NIET WAAR IK NIET.quote:
quote:Op maandag 25 september 2006 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
moguh
Gaat niet werkenquote:Op maandag 25 september 2006 12:27 schreef DFDuo het volgende:
Blegh het is helemaal geen goede middag![]()
Maar hallo voor de manische mensjes onder ons! Laten we een dansje doen!![]()
Hier hetzelfdequote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gaat niet werken, zit in me depri periode niet in me manische
Jij bent altijd zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ben je altijjjjjjjjjjjjjjjjjjdquote:
Moest jij ook Fok!ken als therapiequote:
Geen idee, ik ben er nietquote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik lift mee op je vrolijkheid.
Wat is het ondwerp op Fok!radio vanavond?
FOK! radio, bestaat dat nog dan?quote:
Ja men!quote:Op maandag 25 september 2006 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! radio, bestaat dat nog dan?.
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..quote:
Tegenwoordig is het gericht op fora en andere delen en hebben altijd contact met users die bellen, meningen geven over topics etc. Het is weer meer gericht op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..
het idee is altijd leuk geweest, maar nadat Sun weg was is het alleen maar suf en tam geworden. je kan zeggen wat je wil over Sunnie maar hij wist WEL waar het over ging op FOK!, wat er speelde. De laatste keer dat ik luisterde hoorde ik NIETS over de toentijdige rellen, roddels etc...
Die muziek is echt slecht!quote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden toch al op sterven na dood? had vrijwel niets meer met FOK! te maken zoals het dagelijk is, en de hele tijd kutmuziek. Waarom muziek op FR? Dat gaat echt nergens over, hou het lekker over FOK! zelf, als ik muziek wil horen ram ik mijn Mp3's wel aan..
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?quote:Op maandag 25 september 2006 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het gericht op fora en andere delen en hebben altijd contact met users die bellen, meningen geven over topics etc. Het is weer meer gericht op het forum
En daarnaast slechte muziek? Mwah valt mee, van rock tot keiharde rock
Zelfsquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze draaien gewoon teveel muziek en nog slechte ook.![]()
Zelfs als zouden ze techno of dance draaien dan is het nog te veel.
Minder muziek en meer tekst is veel beter.![]()
Er komt straks wel een topic over waar de link staat, of je gaat naar de Frontpage om FOK!Radio te zoeken en daar via winamp te luisteren.quote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?
Vanavond zal k wel over je heen komen kwijlen, gaan we daarna samen FOK!radio luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Vervelingslampje brandt al een aantal uur en zal vanavond niet uitgaan, hoe wat waar kan ik meeluisteren?
Geblaatquote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs.
Dat is ook het probleem met de muziek, het is geen thema kanaal waar je naar je eigen muziek luistert, je luistert voor FOK! geroddel etc, en dan heeft eigenlijk geen enkele muziek soort er iets te zoeken vind ik. Want je hebt een publiek dat niet voor de muziek komt...
Meer actief op het forum doen, meer incrowd mensen laten praten, en gewoon er dichterop zitten.. Er zit zoveel in, maar het komt er nooit uit zo...
Zeik niet zo , fokradio is tofquote:Op maandag 25 september 2006 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het idee is altijd leuk geweest, maar nadat Sun weg was is het alleen maar suf en tam geworden. je kan zeggen wat je wil over Sunnie maar hij wist WEL waar het over ging op FOK!, wat er speelde. De laatste keer dat ik luisterde hoorde ik NIETS over de toentijdige rellen, roddels etc...
Is dan alweer Utrecht ajaxquote:
Waar slaat dat op , ze draaien helemaal niet teveel muziek. Als ze een keer teveel muziek luisteren is er zeker weer een saaie gast...quote:Op maandag 25 september 2006 13:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ze draaien gewoon teveel muziek en nog slechte ook.![]()
Zelfs als zouden ze techno of dance draaien dan is het nog te veel.
Minder muziek en meer tekst is veel beter.![]()
Hup vanavond naar de studio jij.quote:Op maandag 25 september 2006 14:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar slaat dat op , ze draaien helemaal niet teveel muziek. Als ze een keer teveel muziek luisteren is er zeker weer een saaie gast...
Ze moeten ook wat vaker bio en mij laten komen, toen wij er waren hebben we bijna geen muziek gedraaid hoor![]()
had je afgelopen 3 weken moeten luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 14:26 schreef DFDuo het volgende:
Danku Ratelslangetje,
en D_A, ga jij zorgen dat er wat leuks komt
Ja hoor es, toen was jij er nog niet om me in te laten zien dat ik moet luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
had je afgelopen 3 weken moeten luisteren
Ik ben er al een tijdje hoorquote:Op maandag 25 september 2006 14:39 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja hoor es, toen was jij er nog niet om me in te laten zien dat ik moet luisteren![]()
Ja, maar niet lang genoeg!quote:Op maandag 25 september 2006 14:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje hoor
* Dark_Angelus ookquote:Op maandag 25 september 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, genoeg weer over FR.
Moet nog even kjiken of ik het voorborrelen ga halen, ga de avond ervoor naar Ajax en heb toch niets te doen, dus kans is groot dat ik daarna de kroeg induik.
Je lest bij danny?quote:Op maandag 25 september 2006 15:27 schreef RealZeus het volgende:
* heeft er nog steeds zin in.![]()
Dat ik morgen naar de tandartsmoet is wel een beetje jammer.
Morgenmiddag mijn eerste rijles op de vrachtwagen met banaanhanger en over drie weken examen en als ik het haal mag ik eindelijk op een grote-mensen vrachtwagen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |