EN hoe moet ik mijn TVP dan plaatsen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef Biogarde het volgende:
Centroal gezet!
quote:
Ja maar, ja maar.. Meneer HW, sorryquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN hoe moet ik mijn TVP dan plaatsen?.
Mod eens in je eigen forum newbie.
Hallllooooooooquote:
W a t t a n ?quote:
sjit wat niet geschikt is voor het forumquote:
Msn staat aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
sjit wat niet geschikt is voor het forum
Zeg het dan ook nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
sjit wat niet geschikt is voor het forum
Jij bent afgeschoten in een ander topic dus ga nou maar lief met de pootjes de lucht in doodliggenquote:
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij bent afgeschoten in een ander topic dus ga nou maar lief met de pootjes de lucht in doodliggen
Da's ook een manier.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihi
Mijn god wat zeik je nou toch steeds, het was alleen ter verduidelijking van waarom ik "kuthoeren tvp" deed. Ga je asjeblief bezig houden met je ballen schoonlikken en achter je staart aanrennenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hihi ik ben boos maar ik wil niet zeggen waarom maar ik wil wel aandacht hihi
hapquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mijn god wat zeik je nou toch steeds, het was alleen ter verduidelijking van waarom ik "kuthoeren tvp" deed. Ga je asjeblief bezig houden met je ballen schoonlikken en achter je staart aanrennen![]()
Jij wordt met de dag chagerijnigerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:27 schreef Sebasser het volgende:
fipo
Ik hoor van mijn omgeving dat ik depri ben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij wordt met de dag chagerijniger.
Maken we er ook een depri meet vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoor van mijn omgeving dat ik depri ben.
Maar ik heb wel een nieuwe lekkere broek, die echt aanvoelt als een tweedehuid
Doe hem nooit meer uit
Zelfmoord meet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Maken we er ook een depri meet van![]()
Kusjes en knuffelen, en lief doen voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:40 schreef pussydeluxe het volgende:
We gaan gewoon iedereen opvrolijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |