Maak je pics?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi.
Schenk maar een glas wijn in, gaan we zo weer verder.![]()
Leuk toch!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:45 schreef mcDavid het volgende:
Oh ik zie dat mijn foto ineens levensgroot in de OP staat, en dat mijn username voor het gemak maar bij de komers is gezet.
Klim op de bar, doe een leuk dansje terwijl je je kleding uit gooit, je zult zien dat het geld binnen stroomt!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik er voor betaald kreeg was het leuk ja. Dan had ik gelijk geld om die meet te betalen!
Ik ga je niet weer bier voeren om je tot leven te wekkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
komt mischien :-P
niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer bier voeren om je tot leven te wekken.
Gezellig!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef Nuno_G het volgende:
ik denk nog wel dat ik even langs kom
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpenquote:
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursusquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpen![]()
.
* Ou-Tannu kan koken :p met mate thoughquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursus![]()
Nosh kan je vast wel helpenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wie kan er hier koken ? ik wil wel een cursus![]()
kun je mooi hier koken voor de meetquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
* Ou-Tannu kan koken :p met mate though
Schattig kereltje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was toch trouwens dat schattige kereltje dat niet kon koken en tips kreeg? Dat is te pluizig, ik ga in je wangetjes knijpen![]()
.
iedereen is welkomquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nosh kan je vast wel helpen... Komen wij proeven
![]()
![]()
Hierbij doop ik jou totquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schattig kereltje.
Pluizig.
Wangetjes.
Ik ben oprecht bang.
Eén keer dat tijdens de meet, en ik zit de rest van de avond gillend op de wc. Mits bier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hierbij doop ik jou totpluizenknuffel
.
Ga je komen dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:44 schreef Remco2002 het volgende:
Vergeet ik er nog 1 te plaatsen hier...
Er zijn er zat die jou wel willen leren kennen hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
Niemand kent mij dus ik hoef ook niet te komen![]()
DAT moest je zeker in opdracht van Nosh zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Er zijn er zat die jou wel willen leren kennen hoor...
Je bent vrouwelijk, er zijn er genoeg die willen dat je komtquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
Helemaal uit mezelfquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:51 schreef DFDuo het volgende:
[..]
DAT moest je zeker in opdracht van Nosh zeggen
Jij zegt het letterlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent vrouwelijk, er zijn er genoeg die willen dat je komt.
Tsja vrouwen steken elkaar de ogen uit, of spelen onder één hoedje hè moemoequote:
Gewoon komen!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef DFDuo het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Maar goed van je Remco, heulemaal zelf![]()
Deal?quote:
Maar hij kan wel frituren, en da's genoeg om te overlevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
Oeh dan heb je wel de juiste.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:55 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Tsja vrouwen steken elkaar de ogen uit, of spelen onder één hoedje hè moemoe![]()
en moemoe hier helpt mij heel lief om te gaan met mijn trage brein
Maar goed van je Remco, heulemaal zelf![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Maar hij kan wel frituren, en da's genoeg om te overleven![]()
jij niet alleenquote:
nee je leest hetquote:Op woensdag 20 september 2006 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
neuqen hoor ik neuqqen
Pics!quote:
ben nog steeds bezigquote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef cerreur het volgende:
Zeg Fraufeeks, heb je dat neukertje van je al getemt?
Daar houdt je wel van.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben nog steeds bezigHij is best pittig zeg ik je
Nee schat, vandaag nietquote:Op woensdag 20 september 2006 07:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet dit hele topic in je eentje volbaggeren he?![]()
![]()
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat een slap gelul hier altijd 's nachts, vage depri kneuzen..
quote:
En jij dacht van "kom, laat ik eens niet uit de toon vallen!"quote:Op woensdag 20 september 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, goeiemorgen, ik viel binnen op het moment vlak na waar ik gisteren gestop was in dit topic, allerlei boze en depressieve mensen
.
Listig.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
Bier!
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!quote:
Chwie. Chwie. Chwie. Chwie. Chwie!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een excuus, nog geen koffie op.
Maar als sebas en zeus zo IRL ook gaan neem ik wel een flinke pot Ritalin mee.
Dat doe ik soms ook wel eens als ik uit bed kom, vanwege een mooie dag.quote:
Immers!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
hoi vet cool, gaaf en hip.
Jij hebt seks gehad zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Immers!
Goedemorgen allemaal.
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk. Zo vrolijk...![]()
Oh, ok.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Kleine dingen worden grootquote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Nou, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt Sebasser weer aan het lachen gekregen.
nu donderdagquote:
volgens mij heeft mijn hond die opgegetenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal eens in m'n agenda kijken
Dan is hij dus al bezet op die dag/tijd.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
Owja dat is waarquote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |