EN hoe moet ik mijn TVP dan plaatsen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef Biogarde het volgende:
Centroal gezet!
quote:
Ja maar, ja maar.. Meneer HW, sorryquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN hoe moet ik mijn TVP dan plaatsen?.
Mod eens in je eigen forum newbie.
Hallllooooooooquote:
W a t t a n ?quote:
sjit wat niet geschikt is voor het forumquote:
Msn staat aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
sjit wat niet geschikt is voor het forum
Zeg het dan ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
sjit wat niet geschikt is voor het forum
Jij bent afgeschoten in een ander topic dus ga nou maar lief met de pootjes de lucht in doodliggenquote:
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij bent afgeschoten in een ander topic dus ga nou maar lief met de pootjes de lucht in doodliggen
Da's ook een manier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihi
Mijn god wat zeik je nou toch steeds, het was alleen ter verduidelijking van waarom ik "kuthoeren tvp" deed. Ga je asjeblief bezig houden met je ballen schoonlikken en achter je staart aanrennenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihi
hapquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn god wat zeik je nou toch steeds, het was alleen ter verduidelijking van waarom ik "kuthoeren tvp" deed. Ga je asjeblief bezig houden met je ballen schoonlikken en achter je staart aanrennen![]()
Jij wordt met de dag chagerijnigerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Ik hoor van mijn omgeving dat ik depri ben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij wordt met de dag chagerijniger.
Maken we er ook een depri meet vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoor van mijn omgeving dat ik depri ben.
Maar ik heb wel een nieuwe lekkere broek, die echt aanvoelt als een tweedehuid
Doe hem nooit meer uit
Zelfmoord meet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Maken we er ook een depri meet van![]()
Kusjes en knuffelen, en lief doen voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef pussydeluxe het volgende:
We gaan gewoon iedereen opvrolijken.
Nah...doe maar nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Maken we er ook een depri meet van![]()
Show je tieten eens, misschien ga ik dan wat blijer wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gut dit topic loopt niet zo vlot als het vorige![]()
![]()
Heb geen tietfoto's Sebas...dus kan je helaas niet helpenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Show je tieten eens, misschien ga ik dan wat blijer worden
Van bier ga ik doodquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb geen tietfoto's Sebas...dus kan je helaas niet helpen.
Neem anders een biertje, wie weet word je daar vrolijker van![]()
Nou dat is misschien voor het moment nieteens zo erg als je je zo rot voeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Van bier ga ik dood
En maak eens tiet foto's of show ze op de meet voor me
Wil je me dood of zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou dat is misschien voor het moment nieteens zo erg als je je zo rot voelt.
Op fok ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet meer hier slowchattenzodat dit topic eens langer open blijft dan een dag en ik niet steeds hoef te zoeken naar een nieuw topic voor eventuele belangrijke informatie
mbt tot de meetingquote:
Als ik niet snel tieten krijg tezien ga ik dood jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mbt tot de meetingm stel iemand gaat dood en de meet gaat niet door ofzo sta ik daar voor jan lul
Bij een ONZ-meet merkt niemand dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mbt tot de meetingm stel iemand gaat dood en de meet gaat niet door ofzo sta ik daar voor jan lul
Tsss...ik SC eens keertje echt ernstig zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Dus lieve SeaOfLove,zoek vanavond even een andere hobby als je niet kunt slapen.Iets met trillende techniek,staat vast wel op of in je nachtkastje.![]()
Ach, als ik ergens dood zou willen gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef longinus het volgende:
Doodgaan tijdens de meet lijkt me ook wel wat, liefst met een biertje in je hand en je neus tussen twee borsten
Tietenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tsss...ik SC eens keertje echt ernstig zeg![]()
Niet zo mauwen![]()
![]()
3 weken lang geen tieten of ander vrouwlijk intiem spul gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt het echt slecht he Sebas. Komt dat zo?
Post dan goeiequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef longinus het volgende:
[..]
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06382/tieten.jpg]afbeelding][/url]
Nog kieskeurig ookquote:
Ga eens de hand aan jezelf slaan, terwijl je bekeken wordt door 4 oude dames van een jaar of 85.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eens de hand aan jezelf slaan, terwijl je bekeken wordt door 4 dames van een jaar of 24
Misschien ga jij wel dood, terwijl je shopt met die marsu of zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien ga je vanavond dood in je slaap sebasser het kan allemaal![]()
Wil jij m'n gevoel voor humor dan overkopen ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel dood, terwijl je shopt met die marsu of zo.
Ik sla even over als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan wij neuken op de meet dan ?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil jij m'n gevoel voor humor dan overkopen ?![]()
Als dit topic vol is staat het volgende topic iig onderaan en dus centraal in GCquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet meer hier slowchattenzodat dit topic eens langer open blijft dan een dag en ik niet steeds hoef te zoeken naar een nieuw topic voor eventuele belangrijke informatie
Ja hoi! Een betere wereld begint bij jezelf, dus pak je medefokker en verspreid liefde, je zult je snel veel beter voelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusjes en knuffelen, en lief doen voor elkaar.
Ja, ik ben moemoe.
Waarom lees ik hier neuken in?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja hoi! Een betere wereld begint bij jezelf, dus pak je medefokker en verspreid liefde, je zult je snel veel beter voelen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dus
immers puick bier tof slapen doei
Maak je pics?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi.
Schenk maar een glas wijn in, gaan we zo weer verder.![]()
Leuk toch!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef mcDavid het volgende:
Oh ik zie dat mijn foto ineens levensgroot in de OP staat, en dat mijn username voor het gemak maar bij de komers is gezet.
Klim op de bar, doe een leuk dansje terwijl je je kleding uit gooit, je zult zien dat het geld binnen stroomt!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik er voor betaald kreeg was het leuk ja. Dan had ik gelijk geld om die meet te betalen!
Ik ga je niet weer bier voeren om je tot leven te wekkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt mischien :-P
niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer bier voeren om je tot leven te wekken.
Gezellig!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
ik denk nog wel dat ik even langs kom
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpenquote:
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursusquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpen![]()
.
* Ou-Tannu kan koken :p met mate thoughquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursus![]()
Nosh kan je vast wel helpenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursus![]()
kun je mooi hier koken voor de meetquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu kan koken :p met mate though
Schattig kereltje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpen![]()
.
iedereen is welkomquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nosh kan je vast wel helpen... Komen wij proeven
![]()
![]()
Hierbij doop ik jou totquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schattig kereltje.
Pluizig.
Wangetjes.
Ik ben oprecht bang.
Eén keer dat tijdens de meet, en ik zit de rest van de avond gillend op de wc. Mits bier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hierbij doop ik jou totpluizenknuffel
.
Ga je komen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:44 schreef Remco2002 het volgende:
Vergeet ik er nog 1 te plaatsen hier...
Er zijn er zat die jou wel willen leren kennen hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
Niemand kent mij dus ik hoef ook niet te komen![]()
DAT moest je zeker in opdracht van Nosh zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die jou wel willen leren kennen hoor...
Je bent vrouwelijk, er zijn er genoeg die willen dat je komtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
Helemaal uit mezelfquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef DFDuo het volgende:
[..]
DAT moest je zeker in opdracht van Nosh zeggen
Jij zegt het letterlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk, er zijn er genoeg die willen dat je komt.
Tsja vrouwen steken elkaar de ogen uit, of spelen onder één hoedje hè moemoequote:
Gewoon komen!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Maar goed van je Remco, heulemaal zelf![]()
Deal?quote:
Maar hij kan wel frituren, en da's genoeg om te overlevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
Oeh dan heb je wel de juiste.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Tsja vrouwen steken elkaar de ogen uit, of spelen onder één hoedje hè moemoe![]()
en moemoe hier helpt mij heel lief om te gaan met mijn trage brein
Maar goed van je Remco, heulemaal zelf![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Maar hij kan wel frituren, en da's genoeg om te overleven![]()
jij niet alleenquote:
nee je leest hetquote:Op woensdag 20 september 2006 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
neuqen hoor ik neuqqen
Pics!quote:
ben nog steeds bezigquote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef cerreur het volgende:
Zeg Fraufeeks, heb je dat neukertje van je al getemt?
Daar houdt je wel van.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben nog steeds bezigHij is best pittig zeg ik je
Nee schat, vandaag nietquote:Op woensdag 20 september 2006 07:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet dit hele topic in je eentje volbaggeren he?![]()
![]()
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat een slap gelul hier altijd 's nachts, vage depri kneuzen..
quote:
En jij dacht van "kom, laat ik eens niet uit de toon vallen!"quote:Op woensdag 20 september 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, goeiemorgen, ik viel binnen op het moment vlak na waar ik gisteren gestop was in dit topic, allerlei boze en depressieve mensen
.
Listig.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
Bier!
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!quote:
Chwie. Chwie. Chwie. Chwie. Chwie!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een excuus, nog geen koffie op.
Maar als sebas en zeus zo IRL ook gaan neem ik wel een flinke pot Ritalin mee.
Dat doe ik soms ook wel eens als ik uit bed kom, vanwege een mooie dag.quote:
Immers!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
hoi vet cool, gaaf en hip.
Jij hebt seks gehad zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Immers!
Goedemorgen allemaal.
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk. Zo vrolijk...![]()
Oh, ok.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Kleine dingen worden grootquote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Nou, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt Sebasser weer aan het lachen gekregen.
nu donderdagquote:
volgens mij heeft mijn hond die opgegetenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal eens in m'n agenda kijken
Dan is hij dus al bezet op die dag/tijd.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
Owja dat is waarquote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
gelijk heb jequote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja dat is waar
sorry die is echt te leuk om te laten gaan![]()
verplaatst ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de geile neukdeet verplaatst?
Misschien ben je daarom zo moe de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik ben zo moe, maar gelukkig ga ik straks zuipen!
Ik heb wel een ideequote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom zo moe de laatste tijd?
je voelt je aangesproken?quote:
Joah,quote:Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn ze je weer aan het plagen D_A?
Uiteraard, Ik leef naar mijn geestelijke leeftijdquote:
Oh ja, Dribbel, nog over dat afspraakje..quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoofdpijn zeker weer he ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, Dribbel, nog over dat afspraakje..
Ik kan niet.
Nee hoor,in het echt ben ik nog veul erger.Daar helpt geen Ritalin tegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een excuus, nog geen koffie op.
Maar als sebas en zeus zo IRL ook gaan neem ik wel een flinke pot Ritalin mee.
heard THAT a million times beforequote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor,in het echt ben ik nog veul erger.Daar helpt geen Ritalin tegen.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heard THAT a million times before.
Doe maar een biertje.
zie www.tivoli.nlquote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek!
Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤1,00
GEEN VVK
Tivoli is sowieso fijn, en eventuele mensen uit de uithoeken van ons land kunnen de eerste/laatste trein richtin A'foort nemen en bij mij overnachten. Mits tieten, uiteraard.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Sounds like a plan guysquote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Die site is wel langzaam.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Woeiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Werkt prima hier?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die site is wel langzaam.. Is dat altijd zo of moet ik het straks nog eens proberen?
Probably notquote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een uitzondering maken?
Hier ook White Widowquote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Join the club.
White Widow.
Ervaring leert?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat op zo'n cheapie avondje ook allemaal breezersletjes afkomen en we dus voor een breezertje al horizontaal kunnen?![]()
Vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat op zo'n cheapie avondje ook allemaal breezersletjes afkomen en we dus voor een breezertje al horizontaal kunnen?![]()
Wat is er met jou aan de hand?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik nu de enige die niet stoned is?.
Ja of niet want nu kunnen ze het zelf betalen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef RealZeus het volgende:
Niks, hoezo?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand?
SIEK!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand?
Ja, want ik ben het ookquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ach, ik was het afgelopen nacht. Knetter.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt inmiddels de reputatie opgebouwd als blower.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, want ik ben het ookop blonde maroc hasj
En wat voor eenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt inmiddels de reputatie opgebouwd als blower.
1 zaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
De site doet het nu wel maar ik kan niet vinden wat voor zalen je hebt daar in tivoli en wat voor stylen enzo. Wie weet het?
Ik snap nog steeds niet hoe ik na een avond een reputatie op kan bouwen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat voor een.
Ik ben ook niet stoned btw.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja of niet want nu kunnen ze het zelf betalen.
Dat klinkt beterquote:Op woensdag 20 september 2006 21:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
1 zaal.
Stijl: poprockindie. Lieve gitaardansmuziek dus.
Geen breakcore/darkcore/terror.
6 avondjes per week..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe ik na een avond een reputatie op kan bouwen.. Ach, maak me er niet druk om.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb heul niet veel gedronken de afgelopen tijdquote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom zo moe de laatste tijd?
Het is een poppodium, geen hardstylehol.quote:
Val je vaak in slaap tijdens sex ?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb heul niet veel gedronken de afgelopen tijd.
Op de meet wil ik wakker zijn.
Beide, mixjes roelquote:
Tja, ik las ergens Disco............quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is een poppodium, geen hardstylehol.
ja, ik houd van alliteratie, sue me
ik las "ik houd van alimentatie, sue me"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is een poppodium, geen hardstylehol.
ja, ik houd van alliteratie, sue me
Zelfde Tivoli, alleen poppodia kunnen niet tot diep in de nacht met live-optredens komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik las ergens Disco............
Ik ken de Tivoli alleen van concerten... maar dit is waarschijnlijk die andere Tivoli dan..
Ik ken tivoli van dat ene boekquote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ik las ergens Disco............
Ik ken de Tivoli alleen van concerten... maar dit is waarschijnlijk die andere Tivoli dan..
Als het rock-like is, ben ik erbij jaquote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zelfde Tivoli, alleen poppodia kunnen niet tot diep in de nacht met live-optredens komen.
Dus ja, dan zijn er vaste 'disco'-avonden.
Voor een euro.
Waar jij ook heen gaat.![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef purplerose het volgende:
Ze doen vast wel verzoekjeskunnen jullie al raden wat ik ga aanvragen
Wat hij zegtquote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het rock-like is, ben ik erbij ja.
Dance trek ik alleen als ik echt lam ben en er niets anders meer open is....... en dan nog vrij slecht..
No thank youquote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
3 letters. Begint met een X en eindigt met C.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
3 letters. Begint met een X en eindigt met C.
Mixjes.quote:
Wat voor snoepjes bedoel je om de muziek te waarderen?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Schijnt dat je daarmee de muziek weet te waarderen.
Maar goed. Ik trakteer:
[afbeelding]
Ik wil het niet eens uittestenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:31 schreef HeatWave het volgende:
met XTC schijnt house etc zelfs leuk te worden, kan nooit goed voor je zijn
Bassdrums door je wause lichaam.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:31 schreef HeatWave het volgende:
met XTC schijnt house etc zelfs leuk te worden, kan nooit goed voor je zijn
Eindelijk iemand met smaak gvd..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens uittesten
Dance
Ik had gehoopt dat je zou zeggen "XTCquote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens uittesten
Dance
Dus ik heb geen smaakquote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak gvd..
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bassdrums door je wause lichaam..
Tool is tof.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..
Doe mij maar de bassbeuken van Tool ofzo, live, met echte instrumenten... en gevoel enzo..
Hapquote:
Ik ben nooit stonedquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Oeh oeh, ken je the berzerker? Das toffe black metal met kicks die uit de hardcore komen. Hij maakt een soort van combinatie metal en terror.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..
Doe mij maar de bassbeuken van Tool ofzo, live, met echte instrumenten... en gevoel enzo..
Wij happen jullie krassen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Dance liefhebbers zijn net Moslims man.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Nah, ik ken een danceliefhebber met humor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Ach, ik hou van alles.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Geen kras op mijn lichaam te vinden hoor, ik hou gewoon van muziek, zonder dat ik er pillen voor hoef te slikken..quote:
En dan zeggen dat wij happen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen kras op mijn lichaam te vinden hoor, ik hou gewoon van muziek, zonder dat ik er pillen voor hoef te slikken..
Rock is nuchter namelijk OOK heel erg geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |