SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenetje
Tiemie
-skippybal-
Roellio
Chowi
Mastertje
De bij voorbaat afmeldingen: (ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik niet kom)
NJ
LitsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/ONZ/BAG-meet
[ Bericht 2% gewijzigd door HeatWave op 18-09-2006 16:06:56 ]
Geloof me, er is veel behoefte aan polls.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef remlof het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeee, geen polls meer, alles staat vast 29 sept om 19:00 uur in stairway
dan zet ik niet eens een tvp in dit topicquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geloof me, er is veel behoefte aan polls.
Ik maak er zo wel eentje.
tommy beft?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pino zuigtTommy is het helemaal
![]()
stelertquote:
solliciteer je daar naar een paar klappen met mijn ingebandageerde vuist?!quote:
Zolang ik handschoenen heb is er niks aan de handquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
solliciteer je daar naar een paar klappen met mijn ingebandageerde vuist?!
tampons?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Vanaf 15 maart kan ik ook naar meetings komen want dan heb ik OB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |