Ik had gehoopt dat je zou zeggen "XTCquote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens uittesten
Dance
Dus ik heb geen smaakquote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak gvd..
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bassdrums door je wause lichaam..
Tool is tof.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..
Doe mij maar de bassbeuken van Tool ofzo, live, met echte instrumenten... en gevoel enzo..
Hapquote:
Ik ben nooit stonedquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben ik nu de enige die niet stoned is?.
Oeh oeh, ken je the berzerker? Das toffe black metal met kicks die uit de hardcore komen. Hij maakt een soort van combinatie metal en terror.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SAMPLES van bassdrums uit een computer ja..
Doe mij maar de bassbeuken van Tool ofzo, live, met echte instrumenten... en gevoel enzo..
Wij happen jullie krassen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Dance liefhebbers zijn net Moslims man.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Nah, ik ken een danceliefhebber met humor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Ach, ik hou van alles.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap.
Geen kras op mijn lichaam te vinden hoor, ik hou gewoon van muziek, zonder dat ik er pillen voor hoef te slikken..quote:
En dan zeggen dat wij happen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen kras op mijn lichaam te vinden hoor, ik hou gewoon van muziek, zonder dat ik er pillen voor hoef te slikken..
Rock is nuchter namelijk OOK heel erg geweldig...
Ik ken niemand die dat gebruikt.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij happen.. Daarnaast wordt er in de rock scene aardig wat coke weggesnoven ook, en al helemaal veel gezopen en geblowd.
niet om de muziek leuk te kunnen vindenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij happen.. Daarnaast wordt er in de rock scene aardig wat coke weggesnoven ook, en al helemaal veel gezopen en geblowd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |