Op fok ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet meer hier slowchattenzodat dit topic eens langer open blijft dan een dag en ik niet steeds hoef te zoeken naar een nieuw topic voor eventuele belangrijke informatie
mbt tot de meetingquote:
Als ik niet snel tieten krijg tezien ga ik dood jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mbt tot de meetingm stel iemand gaat dood en de meet gaat niet door ofzo sta ik daar voor jan lul
Bij een ONZ-meet merkt niemand dat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mbt tot de meetingm stel iemand gaat dood en de meet gaat niet door ofzo sta ik daar voor jan lul
Tsss...ik SC eens keertje echt ernstig zegquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Dus lieve SeaOfLove,zoek vanavond even een andere hobby als je niet kunt slapen.Iets met trillende techniek,staat vast wel op of in je nachtkastje.![]()
Ach, als ik ergens dood zou willen gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef longinus het volgende:
Doodgaan tijdens de meet lijkt me ook wel wat, liefst met een biertje in je hand en je neus tussen twee borsten
Tietenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tsss...ik SC eens keertje echt ernstig zeg![]()
Niet zo mauwen![]()
![]()
3 weken lang geen tieten of ander vrouwlijk intiem spul gezienquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je hebt het echt slecht he Sebas. Komt dat zo?
Post dan goeiequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef longinus het volgende:
[..]
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06382/tieten.jpg]afbeelding][/url]
Nog kieskeurig ookquote:
Ga eens de hand aan jezelf slaan, terwijl je bekeken wordt door 4 oude dames van een jaar of 85.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eens de hand aan jezelf slaan, terwijl je bekeken wordt door 4 dames van een jaar of 24
Misschien ga jij wel dood, terwijl je shopt met die marsu of zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien ga je vanavond dood in je slaap sebasser het kan allemaal![]()
Wil jij m'n gevoel voor humor dan overkopen ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel dood, terwijl je shopt met die marsu of zo.
Ik sla even over als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gaan wij neuken op de meet dan ?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil jij m'n gevoel voor humor dan overkopen ?![]()
Als dit topic vol is staat het volgende topic iig onderaan en dus centraal in GCquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
doe eens niet meer hier slowchattenzodat dit topic eens langer open blijft dan een dag en ik niet steeds hoef te zoeken naar een nieuw topic voor eventuele belangrijke informatie
Ja hoi! Een betere wereld begint bij jezelf, dus pak je medefokker en verspreid liefde, je zult je snel veel beter voelenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusjes en knuffelen, en lief doen voor elkaar.
Ja, ik ben moemoe.
Waarom lees ik hier neuken in?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja hoi! Een betere wereld begint bij jezelf, dus pak je medefokker en verspreid liefde, je zult je snel veel beter voelen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dus
immers puick bier tof slapen doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |