ben nog steeds bezigquote:Op woensdag 20 september 2006 01:29 schreef cerreur het volgende:
Zeg Fraufeeks, heb je dat neukertje van je al getemt?
Daar houdt je wel van.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben nog steeds bezigHij is best pittig zeg ik je
Nee schat, vandaag nietquote:Op woensdag 20 september 2006 07:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet dit hele topic in je eentje volbaggeren he?![]()
![]()
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat een slap gelul hier altijd 's nachts, vage depri kneuzen..
quote:
En jij dacht van "kom, laat ik eens niet uit de toon vallen!"quote:Op woensdag 20 september 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Ja, goeiemorgen, ik viel binnen op het moment vlak na waar ik gisteren gestop was in dit topic, allerlei boze en depressieve mensen
.
Listig.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
Bier!
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!quote:
Chwie. Chwie. Chwie. Chwie. Chwie!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj. Nozj!.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een excuus, nog geen koffie op.
Maar als sebas en zeus zo IRL ook gaan neem ik wel een flinke pot Ritalin mee.
Dat doe ik soms ook wel eens als ik uit bed kom, vanwege een mooie dag.quote:
Immers!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
hoi vet cool, gaaf en hip.
Jij hebt seks gehad zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 11:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Immers!
Goedemorgen allemaal.
Ik ben vandaag zo vrolijk. Zo vrolijk. Zo vrolijk...![]()
Oh, ok.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Kleine dingen worden grootquote:Op woensdag 20 september 2006 11:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is mooi weer. Ik ben blij met kleine dingen.
Nou, ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt Sebasser weer aan het lachen gekregen.
nu donderdagquote:
volgens mij heeft mijn hond die opgegetenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zal eens in m'n agenda kijken
Dan is hij dus al bezet op die dag/tijd.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
Owja dat is waarquote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
gelijk heb jequote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja dat is waar
sorry die is echt te leuk om te laten gaan![]()
verplaatst ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de geile neukdeet verplaatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |