Vet!quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef RealZeus het volgende:
* heeft er nog steeds zin in.![]()
Dat ik morgen naar de tandartsmoet is wel een beetje jammer.
Morgenmiddag mijn eerste rijles op de vrachtwagen met banaanhanger en over drie weken examen en als ik het haal mag ik eindelijk op een grote-mensen vrachtwagen.![]()
![]()
Ik wist dat je namen erop hd geschreven ik kon alleen die van mij niet lezen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Freak. Weet jij wel dat je op mijn voorhoofd hebt gestaan?
quote:Op maandag 25 september 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wist dat je namen erop hd geschreven ik kon alleen die van mij niet lezen.
Tof, alleen kan ik m'n eigen naam echt niet lezen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hoi SOL, Nosh, pc-fr34k, remlof.."
Je voelt je er al thuis onderhand?quote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Wat zijn FOK!kers toch rare mensen.
m'n tattooquote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Al sinds 2000quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Je voelt je er al thuis onderhand?
Jij kan dat vast wel fixen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof, alleen kan ik m'n eigen naam echt niet lezen.. Ik zie bij nosh een beetje mijn naam erin amar dat is nosh zeg je.
. Zet even een rondje eromheen ofzo.
.
Ook dát is FOK!.quote:Op maandag 25 september 2006 16:13 schreef HeatWave het volgende:.
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!quote:Op maandag 25 september 2006 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Cjowie, nuecken?
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?quote:
Jij rebels meisje!quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!
ze is neit zo slimquote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?
Wanneer wel?quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal was ik daar op in gegaan. Maar nu niet! Há!
Ik zei het verdulleme op de goeie volgorde.quote:Op maandag 25 september 2006 16:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe, als ik niet weet waar m'n naam staat?
Als je vrijdag net zo brutaal bent IRL, wie weet?quote:
Het rijmt niet echt lekkerquote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ze is neit zo slim
want dan had je het wel gezien
wnat dan had ze meer hersenen
groter hoofd dus
meer ruimte
jouw naam groter
beter leesbaar
enzoooooo
Omgquote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je vrijdag net zo brutaal bent IRL, wie weet?.
Eerder omdat hij slecht ingelicht is.quote:Op zondag 24 september 2006 04:51 schreef remlof het volgende:
[..]
tof! of zeg je dat nu alleen omdat je dronken bent?
Nooit niet. Dat is onkuis.quote:
Een beetje depri krast het in zijn armquote:
Chowi en kuisheid.quote:
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!quote:
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.quote:Op maandag 25 september 2006 16:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heul wel een mogelijke combinatie! Denk ik! Misschien!
Hou op mên.quote:Op maandag 25 september 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Leg dat eens uit aan de dronken chowi in een multigesprek.
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Let niet op mij. Ik lees alleen maar aandachtig mee.quote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach je was wel gezellig hoor. OP een gegeven moment was je ene beetje geirriteerd dor de stuiterende smiley en je bleef zelf maar met die hysterische smiley komen..
Was welm leuk vermaak zo in de nacht.
Met of met voorborrelen?quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
Komt er niet.quote:Op maandag 25 september 2006 17:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik er vrijdag ben ... of er moet iets belangrijks tussenkomen![]()
jaquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi FB, is er iets?
Ja doe maar met cocktailquote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Komt er niet.
Zal ik je bij de 'aanwezigen' gooien? En met of zonder cocktailglaasje?
ik had geen keusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |