quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Je Sig...quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom tussenborrelen [afbeelding].
Nu heb je snot aan je shirtquote:Op maandag 25 september 2006 17:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
* Remco2002] troost DFDuo [afbeelding
Done!quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Remco2002 het volgende:
DFDuo wil graag overgehaald worden om te komen
quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
![]()
Wat een levendige fantasie heb jij![]()
[..]
![]()
Ja. Dolletjes he?quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef purplerose het volgende:
Halleluja een nieuwe miet topique
Poe Heequote:
Je wagen mét banaanhanger?quote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,het is toch wel een baggermeet?Er heeft nog bijna niemand afgezegd.
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
Ow ja,Purplerose,doe eens lachen en vrolijk enzo.![]()
Joh...quote:Op maandag 25 september 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
De snelheid van FOK is iig behoorlijk bagger.
[..]
![]()
Tis nog geen vrijdag heejquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
You wouldquote:
wat snap je niet??quote:
Ik stond ook plotseling niet meer in het rijtje komers, dus ik kan niet afzeggenquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
Ik ben voorquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
[GEZ] lekker wijf om gratis met HW naar Disturbed te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
quote:
Inderdaad, dan had ik het grootste gedeelte van PUB al kunnen afschietenquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |