De buurvrouw denk ik ook anders hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er HEEFT tenminste iemand geluisterd.
had ze dr doorschijnende nachtjapon weer aan??quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
De buurvrouw denk ik ook anders hoor![]()
Want het raam stond open
Dan schat je haar nog jong inquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had ze dr doorschijnende nachtjapon weer aan??
jammer dat ze 78 is.
Kost haar ook 25 euro per keer dat ik het zegquote:
Ja, ik had het ook meteen doorquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:27 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ze maakt maar een grapje, dat zie je toch zo ... jeetje!!![]()
Je had je aangemeld. En toen weer afgemeld. En daar is de OP nog niet op aangepast. Lekker belangrijk.quote:
Leugens!quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij verwachten je komst.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef JDude het volgende:
Ah okay, dan is dat duidelijk.
Vroeg me af waar dat boze gezichtje vandaan kwam.
Ohjee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Wij verwachten je komst.
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:06 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook meteen door![]()
Maar nu is het al te laat voor Nosh, hij heeft zich al aangeboden als wangknijp-object![]()
![]()
FB, hoe is dat gebeurd dan? Ik bedoel hoe wat waar zomaar opeens![]()
Dat is mooi kut. Je pasjes enzo ook allemaal? Zat er veel geld in?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..
en op het eind van de avond was me beurs weg...
Heeft het topic je nog iets opgeleverd HeatWave?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere collega's heb je dan....
Kaartje Disturbed is weg inmiddels,bedankt voor je 'hulp" remlof.
Misschien was dat het gevolg dat ik en luisterde,en op IRC#fokradio zat en op Fok zelf zat te prutsen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet goed geluisterd
nee, een IRL vriendinnetje uit de B&W gaat meequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heeft het topic je nog iets opgeleverd HeatWave?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik had hem in me tas liggen, en die hieng in de personeelskeuken, maar het was zo druk dat je niet echt in de gaten kon houden of dat er mensen naar binnen gingen..
Jezus.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jezus.
Nog gemeldt bij supervisor, of iemand?
Tsja,het sjoemelen en frauderen gebeurt ook in Limburg dus het verbaast me niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Crimineel stukje Nederland dat Limburg, ben blij dat ik in het veilige Amsterdam woon.
Ach,anders leggen we allemaal even 1 of 2 euro in voor het FBHF oftewel het FrauBitchHulpFonds.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Hoop iig dat er niet teveel geld inzat, en dat je voor Vrijdag iig geld kan opnemen met je paspoort oid.
30 keer 2 euro, is een goede 25 bier, én borrelhapjes.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach,anders leggen we allemaal even 1 of 2 euro in voor het FBHF oftewel het FrauBitchHulpFonds.
HELP FRAUBITCH DE MEET DOOR EN GEEFT ALLEN GUL
![]()
Dat is blijkbaar toch verstandiger.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:41 schreef fraubitch het volgende:
Ik ga godver niet met mijn handtas de hele kroeg door slepen![]()
anytime heetwijf!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekkere collega's heb je dan....
Kaartje Disturbed is weg inmiddels,bedankt voor je 'hulp" remlof.
wat een wijfquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
wat een wijf
en ja, ik ben effe afwassen
nee geen afwasmachine en ook geen vrouw die het voor me doetquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Handmatig? Je hebt nog afwasmachine?
Nee,iedereen is bang voor mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Neem dan gewoon als "straf" voor je baas je grootste handtas mee (of leen zo'n belachelijke langwerpige sporttas) en sleep die de hele avond mee. En vooral veel glaasjes en rotzooi ermee omstotenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar toch verstandiger.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed iedereen is wat stil, angstig voor de meet?
Ik heb ff beetje moeite met komenquote:
*ook!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
*afzegt.
Hihi, nee hoor, grapje.quote:
Erm, nee?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hihi, nee hoor, grapje.
Psst, D_A, nu jij. Geef maar toe dat het een grapje was.
Oh, dan, báh!quote:
Ik zal me eens uit de OP slopen.quote:
Hoef ik me niet op in te stellen, ik doe niet anders.quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ben je al ingesteld op de vele knuffels die je moet uitdelen vrijdag.
O ja, die is te doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Even spammen voor een goed topic wat ik heb geopend:
[Hunk] Jason Lewis
Reacties, welkom.
En wat is iedereen stil in dit topic.
nuecken dan?quote:
Jij deed gemeen tegen mequote:
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Jij deed gemeen tegen me![]()
Nu moet je eerst heel veel geld aan me uitgeven voor het goed is. Als bling bling negert.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
![]()
ga je dronken wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dribbel_.
Nog even en we kunnen weer gezellig zuipen met z'n allen.
Ga je mond spoelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen vragen om geld aan ze te spenderen en dan pas geneukt willen worden noem ik doorgaans hoeren.![]()
Wrom?quote:
Ook babes niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet. Menigeen heeft het wel graag over babes. Dus je mag komen!
knap! met al die random bagger TT'squote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Remco2002 het volgende:
Zo, even voorgaande deeltjes toegevoegd. Hopelijk heb ik ze allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |