gelijk heb jequote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owja dat is waar
sorry die is echt te leuk om te laten gaan![]()
verplaatst ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is de geile neukdeet verplaatst?
Misschien ben je daarom zo moe de laatste tijd?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef moemoe het volgende:
Ik ben zo moe, maar gelukkig ga ik straks zuipen!
Ik heb wel een ideequote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien ben je daarom zo moe de laatste tijd?
je voelt je aangesproken?quote:
Joah,quote:Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn ze je weer aan het plagen D_A?
Uiteraard, Ik leef naar mijn geestelijke leeftijdquote:
Oh ja, Dribbel, nog over dat afspraakje..quote:Op woensdag 20 september 2006 13:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
volgens mij heeft mijn hond die opgegeten
maar ik kan me herinneren dat je zei dat je dat een afspraak had met een leuke meid![]()
hoofdpijn zeker weer he ?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja, Dribbel, nog over dat afspraakje..
Ik kan niet.
Nee hoor,in het echt ben ik nog veul erger.Daar helpt geen Ritalin tegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik had een excuus, nog geen koffie op.
Maar als sebas en zeus zo IRL ook gaan neem ik wel een flinke pot Ritalin mee.
heard THAT a million times beforequote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor,in het echt ben ik nog veul erger.Daar helpt geen Ritalin tegen.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heard THAT a million times before.
Doe maar een biertje.
zie www.tivoli.nlquote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek!
Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤1,00
GEEN VVK
Tivoli is sowieso fijn, en eventuele mensen uit de uithoeken van ons land kunnen de eerste/laatste trein richtin A'foort nemen en bij mij overnachten. Mits tieten, uiteraard.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Sounds like a plan guysquote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Die site is wel langzaam.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Woeiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
zie www.tivoli.nl![]()
Werkt prima hier?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die site is wel langzaam.. Is dat altijd zo of moet ik het straks nog eens proberen?
Probably notquote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een uitzondering maken?
Hier ook White Widowquote:Op woensdag 20 september 2006 20:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Join the club.
White Widow.
Ervaring leert?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat op zo'n cheapie avondje ook allemaal breezersletjes afkomen en we dus voor een breezertje al horizontaal kunnen?![]()
Vertelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef RealZeus het volgende:
Beseffen jullie wel dat op zo'n cheapie avondje ook allemaal breezersletjes afkomen en we dus voor een breezertje al horizontaal kunnen?![]()
Wat is er met jou aan de hand?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik nu de enige die niet stoned is?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |